Joo miss o parhaat pitzat tääl kumpus
Outopitzzajahti 2022
24
1815
Vastaukset
- Anonyymi
Milano
- Anonyymi
Mutku aihe o outo kumpu ei milano!!!!
- Anonyymi
Miks puhut milanost
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Milano todellakin
- Anonyymi
Outomättö ehdottomasti!
- Anonyymi
Outomätöstä saa muutenkin kaikkea grilli hyvää. Voi mennä pitseriat kiinni kun Outomättö tuli paikkakunnalle!
- Anonyymi
No mun mielest parhaat pizzat on joko pizzapostissa, milanossa tai kotipizzassa shellillä. Hyvää pitsaa on myös metsähovissa ja turulan ruokalassa silloin kun on lounaalla tarjolla
- Anonyymi
Mist lähtie posti tekee pizaa ja miks puhut milanost ku aihe o kumpu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mist lähtie posti tekee pizaa ja miks puhut milanost ku aihe o kumpu
mixei posti vois laajentaa palvelujaan myös pizan tekoon???!?!! ja kaupunki han vois tehä kunta liitoxen milanon kanssa?!!?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mixei posti vois laajentaa palvelujaan myös pizan tekoon???!?!! ja kaupunki han vois tehä kunta liitoxen milanon kanssa?!!?!
Milano o italias ei outo kumpus ja posti lähettää postia ei pizzaaa
- Anonyymi
lähetetäänkö pissapojat turkkiin takaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lähetetäänkö pissapojat turkkiin takaisin?
Mytku ne o kurdei nii e usko et ne haluuu palata turkjii
- Anonyymi
Outomättö parasta
- Anonyymi
Looool sopiva nimi oudolle kumpulle
- Anonyymi
Mättö on parasta krapularuokaa ihan tutkitusti, mutta saako sitä
kotiin toimitettuna Outomätöstä ? - Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Outokummun kaivokselta saa hyvät täytteet pizzaan
- Anonyymi
Miten nii
- Anonyymi
Selitä
- Anonyymi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972