Joo miss o parhaat pitzat tääl kumpus
Outopitzzajahti 2022
24
1775
Vastaukset
- Anonyymi
Milano
- Anonyymi
Mutku aihe o outo kumpu ei milano!!!!
- Anonyymi
Miks puhut milanost
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Milano todellakin
- Anonyymi
Outomättö ehdottomasti!
- Anonyymi
Outomätöstä saa muutenkin kaikkea grilli hyvää. Voi mennä pitseriat kiinni kun Outomättö tuli paikkakunnalle!
- Anonyymi
No mun mielest parhaat pizzat on joko pizzapostissa, milanossa tai kotipizzassa shellillä. Hyvää pitsaa on myös metsähovissa ja turulan ruokalassa silloin kun on lounaalla tarjolla
- Anonyymi
Mist lähtie posti tekee pizaa ja miks puhut milanost ku aihe o kumpu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mist lähtie posti tekee pizaa ja miks puhut milanost ku aihe o kumpu
mixei posti vois laajentaa palvelujaan myös pizan tekoon???!?!! ja kaupunki han vois tehä kunta liitoxen milanon kanssa?!!?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mixei posti vois laajentaa palvelujaan myös pizan tekoon???!?!! ja kaupunki han vois tehä kunta liitoxen milanon kanssa?!!?!
Milano o italias ei outo kumpus ja posti lähettää postia ei pizzaaa
- Anonyymi
lähetetäänkö pissapojat turkkiin takaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lähetetäänkö pissapojat turkkiin takaisin?
Mytku ne o kurdei nii e usko et ne haluuu palata turkjii
- Anonyymi
Outomättö parasta
- Anonyymi
Looool sopiva nimi oudolle kumpulle
- Anonyymi
Mättö on parasta krapularuokaa ihan tutkitusti, mutta saako sitä
kotiin toimitettuna Outomätöstä ? - Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Outokummun kaivokselta saa hyvät täytteet pizzaan
- Anonyymi
Miten nii
- Anonyymi
Selitä
- Anonyymi
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998