Ehdokkaiden joukossa on myös kuusi ministeriä: valtiovarainministeri Annika Saarikko (kesk.), elinkeinoministeri Mika Lintilä (kesk.), tiede- ja kulttuuriministeri Antti Kurvinen (kesk.), maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä (kesk.), Eurooppa- ja omistajaohjausministeri Tytti Tuppurainen (sd.) sekä opetusministeri Li Andersson (vas.).
Kyllä Suomessa demokratia toimii, kun samat henkilöt jakavat rahat alueille ja päättävät niiden loppukäytöstä.
95 kansanedustajaa ehdokkaina aluevaaleissa
14
<50
Vastaukset
Jep, Väyrynenkin oli ehdolla kuntavaaleissa Kemissä. Pääsi läpi, mutta ei ole sen jälkeen Kemissä näkynyt.
Että ???Ainoa virhe sinulla vaan, että olit tarkoituskella valinnut vain hallitusen jäseniä esimerkiksi, vaikka pahe koskee kaikkia puolueita.
- Anonyymi
Onko ministereitä hallituspuolueiden ulkopuolellakin?
Anonyymi kirjoitti:
Onko ministereitä hallituspuolueiden ulkopuolellakin?
Et sitten osannut lukea omaa otsikkoasi? 95 kansanedustajaa ehdolla?
Tarkoituksellinen veto?
- Anonyymi
Ei ainuttakaan valtakunnan eikä kunnallispoliitikkoa tule äänestää. Uudet kasvot kehiin.
- Anonyymi
Älkää missään nimessä äänestäkö kansanedustajia....
Kukaan ei ole niin korvaamaton, sote ammattilaisia nyt kehiin kiitos!!!! - Anonyymi
Onko Saarikko ehdolla Oripäässä vai Espoossa?
Hänellähän on asunto molemmilla paikkakunnilla. - Anonyymi
Ehdokasasettelusta näkee, että nyt on tulossa aivan turha väliporras.
- Anonyymi
"Kyllä Suomessa demokratia toimii, kun samat henkilöt jakavat rahat alueille ja päättävät niiden loppukäytöstä."
Suomessa todellakin toimii demokratia, koska kansalaiset saavat päättää siitä, ketkä jakavat rahat alueille ja ketkä päättävät niiden loppukäytöstä. - Anonyymi
On se niin raskasta hoitaa montaa luottamustointa kotipuolessaan, ettei aina jaksa lähteä Arkadianmäelle jokaisen pikkuasian takia.
- Anonyymi
Ei yhtään ministeriä tai kansanedustajaa maakunta hallintoon. Viisi virkaa yhdellä ja samalla miten aika riittää. Luistetaan hommista mutta palkkiot muistetaan kyllä vaatia.
Kaikki jää levälleen kuin Jokisen eväät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303