Miksi naiset annatte vetää alas naiset? Naiset vahtivat toisten naisten pukeutumista ja käytöstä ja mies mennä rellestää miten vain. Mikä idea tässä on?
Saatte todella tympeän maailman aikaiseksi!!!!
Naisten outous
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Itse pyrin elämään niin kuin haluan. huomaan yllättäen, että toinen nainen koettaa estää sen! Seksuaalisen ahdistelukauden mentyä ohi niin mitäs ihmettä edelleen minä olen jotenkin oudosti toisen naisen ohjailtavissa? En taatusti mene tuohon Täytyy vain hauskasti huomata naisten olevan idioottien ympäröiminä todella syvältä.
- Anonyymi
Samaan aikaan Sami heilastelee jonkun 25-vuotiaan missin kanssa. Kaarlo käy kusemassa Thaimaassa. Mutta idiootti ämmä vahtaa sinnikkäänä luulotellen iäkkäämpiä naisia.
- Anonyymi
Siis ei kiinnosta itseäni muiden elämä, mutta HÄMMÄSTYIN kun osa naisista vaatii toisia naisia käyttäytymään jollakin lailla vaikka sitten toiset tekee mitä vain. Osa äijistä on kanssa kummallisen tarkkoja siitä, että naisnet käyttäytyy tietyllä lailla.
Olen sitä mieltä, että "Millat, Samit, Kaarlot, yms. saavat elää omalla laillaan.
Vaadin itselleni oikeuden elää sillä tavalla kuin haluan!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058