Jep näin on. Ennakkoäänestys on voimassa 1 viikon tästä päivästä eteenpäin. Varsinainen äänestyspäivä on 23.1. Muista äänestää.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Ite taidan äänestää jo ennakkoon..
- Anonyymi
Aluevaltuusto vastaa hyvinvointialueen toiminnasta ja taloudesta sekä käyttää hyvinvointialueen ylintä päätösvaltaa. Ehdokkaalla on syytä olla hyvä taloudellinen tietämys.
- Anonyymi
Mää kävin jo Cittarissa äänestämässä..
- Anonyymi
Hyvinvointialueen johtaminen
https://soteuudistus.fi/hyvinvointialueen-johtaminen
Tuolta voi katsoa minkälaista osaamista ehdokkaalla tulisi olla. Toki tietämys terveydenhuollosta ja pelastustoimesta on plussaa. - Anonyymi
Tänään on viimeinen ennakkoäänestyspäivä.
- Anonyymi
Juu mutta näytti Prismassa että viimeinen, neljänkymmenen metrin jono. HUH
- Anonyymi
Vielä on sunnuntaina mahdollisuus äänestää.
- Anonyymi
Sunnuntaina 23.1. vaalipäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sunnuntaina 23.1. vaalipäivä.
Viimeinen hetki äänestää.
- Anonyymi
Rikkaat käyvät takuuvarmasti äänestämättä ja vähävaraiset jättävät monesti äänestämättä. Rikkaiden etua ajava Kokoomus taitaa menestyä.
- Anonyymi
Korjaus: Rikkaat käyvät takuuvarmasti äänestämässä.
- Anonyymi
En ole rikas vaan lähellä köyhyysrajalla elävä eläkeläinen ja siksi äänestänkin. Vaalikoneet on ihan tyhjän kans. Äänestän sopivan ikäistä, täysjärkistä, asioista oikeasti kiinnostunutta naista, joka ottaa asioista selvää eikä vaihda kesken kaiken puoluetta. Jos hän ei pääse, saapa Vihreät ääneni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751749- 241226
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341122Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77642
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 17417
- 82398