Koulusurmaaja Turtiaisen VKK -puolueen ehdokkaana

Anonyymi

299

2019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menneet on menneitä. Nyt pitää miettiä tulevaa, kuinka valta otetaan byrokraateilta ilman hengenmenetyksiä.

• Anonyymi

Siksikö ano haalii rikollisia puolueeseen

• Anonyymi

VKK eli valta kuuluu konnille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VKK eli väkivalta kuuluu kaikille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on punaisten suuri valhe. Punainen ihminen ei koskaan tykkää omasta maasta. Jos joku tykkää, punainen ihminen käy päälle kuin kiljuva jalopeura.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on punaisten suuri valhe. Punainen ihminen ei koskaan tykkää omasta maasta. Jos joku tykkää, punainen ihminen käy päälle kuin kiljuva jalopeura.

Heheh. Tuo oli hauska parodia turtiaisen lauman argumenttien tasosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ano haalii rikollisia puolueeseensa, koska hän oppi jo Persuissa ollessaan, että myös rikollisehdokkaat ovat tärkeitä.

Nousihan hän itsekin eduskuntaan oltuaan yksi monista Persujen rikollisista ehdokkaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän demarit käyvät muiden puolueiden kannattajien päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pikku turpersua. Pyyhi kyyneleet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Turtiainen heristeli nyrkkiään oman puolueensa edustajan nenän edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi varmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VKK eli väkivalta kuuluu kaikille

Näin Näin. Tapa tapa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perut käyvä päälle. Omien sukulaisten myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei käy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja elä enää persu kenenkään lapsia ammu tai räjäytä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Turtiainen heristeli nyrkkiään oman puolueensa edustajan nenän edessä.

Eikö se jo käsiksikö jo käynyt ? Tuo aivomammainen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K-rokotteisiinkin on kuoltu, joten tappaminen voidaan järjestää myös hienostuneeseen tapaan lääketieteellisen toimenpiteen kautta. Vanhuksia on pakkorokotettu Suomessa.

• Anonyymi

Pitäisikö ihmisen olla yhteiskunnan ulkopuolella sen takia että hän on tehnyt virheen ylä-aste ikäisenä? Emme myöskään tiedä tapauksen taustoja. Siltala itse oli sitä mieltä että teki palveluksen muille oppilaille kun tappoi kiusaajan.
        Ehkä hän onkin sankari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niillä ainakin auktoriteettia,kun ilmaisevat asiansa ,kuin että olisi vellihousu nössö.

• Anonyymi

Hulluus ei parane.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lähetään vertailemaan vasemmisto ja vihreiden tasosta, kyllähän se on silleen että vkk on työssä käviöitä ym. duunareita, mutta ei vihreissä ja vasemmistossa loiseläjiä kaikki. Vihervasemmistossa ei se työssä käynti kiinnosta se on kivempaa elää muiden siivellä, 99.9% seksi kuin seinäkellot harhoissaan näkevät natseja joka puolella. Mutta jos niitä natseja ei olisi ollut 30-40-luvulla niin se olisi nämä vihervasemmistolaisetkin kasvaisivat horsmaa siperiassa. Mutta eihän ne sitä ymmärrä kun potkittu koulusta pois jo ala-asteella luku taito on sitä sun tätä ym. asioiden ymmärtäminen. Sehän muiden vika kun moppitukka ei osaa lukea vaikka on jo 30 v ja asuu äiti helmoissa ja tissillä vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on tekonsa sovittanut, ei ole enää rikollinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei käy

Linkki?

• Anonyymi

No siinä onkin miettimistä miten toimia ilman väkivaltaa. Eipä taida Turtiaisen porukalta onnistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

valta kuulu kansalle, ei kanalle, ei konnalle, ei norsulle, ei koppikselle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kannattaa tehdä väistöliike kun tuollainen väkivaltainen pilkkaaja koettaa hyökätä sun kimppuusi, ja pilkkaa muita kuin omia demareita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin Näin. Tapa tapa

näinköhän se sulle nyrkkejään heristeli, ja muka tapa tapa... hah!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hulluus ei parane.

niin, kuten sinä sen tiedät, väkivaltainen pilkkaaja tässä paikassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinä onkin miettimistä miten toimia ilman väkivaltaa. Eipä taida Turtiaisen porukalta onnistua.

eikös se turtiainen ole yksin vastustanut hulluutta koko eduskunnan kusipäitä vastaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikös se turtiainen ole yksin vastustanut hulluutta koko eduskunnan kusipäitä vastaan?

Turtiainen nyt on lähinnä vastustanut tervettä järkeä ja käytöstapoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen persu. Joten valehtelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Khihihi buaaaah, nyt taas pitää vaihtaa puheenaihetta,
        "Demareiden syytä"!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K-rokotteisiinkin on kuoltu, joten tappaminen voidaan järjestää myös hienostuneeseen tapaan lääketieteellisen toimenpiteen kautta. Vanhuksia on pakkorokotettu Suomessa.

Uskotko edes ite?

Ja mites tää liittyy aiheeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö ihmisen olla yhteiskunnan ulkopuolella sen takia että hän on tehnyt virheen ylä-aste ikäisenä? Emme myöskään tiedä tapauksen taustoja. Siltala itse oli sitä mieltä että teki palveluksen muille oppilaille kun tappoi kiusaajan.
        Ehkä hän onkin sankari.

"Me ollaan sankareita kaikki"
        ja persut väärin ymmärtää?

• Anonyymi

Olet oikeassa, menneet ovat menneitä, vaikka lapiolla tappas, eiks jeh?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ano haalii rikollisia puolueeseensa, koska hän oppi jo Persuissa ollessaan, että myös rikollisehdokkaat ovat tärkeitä.

Nousihan hän itsekin eduskuntaan oltuaan yksi monista Persujen rikollisista ehdokkaista.

Häpähäpä. VKK on Moktar.Gubtan puolue.Välillä rentoudutaan miesten kesken
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15007934/kolhoosikiulun-kohtalo#comment-109737752
        Ja sitten nauretaan huutonaurua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen voi liittyä mihin tahansa puolueeseen, joka puolueessa on ihmisiä jotka on jostain tuomittu joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän onkin sankari.

Älä hulluja puhu. Jos pystyy tappamaan toisen ihmisen, niin tällainen psykopaatti pystyy mihin vaan. Kyllä voi olla yhteiskunnassa, mutta loppuelämän valvotusti. Taustat hän kertoi itse, mutta ei sellaisen takia lapiolla päähän hakata. Paskamaisesta opettajasta voi tehdä valituksen ja viralta pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän käy sääliksi persut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perut käyvä päälle. Omien sukulaisten myös

Ja puoluetovereiden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se jo käsiksikö jo käynyt ? Tuo aivomammainen ?

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi jos on muuta puoluetta ,niinko persu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teon sovittaminen muka on, kun on tapettu tai murhattu?

