Rokottamattomilta kerätään vero - kohta meilläkin?

Anonyymi

Ilta-Sanomat 12.1."Quebec alkaa kerätä terveys­veroa rokottamattomilta: ”Kyse on oikeuden­mukaisuudesta” – IS seuraa".,,,,Quebecissä on raportoitu eniten koronavirukseen liittyviä kuolemantapauksia Kanadassa. Uusien tartuntojen määrä on provinssissa jyrkässä nousussa.

Vain noin 15 prosenttia Quebecin asukkaista on rokottamattomia, mutta heidän osuutensa sairaalahoitoa vaativissa koronatapauksissa on noin puolet.

Liittovaltion tietojen mukaan hieman yli 84 prosenttia Quebecin asukkaista oli saanut vähintään yhden rokoteannoksen 1. tammikuuta mennessä.

Quebecin pääministeri Francois Legault kertoi BBC:n mukaan tiedotustilaisuudessa, ettei uuden veron suuruudesta ole vielä päätetty, mutta se on ”merkittävä”.

– Mielestäni siinä on juuri nyt kyse oikeudenmukaisuudesta sitä 90 prosentin väestöosuutta kohtaan, joka on tehnyt uhrauksia. Mielestäni me olemme heille tällaisen toimenpiteen velkaa, Legault totesi.

Viime viikolla provinssi ilmoitti, että kannabiksen ja alkoholin ostamiseen tarvitaan jatkossa rokotustodistus. Lisäksi on määrätty ulkonaliikkumiskielto, joka on voimassa päivittäin kello 22.00–05.00."
Vero tai maksu voisi olla aiheellinen myös Suomessa.

108

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koronapassi 666

• Anonyymi

Onko se sen Antti Kristuksen sosiaaliturvatunnuksen loppuosa vai mikä?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko se sen Antti Kristuksen sosiaaliturvatunnuksen loppuosa vai mikä?

uskon että alkulämmöt otetaan koronapassilla ja sitten pikku hiljaa käteisen käyttö loppuu ja samaan "passiin" rahat eli pedon merkki 666

• Anonyymi
        huhtasuon_hiihto2022 kirjoitti:

uskon että alkulämmöt otetaan koronapassilla ja sitten pikku hiljaa käteisen käyttö loppuu ja samaan "passiin" rahat eli pedon merkki 666

Haluaako joku kansalainen oikeasti moista?
        Minä en.
        Haluan maksaa käteisellä jatkossakin ja olla vapaa.
        Kunnolla ja hyvin olen osannut nuhteetonta elämää viettää ilman jatkuvaa kyttäämistä. Sellaiseen en halua alentua!

• Anonyymi

Ihan hyvä numero yhdistelmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en.
        Kunnolla ja hyvin olen osannut nuhteetonta elämää viettää ilman jatkuvaa kyttäämistä. Sellaiseen en halua alentua!

Menkää äänestämään, vain PS, VKK ja KD ovat olleet pakkopiikkejä ja koronapassikyttäämistä vastaan. Itse kävin tänään antamassa ääneni PS.

Jos ette äänestä, natsit vie teiltä loputkin vapauden rippeet.

• huhtasuon_hiihto2022 kirjoitti:

Tuollaiset jutut nostivat juttusi heti uuteen uskottavuusluokkaan!

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en.

Mikä mielestäsi rajoittaa vapauttasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää äänestämään, vain PS, VKK ja KD ovat olleet pakkopiikkejä ja koronapassikyttäämistä vastaan. Itse kävin tänään antamassa ääneni PS.

Jos ette äänestä, natsit vie teiltä loputkin vapauden rippeet.

Edelleenkin löytyy idiootteja jotka eivät ymmärrä mistä nyt äänestetään, säälin näitä luusereita.
        Persut on natseja ja mikä vapaus sinulta ollaan viemässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin löytyy idiootteja jotka eivät ymmärrä mistä nyt äänestetään, säälin näitä luusereita.
        Persut on natseja ja mikä vapaus sinulta ollaan viemässä?

Sinun kaltaiset kommunistit ovat aina olleet ihmisoikeuksia ja mielipiteen vapautta vastaan, siksi sinäkin olet niin raivoissasi, kun joku kehottaa äänestämään.

Nämä on puhtaasti koronavaalit, nyt on konkreettisesti ollut nähtävillä se, mitä puolueet haluaa tehdä ihmisten oikeuksille, pakkopiikit ja liikkumisen rajoitukset ihmisille ja yritysten toiminnan tuhoamiset. Puheet vaalien alla on tyhjänkanssa, kaikki lupaa pelkkää hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en.

Minä myös ajattelen että tämä nyt tapahtuva juttu, joka tapahtuu koko maailmassa samaan aikaan, on pedon merkki, 666.

Mutta eipä siitä pidä hermostua vaan laittaa vastaan. Uskoa inhimillisyyteen ja yhteisöllisyyden voimaan.

Vapauden puolesta -ryhmän videot
        https://www.youtube.com/results?search_query=vapauden puolesta

Tää on sulle, joka oot herännyt ja nähnyt valheen läpi.
        https://www.youtube.com/watch?v=hUd78YxwgfI

Yhdenvertaisuuden puolesta
        https://positv.fi/videot/yhdenvertaisuuden-puolesta/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kaltaiset kommunistit ovat aina olleet ihmisoikeuksia ja mielipiteen vapautta vastaan, siksi sinäkin olet niin raivoissasi, kun joku kehottaa äänestämään.

Nämä on puhtaasti koronavaalit, nyt on konkreettisesti ollut nähtävillä se, mitä puolueet haluaa tehdä ihmisten oikeuksille, pakkopiikit ja liikkumisen rajoitukset ihmisille ja yritysten toiminnan tuhoamiset. Puheet vaalien alla on tyhjänkanssa, kaikki lupaa pelkkää hyvää.

Tässä ja varmasti seuraavissakin vaaleissa tärkein asia on korona. En ole kaikista asioista samaa mieltä VKK.n enkä varsinkaan persujen kanssa, mutta jompaankumpaan menee ääneni tällä kertaa. Olen muuten ihan toisen laidan ihmisiä yleensä äänestänyt.
        En ole vielä tarkistanut onko vaalipiirissäni yhtään VKK:n ehdokasta, jos ei niin sitten täytyy varmaan äänestää persuja. Ossi Tiihonen on ainoa heistä jota mielelläni äänestäisin, hän on tosi jämäkästi toiminut korona-asiassa. Muista ei oikein ole ollut mihinkään. (Vai onko Tiihonen jo siirtynyt VKK:hon? Taisi olla... hyvä.)
        KD jää minulta huomiotta.

Tiihosen sivuilta löytyy paljon tietoa koronasta, mm. tilastoja ja lakiasiaa:
        https://www.ossitiihonen.com/2021/11/23/koronarokote-nostaa-kuolleisuutta/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä mielestäsi rajoittaa vapauttasi?

Varmaan se että järjen valo on jättänyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkuin persut. Bensan hinta päätetään kunnissa.salli minun nauraa.

• Anonyymi

Kulkutaudin levitysluvalla bailaaville, parveileville ja ulkomailla matkaileville sekä roihuvia tuliaisia kotimaahan tuoville se haittavero pitäisi laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkuin persut. Bensan hinta päätetään kunnissa.salli minun nauraa.

Hyvin menee persujen Bensan hinta vaalimainos idea läpi, kun se saa teidät vihervasemmistossakin nostamaan aihetta esille ja lisää ääniä persuille🤣
        Kieltämättä ovela veto perussuomalaisilta👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin menee persujen Bensan hinta vaalimainos idea läpi, kun se saa teidät vihervasemmistossakin nostamaan aihetta esille ja lisää ääniä persuille🤣
        Kieltämättä ovela veto perussuomalaisilta👌

Viherpunikit ovat aina nostamassa bensan hintaan, ääni niille kansanpettureille merkitsee tuen antamista tuolle politiikalle. Aina ja kaikissa vaaleissa.

PS on suomalaisen autoilevan itse asumisensa maksavan ainoa tuki.

• Anonyymi
        huhtasuon_hiihto2022 kirjoitti:

666 ei ole pedon merkki, vaan Gaius Caligulalle määritelty koodi varhaiskristittyjen salakielessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä myös ajattelen että tämä nyt tapahtuva juttu, joka tapahtuu koko maailmassa samaan aikaan, on pedon merkki, 666.

Mutta eipä siitä pidä hermostua vaan laittaa vastaan. Uskoa inhimillisyyteen ja yhteisöllisyyden voimaan.

Vapauden puolesta -ryhmän videot
        https://www.youtube.com/results?search_query=vapauden puolesta

Tää on sulle, joka oot herännyt ja nähnyt valheen läpi.
        https://www.youtube.com/watch?v=hUd78YxwgfI

Yhdenvertaisuuden puolesta
        https://positv.fi/videot/yhdenvertaisuuden-puolesta/

Eipä auta nuo mainitsemasi voimat koska Raamatussa tämä on jo edeltäpäin kerrottu eli saatanan valhevoima valitettavasti saa aikaan sen että moni tulee ottamaan pedon merkin. Itse en sitä ota koska olen kristitty.

Tietenkin vastustan pedon merkkiä mutta ei sen järjestelmän käyttöönottoa mitenkään estää voi. Vastustan myös koronapassia mutta eipä pysty senkään järjestelmän käyttöönottoa estämään. Moni päättäjä on valheen sokaisema.

• Ei tässä äänestämiset auta. Lukaiskaa Raamattu ja sieltä kohta pedon merkistä niin ette te sen järjestelmän käyttöönotolle mitään voi. Tietenkään kenenkään ei ole pakko pedon merkkiä ottaa, enkä itse aio sitä ottaa.

• Anonyymi

Koronafasistit vauhdissa.

• Anonyymi

Mikä on koronafasisti? Veikkaan sellainen joka vastustaa rokotteita ja haluaa pitää kansaa tautikierteessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on koronafasisti? Veikkaan sellainen joka vastustaa rokotteita ja haluaa pitää kansaa tautikierteessä.

Väärin meni. Natsipassin ja pakkopiikin fanaattinen kannattaja.

• Anonyymi

Jos elät epäterveellisesti ja verisuonesi ovat tukossa ei sinua mikään rokotepiikki enää pelasta terveisin koronan sairastanut rokottamaton urheilullinen nuori mies ja itse korona ei ollut nuhaa kummoisempi

• Anonyymi

Olisikin noin yksinkertaista.
        Luulen että on muitakin syitä joita ei vielä tunneta että jotkut sairastuvat pahemmin kuin toiset. On tosin totta että kaikessa toipumiusessa hyvä kunto auttaa.
        Itse myös olen urheilullinen ollut aina mutta en uskalla ottaa riskejä koronan suhteen enempää kuin pakko. Torjun kaikella vimmalla tautia mutta piikki on ottamatta.

• Anonyymi

Se on vähän tuurissa miten tauti puraisee. On niitä reippaita urheilullisia nuoriakin sairastaneet kovan taudin ja kärsivät siitä vieläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisikin noin yksinkertaista.
        Luulen että on muitakin syitä joita ei vielä tunneta että jotkut sairastuvat pahemmin kuin toiset. On tosin totta että kaikessa toipumiusessa hyvä kunto auttaa.
        Itse myös olen urheilullinen ollut aina mutta en uskalla ottaa riskejä koronan suhteen enempää kuin pakko. Torjun kaikella vimmalla tautia mutta piikki on ottamatta.

Tilastojen mukaan influenssa on nuorille vaarallisempi kuin korona.
        Koronaan ei 2020 kuollut yhtään alle 30-vuotiasta, viime vuonna oli THL:n mukaan yhdellä alle 30-vuotiaalla merkitty korona kuolinsyyksi (todennäköisesti henkilö jolla oli ylipainoa ja/tai jokin perussairaus).

Koronaan ei siis kuole nuoria käytännössä koskaan, mutta kausi-influenssaan kuolee melkein joka vuosi muutamia lapsia ja nuoria. ( Joo, siis myös lapsia.) Influenssasta ja sen jälkitaudeista saattaa myös jäädä pysyviä vaurioita elimistöön.

Näin on ollut aina, asia on ollut tiedossa eikä siitä ole erityisemmin uutisoitu. Ei ole ehdotettu influenssarokotusta muille kuin riskiryhmille, siis iäkkäille ja perussairaiuden omaaville (nämä ovat myös koronan riskiryhmät).

Koronapiikin tyrkyttämisen takana on lääkeyhtiöiden rahanhimo ja mahdollisesti myös poliittisia syitä. Ikävä asia.

mRNA-injektiota seuranneisiin sydänlihastulehduksiin on kuollut nuoria, urheilullisia nuoria miehiä varsinkin. He ovat tutkimusten mukaan altteimpia saamaan sydänlihastulehduksen mRNA-piikistä.

Oireeton sydänlihastulehdus on vaarallinen. THL ohjeisti syksyllä, ilman mitään selitystä, ettei armeijassa saisi päästää sotilaita raskaisiin harrastuksiin muutamaan päivään mRNA-injektion jälkeen. Vasta myöhemmin tuli uutiset näistä nuorten miesten lisääntyneistä sydänlihastulehduksista.

Sydänlihassolu ei uusiudu, toisin kuin muut solut. Se merkitsee, että kun se kerran vaurioituu, seuraukset voivat ilmetä vasta vuosia ja jopa vuosikymmeniä myöhemmin. Nuorilla on pitkä elinajanodote. Heidän terveyttään ei pitäisi riskeerata kokeellisilla lääkeaineilla, jotka ovat kaiken lisäksi tarpeettomia heille.

Nuorilla miehillä on tutkimusten mukaan paras vastustuskyky virustauteja vastaan. Kun he saavat tartunnan on tauti heillä useimmiten lievä tai oireeton. (Nuorilla naisilla samoin hyvä vastustuskyky mutta taitaa kuukautiset viedä sen verran rautaa elimistöstä ettei yllä ihan samalle tasolle tilastojen mukaan kuin miesten.) Kun nuoret sairastavat koronan he selviävät siitä siis lähes aina ongelmitta, ja täten syntyy laumasuoja, joka suojaa myös iäkkäitä ja myös riskiryhmiin kuuluvia.

Rokote estää luonnollisen laumasuojan syntymisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vähän tuurissa miten tauti puraisee. On niitä reippaita urheilullisia nuoriakin sairastaneet kovan taudin ja kärsivät siitä vieläkin.

Tai se on tuurista kiinni ketä sinä pääset puraisemaan, kun te niistä persuista

• Anonyymi

Rankut on sekaisin koronasta.

• Anonyymi

Ylipainoisilta tulisi kerätä vero, 95% koronaan kuolleista läskejä. Painoindeksipassi otettava käyttöön, jos ei ole painoindeksi normaalin rajoissa ei pääse ruokakauppaan. Pakkolaohutus oikein ylipainoisille jotka omalla välinpitämättömyydellään kuormittavat terveydenhuoltoamme. Tämä painoindeksipassi olisi heidän etua ajatellen hyvä sillä jos ei pääse ostaan ruokaa niin se on hyvä tapa laihduttaa ja johtaa terveellisempään tulevaisuuteen

• Anonyymi

Lihavuus ei tartu, eikä sitä pysty levittämään kuten virusta.
        Eli aika onneton ja lapsellinen yritys pojalla.

• Anonyymi

Mitä höpötät ja jaat pelkkää propagandaa näillä palstoilla. Pelkkää valehtelua ja omia unelmia. En vain jaksa ymmärtää tätä joidenkin henkilöiden hinkua jakaa kahtia suomalaisia. Ellei sitten todella ole kyseessä " myyrät." Silloin asia asettuu omaan kontekstiin. Suomessa ollaan jo koronan kanssa terveemmällä pohjalla, kuin viime vuonna. Koko ajan alkaa " valo sarastaa" ja järki palaa maahan ja asiantuntijoiden pariin. Kannattaa nyt vihdoin alkaa suitsia sitä raivoa ja vihaa. Tai hakea apua ajoissa.

• Anonyymi

Mutta mistä apu näille sekopäille ?riittääkö paikkoja?

• Anonyymi

Ei minun mielestäni. En ole ottanut piikkiä mutta en muista millonka olisin terveydenhuoltoa rasittanut. Joskus 20 vuotta sitten?
      Torjun tautia tunnollisesti usein eri keinoin, sanoipa hallitus milloin mitäkin minä en ole luovuttanut ja löysäillyt että jokainenhan siihen joskus sairastuu.
      Oletko varma ettei ole "rokotehaittoja" hoidettavien osuudessa. Olen kohulehtiä lukiessa huomannut että ennen sairaalaan joutumista useat ovat ottaneet piikin hetkeä ennen hoitoa mutta voi olla ettei muutaman päivän jälkeen piikin ottamisesta katsota kyseessä olevan "rokotettu" henkilö ja olisi virkamiehiltä oman edun vastaista toimintaa tutkia/puhua piikkihaitoista kerran suurella volyymillä ovat ainetta suositelleet kansalaisille vaikka ei sitä ole ehditty hyvin tutkia mikä olisi pitänyt tehdä kuten kuuluisi.

• Ja sinä uskot, että ne "kohulehdet" ovat totta?

• Anonyymi

Olet sairas mieleltäsi ja syynä osittain nuo valemediat jne....

• Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

Ja sinä uskot, että ne "kohulehdet" ovat totta?

Ei kai kukaan ota tosissaan iltapäivälehtien koronalukuja!

On tilastoja ja "tilastoja". On normaaleja tilastoja, ja sitten THL-tilastoja.

