Niin katsokaa ajatuksella tämä podcast ja miettikää mitä mieltä olette ilman mitään ennakkoasenteita.
https://rumble.com/vs1zdk-joe-rogan-experience-robert-malone-suom.tekstitys.html
Jos teillä on aikaa uhrata 3 tuntia elämästänne
9
1213
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on tuo mainittu aika käytettävissä mutta hevonpaskaan minä en sitä uhraa, siihen on puupäitä ihan riittävästi tarjolla.
- Anonyymi
Miten voit arvioida jonkun hevonpaskaksi tutustumatta koko asiaan?
- Anonyymi
Oli hieno katsoa todellisia mielipiteitä
, jaoin sen fasebookkiin - Anonyymi
Pitkä oli, mutta kuuntelemisen arvoinen!
- Anonyymi
yksi nainen sanoi joskus tollai mulle pitkä on mut kokeilemisen arvoinen
- Anonyymi
Osaako joku sanoa onko mitään keinoa puhdistaa kehonsa noista piikkiproteiineista? Hydroksiklorokiini?
- Anonyymi
Dieselin ja kalanmaksaöljyn sekoitus neutralisoi. Varma tieto, luin netistä.
- Anonyymi
Nämä ovat vain väkivalta siirto läpi ajo puhetta toisen syö toista nosto ylös.
HH 3 tuntia parkkiaika Mersu, poliisi perässä, Ylivieska 3 tuntia Juna aina vain Kokkola nurkka puhe
Kuuletko kysymys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1151581Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041296Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47990- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54817Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60768