Miksi rakastatte valhetta ?

Anonyymi

Raamattu ilmoittaa totuuden joka pelastaa.
Miksi valhe on silti teille aina rakkaampi. Vaikka se kuinka pettäisi teidät niin silti olette sille uskolliset.

Valinta on teidän. Valheen tiellä päädytte kadotukseen. Koska pelastus tulee vain uskomalla totuuteen.

Vastuu on aina sinun itsesi. Vaikka haluaisit ulkoistaa vastuun viranomaisille tai papistolle, niin silti valinta totuuden ja valheen välillä on sinun valintasi.

Älä ole pelkuri. Viranomainen ei sinua valheillaan pelasta. Vain Jeesus pelastaa.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totuus on, että raamattu ei ole totuus. Ei ole mitään miltä pitäisi pelastua ja ei ole ketään joka pelastaisi kuolemalta tai kuoleman jälkeen, se on kaikkia ihmisiä koskeva totuus.

      • Anonyymi

        On kai siellä jotain totta. Kysysmys onkin, miten paljon Raamatussa sa olla paikkansapitämättömiä taruja, että se vielä olisi erehtymätöntä Jumalan sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai siellä jotain totta. Kysysmys onkin, miten paljon Raamatussa sa olla paikkansapitämättömiä taruja, että se vielä olisi erehtymätöntä Jumalan sanaa.

        "On kai siellä jotain totta"
        Totta tai ei, jumalat eivät ole vaikuttaneet raamatun kirjoituksiin millään tavalla, koska jumalia ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kai siellä jotain totta. Kysysmys onkin, miten paljon Raamatussa sa olla paikkansapitämättömiä taruja, että se vielä olisi erehtymätöntä Jumalan sanaa.

        Jumala on salannut itsensä ihmiseltä, jonka sydän on paha, mutta on tehnyt ehtonsa selväksi Pojassaan, jotka on sinullekkin kerrottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on salannut itsensä ihmiseltä, jonka sydän on paha, mutta on tehnyt ehtonsa selväksi Pojassaan, jotka on sinullekkin kerrottu.

        Jumala on salannut itsensä niin hyvin, että on näkymätön, hajuton, mauton, mykkä, tunnoton, mitään tekemätön, olematon. Poikien tappamisessa ei ole mitään ihailtavaa, vain paha ihminen ihannoi tappamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on salannut itsensä niin hyvin, että on näkymätön, hajuton, mauton, mykkä, tunnoton, mitään tekemätön, olematon. Poikien tappamisessa ei ole mitään ihailtavaa, vain paha ihminen ihannoi tappamista.

        ....onhan se salattu jumala kuurokin.


    • Muistutus itselleni, kannan tästedes aina raamattua mukanani jäillä liikkuessani ja viskaan hukkuvaa uskonharhaista parilla irtirevityllä lehdellä.

      Jos hukkuva ei pelastu, repäisen uusia lehtiä kunnes tilanne ratkeaa puoleen tai toiseen.

      Ei kai hukkuvakaan uskonharhainen uskoaan kieltäisi sitä kysyttäessä?

      • Anonyymi

        ... ei se sinua pelasta, uskohan se on joka pelastaa, vasta sen jälkeen Raamatun viisaudet alkavat selviämään sinullekkin paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ... ei se sinua pelasta, uskohan se on joka pelastaa, vasta sen jälkeen Raamatun viisaudet alkavat selviämään sinullekkin paremmin.

        Niin, voihan sitä aina kysyä hukkuvalta uskonharhaiselta 'kuka on pelastajasi?' ennen raamatun lehtien heittelyä kellukkeiksi.

        Ei kai uskonharhainen luopuisi harhastaan pelkästään pelastuakseen avannosta? Sitten kännykkä nauhoittamaan jeesuksen suorittamaa pelastustyötä....


    • No niin, nyt kun olet esittänyt väitteesi, sinun tulisi seuraavaksi todistaa ne.

      Se, että kaikki eivät ole valmiita uskomaan sokeasti perusteettomia väitteitä, ei ole mitään valheen rakastamista.

