Niin katsokaa ajatuksella tämä podcast ja miettikää mitä mieltä olette ilman mitään ennakkoasenteita.
https://rumble.com/vs1zdk-joe-rogan-experience-robert-malone-suom.tekstitys.html
Jos teillä on aikaa uhrata 3 tuntia elämästänne
9
1123
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on tuo mainittu aika käytettävissä mutta hevonpaskaan minä en sitä uhraa, siihen on puupäitä ihan riittävästi tarjolla.
- Anonyymi
Miten voit arvioida jonkun hevonpaskaksi tutustumatta koko asiaan?
- Anonyymi
Oli hieno katsoa todellisia mielipiteitä
, jaoin sen fasebookkiin - Anonyymi
Pitkä oli, mutta kuuntelemisen arvoinen!
- Anonyymi
yksi nainen sanoi joskus tollai mulle pitkä on mut kokeilemisen arvoinen
- Anonyymi
Osaako joku sanoa onko mitään keinoa puhdistaa kehonsa noista piikkiproteiineista? Hydroksiklorokiini?
- Anonyymi
Dieselin ja kalanmaksaöljyn sekoitus neutralisoi. Varma tieto, luin netistä.
- Anonyymi
Nämä ovat vain väkivalta siirto läpi ajo puhetta toisen syö toista nosto ylös.
HH 3 tuntia parkkiaika Mersu, poliisi perässä, Ylivieska 3 tuntia Juna aina vain Kokkola nurkka puhe
Kuuletko kysymys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171