Ei sillä kuollutta saada henkiin. Joku menettänyt isänsä, äitinsä, lapsensa, isovanhempansa, veljensä, siskonsa, työkaverinsa, ystävänsä, opettajansa, ....
        niin voiko sen millään sovittaa ihan oikeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhrikaan ei ole enää vainaja... (tuolla logiikalla)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hulluus ei parane.

Varsinkaan stereoidien käristämässä pääkopassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hän onkin sankari.

Minusta täällä lähenee monella selvä kunnianloukkaus, ja auta armias jos kyseinen syyllistyisi itse samaan. Sitä paitsi jos on kakkunsa istunut niin eikö ole hommansa sovittanut. Noin vaan ihan tietämättä taustoja ja enpä silti kuulu kannatusjoukkoihin. Vastapuoli ei kyllä käyttäydy kovin houkuttelevalla tavalla sekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa, menneet ovat menneitä, vaikka lapiolla tappas, eiks jeh?

Kuten demarien Näkkäläjärvi muistaakseni teki kissalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä hulluja puhu. Jos pystyy tappamaan toisen ihmisen, niin tällainen psykopaatti pystyy mihin vaan. Kyllä voi olla yhteiskunnassa, mutta loppuelämän valvotusti. Taustat hän kertoi itse, mutta ei sellaisen takia lapiolla päähän hakata. Paskamaisesta opettajasta voi tehdä valituksen ja viralta pois.

Itseasiassa ihminen on vain eläin. Ei apinaserkummekaan tykkää reviirille tunkeutujista. Bonobojen keskuudessa akat on vain yhteisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen voi liittyä mihin tahansa puolueeseen, joka puolueessa on ihmisiä jotka on jostain tuomittu joskus.

Nimen omaan. Joka iikka voi yrittää perustaa mieleisensä puolueen ja "haalia" jäseniä. Täällä urputtavilta ei varmaan 99%:lta onnistu. Onhan meillä jopa ihan aito kommari puolue, semmostakaan edes täällä ei kukaan saa perustettua. Nimittäin sossupummi siellä spurgukämpässä ei saa tehtyä muuta kuin sen työtön työtön lappunsa ja urputtaa täällä. Siinä mielessä mikä tahansa on saavutus. Jos oikeasti joku vaivaisi tai olisi lihaksia muuallakin kuin hölöttimessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä teon sovittaminen muka on, kun on tapettu tai murhattu?

Ei sillä kuollutta saada henkiin. Joku menettänyt isänsä, äitinsä, lapsensa, isovanhempansa, veljensä, siskonsa, työkaverinsa, ystävänsä, opettajansa, ....
        niin voiko sen millään sovittaa ihan oikeasti?

Suositteletko siis Hammurabin lakia, otatko tuomarin vallan itsellesi ja laitat maan asiat nyt kerralla kuntoon? Oot kyllä aika Houdini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niillä ainakin auktoriteettia,kun ilmaisevat asiansa ,kuin että olisi vellihousu nössö.

Murkkuikäinen nuori, joka tappaa tunnekuohun vallassa opettajansa, voi olla aikuisena täysi vellihousunössö.

Voi toki olla toisinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain rikoksen tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Älä hulluja puhu. Jos pystyy tappamaan toisen ihmisen, niin tällainen psykopaatti pystyy mihin vaan."

Henkirikoksen tehneistä vain vajaa kolmannes on psykopaatteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Euoikeus valtiossa voi saada tuomion jos käyttää sananvapautta, kertomalla totuuden. Eu on tämän päivän diktatuuria ei demokratiaa. 😎😎🤠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Khihihi buaaaah, nyt taas pitää vaihtaa puheenaihetta,
        "Demareiden syytä"!!!!

Sossut ujutti Suomen euhun. Jatkoivat rikoksiaan mm. Antamalla perustuslain vastaisesti eulle 7,5miljardia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain rikoksen tehnyt.

On mahdollista, ettei äänestä ko. Henkilöä, niin ei kauheasti haittaa. Onhan sossujen eduskuntaporukka kokonaisuudessaan rikollisjoukkio, äänestäessään 7,5 miljardia annettavaksi eulle vastoin perustuslakia. Heitä ehkä muutama rikollinen vieläkin kannattaa.

• Anonyymi

Voi sfittu näitä persuja, kaikkia äärityyppejä ne kerääkin.

• Anonyymi

Sairaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaita.

Anon heti erottava persuista!

• Anonyymi

Sopii anon puolueeseen

• Anonyymi

Kerronpa punikille tositarinan. Olen syntyisin pikkukaupungista. Kaupungin paras, suurin ja kaikkien tuntema parturiliike oli se missä minäkin kävin tukkani leikkauttamassa. Liikkeen omisti aviopari, missä rouva oli harvinaisen kaunis ja näyttävä. Pariskunta oli erittäin miellyttävä kaikkia kohtaan. Molemmat työskentelivät liikkeessä.
        Sattui niin, että äitini oli kyseisen rouvan nuoruudenajan ystävä. Kun äitini oli jo lähellä kuolemaa ja minä aikamies hän kertoi minulle, että sota-aika rouvan mies oli ampunut kadulla kilpa kosijansa ja saanut taposta 10 vuotta vankeutta.
        Hän oli tekonsa sovittanut, oli erittäin miellyttävä ja kaikkien kaupunkilaisten pitämä henkilö koko lopun elämänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerronpa punikille tositarinan. Olen syntyisin pikkukaupungista. Kaupungin paras, suurin ja kaikkien tuntema parturiliike oli se missä minäkin kävin tukkani leikkauttamassa. Liikkeen omisti aviopari, missä rouva oli harvinaisen kaunis ja näyttävä. Pariskunta oli erittäin miellyttävä kaikkia kohtaan. Molemmat työskentelivät liikkeessä.
        Sattui niin, että äitini oli kyseisen rouvan nuoruudenajan ystävä. Kun äitini oli jo lähellä kuolemaa ja minä aikamies hän kertoi minulle, että sota-aika rouvan mies oli ampunut kadulla kilpa kosijansa ja saanut taposta 10 vuotta vankeutta.
        Hän oli tekonsa sovittanut, oli erittäin miellyttävä ja kaikkien kaupunkilaisten pitämä henkilö koko lopun elämänsä.

Miksi te hörhöt näette aina punikkeja joka puolella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue Jaakko Paavolaisen kirja, Poliittisen väkivaltaisuudet Suomessa 1918. Punainen terrori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue Jaakko Paavolaisen kirja, Poliittisen väkivaltaisuudet Suomessa 1918. Punainen terrori.

Nyt on 2022. Pappakin voi tulla pois sieltä yli sadan vuoden takaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rouvan miehen ampuman kilpakosijan sukulaisia ei ilmeisestikään asunut samassa pikkukaupungissa, jossa sinä ja murhaaja asuitte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä noinkin naisen saada. Mutta ehkä hieman moraalitonta?

Elokuvissa konnat yrittävät tuota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tutustupas sinä Jaakko Paavolaisen Valkoinen terrori-kirjaan, Poliittiset väkivaltaisuudet Suomessa 1918 osa 2.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliittiset väkivaltaisuudet Suomessa 1918, osa 1: Punainen terrori. Tammi 1966.
        Poliittiset väkivaltaisuudet Suomessa 1918, osa 2: Valkoinen terrori. Tammi 1967.
        Vankileirit Suomessa 1918. Tammi 1971.

Luettu on ja löytyy kirjahyllystäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulipahan tarina. Voi että

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pappa jaksaa.oleviaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ,entä sitten? Persu taisi taas kerran siirtää maalia. Sun tarinas kuuluu satuja lapsille palstalle.

• Anonyymi

Ja Turtiainenko vielä johtaa persuja, heti potkut ja sen kaverille joka tappoi, joku vhl-puolue.

• Anonyymi

Roistojen puolue! Ihan niin kuin persutkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukakohan se aina vertailee v 1918, kyllä se on tämä vihervasemmisto joka vie asian aina sinne kun loppuu totuuden kuunteleminen. Kun ei loiselävä vihervasemmistolainen muuta enää voi, tulee välittömästi vastapuolesta natsi. lahtari ym. koska eihän anarkisti kestä totuutta mistään, nehän kuvittelevat olevansa joka asiassa oikeassa, mutta niistä asioista ei tule lasta eikä paskaakaan. Se on nähty niin monta kertaa. Se on nähty jopa mariinin toimissa ota 2 maksa 6 kertoo jo aika paljon laskuopista näiden vasemmistolaisten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukakohan se aina vertailee v 1918, kyllä se on tämä vihervasemmisto joka vie asian aina sinne kun loppuu totuuden kuunteleminen. Kun ei loiselävä vihervasemmistolainen muuta enää voi, tulee välittömästi vastapuolesta natsi. lahtari ym. koska eihän anarkisti kestä totuutta mistään, nehän kuvittelevat olevansa joka asiassa oikeassa, mutta niistä asioista ei tule lasta eikä paskaakaan. Se on nähty niin monta kertaa. Se on nähty jopa mariinin toimissa ota 2 maksa 6 kertoo jo aika paljon laskuopista näiden vasemmistolaisten.

Jos osaat yhtään lukea, voit ihan itse todeta että tuo turtiaisen opetuslapsi se alkoi nähdä punikkejaan joka puolella ihan ensimmäisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun ei ne tule ulos kuin kaljalle, ja se aiheuttaa aggressiivisuutta

• Anonyymi

Rikosrekisteri on meriitti anon puolueessa

• Anonyymi

Ohan se persuissaki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohan se persuissaki!

Turtiainen ei ole PS-puoluuen jäsen. Hänen rekrytoimansa rikolliset eivät mitenkään liity PS:ään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turtiainen ei ole PS-puoluuen jäsen. Hänen rekrytoimansa rikolliset eivät mitenkään liity PS:ään.

Mutta Persujen aikoinaan rekrytoima rikollinen nimeltään Ano Turtiainen liittyy hyvinkin kiinteästi Persuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, persuilla on ihan omat rikolliset ryhmässään.

• Anonyymi

Aina. Ja myös persulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai liittyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että kyllä liittyy. Persut ottivat aikoinaan Ano Turtiainen-nimisen väkivaltarikollisen listoilleen ilmeisesti hyvin tietoisena tämän tuuomioista. Muistan kun juuri eduskuntaan valittu Ano kommentoi rikostuomioitaan:"Meillä nämä tuomiot ovat vain sulka hattuun".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohan se persuissaki!

Mutta vähemmän kuin meissä demareissa. Olen kade..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, persuilla on ihan omat rikolliset ryhmässään.

Persuilla on oma liivijenginsä. Riikka, Leena, Kike, Laura ja Sebastian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina. Ja myös persulla

Sossujen rinteelläkin on rikos tuomio, hänen tekemästään kavalluksesta -95 isännöitsijänä ollessaan, tästä huolimatta tätä rikollista on äänestänyt usea sosialistikannattaja. Ja lisää valehteli luvatessaan eläkeläisille vappusatasen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossujen rinteelläkin on rikos tuomio, hänen tekemästään kavalluksesta -95 isännöitsijänä ollessaan, tästä huolimatta tätä rikollista on äänestänyt usea sosialistikannattaja. Ja lisää valehteli luvatessaan eläkeläisille vappusatasen.

enemmänhän hallitus antoi köyhille - eli monta sataa euroa.

------------------------

ensimmäiset koulusurmaajat oli kylläkin RKP-lahtareita eli helsingin opiskelija-kaartit- tuohon aikaan ruotsinkielisiä?-

joista sitten muodostui myöhemmin valkokaartit eli valkonen terrorismi ole se eka koulusurmaaja-sakki.

• Anonyymi

Linkki luotettavaan lähteeseen...?

• Anonyymi

No eikös Seiska enää seminatseille kelpaa? Kelpasihan se kun uutisoi Marinin baarireissusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikös Seiska enää seminatseille kelpaa? Kelpasihan se kun uutisoi Marinin baarireissusta.

Olemme demareita, haluamme luotettavan lähteen, kunhan saisimme päättää mikä se on...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme demareita, haluamme luotettavan lähteen, kunhan saisimme päättää mikä se on...

Päätetään persujen mieliksi, että se luotettava lähde on MV-lehti, tuo Donetskin kansantasavallasta johdettu venäjämielinen julkaisu.

Uraaaa...!

• Anonyymi

- Mitä se meille kuuluu, kellä mitäkin rikoksia on? Valta kuuluu kansalle on enemmänkin kansanliike kuin tavallinen puolue. VKK:hon voi liittyä kuka tahansa.

Siinä Turtsin oma kommentti. Miten tuollainen liike sitten pystyisi mitään asioita hoitamaan?

• Anonyymi

Eiväthän ne mitään asioita tulekaan hoitamaan. Kourallinen häiriintyneitä hörhöjä ei tule mistään asioista päättämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiväthän ne mitään asioita tulekaan hoitamaan. Kourallinen häiriintyneitä hörhöjä ei tule mistään asioista päättämään.

Ovat varsin surkuhupaisia ukkoja nuo Venäjälle Kuuluu Kaikki -puolueen ehdokkaat. Tuossa on yhden heidän ehdokkaansa omia sanoja itsestään:

"Olen 48-vuotias. Olen maalta. En ollut kouluissa hyvä. Lukeminen sujuu ja sen muistanen mutta kirjoittaminen riippuen paljonko on ajateltavaa samaan aikaan. Olin eduskuntavaaleissa SKE (Suomen Kansa Ensin) listoilla mutta oikeudenkäyntien jälkeen en ollut edes puolueen jäsenenä koskaan ollutkaan."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat varsin surkuhupaisia ukkoja nuo Venäjälle Kuuluu Kaikki -puolueen ehdokkaat. Tuossa on yhden heidän ehdokkaansa omia sanoja itsestään:

"Olen 48-vuotias. Olen maalta. En ollut kouluissa hyvä. Lukeminen sujuu ja sen muistanen mutta kirjoittaminen riippuen paljonko on ajateltavaa samaan aikaan. Olin eduskuntavaaleissa SKE (Suomen Kansa Ensin) listoilla mutta oikeudenkäyntien jälkeen en ollut edes puolueen jäsenenä koskaan ollutkaan."