"Rokotettu" on THL:n mukaan henkilö, jonka ensimmäisestä mRNA-injektiosta on kulunut alle 21 vuorokautta tai toisesta alle 7 vuorokautta.

Kun uutiset perustuvat tällaisiin tilastoihin, ei kansalainen voi tietää, kuinka monta piikkiä sairaaloiden "koronapotilaat" ovat saaneet, tai eivät ole saaneet.

Rokotusstatuksen määritelmästä kertoo EPSHP:n ylilääkäri tässä Posi-TV:n haastattelussa, alkaen 8 min.:
        https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-04/

Alla koronatilastoja, mm. FIMEA ja VAERS. Mielenkiintoinen on mm. videolla näytetty käyrä, jossa rokotehaittailmoitukset kulkevat ensin tasaisesti vuodesta toiseen ja hyppäävät sitten noin kilometrin kun korona-mRNA-injektiot aloitettiin:
        https://www.youtube.com/watch?v=A5lqX2SaSp0

• Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

Ja sinä uskot, että ne "kohulehdet" ovat totta?

Seiska tuo perssujen aviisi

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai kukaan ota tosissaan iltapäivälehtien koronalukuja!

On tilastoja ja "tilastoja". On normaaleja tilastoja, ja sitten THL-tilastoja.

"Rokotettu" on THL:n mukaan henkilö, jonka ensimmäisestä mRNA-injektiosta on kulunut alle 21 vuorokautta tai toisesta alle 7 vuorokautta.

Kun uutiset perustuvat tällaisiin tilastoihin, ei kansalainen voi tietää, kuinka monta piikkiä sairaaloiden "koronapotilaat" ovat saaneet, tai eivät ole saaneet.

Rokotusstatuksen määritelmästä kertoo EPSHP:n ylilääkäri tässä Posi-TV:n haastattelussa, alkaen 8 min.:
        https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-04/

Alla koronatilastoja, mm. FIMEA ja VAERS. Mielenkiintoinen on mm. videolla näytetty käyrä, jossa rokotehaittailmoitukset kulkevat ensin tasaisesti vuodesta toiseen ja hyppäävät sitten noin kilometrin kun korona-mRNA-injektiot aloitettiin:
        https://www.youtube.com/watch?v=A5lqX2SaSp0

Kun tilastoja tutkivat amatöörit ja itänaapurin trollit, ne saadaan kyllä näyttämään ihan miltä vain. Kyse on lähinnä siitä, että kaltaisesi amatöörit keksivät itse selityksiä ja asiantuntijoilta ei kysytä mitään.

Se on noloa.

• Anonyymi

Ei minun mielestäni. En ole ottanut piikkiä. En ole rasittanut terveydenhuoltoa pariinkymmeneen vuoteen.
      Torjun koronaa tunnollisesti löysäilemättä ja luovuttamatta usein eri keinoin sanoipa hallitus milloin mitäkin koronan suhteen.
      Oletko varma etteivät sairaalaan joutuneet ole kuitenkin piikitettyjä ja just ennen hoitoon joutumista on "rokote" otettuna? Sen havainnon olen tehnyt kohulehtiä lukiessani ja ajattelen ettei silloin vielä katsota henkilöä piikitetyksi joten rokottamattomaksi kutsutaan.
      Olisi virkamiesten itsensä vastaista toimintaa piikkihaittoja tutkia kerran suurella volyymillä ovat ainetta kansalaisille suositelleet vaikka ei sitä ole hyvin ehditty tutkia kuten kuuluisi.

• Anonyymi

Moni rokottamaton on tehnyt koronan vastaisia toimia ja kantanut vastuuta koronan leviämisen estämiseksi jo kahden vuoden ajan välttämällä kaikenlaista sosiaalista kontaktia, kokoontumatta yhtään mihinkään, kaupassa ffp3 maski ja olemalla kotona 95% viikosta.

Rokotetut sitävastoin rokotuksiin ja koronapassiin vedoten bilettävät baareissa, ja yökerhossa, eivät pidä maskia kaupassa, kokoontuvat lösseihin ja matkustelevat ulkomailla hakemassa koronaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni rokottamaton on tehnyt koronan vastaisia toimia ja kantanut vastuuta koronan leviämisen estämiseksi jo kahden vuoden ajan välttämällä kaikenlaista sosiaalista kontaktia, kokoontumatta yhtään mihinkään, kaupassa ffp3 maski ja olemalla kotona 95% viikosta.

Rokotetut sitävastoin rokotuksiin ja koronapassiin vedoten bilettävät baareissa, ja yökerhossa, eivät pidä maskia kaupassa, kokoontuvat lösseihin ja matkustelevat ulkomailla hakemassa koronaa.

Minulla on FFP2 ...eikö se piisaa? Pidin ennen niitä taivaansinisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyllä ylivoimaisesti suurin osa rokotetuista pitää myös maskia, sillä rokote ei anna 100% suojaa ja sitä voi levittää ilman maskia vaikka ei sairastuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyllä ylivoimaisesti suurin osa rokotetuista pitää myös maskia, sillä rokote ei anna 100% suojaa ja sitä voi levittää ilman maskia vaikka ei sairastuisi.

Maskin käyttö on jokaisen oma asia. Käyttäköön kuka haluaa, jos uskoo sen auttavan. Tutkimusten mukaan kuitenkin on tosiasia (vaikka viranomaiset muuta väittävätkin) että tavallinen kangasmaski ei auta mitään virusten leviämisessä. Syystä, että virusaerosolihiukkanen on niin pieni että läpäisee maskin helposti (kankaassa olevan huokosen ja viruksen kokosuhde 9/1), sekä liikkuu tietenkin sivuilta. Maskipakkauksessakin lukee "ei estä virusten leviämistä."

