äänestäkää rennyä

rennyfan90

Käykää kaikki suomalaiset äänestämässä Rennyn leffoja imdb:ssa(ja antakaa mieluiten kymppi kaikille!!!)

12

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • afjsaiojfsaio

Ei viitti kun ne on niin paskoja :)

• oduce

Pitäähän maanmiehiaan tukea...

• fulci
        oduce kirjoitti:

Pitäähän maanmiehiaan tukea...

Ei vaan yleensä kehtaa mainita kellekkään olevansa samasta maasta kun mies on vaan niin käsittämättömän huono ohjaaja.

• Jake

Onko mies huono, kun tekee perinteisempää toimintaleffaa? Itse en tiedä kuin kaksi vähän huonompaa Rennyn leffaa (Kurkunleikkajien saari ja Driven) ja loput on vähintäänkin kohtalaisia (Deep Blue See) tai hyviä (esim. Mindhunters, The Long kiss goodnight, cliffhanger). On hyvä että on myös Rennyn kaltaisia, näyttävän toimintaleffan tekijöitä, vaikkeivät hänen työnsä mitään mestariteoksia olekaan. Ne ovat viihdettä parhaimmillaan! Eli käykää vaan äänestämässä Rennyä!

• Kyllä

Kyllä näin on minunkin mielestä! Kyllä Renny hyvä ohjaaja on. Kaikki vaan haukkuu sitä , koska ne on kuullut täällä joltain että Rennny on surkee jne. Itse asiassa ne eivät taida itse tietää ohjaamisesta hevon vittua?

• afsda
        Kyllä kirjoitti:

Kyllä näin on minunkin mielestä! Kyllä Renny hyvä ohjaaja on. Kaikki vaan haukkuu sitä , koska ne on kuullut täällä joltain että Rennny on surkee jne. Itse asiassa ne eivät taida itse tietää ohjaamisesta hevon vittua?

Ehkä joidenkin mielestä Renny vaan on todellakin surkea ohjaaja, oletko miettinyt sitä?

"ne eivät taida itse tietää ohjaamisesta hevon vittua?"

Tuo nyt taas ei liity mitenkään tuohon, Harlinilla näet on ollut miljoonabudjetteja käytössään, ja kylläpä sellaisella budjetilla jo parempaa jälkeä itsekin saisi aikaan kuin surkimus-Harlin.

• vsfgl

En äänestä koska Renny ei kiinnosta. Ei pätkän vertaa.

• yrjö

empä oo rennyltä muuta hyvää nähnykkää ku cliffhangering eikä sekään enää kestä kahtomista... mindhunters oli kyllä käsittämättömän paska... epäloogisuuksinensa...

• Kyllä
        yrjö kirjoitti:

empä oo rennyltä muuta hyvää nähnykkää ku cliffhangering eikä sekään enää kestä kahtomista... mindhunters oli kyllä käsittämättömän paska... epäloogisuuksinensa...

No ootko kattonu Painajainen Elm Streetillä 4, tai uusimman Manaajan?

• fulci
        Kyllä kirjoitti:

No ootko kattonu Painajainen Elm Streetillä 4, tai uusimman Manaajan?

Elm Street 4 on kieltämättä ihan katsottava, johtunee mieltymyksestäni koko sarjaan.

Exorcist- esiosa taas nyt oli taas niin huono ettei sanotuksi saa. Renny kun ei vaan ole mikään erityisen hyvä ohjaaja. Cliffhanger ei ole ihan niin huono kuin muut ja Die Hard 2:sen vielä katsookin, mutta melkeinpä kaikki muut äijän leffat on lähes tuskallisia.

Muttapa mielipideasioistahan on tietysti vähän turha käydä kiistelemään.

• Pölsky

Iliman Muuta Äänestän!!!...

• Karate

Oliko Chuck NORRIS Rennyn elokuvan ensimmäisessä osassa BORN AMERICAN ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6278
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      350
      5764
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2763
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2198
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1888
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1744
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1290
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1088
    Aihe