totaalisesti kolarissa....kaamean näköistä jälkeä...
Konginkankaalla Citroen murskaantui
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Se on yhtä perkelettä tuo ohittamisen pakkokiima näillä ilmoilla!
Minä puolestani olen ihmetellyt sitä, kun kerran ne ohituskaistat on rakennettu, niin miksi niitä ei juurikaan aurata. Jos tie on kunnossa, niin ei rekan ohittamisessa ohituskaistaa käyttäen pitäisi olla mitään ongelmaa. Eikä siinä rekan ohittamisessa mitään pakkokiimaa ole, sinne taakse ei vaan ole mukava jäädä köröttelemään.
- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Minä puolestani olen ihmetellyt sitä, kun kerran ne ohituskaistat on rakennettu, niin miksi niitä ei juurikaan aurata. Jos tie on kunnossa, niin ei rekan ohittamisessa ohituskaistaa käyttäen pitäisi olla mitään ongelmaa. Eikä siinä rekan ohittamisessa mitään pakkokiimaa ole, sinne taakse ei vaan ole mukava jäädä köröttelemään.
Ei kai ne rekat nyt jatkuvasti alta rajoitusten juuri aja, en ole ainakaan havainnut. Kova vauhti niillä on päällä.
Kun näkee, että on huonosti aurattu , niin viisainta olis luopua ohituksesta. Anonyymi kirjoitti:
Ei kai ne rekat nyt jatkuvasti alta rajoitusten juuri aja, en ole ainakaan havainnut. Kova vauhti niillä on päällä.
Kun näkee, että on huonosti aurattu , niin viisainta olis luopua ohituksesta.Satasen rajoituksilla ajavat aina alle rajoitusten, 80:n alueilla ylämäkiin usein alle rajoitusten.
Ohitus onnistuu myös, jos on huonosti aurattu kunhan vaan on valinnut oikeanlaiset renkaat ja niissä on urasyvyyttä. Leveä rengas on vähän huono paksussa lumessa ja sohjossa.
- Anonyymi
Mutta juuri sitä eteläisen Suomen ajoneuvokset haluavat täällä esittää, taitaa olla kolme viikkoa kun edellisen kerran piti yhden taitojaan näyttää / virkavaltaa vaivata!
- Anonyymi
Oliko kitkat alla ?
- Anonyymi
nyky autot tehdään niin että nokka toimii joustaen törmäyksessä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442968Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462683
- 552542
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582448Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462418Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022