Ilkka Kanerva olisi hyvä presidentti

Anonyymi

Ulkopoliittinen kokemus on hyvä ja realistinen osaaminen ulkopolitiikasta.

"Kanerva Maaseudun Tulevaisuudessa:

Kanervan mukaan Suomella ei nyt kuitenkaan ole syytä muuttaa turvallisuuspoliittista linjaansa, sillä sen peruselementit ovat hyvin selvät ja toimivat.
“Meillä on puolustuskyvyltään poikkeuksellisen vahvat puolustusvoimat, mikä on meille tietenkin todella tärkeää. Lisäksi kansainvälinen yhteistyö kumppanimaiden kanssa on kunnossa.”

Kanerva luettelee Suomelle tärkeiksi kumppaneiksi lähivaltiot Ruotsin ja Norjan, mutta myös transatlanttisen yhteistyön EU:n ja Naton kanssa sekä kahden ja monenväliset kehysvaltio-ohjelmat."

https://alfatvuutiset.fi/ilkka-kanerva-paljasti-kokoomuksen-monet-nato-kasvot/

124

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekstiviestejä naisille?

      Emme tarvitse enää seniilejä ukkoja. On jo aika saada Suomeen nainen presidentiksi. Ihan sama mikä puolue. Kunhan ei Persu!

      • Anonyymi

        Jotain rajaa.
        Possu kepulainen. EI KÄY!


      • Anonyymi

        Oo pelkkä ripulinlöyhkä, karmea horisko koko pimeyden tunkiomönkijä.


      • Anonyymi

        Vitsi. Ei ikinä pressaksi.
        Kanerva on Tiitisen listalla Alpo Rusin kirjan mukaan!!


      • Anonyymi

        Tekstiviestejä naisille?
        -----
        Natsiviestejä teisille!


      • Anonyymi

        kuolleiden ivaamista - ylläpito huom poistaskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuolleiden ivaamista - ylläpito huom poistaskaa

        tyypillinen EU-kokoomuskokkare.. yli 70-kymmpisenä vokotteli 16-vuotiasta opiskelijatyttöä...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstiviestejä naisille?
        -----
        Natsiviestejä teisille!

        Natsiviestejä teisille!


        Äänestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain rajaa.
        Possu kepulainen. EI KÄY!

        Hänellä oli puutarhurin kykyjä sekä kova köli.


    • Anonyymi

      Kanervalla on kokemusta monelta alalta

      • Anonyymi

        Kokemusta moneen hameen alta.


    • Anonyymi

      Ike on avoimesti venäläisvihamielinen.

      • Anonyymi

        Siis Väyrynen presidentiksi...


      • Anonyymi

        Ike on venäläismielinen!!


      • Anonyymi

        Samoin oli Harri Holkerikin


    • Anonyymi

      Ike voisi natoneuvotteluissa tarjota Kamala Harrisille puutarhavinkkejäkin.

    • Anonyymi

      SIPILÄ ON MIES PAIKALLAAN

      • Anonyymi

        Sipilän asunnon vuokraajat nostivat rikostilastoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilän asunnon vuokraajat nostivat rikostilastoja...

        Kanerva- kuten kuka vaan olisi kuolleenakin parempi pressa kuin Niinistö...


      • Anonyymi

        Sipilä oli pipilä .Lestaalialaisten ovensuukyselyssä sisäratojen sisäsiitoinen Sergei Bubka.


    • Anonyymi

      Nato on maailman paras rauhanliike sanoi presidentti Ahtisaari

      • Anonyymi

        hanliike sano


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hanliike sano

        hanliike sano


    • Anonyymi

      Tosin toi Kanervan kuolema voi olla jonkunasteinen este presidenttiehdokkuudelle?

      • Anonyymi

        Miksi? Raamatussakin hahmojen kannatus,suosio sekä tunnettavuus kasvoi jopa ulkomailla sen jälkeen..


      • Anonyymi

        Juu asettaa tiettyjä ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu asettaa tiettyjä ongelmia.

        Matkustihan aikoinaan Suomestakin valtuuskunta tapaamaan kuollutta Pohjois-Korean valtiomiestä...,,,,


      • Anonyymi

        No jos on maannut haudassa arkussa 2,5 vuotta niin en usko enää olevan kovinkaan edustuskelpoinen presidentti vaikka pukisi mittatilauspuvun päälle.


    • Anonyymi

      jpåsqaä

    • Anonyymi

      dada

    • Anonyymi

      Sash! - Ecuador

    • Anonyymi

      Biseksuaali kuoli jo.

      • Anonyymi

        Ecuador


    • Anonyymi

      Onkos se vielä elossa?

    • Anonyymi

      sös

    • Anonyymi

      Äänestä

    • Anonyymi

      cas

    • Anonyymi

      CIA murhasi hitaasti tappavalla myrkyllä Kanervan, joka toimi ETYJissä johtopaikalla auttamassa USA:ta sodan sytyttämisessä Ukrainassa v. 2014 lähtien. "Ikellä" ei pääkoppa kestänyt tietämystä, että oli auttanut pian alkavan sodan sytyttämisessä ja alkoi vähän ennen sodan syttymistä medioissa lipsumaan suustaan juttuja, ihan kuin hän olisi varmuudella tiennyt, että Venäjä pakotetaan pian hyökkäämään Ukrainaan. USA ei voinut ottaa riskiä että Kanerva ryhtyisi kertomaan omasta roolistaan ja USA:n suunnitelmista mikä on se lopullinen tavoite Ukrainan sodassa. Eli, Venäjän luonnonvarat.

      • Anonyymi

        Kaikki ajattelevat ihmiset tajuaa, että Ukrainan sodan ja Suomen Nato jutun takana on vain ja ainoastaan rosvota Venäjän luonnonvarat USAlle. Se on jutun lyhykäisyydessään jutun juoni. Koka Venäjä ei helposti luovu rikkauksistakin toisin kuin Suomi, tekee hommasta vähän vaikeamman lännelle.


    • Anonyymi

      p,åadsäö

    • Anonyymi

      ty6

    • Anonyymi

      qrwq

    • Anonyymi

      Sash! - Ecuador

    • Anonyymi

      paras pressa

    • Anonyymi

      klplö

    • Anonyymi

      rer

    • Anonyymi

      ip89

    • Anonyymi

      etg

    • Anonyymi

      En äänestä Liitä, en Pekkaa, perustelut seuraavassa

    • Anonyymi

      TRYE

    • Anonyymi

      Äänestän Nilkka Kanervaa.

    • Anonyymi

      eqwknld

    • Anonyymi

      Epäilen, luulen ettei Ile jaksa enää nousta haudasta.

    • Anonyymi

      Pitäisikö uudella pressalla olla rokotustodistus ja koronarokotepassi siltä ajalta kun passia vaadittiin?

      • Anonyymi

        Ei niillä päättäjillä kellään oo, joten pressa valitaan tavallisten kansalaisten joukosta tällä kertaa. Toki pitää olla koulutettu ja asiallinen osaaja joka virkaanbvalitaan.

        Kuka vaan pätevä kelpaa, kelpasihan puolivilli poikamieskin, kummasti muuntautui pressaksi sekin.


    • Anonyymi

      taampereelta on tullu loistavia poliitikkoja, Lyly tai Kummola olis hyviä.

    • Anonyymi

      mefqwäp faå

    • Anonyymi

      QRW

    • Anonyymi

      yityu

    • Anonyymi

      TGTRYE

    • Anonyymi

      Tarjolla olevista ainoa kelvollinen.

    • Anonyymi

      rretr

    • Anonyymi

      tunki Linnan juhlissa vessan ikkunasta karkuun, kun oli jo muualla 30 kuluttua

      • Anonyymi

        oho, meni purran parjaus väärään ketjuun anteeksi


      • Anonyymi

        Joo hyvä vieras


    • Anonyymi

      Äänestetään

    • Anonyymi

      nölrm

    • Anonyymi

      kpåcx

    • Anonyymi

      Dölzö

    • Anonyymi

      rwr

    • Anonyymi

      Ike on jo kabutt

      • Anonyymi

        Ike njet rabota holotna olo


    • Anonyymi

      wrq

    • Anonyymi

      uyt

    • Anonyymi

      Mikä annan ääneni Paavo Nurmelle - tosi Suomalaiselle 🇫🇮

    • Anonyymi

      dsa

    • Anonyymi

      yt äänet hajoaa liian moneen suuntaan. Ju

    • Anonyymi

      fwqas

    • Anonyymi

      Kanerva puskee kanervaa parhaillaan!