Olen debiili, äänestä minua.

Just karsin yhden kirjoitustaidottoman äänestettävistä. Paljon virheitä eikä osannut kirjoittaa kunnolla.

Tuommoisessa työssä kuitenkin on tärkeää saada hyvää tekstiä aikaiseksi vaikuttavuuden kannalta.

Ellei ole lukihäiriöinen, niin pidän tärkeänä kriteerinä että osaa kirjoittaa hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä koskaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako ääntä sait?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vkk on poliittinen hautausmaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sanoo kuu-ukkeli jolla jostain syystä kihahti se ano niin maan perusteellisesti, kun ei se ole jokin demari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kansahan on ihan liian tyhmää omia asioitaan käsittelemään. Siihen löytyy nykyiset pätevät ja kauniit. Onni onkin että ollaan niin osaavissa ja taitavissa käsissä. Ja onhan tämä maa saatu heidän toimesta ja ansiostaan maailman parhaaksi ja onnellisimmaksi. Tuli mitä tuli senkin boomerit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen debiili, äänestä minua.

Just karsin yhden kirjoitustaidottoman äänestettävistä. Paljon virheitä eikä osannut kirjoittaa kunnolla.

Tuommoisessa työssä kuitenkin on tärkeää saada hyvää tekstiä aikaiseksi vaikuttavuuden kannalta.

Ellei ole lukihäiriöinen, niin pidän tärkeänä kriteerinä että osaa kirjoittaa hyvin.

Ainoa tapa saada ajatuksia ulos kaalista on hyvä äidinkieli. Onnea vaan jollei siinäkään onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kansahan on ihan liian tyhmää omia asioitaan käsittelemään. Siihen löytyy nykyiset pätevät ja kauniit. Onni onkin että ollaan niin osaavissa ja taitavissa käsissä. Ja onhan tämä maa saatu heidän toimesta ja ansiostaan maailman parhaaksi ja onnellisimmaksi. Tuli mitä tuli senkin boomerit.

Kansan valitsemat kaunottaret, vaikka ei ollu ees missikisat!

• Anonyymi

Mitä se meille kuuluu, kellä mitäkin rikoksia on? Valta kuuluu kansalle on enemmänkin kansanliike kuin tavallinen puolue. VKK:hon voi liittyä kuka tahansa, Turtiainen sanoi Seiskalle.

Turtiaisen mukaan asia ei aiheuta toimenpiteitä puolueen sisällä tai aluevaalien ehdokasasettelussa.

Puistattaa oikein ajatella, että joku voisi oikeasti äänestää näitä väkivaltarikollisia!!

• Anonyymi

Miksei voisi äänestää? Kovastihan persutkin äänestivät Ano Turtiaista, jolla on useampikin tuomio väkivaltarikoksista.

• Anonyymi

Näin juuri. Valehtele ,tee rikoksia ,se on siinä persu . Kunnes omalle kohdalle sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei voisi äänestää? Kovastihan persutkin äänestivät Ano Turtiaista, jolla on useampikin tuomio väkivaltarikoksista.

No rikolliset äänestää ,eivät muut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väkivalta on aliarvostettu ratkaisukeino sanoo sivari-jussikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri. Valehtele ,tee rikoksia ,se on siinä persu . Kunnes omalle kohdalle sattuu.

sehän on kansanedustajan juttuja tänään: valehtele, tee rikos, mitä et ymmärtänyt?kunhan tilille saavat euroja niin ei ne meistä mitään välitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No rikolliset äänestää ,eivät muut

Ja rikollisia jumaloivat vellihousut, joilla itsellään ei ole hauista tehdä rikosta, ei varsinkaan väkivaltarikosta.

• Anonyymi

Hehe. Jos Persuista saa jatkuvasti irti tahatonta huuumoria, saa Persuista ulospotkituista vielä enemmän :D

• Anonyymi

Jos joku on liian sekopäinen hörhö jopa persuille, niin se kertoo kyllä jo kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku on liian sekopäinen hörhö jopa persuille, niin se kertoo kyllä jo kaiken.

Tai sitten liian viisas Persuihin ja päättää siirtyä VKK:hon, kuten esimerkiksi 14 prosentin kannatuksen Persujen puheenjohtajaksi saanut Ossi Tiihonen.

• Anonyymi

Pisti jonkun paskan kylmäksi. So what? Teko on jo ajat sitten sovitettu. Miksi märehtiä moista. VKK puolustaa meitä myrkkypiikittäjiä vastaan, jotka tappavat ihmisiä tässä ja nyt.

• Anonyymi

Tapettuko ansaitsi kuoleman vai?

• Anonyymi

...mitäpä arveleisit jos kylmänä olisi sisaresi ..tai joku toinen perheestäsi...vieläkö apinoisit amerikaksi..muuten.. salaliittoteoreetikot jotka vakaasti ovat ylikansoitusta vastaan ,levittävät jos jonkinlaisia huhuja estääkseen rokotukset muka "yhteisen edun "nimissä toivoen ankarampaa pandemiaa omistamatta yhtään ajatusta sekasorrolle ja kaaokselle joka moisesta väistämättä seuraisi....

• Anonyymi

Jaa että puolustaa. Voisitkohan kertoa miten tuo puolustaminen noin käytännössä tapahtuu?

• Anonyymi

Rokotteet eivät olleet pakollisia, mutta hyödyllisiä. Pysyy paremmin hengissä.

• Anonyymi

Tappoi opettajansa lapiolla.

Olette harhaisia. Mitään myrkkypiikitystä tai kansanmurhaa ei tapahdu. Olemme sivistysvaltio, joka hoitaa hyvin tappavaa pandemiaa.

Käyttekö sitten väkivaltaisiksi valheidenne ja vääristyneen maailmankuvanne tähden?

• Anonyymi

Joku paska oli opettaja, joka piti oppilasta laiskana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...mitäpä arveleisit jos kylmänä olisi sisaresi ..tai joku toinen perheestäsi...vieläkö apinoisit amerikaksi..muuten.. salaliittoteoreetikot jotka vakaasti ovat ylikansoitusta vastaan ,levittävät jos jonkinlaisia huhuja estääkseen rokotukset muka "yhteisen edun "nimissä toivoen ankarampaa pandemiaa omistamatta yhtään ajatusta sekasorrolle ja kaaokselle joka moisesta väistämättä seuraisi....

No nämähän ovat hulluja nämä tappajat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Sekasorto ja kaaos" olisi äärioikeistolle oikea lottovoitto, sen varjolla olisi helppo varastaa valta puolueelle. Sama tapahtui Saksassa 1920-30-luvulla.

