Näyttelijä Mikko Töyssy osoitti harvinaista typeryyttä kun häneltä kysyttiin kuinka hän onnistuu luomaan putoushamonsa niin hyvin.Hän selvitti kuinka hän esittää esim.kuusikymppstä.Näyttelijä demostroi elehtien ...kävely jäykkää jalat koukussa asento jäykkä yms.Hän itse on kohta 60 jo nyt keski-ikäinen ja ylipainonsa vuoksi riskiryhmässä.On typerää yleistää tiettyä ikä ryhmää em.tavalla.Sairaus , vamma yms rajoite voi olla iästä riippumatta haaste arjessa mutta ei este.Iloa elämään voi löytyä hyvin pienistä asioista joka auttaa jaksamaan. Voi hyvä ihme oho hoijaa
SKETSIHAHMOT
Anonyymi
6
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ohhoijaa vaan Sullekkin.!!!! Älä ota niin tosissas. Töyssy on paras!!!
- Anonyymi
Poirotin näyttelijä David Suchet laittoi kolikon kannikoiden väliin opetellessaan Poirotin kävelytyyliä.
- Anonyymi
Ei salkkareissa ole sketsihahmoa, miten tämä siihen liittyy.
- Anonyymi
Kaikkihan siinä ovat sketsihahmoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkihan siinä ovat sketsihahmoja.
Hyvä kun näyttelijöille on töitä näin vaikeina aikoina...teatterissa oli mukava käyvä vaan vieläköhän sinne piäsöö tämän koronan vuoks
- Anonyymi
Sanna Mämmi pitää saada sketsihahmoksi salkkuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959