      • Anonyymi

        puskee ka


      • Anonyymi

        Saattaa Ike olla jo keholtaan pahassa kunnossa, ei enää kaataisi naisia. Onhan kuolemasta aikaa jo keväällä 2 vuotta. Riippuu toki maaperästä, miten säilyy.


    • Anonyymi

      A ON UUSI PRESIDENTTIMME

    • Anonyymi

      Turha siitä onkin turista koska on seuraava preidentti.

      • Anonyymi

        Kun Kanerva tietysti


    • Anonyymi

      Menemättä rääpimään edesmenneitä niin vakava kysymys: Jos oletetaan että valtiolliset suhteet Venäjään alkaisivat normalisoitua vähittäin niin kenellä presidenttiehdokkaalla olisi parhaat edellytykset niitä edesauttaa?

    • Anonyymi

      Olisi voinut tulla, mutta CIA tappoi. Alkoi Kanervan psyyke rakoilemaan loppuvuonna 2021 ja alkoi tulla suusta liian paljastavaa tekstiä siitä, että USA järjesti sodan voidakseen Naton avulla hyökätä ryöstämään Venäjän luonnonvarat. Ei ollut tarpeeksi psykopaatti hän.

    • Anonyymi

      Ike oli ihan mukava seuramies mutta aivan liian suomettunut

    • Anonyymi

      Äänestetään kaikki

    • Anonyymi

      Eihän perussuomalaisten Tynkkynen ole edes ehdolla.

      • Anonyymi

        voisi olla todellinen vaihtoehto


    • Anonyymi

      kokem

    • Anonyymi

      Nukkuvien puolueessa on hyviä ehdokkaita.

    • Anonyymi

      ywr

    • Anonyymi

      Meillä on aikamme. RIP 14.4.2022.

    • Anonyymi

      mme ole ve

    • Anonyymi

      WWWR

    • Anonyymi

      åpo

    • Anonyymi

      gasf

    • Anonyymi

      gafd

    • Anonyymi

      takapäässä ja pyöränkotelossa on ruostereikiä

    • Anonyymi

      lul

    • Anonyymi

      r4ed

    • Anonyymi

      Eikö se ole kuollut jo aikaa sitten???

      • Anonyymi

        ei!


      • Anonyymi

        eipä


    • Anonyymi

      rywhsrywhsrywhsrywhsrywhsrywhs

    • Anonyymi

      öde

    • Anonyymi

      fqw

    • Anonyymi

      fas

    • Anonyymi

      rer

    • Anonyymi

      o887

    • Anonyymi

      rte

    • Anonyymi

      Duuni petti .
      "Siellähän joutui tekemään!"

    • Anonyymi

      fraws

    • Anonyymi

      poå

    • Anonyymi

      rwq

    • Anonyymi

      utry56

    • Anonyymi

      jmj

    • Anonyymi

      Kekkosta olen äänestänyt kaikissa presidentin vaaleissa, parempaa ei ole suomessa.

    • Anonyymi

      Piisaakohan nyksällä tavallinen muistikortti?

      • Anonyymi

        öäl


      • Anonyymi

        "Arkisen kokoomuksen Nato-linjauksia esitteli Ilkka Kanerva Maaseudun Tulevaisuuden haastattelussa. Jos yhtään tulkita uskaltaa, niin Kanerva, jolla on puhevälit nykyään Mäntyniemeen, taisi haastattelussaan samalla esitellä presdentin Nato-linjauksia, josta saimme vahvistuksen myös presidentiltä itseltään, kun halusi täsmentää uudenvuodenpuheesta johtunutta Nato-keskustelua."

        kyllä

        𝗻𝘆𝗸𝘆ää𝗻 onkin


    • Anonyymi

      try

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe