Tapsa ja Kari on kavereita keskenään

dodii...

Tapsa ja Kari tulevat hyvin juttuun keskenään. Arvostus on molemmin puolista.
Kyllä siis heidän faninsakin voisivat yrittää tulla toimeen keskenään.
Luin "Karhulalainen"- lehdestä, että Tapsan sisko, joka on myös Tapsan manageri oli järjestelemässä tässä taannoin erästä Kari Tapionkin konserttia. Tiesittekös Kari- fanit sitä ? Kari oli muuten myös aikoinaan ( 80-luvun alussa) Tapsan veljen omistaman ohjelmatoimiston leivissä. Tapsan velipoika huolehti Karista tuolloin muutenkin. Kuskasi tämän mm. hotellihuoneesta kotiin kun Klabbi itse oli siinä kunnossa ,ettei pystynyt autoa ajamaan.

7

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saapas

Kyllä tiedän, vaikken kummankaan fani ole sen kummemmin! Molemmat laulajat ovat toisiaan arvostavia ja tulevat hyvin toimeen keskenään. Siispä ettekö te heidän faninsakin voisi arvostaa toisianne ja tulla juttuun toistenne kanssa!

• totta varmaan

Varmasti totta. Muistan Karin olleen usein Tapsan kotiseudullakin tavastilassa.Pikkulikkana olin katsomassa Karia..oli meitin ihastus..countryboy mutta ei koskaan ainakaan humalassa jos ei sitten keikkojen loputtua joka taas ei meille kuulu.

• anna.h

Tällä foorumilla on vain muutama sellainen Kari ja Tapsa-fani, jotka kehittävät riidan näistä artisteista. Arvostan suuresti molempia laulajia.

• totta varmaan kirjoitti:

Varmasti totta. Muistan Karin olleen usein Tapsan kotiseudullakin tavastilassa.Pikkulikkana olin katsomassa Karia..oli meitin ihastus..countryboy mutta ei koskaan ainakaan humalassa jos ei sitten keikkojen loputtua joka taas ei meille kuulu.

Joo, mä uskon kans, että Tapsa ja Kari ovat ihan hyvissä väleissä.
        Tapsallahan on joskus tapana lausua "totuuksia" kollegoistaankin, mutta Kari Tapiota mä en ole sen konsaan kuullut arvostelevan.

Kyllä mä luulen ,että molempien artistien fanitkin tulevat ihan hyvin toimeen keskenään. Mulla on vaan erimielisyyttä, tuon yhden paukapään kanssa täälä.

• mä vaan
        anna.h kirjoitti:

Tällä foorumilla on vain muutama sellainen Kari ja Tapsa-fani, jotka kehittävät riidan näistä artisteista. Arvostan suuresti molempia laulajia.

Menee kyllä mielestäni suurimmaksi osaksi yhden ihmisen piikkiin (ja tämä ei todellakaan tarkoita sinua)toi lapsellinen riidanhaastaminen!

• ........................
        Justiinax kirjoitti:

Joo, mä uskon kans, että Tapsa ja Kari ovat ihan hyvissä väleissä.
        Tapsallahan on joskus tapana lausua "totuuksia" kollegoistaankin, mutta Kari Tapiota mä en ole sen konsaan kuullut arvostelevan.

Kyllä mä luulen ,että molempien artistien fanitkin tulevat ihan hyvin toimeen keskenään. Mulla on vaan erimielisyyttä, tuon yhden paukapään kanssa täälä.

Justiina paukapäähän se täällä taas aukoo salaista arkkuansa.

• ........................ kirjoitti:

Justiina paukapäähän se täällä taas aukoo salaista arkkuansa.

ei se niin salainen ole,kun ei ole mitään salattavaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe