https://www.kaleva.fi/riihi-saation-jupakka-ei-horjuta-tytti-tuppuraisen/2348140
Tytti ei näe asiassa ongelmaa koska teosta on vuosia.
Rehellinen demari on satuolento
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Putin on täysin rehellinen ja Venäjä on ihana vapaa maa!
- Anonyymi
Voihan vittu ei voi enää muuta sanoa?
- Anonyymi
Mutta vastaavasti melua on poliittinen yle-toimitus pitänyt näihin päiviin asti nuorisosäätiön vanhoista asioista, rötökset vanhenevat vain jos on sosialisti.
- Anonyymi
Katainen valehteli 20 miljoonaa euroa maksavat kultakaivokset miljardi-investoinneiksi ja ajoi läpi kaivoslain, jonka avulla Kokoomus varasti kansalta lopullisesti satojen miljardien tuotot maaperästä maailman rikkaille veronkiertäjille.
Kokoomus-EK mafian trollit yrittävät mustamaalata demareita muutaman tuhannen euron jutuilla, kun Kokoomusmafia on rosvonnut kansalta satoja miljardeja euroja.
Tässä ei ole tarkoitus tehdä Tuppuraisesta täysin rehellistä, mutta hänen kuprunsa ovat miljoonasosia siitä mitä Kokoomus on kansalta valheidensa avulla varastanut. Mikä tässä oli hankalaa? En löytänyt mitään virhettä tämän Tuppuraisen tekemisessä tässä jutussa???
Apurahaa hakee monet. Sitä ei jaella noin vaan. Tuppurainen saa kyllä itse valita sille kohteen, ei kai nyt kukaan teistäkään tiedä tai erittele, millä rahalla mitäkin maksatte.
Jos taas Riihi-säätiö on tehnyt jotain virheitä, se ei tietenkään ole Tuppuraisen vika.
Eli juttu täysin turha ja tarpeeton.- Anonyymi
Kokoomus on rosvonnut kansalta satoja miljardeja ja sen trollit kehittelevät koko ajan juttuja muista, jotta kansa ei näkisi missä ne suuret rikolliset ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161