totaalisesti kolarissa....kaamean näköistä jälkeä...
Konginkankaalla Citroen murskaantui
7
130
Vastaukset
- Anonyymi
Se on yhtä perkelettä tuo ohittamisen pakkokiima näillä ilmoilla!
Minä puolestani olen ihmetellyt sitä, kun kerran ne ohituskaistat on rakennettu, niin miksi niitä ei juurikaan aurata. Jos tie on kunnossa, niin ei rekan ohittamisessa ohituskaistaa käyttäen pitäisi olla mitään ongelmaa. Eikä siinä rekan ohittamisessa mitään pakkokiimaa ole, sinne taakse ei vaan ole mukava jäädä köröttelemään.
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Minä puolestani olen ihmetellyt sitä, kun kerran ne ohituskaistat on rakennettu, niin miksi niitä ei juurikaan aurata. Jos tie on kunnossa, niin ei rekan ohittamisessa ohituskaistaa käyttäen pitäisi olla mitään ongelmaa. Eikä siinä rekan ohittamisessa mitään pakkokiimaa ole, sinne taakse ei vaan ole mukava jäädä köröttelemään.
Ei kai ne rekat nyt jatkuvasti alta rajoitusten juuri aja, en ole ainakaan havainnut. Kova vauhti niillä on päällä.
Kun näkee, että on huonosti aurattu , niin viisainta olis luopua ohituksesta. Anonyymi kirjoitti:
Ei kai ne rekat nyt jatkuvasti alta rajoitusten juuri aja, en ole ainakaan havainnut. Kova vauhti niillä on päällä.
Kun näkee, että on huonosti aurattu , niin viisainta olis luopua ohituksesta.Satasen rajoituksilla ajavat aina alle rajoitusten, 80:n alueilla ylämäkiin usein alle rajoitusten.
Ohitus onnistuu myös, jos on huonosti aurattu kunhan vaan on valinnut oikeanlaiset renkaat ja niissä on urasyvyyttä. Leveä rengas on vähän huono paksussa lumessa ja sohjossa.
- Anonyymi
Mutta juuri sitä eteläisen Suomen ajoneuvokset haluavat täällä esittää, taitaa olla kolme viikkoa kun edellisen kerran piti yhden taitojaan näyttää / virkavaltaa vaivata!
- Anonyymi
Oliko kitkat alla ?
- Anonyymi
nyky autot tehdään niin että nokka toimii joustaen törmäyksessä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427