      • Anonyymi

        kumihuulihistoria on ärsyttävää, voitte jatkaa jankuttamista kun häivyn tästä


      • Anonyymi kirjoitti:

        kumihuulihistoria on ärsyttävää, voitte jatkaa jankuttamista kun häivyn tästä

        Tuon viisauden toivoisi iskostuvan myös taikauskoisen aloittajan uskonharhan saastuttamaan aivokoppaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kumihuulihistoria on ärsyttävää, voitte jatkaa jankuttamista kun häivyn tästä

        "kumihuulihistoria on ärsyttävää"

        Onhan se. Olisi kieltämättä kiva, jos uskovaiset vaivautuisivat perustelemaan väitteensä eivätkä vain loputtomiin suoltaisi pelkkiä tyhjiä väitteitä. Tai sitten selkeästi kertoisivat että kyse on sokeaan uskoon perustuvista todisteettomista opinkappaleista.

        Jos esittää väitteitä, on turha valittaa kun niille pyydetään perusteita. Sitä kutsutaan keskusteluksi.


    • Anonyymi

      Hauska historia hyvin löyhästi seuraava kirjanen jossa on paljon fysiikan, tieteen ja järjen vastaisia "ihmeitä". No niillä hallitaan henkisesti heikkoja, mutta että noin suureen porukkaan vetoaa, se on se ihme.

    • Anonyymi

      Ei oo Jeesusta näkyny jakamassa ruokakasseja, missä lie piileskelee?

      • Anonyymi

        en tiedä kummista mielipiteistänne, itse olen ollut uskossa kauan ja matka jatkuu. Ennen uskoon tuloani olen lukenut paksut tuhannen ja yhdenyönkin kirjat, joten en jaksa nyt jankuttaa kanssanne kun jatkatte vihapuheitanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tiedä kummista mielipiteistänne, itse olen ollut uskossa kauan ja matka jatkuu. Ennen uskoon tuloani olen lukenut paksut tuhannen ja yhdenyönkin kirjat, joten en jaksa nyt jankuttaa kanssanne kun jatkatte vihapuheitanne.

        Ei se ole vihapuhetta, kun esitetään kritiikkiä jostakin väitetystä asiasta. Tässäkin tapauksessa jumalia ja niiden tekoja tyrkytetään todellisiksi ilman mitään oikeita todisteita.
        Kukaan uskovainen ei ole pystynyt eikä pysty esittämään mitään todellista väittämänsä jumalan olemassaolosta. Eli sinunkin jumalasi on vain sinun omasi, ei kaikkien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tiedä kummista mielipiteistänne, itse olen ollut uskossa kauan ja matka jatkuu. Ennen uskoon tuloani olen lukenut paksut tuhannen ja yhdenyönkin kirjat, joten en jaksa nyt jankuttaa kanssanne kun jatkatte vihapuheitanne.

        Jos et jaksa sitä, että ajatteleva ihminen ei ilman kriittistä palautetta hyväksy täysin perusteettomia ja tyhjää kaikuvia väitteitä jumalastasi, niin on tosiaan parempi olla omassa jumalkuplassasi samalla tavalla jumalharhassa olevien kanssa.
        Älä julista ja evankelioi vaikka mielesi tekisi ja palvomassasi kirjassa niin kehotetaan, jumalasi ei ole kaikkien jumala, näin et pahoita mieltäsi, kun väitteitäsi kyseenalaistetaan.


    • Anonyymi

      Uskovaiselta uskomatonta väittää , että kaikki muu on valhetta paitsi raamattu. Uskovainen ei itse pysty muuta kuin valehtelemaan raamatun pyhyydestä, koska mitään todisteita jumalalista ei ole esittää. Siksi uskovaisen on epätoivoisesti keksittävä yhä uusia valheita itselleen ja jostain syystä uskovainen yrittää syöttää valheitaan myös muille totuutena, sairasta touhua., pitäisi harhansa ja valheensa pelkästään omana "tietonaan".

    • Anonyymi

      Häviääkö se jumalasi, jos et ole koko ajan julistamassa ja palvomassa sitä henkiolentoasi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe