Käykää kaikki suomalaiset äänestämässä Rennyn leffoja imdb:ssa(ja antakaa mieluiten kymppi kaikille!!!)
äänestäkää rennyä
12
810
Vastaukset
- afjsaiojfsaio
Ei viitti kun ne on niin paskoja :)
- oduce
Pitäähän maanmiehiaan tukea...
- fulci
oduce kirjoitti:
Pitäähän maanmiehiaan tukea...
Ei vaan yleensä kehtaa mainita kellekkään olevansa samasta maasta kun mies on vaan niin käsittämättömän huono ohjaaja.
- Jake
Onko mies huono, kun tekee perinteisempää toimintaleffaa? Itse en tiedä kuin kaksi vähän huonompaa Rennyn leffaa (Kurkunleikkajien saari ja Driven) ja loput on vähintäänkin kohtalaisia (Deep Blue See) tai hyviä (esim. Mindhunters, The Long kiss goodnight, cliffhanger). On hyvä että on myös Rennyn kaltaisia, näyttävän toimintaleffan tekijöitä, vaikkeivät hänen työnsä mitään mestariteoksia olekaan. Ne ovat viihdettä parhaimmillaan! Eli käykää vaan äänestämässä Rennyä!
- Kyllä
Kyllä näin on minunkin mielestä! Kyllä Renny hyvä ohjaaja on. Kaikki vaan haukkuu sitä , koska ne on kuullut täällä joltain että Rennny on surkee jne. Itse asiassa ne eivät taida itse tietää ohjaamisesta hevon vittua?
- afsda
Kyllä kirjoitti:
Kyllä näin on minunkin mielestä! Kyllä Renny hyvä ohjaaja on. Kaikki vaan haukkuu sitä , koska ne on kuullut täällä joltain että Rennny on surkee jne. Itse asiassa ne eivät taida itse tietää ohjaamisesta hevon vittua?
Ehkä joidenkin mielestä Renny vaan on todellakin surkea ohjaaja, oletko miettinyt sitä?
"ne eivät taida itse tietää ohjaamisesta hevon vittua?"
Tuo nyt taas ei liity mitenkään tuohon, Harlinilla näet on ollut miljoonabudjetteja käytössään, ja kylläpä sellaisella budjetilla jo parempaa jälkeä itsekin saisi aikaan kuin surkimus-Harlin.
- vsfgl
En äänestä koska Renny ei kiinnosta. Ei pätkän vertaa.
- yrjö
empä oo rennyltä muuta hyvää nähnykkää ku cliffhangering eikä sekään enää kestä kahtomista... mindhunters oli kyllä käsittämättömän paska... epäloogisuuksinensa...
- Kyllä
yrjö kirjoitti:
empä oo rennyltä muuta hyvää nähnykkää ku cliffhangering eikä sekään enää kestä kahtomista... mindhunters oli kyllä käsittämättömän paska... epäloogisuuksinensa...
No ootko kattonu Painajainen Elm Streetillä 4, tai uusimman Manaajan?
- fulci
Kyllä kirjoitti:
No ootko kattonu Painajainen Elm Streetillä 4, tai uusimman Manaajan?
Elm Street 4 on kieltämättä ihan katsottava, johtunee mieltymyksestäni koko sarjaan.
Exorcist- esiosa taas nyt oli taas niin huono ettei sanotuksi saa. Renny kun ei vaan ole mikään erityisen hyvä ohjaaja. Cliffhanger ei ole ihan niin huono kuin muut ja Die Hard 2:sen vielä katsookin, mutta melkeinpä kaikki muut äijän leffat on lähes tuskallisia.
Muttapa mielipideasioistahan on tietysti vähän turha käydä kiistelemään.
- Pölsky
Iliman Muuta Äänestän!!!...
- Karate
Oliko Chuck NORRIS Rennyn elokuvan ensimmäisessä osassa BORN AMERICAN ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946