Jatkossa kun ajan autolla.

Anonyymi

Niin käytän lakia hyväksi. Olen nimittäin niin kyllästynyt autoilijoihin jotka perseilevät. Eli jatkossa kun:

Auto tulee kolmion takaa eteen niin en yritä edes pysähtyä.

Auto tulee stopin takaa eteen niin en yritä edes pysähtyä.

Auto vaihtaa samalle kaistalle ilman vilkkua niin ajan äkkiä viereen ja hän ajaa kylkeen. Kamera todistaa miten toinen auto ei käyttänyt vilkkua.

30

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamera todistaa, että olet tahallisesti vaarantanut liikenneturvallisuuden, mikä on rikos, mistä tulee sakkoja.

      • Anonyymi

        Kyllä sitä ennen väistää ja luopuu vaikka omista oikeuksistaan, kun hajottaa autonsa ja turhaa paperisotaa käy. Ei kai sitä nyt tahallaan anna kolaria tulla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä ennen väistää ja luopuu vaikka omista oikeuksistaan, kun hajottaa autonsa ja turhaa paperisotaa käy. Ei kai sitä nyt tahallaan anna kolaria tulla ?

        Onhan sitä halpaa peltiä otettu iät ja ajat. Noin se kannattaa kun kyllästyy vanhaan menopeliin eli myy sen vakuutusyhtiölle. Ertyisen kannattavaa jos auto on nuori paljon ajettua tai muuten ryppyinen.


      • Anonyymi

        Kamerasta näkee miten toinen autoilija rikkoo lakia. Miten uhri on silloin syyllinen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamerasta näkee miten toinen autoilija rikkoo lakia. Miten uhri on silloin syyllinen??

        Lain mukaan liikenteen tahallinen vaarantaminen on rikos. Jos kuvasta ilmenee, että ei ole pyrkinyt välttämää yhtyeentörmäystä, niin vaikka kuinka on etuajo-oikeus, niin sakot tulee. Parempi jättää nämä tahalliset töytäykset paikkoihin missä ei ole kameraa.


    • Anonyymi

      Nykyinen tieliikennelaki vaatii autoilijalta ennakointia. Sillä perusteella voit itse joutua maksumieheksi.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti sinut todetaan syylliseksi kun et ole yhteiskunnan ja oikeuslaitoksen suosikki, mutta törttöilijällä on ystäviä korkeassa virassa


    • Anonyymi

      Miksi sinä noin tekisit?

    • Anonyymi

      Trollihan tämä oli, mutta onnettomuuden aiheuttaminen tahallaan on rikos. Nykyinen TLL myös velvoittaa ennakoimaan.

    • Anonyymi

      Itse ajan tahallaan motoristien eteen. Siinähän ulisevat.

    • Anonyymi

      Entäs jalankulkijat? Perhana kun ei tiedä valottomissa risteyksissä kääntyykö auto eteen vai ei kun ei näytä vilkkua. Ei kuitenkaankannata alkaa rikkoa luitaan tietä ylittäessään todistaakseen autoilijan olevan vääräsä ja tulla yliajetuksi. Uusia, ehjiä ruumiinjäseniä ei vakuutuskorvauksella saa.

      • Anonyymi

        Laukussani on Piikki pohjassa, pieni terävä bystyrä. Heilautan , joskus osuisuukin auton kylkeen. Vahinkoja sattuu. Jalankulku täytyy olla suojattu suojatiellä.


    • Anonyymi

      "Päälleajo-oikeutta" ei ole olemassa, vaikka se toinen sattuukin mokaamaan. Itse syyllistyt siis, jos et pyri välttämään onnettomuutta.

    • Anonyymi

      Autoa ajetaan liikennesääntöjen mukaan, jos ymmärtäisitte liikennesäännöt kaikki olisi helpompaa, tottakai ajetaan varovasti ym.

    • Anonyymi

      Taitaa aloittaja olla persu.

      • Anonyymi

        Ja pitikö tähän taas v...u vetää politiikka mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitikö tähän taas v...u vetää politiikka mukaan?

        Niimpä. Tämä vastaaja itse taitaa olla joku viher suvakki.


      • Anonyymi

        Aivopesty ei osaa eikä pysty ajattelemaan omilla aivoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitikö tähän taas v...u vetää politiikka mukaan?

        No v...u niin v...u joo. V...u.


    • Anonyymi

      Nyt meni pahasti väärin, en ole ikinä äänestänyt missään vaaleissa, politiikka ei todellakaan minua kiinnosta ja se ei minuun vaikuta mitenkään, joten jo sen takia ottaa päähän kun aina vedetään politiikka mukaan vaikka keskusteltaisiin saunan lämmittämisestä.
      Kun on itsellä asiat hyvin, se on ihan sama mitä päätetään.

      • Anonyymi

        Olet tyhmä, jos et ymmärrä, että kaikki lait asetukset ja säännöt, joita Suomessa noudatetaan ovat poliittisia, hallituksessa eduskunnassa tehtyjä päätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyhmä, jos et ymmärrä, että kaikki lait asetukset ja säännöt, joita Suomessa noudatetaan ovat poliittisia, hallituksessa eduskunnassa tehtyjä päätöksiä.

        ..korjaus: hallituksessa ja eduskunnassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyhmä, jos et ymmärrä, että kaikki lait asetukset ja säännöt, joita Suomessa noudatetaan ovat poliittisia, hallituksessa eduskunnassa tehtyjä päätöksiä.

        No ei se nyt noin ole, tietenkin minä sen ymmärrän, mutta ne jotka tuputtavat sitä politiikkaansa joka keskustelupalstalle, eivät ymmärrä ettei joku siitä välitä pätkääkään.
        Esim. jos minulle palaa jalankulkijana punaiset valot, eikä yhtään autoa tule, pysähdyn satavarmaan odottamaan kunnes valo vaihtuu vihreäksi, koska punaisia päin ei saa lain mukaan kävellä. Sama koskee tienopeuksia jos pitää ajaa 80km/h niin silloin en ylitä sitä.
        Olin 10 vuotta poliisi-ja oikeustalolla töissä ja opin kunnioittamaan lakia pilkun tarkasti.
        Eli kyllä eduskunnan lakeja ja säädöksiä tulee noudattaa, niin ei joudu kuseen, mutta politiikasta voi kyllä pysyä ulkona ja siitä ei tarvitse välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se nyt noin ole, tietenkin minä sen ymmärrän, mutta ne jotka tuputtavat sitä politiikkaansa joka keskustelupalstalle, eivät ymmärrä ettei joku siitä välitä pätkääkään.
        Esim. jos minulle palaa jalankulkijana punaiset valot, eikä yhtään autoa tule, pysähdyn satavarmaan odottamaan kunnes valo vaihtuu vihreäksi, koska punaisia päin ei saa lain mukaan kävellä. Sama koskee tienopeuksia jos pitää ajaa 80km/h niin silloin en ylitä sitä.
        Olin 10 vuotta poliisi-ja oikeustalolla töissä ja opin kunnioittamaan lakia pilkun tarkasti.
        Eli kyllä eduskunnan lakeja ja säädöksiä tulee noudattaa, niin ei joudu kuseen, mutta politiikasta voi kyllä pysyä ulkona ja siitä ei tarvitse välittää.

        Nyt tarvitsee välittää kun hyvinvointipalveluja ja pelastustointa tullaan ohjaamaan alueellisissa, poliittisesti valituissa päätöksentekoelimissä. Niissä käsitellään kansalaisten tarvitsemia tärkeitä palveluita. Se on demokratiaa ja politiikkaa.
        Ei kun äänestämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tarvitsee välittää kun hyvinvointipalveluja ja pelastustointa tullaan ohjaamaan alueellisissa, poliittisesti valituissa päätöksentekoelimissä. Niissä käsitellään kansalaisten tarvitsemia tärkeitä palveluita. Se on demokratiaa ja politiikkaa.
        Ei kun äänestämään.

        Ettei yksityistettäisi liikaa kun silloin saattaavat asiat muuttua kalliimmiksi.


    • Anonyymi

      Ainahan poliitikot saunonut on ja hyviä päätöksiä voinu tulla,sopiva lämpötila. Persun aloitus ihan selvästi huh.

    • Anonyymi

      Onneksi kohta on itse ajavat autot niin päästään eroon vajakkikuskien virheistä

      • Anonyymi

        Joku saattaa hakkeroida sellaisen kryptoauton ja ajella sitä joystickillä miten sattuu ja minne sattuu.


      • Anonyymi

        Itse ajavien autojen ohjelmointikin on alkuasetuksissa ihmisten tekemää.


      • Anonyymi

        Taas jollain mopo keulii.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe