Jeesus kärsi alkoholismista.. Hän oli kipujen ja sairauksien mies.
Matt. 11:19
Ihmisen Poika tuli syöden ja juoden, ja he sanovat: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanein ja syntisten ystävää. Mutta viisaus vanhurskautetaan lapsiltansa.
Luuk. 7:34
Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanien ja syntisten ystävää:
Joh. 2:10
Ja sanoi hänelle: jokainen antaa ensisti hyvää viinaa, ja kuin juovutaan, niin sitte huonompaa: sinä kätkit hyvän viinan tähän asti.
Jeesus kärsi alkoholismista.
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
Hänen halusinaationsa kylläkin johtuivat hyvin todennäköisesti kannabispsykoosista, pyhän hengen pössyttelystä pienestä pitäen.
- Anonyymi
Noista aineista ei Raamatussa puhuta, mutta alkoholi oli siihen aikaan vaikutus sama kuin sillä on nykyisinkin.
Raamatun mukaan Jeesus oli kipujen ja sairauksien ystävä ja samalla tavalla vaivattu kuin kuka muu ihminen tahansa.
Vasta n. 30 v. Jeesuksen elämä muuttui kun Johannes kastoi hänet Jordanilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noista aineista ei Raamatussa puhuta, mutta alkoholi oli siihen aikaan vaikutus sama kuin sillä on nykyisinkin.
Raamatun mukaan Jeesus oli kipujen ja sairauksien ystävä ja samalla tavalla vaivattu kuin kuka muu ihminen tahansa.
Vasta n. 30 v. Jeesuksen elämä muuttui kun Johannes kastoi hänet Jordanilla.Tunnetusti ja tutkitusti tuohon aikaan pyhää henkeä nostatettiin temppeleissä kannabista polttamalla.
Tunnetusti kannabis erityisesti nuorena käytettynä altistaa psykosille.
Raamatun mukaan Jeesus viihtyi noissa temppeleissä jo lapsena. Myöhemmin poikajengin päällikkönä.
Raamatun mukaan Jeesuksen oireet, saatanan kiusaamisineen selittyy täysin kannabispsykosilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetusti ja tutkitusti tuohon aikaan pyhää henkeä nostatettiin temppeleissä kannabista polttamalla.
Tunnetusti kannabis erityisesti nuorena käytettynä altistaa psykosille.
Raamatun mukaan Jeesus viihtyi noissa temppeleissä jo lapsena. Myöhemmin poikajengin päällikkönä.
Raamatun mukaan Jeesuksen oireet, saatanan kiusaamisineen selittyy täysin kannabispsykosilla.Voidaan varmaan kysyä, että jos Jeesus otti osaa Kaanaan häihin, missä hänen kerrotaan muuttaneen veden viiniksi, niin olisiko hän näinä, tai tulevaisuuden päivinä ottanut osaa huumenistien bileisiin, ja muuttanut vehnäjauhon kokaiiniksi?
- Anonyymi
Raamatun kertomuksia on tapana kaunistella.
Eräs pastori sanoi suoraan, että viimeisellä ehtoollisella he joivat olutta, viiniä ja viinaa niin paljon, että opetuslapset sammuivat puistossa.
Ei kukaan järkeva ihminen selvinpäin muuten "nukkuisi" ulkona puistoissa.
Mark. 14:25
Totisesti minä sanon teille: minä en juo enää viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena Jumalan valtakunnassa." - Anonyymi
Mark.14:25 Biblia (1776) Totisesti sanon minä teille: en minä suinkaan silleen juo viinapuun hedelmästä, siihen päivää asti kuin minä sen juon uuden, Jumalan valtakunnassa.
- Anonyymi
Onhan noita pultsareiden krapulassa tekemiä raittiuslupauksia nähty ja kuultu, ja niistä muuallakin vitsiä väännetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan noita pultsareiden krapulassa tekemiä raittiuslupauksia nähty ja kuultu, ja niistä muuallakin vitsiä väännetty.
Kerran juoppo on koko ikänsä juoppo. Katkoksia voi olla. Katkasuhoitoja ja taukoja.
Samoin nää narkkarit ja muut rosvot, joista tehdään pastoreita ja julistajia, kaatajia ja jalanvenyttäjiä, parantajia ja henkien nostattajia.
Ei niiden luonne siitä linnassa ole muuttunut yhtään mihinkään vaikka pääsevät lahkoon touhuamaan välillä.
Lahkosaarnaajaksi ja moottoripyöräjengiin on sama pätevyysvaatimus.
Vähintään yksi henkirikos, jotta katu-uskottavuus säilyy. Pelko on aseeni, sanos lahkosaarnaaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019