🙄🧣❄ tajusin just että mun pepun jälki näkyy epäilytyävästi siinä penkillä, missä istun hetken ihmettelemässä maailmaa ja niistämässä nokan. Pitäis putsata koko penkki lumesta!
Toisaalta jos hän ajaa siitä ohi, niin tietääpähän että siinä on oltu. Lapsena piirrettiin lumihankeen omia nimiä tai sydämiä ❤. Niitä en sentään kehtaa enää tehdä. Ainakaan vielä 😂
Voi kauhistuksen kanahäkki
8
98
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko penkki hurmeessaan sitten.
- Anonyymi
Ei haittaa, jätä ihmeessä se pepun jälki penkille, siitä saa joku hyvän katiskan mallin🤣 katiskan nielun kun vaan tekee pienemmän🤣🤣
Ohoh! Keksitkö tuon ihan itse kun katselit omia jälkiäsi? Voisit vaikuttaa fiksummalta jos et hölisisi noin paljon.
- Anonyymi
💩.ajatus
- Anonyymi
Kyllä ilkeily on hauskaa kun on pieni maailma. Voi sua!
Olen itsekin trollaillut kevyesti, lähinnä silloin kun ei uni tule ja paska olo siitä tulee jos on päätään aukonut. Olen oppinut: kaikkia tulisi ainakin yrittää kunnioittaa. Siitä tulee parempi mieli itsellekin. Nyt elelen päivä kerrallaan ja aina kun tekee mieli laukoa älyttömiä lasken kolmeen.. Siihen se jää. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ilkeily on hauskaa kun on pieni maailma. Voi sua!
Olen itsekin trollaillut kevyesti, lähinnä silloin kun ei uni tule ja paska olo siitä tulee jos on päätään aukonut. Olen oppinut: kaikkia tulisi ainakin yrittää kunnioittaa. Siitä tulee parempi mieli itsellekin. Nyt elelen päivä kerrallaan ja aina kun tekee mieli laukoa älyttömiä lasken kolmeen.. Siihen se jää.Mulla ei ole ollut mitään tarvetta kirjoitella täällä mitään ylimääräistä. Mitä vähemmän palstalla käy sen parempi olo. Ei nämä kirjoitukset mihinkään häviä vaikka lukee tuntienkin päästä.
- Anonyymi
Sinulla se kommentit vain jalostuu ja monipuolistuu, ei aika kuluta näitä. Sivusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922