Kirurgit käyttävät sairaaloissa maskeja jotta sylkiroiskeissa olevat BAKTEERIT eivät lentäisi haavaan ja aiheuttaisi tulehdusta. Viruksilta kirurginmaski ei suojaa viruksilta lainkaan. Leikkaussaleissa on tehokas ilmanvaihto, jotta kirurgit pystyvät tekemään työtään maskit päällä ilman että aivotoiminta häiriintyy hapenpuutteesta ja hengitysilman liiallisesta hiilidioksidipitoisuudesta.

Tehokas (erikoishintainen) maski joka estää ilman virtaamisen sivuita ja joka on niin tiivis, että erillinen ilmansuodatin on välttämätön, voi jonkin verran vähentää aerosolien pääsyä maskista ulos. Tällaisia maskeja ohjeistetaan käytettäväksi esim. metallialalla ja sellaisissa rakennustöissä, joissa on terveydelle haitallista rakennuspölyä hengitysilmassa. Mutta arvatkaapa mitä. Aika harva kuitenkaan käyttää niitä, syystä, että niissä ei pysty tekemään töitä! Valitsevat mieluummin ottaa riskin varhaisesta eläköitymisestä keuhkosairauden vuoksi.

Maskin jatkuva käyttö aiheuttaa happivajausta ja asidoosia, sekä hengitysilman liiallista hiilidioksidipitoisuutta. Hengitysilmaan kertyy bakteereja, viruksia ja sienikasvustoja, jotka viihtyvät kosteudessa. Jatkuvan maskin käytön haittoja ovat mm. päänsärky ja heikentynyt vastustuskyky viruksille.

On kehittynyt kansanterveydellinen ongelma siitä että monia ammattiryhmiä vaaditaan käyttämään työssään koko ajan maskia. Mm. myyjät, asiakaspalvelijat. Tästäkin virheestä tullaan vielä maksamaan sairauskuluissa pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän maskia olen rokotettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskin käyttö on jokaisen oma asia. Käyttäköön kuka haluaa, jos uskoo sen auttavan. Tutkimusten mukaan kuitenkin on tosiasia (vaikka viranomaiset muuta väittävätkin) että tavallinen kangasmaski ei auta mitään virusten leviämisessä. Syystä, että virusaerosolihiukkanen on niin pieni että läpäisee maskin helposti (kankaassa olevan huokosen ja viruksen kokosuhde 9/1), sekä liikkuu tietenkin sivuilta. Maskipakkauksessakin lukee "ei estä virusten leviämistä."

Kirurgit käyttävät sairaaloissa maskeja jotta sylkiroiskeissa olevat BAKTEERIT eivät lentäisi haavaan ja aiheuttaisi tulehdusta. Viruksilta kirurginmaski ei suojaa viruksilta lainkaan. Leikkaussaleissa on tehokas ilmanvaihto, jotta kirurgit pystyvät tekemään työtään maskit päällä ilman että aivotoiminta häiriintyy hapenpuutteesta ja hengitysilman liiallisesta hiilidioksidipitoisuudesta.

Tehokas (erikoishintainen) maski joka estää ilman virtaamisen sivuita ja joka on niin tiivis, että erillinen ilmansuodatin on välttämätön, voi jonkin verran vähentää aerosolien pääsyä maskista ulos. Tällaisia maskeja ohjeistetaan käytettäväksi esim. metallialalla ja sellaisissa rakennustöissä, joissa on terveydelle haitallista rakennuspölyä hengitysilmassa. Mutta arvatkaapa mitä. Aika harva kuitenkaan käyttää niitä, syystä, että niissä ei pysty tekemään töitä! Valitsevat mieluummin ottaa riskin varhaisesta eläköitymisestä keuhkosairauden vuoksi.

Maskin jatkuva käyttö aiheuttaa happivajausta ja asidoosia, sekä hengitysilman liiallista hiilidioksidipitoisuutta. Hengitysilmaan kertyy bakteereja, viruksia ja sienikasvustoja, jotka viihtyvät kosteudessa. Jatkuvan maskin käytön haittoja ovat mm. päänsärky ja heikentynyt vastustuskyky viruksille.

On kehittynyt kansanterveydellinen ongelma siitä että monia ammattiryhmiä vaaditaan käyttämään työssään koko ajan maskia. Mm. myyjät, asiakaspalvelijat. Tästäkin virheestä tullaan vielä maksamaan sairauskuluissa pitkään.

Tutkimusten mukaan hengitysilman normaalia korkeampi hiilidioksidipitoisuus antaa nisäkkäiden aivoille pelkosignaalin, koska se on merkki tukehtumisvaarasta. Mantelitumake, limbisen järjestelmän osa joka välittää muille aivoalueille tietoa ympäristön vaaratekijöistä, reagoi kohonneeseen hiilidioksidipitoisuuteen aktivoimalla pelkoreaktion. Maskia käyttäessä siis ihminen kokee itsensä usein pelokkaammaksi ja epävarmemmaksi kuin muuten, ja tähän on fysiologiset syyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkimusten mukaan hengitysilman normaalia korkeampi hiilidioksidipitoisuus antaa nisäkkäiden aivoille pelkosignaalin, koska se on merkki tukehtumisvaarasta. Mantelitumake, limbisen järjestelmän osa joka välittää muille aivoalueille tietoa ympäristön vaaratekijöistä, reagoi kohonneeseen hiilidioksidipitoisuuteen aktivoimalla pelkoreaktion. Maskia käyttäessä siis ihminen kokee itsensä usein pelokkaammaksi ja epävarmemmaksi kuin muuten, ja tähän on fysiologiset syyt.

Iskee aivoböheeman eräs muoto. Sekopäisyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskit kyllä hidastavat viruksen leviämistä. Siitä on varsin selvää tutkimusnäyttöä jopa mega-analyysejä. Kyllä 2 vuodessa olisi jo lopetettu maskien suosittelu, jos ne turhia olisi.
        Kaikkein pelottavinta on, jos rokottamaton tulee pyöriskelemään johonkin tilaan ilman maskia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskit parantavat terveyttä, koska niiden läpi on aavistuksen vaikeampi hengittää, eli sydän ja keuhkot saavat tehokkuutta lisää. Samaan pyrkivät huippu-urheiljat mennessään korkeaan paikkaan treenaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut tai siis useimmat ihmiset ovat valmiita vähän pelkosignaalejekin kokemaan suojatakseen itsenään ja lähimmäisiään sairaalareissuunkin johtavalta tartunnalta. Tietysti herkät kukkaset, niin kuin monet ruotsalaiset eivät voi maskia naamalleen laittaa. Ja se kyllä näkyy tautitilatoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Japanilaiset ovat käyttäneet maskeja tottuneesti kymmeniä vuosia. Varmasti ovat tutkineet, että niistä on enemmän hyötyä kuin haittaa.

• Anonyymi

Kyllä jotain pitää keksiä. Mutta miten sen veron voi periä noilta kusipäiltä.suurin osa osa omistaa vain kusihousunsa.

• Anonyymi

Haluut kuitenkin haistella niitä.

• Anonyymi

Olisi aika natsimaista JUDENmaista ajateltuna omalle kohdalle terveysalalla työskennellessä ilman kausinfluensa rokotuksia ilman poissa oloja ja verraten työpaikka loisti työntekijöiden poissa oloilla ja täsä minä maksaisin veroja lisää on suoraan kopio tekstiä käytäntöön Adolfin Mein Kampf kirjasta.

• Anonyymi

Jude 😊

• Anonyymi

Nyt ei ole kyse kausiflunssasta, idiootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei ole kyse kausiflunssasta, idiootti.

No ei kyllä. Tää omikronihan on vielä lievempi.

• Anonyymi

Koronan itseensä ottaneille pitäisi määrätä tonnin sakko.
      Alkaisi kelvata tartunnan saamisen estävä 40...49snt maksava suojain.

• Anonyymi

Oikein hyvä idea, kaikki tilaisuudet joissa koronapassia vaaditaan ovat korkean riskin paikkoja oletusarvoisesti. Joten passin käyttöön voisi lisätä tuollaisen muodollisen 50€ koronakorvausmaksun, ja jos riski toteutuu niin kunnon sakko ja ei julkista hoitoa.

• Anonyymi

Tuo vero on hyvä, jos ei kerran uskalleta säätää rokotepakkoa. Jotain on tehtävä.

• Anonyymi

Te rokotetuthan sitä tautia levitätte. Pysykää kotona, ei sitä aina tarvi olla jonkun muun sanomassa. Käyttäkää joskus omiakin aivoja.

• Anonyymi

Eihän se piikki edes auta mitään. Eikä mikään muukaan hysteria ja hössötys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te rokotetuthan sitä tautia levitätte. Pysykää kotona, ei sitä aina tarvi olla jonkun muun sanomassa. Käyttäkää joskus omiakin aivoja.

Miten perustelet tuon "Te rokotetuthan sitä tautia levitätte"?
        Rokotetut ovat vastuullista väkeä ja ymmärtävät käyttäytyä turvallisesti käyttämällä kasvomaskia, käsidesiä ja välttää ihmisjoukkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se piikki edes auta mitään. Eikä mikään muukaan hysteria ja hössötys.

Älä jaksa valehdella ja väittää kaikkia asiantuntijoita ja oppineita vastaan ja perusta juttujasi joihinkin MV-lehtiin jne....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jaksa valehdella ja väittää kaikkia asiantuntijoita ja oppineita vastaan ja perusta juttujasi joihinkin MV-lehtiin jne....

Niin totuus tekee tosiaankin kipeää ja sun tapauksessa sitä syyttää valheeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten perustelet tuon "Te rokotetuthan sitä tautia levitätte"?
        Rokotetut ovat vastuullista väkeä ja ymmärtävät käyttäytyä turvallisesti käyttämällä kasvomaskia, käsidesiä ja välttää ihmisjoukkoja.

sanoo vanhan kansan jankuttaja, jonka mielstä lakki on kaikkien otettava pois kun tulee kaupan ovesta sisälle

• Anonyymi

Ahdistuksen ajat ovat alkaneet,tämä tulee vaan pahenemaan entisestään ja kahtiajako syvenee,vainot alkavat,syyttelyt piikittömiä kohtaa pahenevat.Tähän voi vain todeta Vapahtajamme sanoilla:Teitä tullaan vainoamaan ja tappamaan nimeni tähden!Kyllä, -vaikkei Hän suoranaisesti vielä tähän koronarumbaan kuulukaan,mutta kyllä tulee myöhemmin liitetyksi tähän koronasekasortoon,-syytettynä ja pilkattuna jälleen!

• Anonyymi

Hei ihan oikeasti, se rokote on vain pieni piikki, joita on jaettu jo 9 000 000 000 kappaletta. Lapsetkin kestävät sen itkemättä. Miten vaikeaa se pelkotila voi olla. Sitten joutuu etsimään vahvistusta pelolleen joistain huuhaatiedoista ja tilastoista, jotka käännetään päälaelleen, kun kaikki valehtelevat. Koko helkkarin maailma. Kaikki tolkkupäiset tutkijat ja lääkärit ja viranomaiset kaikissa maailman maissa ovat valheillaan hyökänneet näiden raukkojen kimppuun.

• Anonyymi

Uppsalan yliopiston psykologi Johan Waara sanoo, että osa rokottamattomista tuntee todennäköisesti häpeää ja syyllisyyttä, koska suurin osa väestöstä on valinnut rokotuksen ja viranomaiset vaativat rokotuksia. Silloin myös rokottamattoman on helppo päättää olla ilmaisematta mielipiteensä asiasta.

Ei ole myöskään harvinaista, että silloin katsotaan esimerkiksi sosiaalisessa mediassa ryhmiä, jotka tukevat ja vahvistavat mielipiteitä ja ajatuksia. /SVT

• Anonyymi

Toistuvat tehosterokotteet voivat heikentää ihmisen immuunijärjestemää, Euroopan lääkeviranomainen varoittaa

https://tekniikanmaailma.fi/toistuvat-tehosterokotteet-voivat-heikentaa-ihmisen-immuunijarjestemaa-euroopan-laakeviranomainen-varoittaa/

Euroopan unionin lääkeviranomaiset varoittivat tiistaina, että toistuvat koronatehosterokotteet saattavat vaikuttaa haitallisesti ihmisen immuunijärjestelmään. Tehosterokotteiden toistuva ottaminen ei välttämättä ole kestävä ratkaisu, viranomaiset varoittivat.

• Anonyymi

Rokotetuilta se vero pitää kerätä, jos sellaista idiotismia tänne oltaisiin virittelemässä. Ei ne taivaasta tipu ne rokotteetkaan ja se hoitohenkilökunta, jotka rokottaa tai vaikkapa rokotteiden säilyttämiset, kuljettamiset, ajanvarausjärjestelmät ja loppujen lopuksi myös rokotetut saavat sitä "vakavampaa" taudin muotoa, joten rokotetuille itseasiassa pitäisi laittaa kolme-kuusi kertaa suurempi vero kuin rokottamattomille. Jos aletaan ihmisiä pisteyttämään veroihin sen mukaan, miten elää, syö ja tienaa, näistä johtuviin sairaalakäynteihin, niin mettässä ollaan ja lujaa. Rokotetuille pitäisi laittaa täydellinen ulkonaliikkumiskielto, etteivät tartuttaisi muodostamiaan variantteja terveisiin, rokottamattomiin ihmisiin.

• Anonyymi

tuohan on loistava idea. Joko pakko tai maksu on oikea vaihtoehto kun noita salaliittohörhöjä on ihan liikaa.

• Anonyymi

Juu, kaikki muut on ihan tyhmiä ja vain sinä suuressa viisaudessasi näet asiat juuri kuten ne oikeasti ovat? :D

• Anonyymi

• Anonyymi

Aika epätoivoista paatosta. Mitenkähän tyhmä pitää olla uskoakseen tuota pas***. Tosin idiootteihin uppoaa kaikki, mitä media suoltaa.

• Anonyymi

Mediapropagandan jatkuva tulva joka suunnasta turruttaa. Ja kun muistaa, että se on maksettua... Sillä samat tahot omistavat sekä lääkeyhtiöitä että mediayhtiöitä.
        Ja Yle jos onkin veronmaksajien rahoittama, saa kuitenkin ohjeita poliitikoilta -jotka puolestaan laulavat EU-lauluja ja käyvät maailman valtaeliitin Bilderberg-kokouksissa. WHO sanelee THL:n linjan, ja sen rahoitus tulee nykyään suurimmaksi osaksi yksityiseltä taholta. Lääkeyhtiöt ja Bill Gates ovat WHO:n suurimmat rahoittajat.
        THL saa myös suoraan rahaa lääkeyhtiöiltä, mm. rokoteviestintään. Näin oli jo Pandemrixin kohdalla.

• Anonyymi

Minä lukea vain MV. Meidan Venaja on huva lehti. Kirjoittaa totuus, ei paha elitisti media🇷🇺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lukea vain MV. Meidan Venaja on huva lehti. Kirjoittaa totuus, ei paha elitisti media🇷🇺

Painu vi....n!

• Anonyymi

Vero kyllä tarvitaan, joka kohtelee kaikki tasapuolisesti. Ei ne testit ja rokotteetkaan ilmaisia ole, useampi miljardi niihinkin menee vuosittain valtion velkaa lisäämällä. Nythän tämän koronalaskun maksavat yksistään nuoret ja tulevat sukupolvet joskus hamassa tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Kysymyksessä EI OLE OIKEUDENMUKAISUUS vaan täysi ihmisten eriarvoistaminen. Kuinka voi esim. langettaa maksun ihmiselle joka ei voi terveyssyistä ottaa rokotetta? KUKA korvaa ihmishengen jossa on pakotettu ottamaan rokote vaikka se voi viedä hengen? EI KUKAAN!
      KUKA hoitaa alkoholistit, huumeidenkäyttäjät, itse itselleen muun sairauden aiheuttaneet ym. ym? Korona ei ole sen enempää kuin nämä muut sairaudet joita yhteiskunta hoitaa!
      Ei nämä rokottamattomat ihmiset itse ole koronaa aiheuttaneet tai keksineet ihmiskunnalle. Maailma ja ihmiset on tulleet hulluksi vaatimuksineen koronan takia ja rokotusten takia jotka ei edes suojaa tartuttamasta toisia ihmisiä.

• Anonyymi

Bää bää, vain pieni promille ei voi terveyssyistä ottaa rokotetta ja heille voi antaa rahat takaisin.

Muut ovat minä-minä persuilijoita jotka kyllä ovat heti ensimmäisinä hoitoon kiilaamassa kun sairastuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bää bää, vain pieni promille ei voi terveyssyistä ottaa rokotetta ja heille voi antaa rahat takaisin.

Muut ovat minä-minä persuilijoita jotka kyllä ovat heti ensimmäisinä hoitoon kiilaamassa kun sairastuvat.

Vois varmaan jokainen myös maksaa 200€ koronatestaukset ja piikkinsä ihan itse. Miksi se lasku pitää seuraavan ja sitä seuraavien sukupolvien maksettavaksi jättää?

• Anonyymi

Maailmassa on vallalla laittomuus, ihan selkeästi. Nämä koronalait rikkovat monia kansallisia lakeja ja kansainvälisiä ihmisoikeussopimuksia, ja EU-direktiivejä ja Euroopan neuvoston päätöksiä. Ne ovat keinotekoisen poikkeustilan perusteella runnottuja diktatuurilakeja, joilla on tarkoitus muuttaa demokraattiset länsimaat poliisivaltioksi tyyliin Kiina.

Lakimies Aki Nummelin on puhunut Suomessakin nyt koronan takia vallitsevasta laittomuudesta:

https://tokentube.net/v/2596352252/-71---Aki-Nummelin---Koronapassi--Suomen-Laki--Tukholma-Syndrooma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet näköjään pahuuden tiellä,siitä ei sinulle hyvää seuraa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmassa on vallalla laittomuus, ihan selkeästi. Nämä koronalait rikkovat monia kansallisia lakeja ja kansainvälisiä ihmisoikeussopimuksia, ja EU-direktiivejä ja Euroopan neuvoston päätöksiä. Ne ovat keinotekoisen poikkeustilan perusteella runnottuja diktatuurilakeja, joilla on tarkoitus muuttaa demokraattiset länsimaat poliisivaltioksi tyyliin Kiina.

Lakimies Aki Nummelin on puhunut Suomessakin nyt koronan takia vallitsevasta laittomuudesta:

https://tokentube.net/v/2596352252/-71---Aki-Nummelin---Koronapassi--Suomen-Laki--Tukholma-Syndrooma

Elämme lopunaikoja jossa esim.laittomuus lisääntyy raam.mukaan.

• Anonyymi

Osaakohan joku nyt kertoa että mitä tällä lauseella "Mielestäni siinä on juuri nyt kyse oikeudenmukaisuudesta sitä 90 prosentin väestöosuutta kohtaan, joka on tehnyt uhrauksia. Mielestäni me olemme heille tällaisen toimenpiteen velkaa, Legault totesi" tarkoitetaan!

Erityisesti "kiinnostaa" tuo ilmaisu UHRAUKSIA - Jos nyt oikein ymmärrän niin tässä viitataan rokotettuihin, mitä uhrauksia nämä rokotetut nyt ovat tehneet?

Viitataanko tässä nyt siihen että kyseessä ei olekaan kunnon rokote vaan itse asiassa "myrkkypiikki" joka ehkä lieventää koronan oireita MUTTA samalla vahingoittaa ihmistä muulla tavoin esim. tuhoaa imuunipuolustusjärjestelmää SILLOINHAN kyse tosiaan on uhrauksesta!

• Anonyymi

Minustakin tuo uhraus kohta on outo. Kun otin jäykkäkouristusrokotteen, en mielestäni uhrautunut, vaan suojelin itseäni.

Oletteko te uhreja, koronapiikitetyt? Minkä uhrauksen te teitte?

• Anonyymi

Toivottavasti tarkoittaa sitä ihan kirjaimellisesti!

• Anonyymi

Rokottamattomin sairaalahoitoon uppoa paljon rahaa. Sakkomaksut vain perään rokotevastaisille. Se olisi oikeudenmukaista. Ei sovi loisia vastuullisten kansalaisten kustannuksella.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niin pitäisi

• Anonyymi

Ei tule koskaan onnistumaan Suomessa.
      Lakimme estää sen.

• Anonyymi

Lait voidaan muuttaa nopeasti, kuten on nähty hoitajien pakkokoronarokotuksissa.

• Anonyymi

Jaaha! Pääministerin mielestä siis rokotteen ottaminen on uhrauksen tekemistä?
      Ei siis itsekään luota sen turvallisuuteen!

• Anonyymi

Eli halutaan rankaista niitä, jotka eivät halunneet osallistua lääkekokeeseen.

• Anonyymi

Kyllä saattaa Kanadassa metsää palaa ja vedet saastua ja paljon muuta mikä maksaa valtiolle suuria summia? Tällaista olen kuullut.

• Rokotteista löytyy hyvät pohjat sirun tulevaan toimimiseen.
      Kiire olis saada kaikki myrkkyä täyteen.
      Mitenkähän...tuleeko sitä ennen lyijymyrkytys poliitikoille.
      Toivotaan ,että rauha säilyy ..

• Anonyymi

Rokottamattomat ovat kohta ainoita työ- ja veronmaksukykyisiä?!

• Anonyymi

Nigel Farage reagoi raporttiin, jossa varoitetaan, että toistuvat tehosterokotukset voivat vaikuttaa kielteisesti immuunijärjestelmään
      https://www.youtube.com/watch?v=Xk6xV1JiFBA

"Oikeasti? Ihmiset ovat huutaneet tästä vaarasta jo yli vuoden ajan. Miten suurin osa väestöstä, toimittajat mukaan lukien, on niin täysin tietämätöntä?"

• Anonyymi

Vapaaehtoinen rokote -> rokottamattomuudesta rankaistaan. Aivan mahtavaa logiikkaa ja sitä kutsutaan "oikeudenmukaisuudeksi". Covid19-politiikka on nyrjäyttänyt ihmisten psyyken.

• Anonyymi

Tulossa on "muuten vaan"vero.

• Anonyymi

muistuttaa jo totalismiä, kansalaisuus ansaitaan käytös tapojen mukaan,

• Anonyymi

Kanadan julkinen terveys virasto myöntää että se on salaa päässyt 33 miljoonan mobiililaitteen sijainti dataan seuratakseen kanadalaisten liikkumista covid 19 aikana. Luku vastaa 87 prosenttia kanadalaisista joita vakoiltiin ilman että heillä oli mitään tietoa hallituksen pääsystä dataansa ohjelmassa johon oli kiinnostus jatkaa vielä viisi vuotta.
      https://www.youtube.com/watch?v=sTOaxhJocyU

"Kun tajuaa, että tässä ei ole koskaan ollut kyse covidista, turvallisuudestasi tai hyvinvoinnistasi, selkäpiitä karmii."

"Kahden vuoden jälkeen on liian myöhäistä" | Neil Oliver reagoi tanskalaisen sanomalehden anteeksipyyntöön Covidin uutisoinnista
      https://www.youtube.com/watch?v=tNVmj-FLf-s

"Kahden vuoden jälkeen on liian myöhäistä. Tämä sanomalehti on nyt tajunnut, että huijaus on paljastunut."

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      77
      1545
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      7
      1518
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      87
      1426
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      85
      1155
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      896
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      856
    7. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      74
      805
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      787
    9. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      140
      738
    10. Nukkuisitteko hyvin

Toisten lähellä
      Ikävä
      79
      694
    Aihe