• Anonyymi

Tyhmimmät suomalaiset nielevät Venäjän trollien koukut.
        MV- lehtikin on sellaista soopaa ettei sitä kukaan täysijärkinen voi nauramatta lukea.
        Ja esiintyhän Meidän Venäjä lehdessä usein myös natsipelle Ano Tiltunen 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteet eivät olleet pakollisia, mutta hyödyllisiä. Pysyy paremmin hengissä.

Jotain juttua kyllä liikkuu siitä, että k-rokotukset ovat olleet pakollisia laitoksissa asuville vanhuksille.

• Anonyymi

Todellisia rikollisia ovat ne jotka tuovat Suomeen ISIS-miehiä tappamaan ja raiskaamaan. Miksi ei puhuta heistä?

• Anonyymi

Siksi koska tämä viestiketju ei käsittele heitä. Voit ihan vapaasti avata ketjun, joka käsittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi koska tämä viestiketju ei käsittele heitä. Voit ihan vapaasti avata ketjun, joka käsittelee.

Kieltäydyt keskustelemasta asiasta eli kannatat sitä, että tulevat tänne tappamaan ja raiskaamaan ihmisiä. Hyvä tietää punikin kanta asiaan,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltäydyt keskustelemasta asiasta eli kannatat sitä, että tulevat tänne tappamaan ja raiskaamaan ihmisiä. Hyvä tietää punikin kanta asiaan,

Sinä kannatat että koululaisia tapetaan lapiolla, hyvä tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit ihan vapaasti keskustella asiasta jossain niistä sadoista jo avatuista viestiketjuista tai avata uuden. Mikä estää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Logiikkasi ontuu aika pahasti, huomaatkos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Englannin opettaja. Piti oppilasta laiskana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Logiikkasi ontuu aika pahasti, huomaatkos!

Montakos kategoriaasi kuuluvaa tappajaa ja raiskaajaa on tuotu Suomeen?

• Anonyymi

Tarkoitatko niitä 35000 mamua jotka persut ja kokkarit saattelivat maahamme vuonna 2015 ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko niitä 35000 mamua jotka persut ja kokkarit saattelivat maahamme vuonna 2015 ?

Ei ollut perussuomalaiset silloin hallituksessa vain petturi-Soinin siniset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ottaneet Halla-ahon porukkaa vaan hallitus hajosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö, höpö. Sinisiä ei ollut 2015. Turha jankuttaa tuota valhetta, hönö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tämä viestiketju mielestäsi käsittelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkki väitteeseesi, muutoin pvkommari valetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se fakta?

• Anonyymi

kukkuu, hermukka täällä! 🤡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤡🤡🤡höpsistä, häpeäisit vähän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tämä viestiketju mielestäsi käsittelee?

🤡eduskuntaa ja ketä pitäisi hänen mielensä mukaan äänestää, kun hän niin sanoo

• Anonyymi

Missä olet mitä ISIS-miehiä nähnyt? En ole nähnyt yhtään enkä edes kuullut heistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Halla-aho oli persut ja koko ajan sen jälkeen. Soinin porukka läks.

• Anonyymi

On varmasti hyvä mies, kun on VKK:n listoilla. Siellä ei ole kansanpettureita.

• Anonyymi

En luottaisi tuohon väitteeseen. En uskaltaisi siinä porukassa selkääni kääntää.

• Anonyymi

Kova on kisa natseista persujen, anolaisten ja sinimustien välillä.

• Anonyymi

🤡kun on liian hyvin asiat, voi pilkata niitä joista ei itse pidä

• Anonyymi

Sanna Marinhan se murhaajan kanssa poseerasi!

• Anonyymi

Putinin rtollin valhetta.

• Anonyymi

Tietämättään. Ja Orpo myös. Mutta kumpikaan ei ottanut murhaajaa puolueensa ehdokkaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietämättään. Ja Orpo myös. Mutta kumpikaan ei ottanut murhaajaa puolueensa ehdokkaaksi.

🤡 no ketäs sitten saisi äänestää, että et vihaasi pakahdu kun et saa viinaa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤡 no ketäs sitten saisi äänestää, että et vihaasi pakahdu kun et saa viinaa??

Sinä saat kuule äänestää ketä sinä haluat.

• Anonyymi

Eräs Entinen SDP Raiskaaja meni Persuhin ja vetelee nykyään siellä naruja.

• Anonyymi

Työmies, joka ei lähde persujen puoluetoimistosta kirveelläkään. Raiskaustuomionsa ei ole persuille ongelma.

• Anonyymi

Niin, demarius ajoi rikokseen, jätti demarit ja eheytyi sittemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työmies, joka ei lähde persujen puoluetoimistosta kirveelläkään. Raiskaustuomionsa ei ole persuille ongelma.

🤡 ei pitäisi vaatia passeja kapakan ovella, kun kaikilla ei niitä ole, ja sitten ne suuttuu ja kirjoittelee tänne

• Anonyymi

Ei yhtään yllätä

• Anonyymi

On siis saanut naista? Ano vaikuttaa niiltä karjuilta jotka koulupihalla hylkäsivät atm-incelit ikuisiksi nöösipojiksi.

• Anonyymi

eli ottakaamme dollareita rahtina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli ottakaamme dollareita rahtina

kun niin kehutte aina niillä isänmaan asia puheilla niin onko se sellaista jos otan dollareita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun niin kehutte aina niillä isänmaan asia puheilla niin onko se sellaista jos otan dollareita?

Sinulle ruplat tutumpia, pysyttele niissä, trolli.

• Anonyymi

Siitä huolimatta VKK on ainoa puolue joka vastustaa johdonmukaisesti myrkkyinjektioiden pistämistä ihmisiin sekä vastustaa natsipassia ja pakollisia vaippoja naamoissa.

• Anonyymi

Eli kannattaa kulkutaudin aiheuttamaa holokaustia oman maan kansalaisia kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kannattaa kulkutaudin aiheuttamaa holokaustia oman maan kansalaisia kohtaan?

Nähtävästi.

• Anonyymi

Henkensä kaupalla - todellakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤡 höpsistä kukkuu! 🤡 🤡 🤡

• Anonyymi

Joko mies osaa englantia?

• Anonyymi

Lehtoreissa ja rehtoreissa usein psykopaatteja. Noita pitääkin kouluttaa.

• Anonyymi

Demarit ovat nostaneet peräti pääministerin asemaan psykopaatin kansanmurhaajan.

Murha-Marinilla on kuolonuhreja tuhansittain. Mutta tää "ei kuulu demareille"?

• Anonyymi

Mites se kansaa muhaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites se kansaa muhaa?

Pistätyttää myrkkyinjektioita jopa pieniin viattomiin lapsiin. Ja koululaisille tukehduttavat vaipat suun eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistätyttää myrkkyinjektioita jopa pieniin viattomiin lapsiin. Ja koululaisille tukehduttavat vaipat suun eteen.

No, montako Marin on saanut hengiltä 'myrkkypiikeillään', monenko hengen pelastanut?

• Anonyymi

Saattoi olla ovela mainostemppukin ,onhan nyt ihan hiljattain esiintynyt politiikan huippuja jopa meillä harvinaisen palkkamurhaajan kanssa kuvissa,oli vielä isoinpien puolueiden valovoimaisia johtajia ,en viitsi nimiä tässä sanoa. Tuo koulusurmaajan tapaus oli kai melko kauan sitten 40 vuotta kai ? tuomiokin kärsimisestäkin jo kai silloin 30 vuotta ?

• Anonyymi

41 vuotta vanha juttu jonka jälkeen ei mitään ongelmia.

Poseerasi Suomen pääministeri kaksinkertaisen murhaajan vieressä. Kelpaa pääministerin seuraan.

• Anonyymi

Ovatko Suomeen tulleet pakolaiset puhtaita pulmusia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko Suomeen tulleet pakolaiset puhtaita pulmusia?

Suomeen tulleet pakolaiset ovat pyhäkoululaisia.
        Äänekkäitä tosin...

• Anonyymi

Ano, tuo paksuniskainen steroideilla päänsä hapannuttanut idiootti kerää ihan kaikki joita kiinni saa porukoihinsa ja sitten joku vielä äänestää niitä, kuinka tyhmä ihminen voi olla.

• Anonyymi

Ano on ainoa joka eduskunnassa puolustaa pientä ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se möntti ei puolusta kuin omaa tilinauhaansa. On muuten yksi suurimpia kulukorvausten nostajia eduskunnassa. Firmansakin nosti koronatukia maskien valmistukseen, vaikka niskamakkara itse äänekkäästi vastustaa maskeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se möntti ei puolusta kuin omaa tilinauhaansa. On muuten yksi suurimpia kulukorvausten nostajia eduskunnassa. Firmansakin nosti koronatukia maskien valmistukseen, vaikka niskamakkara itse äänekkäästi vastustaa maskeja.

"Urheilija" joka ajaa 200 metrisiä matkoja taksilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienempiään se hakkaa, niinkuin sitä alaikäistäkin, josta sai rikostuomion. uhkaillut toisia kansanedustajia kädet nyrkissä ja jopa puheenjohtajistoa.Nyt sen puheeseen on tullut lahkosarnaajan kiihko ja Suomi-Leijona joka syöksee tulta. Saa nähdä kauanko päänuppi pysyy kasassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Urheilija" joka ajaa 200 metrisiä matkoja taksilla

Eihän sillä henki näytä kulkevan muutenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienempiään se hakkaa, niinkuin sitä alaikäistäkin, josta sai rikostuomion. uhkaillut toisia kansanedustajia kädet nyrkissä ja jopa puheenjohtajistoa.Nyt sen puheeseen on tullut lahkosarnaajan kiihko ja Suomi-Leijona joka syöksee tulta. Saa nähdä kauanko päänuppi pysyy kasassa.

Voi olla että kärsii kroonisesta hapenpuutteesta?

• Anonyymi

Jo Tony Halmeen valinta aikoinaan osoitti sen, ettei persut ole kunnon ihmisten puolue. Puolue on jakaantunut vielä hullumpaan Turilaisen sakkiin.

• Anonyymi

Tony Halme oli hyvä ihminen, joka joutui ajojahdin kohteeksi eikä kestänyt. Paras kansanedusta joka Suomessa on ikinä ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tony Halme oli hyvä ihminen, joka joutui ajojahdin kohteeksi eikä kestänyt. Paras kansanedusta joka Suomessa on ikinä ollut.

Minkä ajojahdin? Kuka jahtasi ja miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ajojahdin? Kuka jahtasi ja miten?

Punavihreä valtamedia. Ja ainakin se yks lihava ämmä mikä sen nimi nuy oli

• Anonyymi

Vkk:n edustajat saavat mätkiä kekenään lapioilla.

• Anonyymi

Täyttä ymmärrystä vailla niin kuin kaikki tuon puoleen ehdokkaat ja äänestäjät. Lasken persut samaan kastiin. Onko se vauvan tappaja taas ehdokkaana?

• Anonyymi

"Hirvisaari kommentoi asiaa sanomalla, että äänestäjät tekevät omat päätöksensä.

– Me emme ala teeskentelemään parempia ihmisiä kuin olemme. Olemme lopulta kaikki vajavaisia ihmisiä ja syntisiä, Hirvisaari sanoo.

Hirvisaari kertoo vieroksuvansa muiden puolueiden ”profiilin nostoa”, jolloin kaikki eivät kelpaa edes puolueen jäseniksi.

– Me poikkeamme tästä ja haluamme antaa kaikille mahdollisuuden. Jokainen tekee virheitä elämässään. Jos on rangaistukset kärsitty, mitä niitä enää muistelemaan, hän sanoo."

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8b3be02b-ea52-497c-bc9f-a28845686320

• Anonyymi

No hyvä! Sittenhän Suomeen voidaan ottaa kaikki ISIS-taistelijat ja muut tappajat ja terroristit, sillä mitä niitä vanhoja rikoksia enää muistelemaan. Hirvisaari varmaan on heillekin valmis antamaan mahdollisuuden,

• Anonyymi

James H. on Jumalan mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

James H. on Jumalan mies!

Saatanan pikemminkin

• Anonyymi

Kunnon kansalaiset kavahtaa kyllä väkivaltarikollisia.

• Anonyymi

Vähemmän Kunnon Kansalaiset ei niinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähemmän Kunnon Kansalaiset ei niinkään.

toi oli hauska
        VKK = vähemmän kunnon kansalaiset , Ano armahtaa kaikki

Väkivalta Kuuluu Kansalle

• Anonyymi

Eikö mikään puolue ole ottanut ehdokkaaksi ISIS-Murhaajaa vielä? Olen pettynyt.

• Anonyymi

Missä firmassa tuo murhamies on valvomonhoitajana? Mahtaako firma tietää murhaajan rikostaustasta?

• Anonyymi

Nämä rinnakkaisyhteiskunnan rakentajat ovat oman pesän likaajia ja isänmaanpettureita.
      Ei yllätä yhtään että vetää puoleensa rikollisia.
      Onhan Ano Turtiainenkin hakannut alaikäisen lapsen ja käyttänyt kiellettyjä aineita.
      VKK yrittää murtaa Suomen yhteiskuntajärjestelmää ja saada epävakautta aikaiseksi.
      Aluevaaliehdokkaaksi on lähtenyt yllättävän moni tähän puolueeseen tietämättään mitkä ovat johtohahmojen taustat.
      Ukrainan Donskoissa on yhteyshenkilöitä jotka ovat venäläismielisiä ja VKK:n kannattajia.
      Todella epäilyttävää touhua joka mielestäni pitäisi tutkia SuPo:n toimesta perinpohjaisesti.

• Anonyymi

VKK = Vangit Kansan Kukkarolla

• VKK ottaa ehdokkaaksi kenet vain.

• Anonyymi

VKK:n johtohahmot olivat yhteiskuvassa.
      Ei herranjumala, kuin jostain vanhasta suomifilmistä.
      Vain pekka puupää ja justiina puuttuivat.
      Kaikkea sitä näkeekin vanhoilla
      päivillä.

• Anonyymi

Suomessahan on paljon rikoksen tehneitä, joka päivä saa lehdistä lukea, ja tuskin kaikki ovat Anon puolueessa tai perussuomalaisissa?

• Anonyymi

Mutta aika moni on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta aika moni on.

Koska muualle ei huolita

• Monessako puolueessa on tuomittuja murhamiehiä valtuusto- yms. poliittisissa tehtävissä?

• Anonyymi

Noissa lehdessä mainituissa väkivaltatuomioissa näkyi olleen tapauksia että ensin sinua on lyöty ja kun lyöt takaisin niin syyllistyt pahoinpitelyyn ja saat rangaistuksen valtion taholta. Eli valtion mielestä et saa tehdä mitään vastapuolelle. Aika outoa.

• Onkos se ensin lyöty jotenkin ensin ärsyttänyt lyötävää?
        Onko hän provosoinut tilanteen?

• Anonyymi

Kyseessä on ollut hätävarjelun liioittelu, jos on vaan jatkanut ja jatkanut hakkamista. Muutenkin, väkivalta on vain aivokääpiöiden keino, kun ei pysty muuhun kommunikaatioon.

• Anonyymi

Onhan kokoomuksessakin tappaja, Kimmo Sasi. Mekkalaa ja valitusta tästä?

• Anonyymi

Kuolemantuottamus liikenneonnettomuudessa on vähän eri asia kuin raaka murha lapiolla.

• Anonyymi

Ihmisiä kansanmurhataan koko ajan myrkkypiikeillä ja täällä jeesustellaan jostain ikivanhasta taposta. Eikö ole parempaa tekemistä

• Anonyymi

Tekee se sitäkin, sen uskonsoturit ottaa osumaa koronateholla.

• Anonyymi

Missä ja miten tuo teidän kansanmurhanne oikein näkyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus ja viranomaiset ovat suojanneet meidän ohjeilla ja rokotuksilla siten, että olemme paremmassa suojassa kuin rokottamattomat!
        Ano& Covähät välittää ystäviensä ja kannattajiensa sairastumisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys.

• Anonyymi

Voiko kukaan tuollaisia turtiaisia ja muita rikollisia äänestää? Mitä hyvää he kuvittelevat noita äänestämällä saavuttavansa. Täyttä ymmärrystä vailla sekä ehdokkaat että äänestäjät. Myrkkypiikkeihin uskovat. Heh, heh.

• Anonyymi

kannatat varmaan jotain kokoomuksen jolkkia, ja mustamaalaat täällä muita minkä ennätät sen takia??!

• Anonyymi

Löytyypä niitä rokollisia joka puolueesta. Joka kylästä ja kaupungista.
      Mutta...
      Pitääkö rikoksen tekijään suhtautua loputtomasti , syyllistäen rikoksesta?

Vai voiko ajatella, että rangaistuksen saatuaan ja kärsitttyään voi aloittaa uudelleen, parempaan yrittäen?

Seuraako Rikos, ihmistä hautaan asti,hänet lopullisesti leimaten?

Itse ajattelen, että virheitä tehdään ja niistä opitaan. Toiset tekee hirveyksiäkin, päihteiden vaikutuksessa. Mutta, rangaistuksen aikana on hyvä ottaa opiksi. Ja pyrkiä entistä parempaan elämän. En koe, että loppuiäksi pitäs ihminen leimata, jos rangaistuksensa on kärsinyt.

• Anonyymi

Niinpä niin... Jos ajatellaan vaikka puolueita, niin eikös vas.kommunistien historia ole verisin, ja kuitenkin heidän annetaan olla jopa hallituksessa, tosin tarkkailun alaisena, mutta kuitenkin.

• Anonyymi

Vaikea kysymys, kun oikeasti oli suunnitellut opettajansa tappamisen. Että ei siis pikaistuksissa ja vahingossa. Mitä jos joku taaas on eri mieltä tai ei arvosta hänen jotain tekemistään?

• Anonyymi

Myrkkypiikki vai lapio…?
      Kas, siinäpä pulma. Kumpi tappaa tehokkaammin.
      Kysytäänpä vaippanaamalampaalta joka ratsastaa kristalli-anon selässä kohti ukrainaa.

• Anonyymi

"Uskon kuitenkin tehneen palveluksen muille koulun oppilaille, Siltala lausui."

Suoran toiminnan mies. Mätä ei poistu yhteiskunnasta muulla tavalla kuin poistamalla se. Opettaja oli selvästi läpeensä mätä sadisti paskakokkare.

• Joo kauhea sadisti. Uskalsi TÖNÄISTÄ oppilasta!

• Anonyymi

Mikä murhaaja, jonku vittumaisen opettajan tappanu, tuskin huvikseen, paha sai palkkansa. Et sillee, toiset tekee, toiset vaan lupaa tehdä.

• Anonyymi

Just. Menehän nyt nukkumaan. Pese hampaasi ja ei enää videopelejä tänä iltana.

• Anonyymi

Tässä entisen puoluetoverin arvio Anosta:
      Kansanedustaja Kristian Sheikki Laakso
      noin 11 kuukautta sitten

Olen pitänyt tapauksesta Ano suuni kiinni, koska elämän tyyliini on aina kuulunut, ettei omia kivitetä, oli ne sitten nykyisiä tai entisiä. Poikkeus on ne entiset jotka kivittää minua tai porukkaani.

Nyt tuo Anon kivitykselle tuli se raja, kun en minäkään ole enää hiljaa. Mies joka rahoittaa vaalikamppanjansa talousvaikeuksissa olevan firmansa kassasta ja hakee valtion korona avustukset ja on vuodesta toiseen kilometrikorvauksien ykkösnimi (jollainhan ne vaali velat on maksettava)

Samainen mies haukkuu kaikki muut ja esittää jotan helvetin marttyyria ja sankaria. Tämä mies ei ole sankaria nähnytkään, vaan allekirjoitanutkin on joutunut samassa valiokunnassa hoitamaan asiat Anonkin puolesta jo ennen koronaa. Korona jälkeen miestä ei ole juurikaan Helsingissä näkynyt ja valiokunnassa vielä harvenmin jos ollenkaan. (Hyvä jos etäkokouksissa)

Jos korona on jonkun maailmalla vaikuttavan rahamiehen järkkäämä veivaus, niin minkä ihmeen takia mies pysyy Juvalla piilossa eikä tule työmaalle? Allekirjoitanut on koko korona ajan ja sitäkin ennen vetänyt koko valiokuntaa Perussuomalisten osalta kun ko. Herra rakentelee grillikioskia Juvalla.

Pahalta tuntuu sanoa samalta listalta läpi pääseestä, mutta turhin ukko koko eduskunnassa!!

En voi ymmärtää miten 3000 ääntä voi noin pahasti mennä korvien väliin.

Ugh olen puhunut!

• Anonyymi

Paljonko saat rahaa tästä?

• Anonyymi

Onko tuokin pelle intiaani vai öljyarabi? Ei näköjään osaa itse päättää.

• Anonyymi

Päinvastaista mieltä! Ano on eduskunnan tärkein ukko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko saat rahaa tästä?

Onko se tapana teidän piireissä. Että maksetaan? Paljonko sun tilille kilahtaa?

• Anonyymi

Muilta puolueilta löytyy varmaan jos jonkinnäköistä tuomitsematonta rikollista, pedofiilia, ihmiskauppiaita ym. mutta mediaa ei kiinosta.

• Löytyykö murhaajia?

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

Löytyykö murhaajia?

Kyllä varmaan, kaiken maailman mengeleitä ja tohtori kuolemia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varmaan, kaiken maailman mengeleitä ja tohtori kuolemia.

Todista väitteesi.

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

Todista väitteesi.

Koronapiikki on se mengelepiikki.
        Todisteet tulevat myöhemmin kun ihmiskokeet on suoritettu loppuun.

Siksi olisi hyvä tutkia sitä litkua etukäteen ennen kuin sitä piikittää ihmisiin kuin että mengelemäisesti harrastaa ihmiskokeita kansakunnilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi olisi hyvä tutkia sitä litkua etukäteen ennen kuin sitä piikittää ihmisiin kuin että mengelemäisesti harrastaa ihmiskokeita kansakunnilla.

Ano ei vaan seuraa aikaansa. Tutkittu on ja testattu. Ja toimii. Ei kannata uskoa kaikkien ääntenkalastajien halpoja valheita. Ei ne kannattajistaan välitä, rokottamattomat saa rauhassa virua teholla ja sitten sanotaan, että läskihän se oli. Niinkuin muuten myös....luuletko että Ano ei olis ottanut kaikkia rokotteita. Ilmeistä riskiryhmää, ei henki kulje eikä voi pitää edes maskia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ano ei vaan seuraa aikaansa. Tutkittu on ja testattu. Ja toimii. Ei kannata uskoa kaikkien ääntenkalastajien halpoja valheita. Ei ne kannattajistaan välitä, rokottamattomat saa rauhassa virua teholla ja sitten sanotaan, että läskihän se oli. Niinkuin muuten myös....luuletko että Ano ei olis ottanut kaikkia rokotteita. Ilmeistä riskiryhmää, ei henki kulje eikä voi pitää edes maskia.

Jos on tutkittu ja testattu, niin miksi valmistaja ei ota vastuuta seurauksista?
        Ei kannata uskoa halpoja valheita, ellei saa niille vastinetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli valehtelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli valehtelet.

Nope.
        Mikäs sen tohtorin nimi oli joka teki niitä kokeita ihmisillä?
        Niin.
        Vaarallista mengelöintiä menossa.
        Sinä olet se joka valehtelee.

Hyvä juttu kuitenkin että asioita tulee näin esille, kun teille typeryksille joutuu asiaa jankkaamaan oikein rautalangasta vääntäen, niin monet harahutetut ja aivopesdyt alkavat myös ymmärtämään missä mennään.

Siinä sitä sitten ihmettelemistä kun suuret massat alkavat heräilemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on tutkittu ja testattu, niin miksi valmistaja ei ota vastuuta seurauksista?
        Ei kannata uskoa halpoja valheita, ellei saa niille vastinetta.

Suomessahan on potilasvahinkolaki, joka korvaa potilasvahingot. ja lääkevahinkovakuutus, joka korvaa mm. rokotehaitat.
        Kaikki kansallisessa rokotusohjelmassa käytettävät rokotteet kuuluvat Suomen Keskinäisen Lääkevahinkovakuutusyhtiön vakuutuksen piiriin. Myös pandemian torjuntaan käytetyt rokotteet kuuluvat vakuutuksen piiriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessahan on potilasvahinkolaki, joka korvaa potilasvahingot. ja lääkevahinkovakuutus, joka korvaa mm. rokotehaitat.
        Kaikki kansallisessa rokotusohjelmassa käytettävät rokotteet kuuluvat Suomen Keskinäisen Lääkevahinkovakuutusyhtiön vakuutuksen piiriin. Myös pandemian torjuntaan käytetyt rokotteet kuuluvat vakuutuksen piiriin.

Eli veronmaksajat maksavat vahingot.

Ihan sairasta touhua.
        Börje valmistaa myrkkyä, hyvävelipoppoo hallituksessa pakottaa kaikki ottamaan myrkkyä, Börje ei ota vastuuta, vastuu siirretään veronmaksajille, ja testit tehdään veronmaksajilla.
        Ihan hyvä ja oikein vai?

Ihan samaa tekevät palkkioviroilla ja eläkerahastoilla, veronmaksajat maksavat ylisuuret eläkkeet, koska ne rosvokassat on suunniteltu alunperinkin välikädeksi jolla lahjusrahat pestään ja maksatetaan veronmaksajilla.

Sairasta touhua.
        Ja nyt piikittävät ihmisiä ja kun ovat paljastumassa ja jäämässä kiinni, niin yrittävät saada sotaa ja konfliktia aikaan.

Eikö sinua yhtään ihmetytä se seikka, että halusivat poistaa sen nürembergin koodinkin?
        Miksi jos kaikki on oikein ja hyvin ja tekevät oikein?
        Vai onko sittenkään kaikki oikein, jos kokeellinen testaamaton sisällöltään tuntematon uusi geenipiikki määrätään pakolliseksi päättäjien toimesta, joita ohjataan jostain jossa on hämäriä kontakteja?
        Kaikki säännöt ja turvallisuus ohitettiin ja poljettiin koronan nimissä.

Haiskahtaa erittäin epäilyttävältä ja sitä se on.
        Onneksi monet ovat hereillä.

• Hullunkatse murhaajan silmissä on näköjään vuosien saatossa vain pysynyt ja parantunut...

• Anonyymi

seiskassa on painovirhe
      murha tapahtui 1981 eikä 1982
      eli 20.3.1981

me oltiin siellä koulussa silloin
      se oli 18 vuotias silloin puutarhakadulla sai 8 vuotta vaivaisen pieni tuomio

demarit on pilannut lait

Eikka oli vähän kireä opettaja ja sanoi kerran sille että se kelpaisi paremin lapiohommiin ja siitä se keksi lapion
      se meni välitunnilla kauppaan ja yritti varastaa kirveen mutta ei uskaltanut tuli kouluun ja otti talkkarin lapion ja alkoi lapiohommiin

• Anonyymi

Ano Turtiainen. Suomen kansan virallinen klovni. :))

• Anonyymi

VKK viralliset kansan kolkkaajat

• Anonyymi

Turtiainen on Puten loverboy ❤️

• Anonyymi

Eikös kyseinen henkilö ole tuomionsa kärsinyt

• Anonyymi

Kyseisen henkilön tapauksessahan oikeus totesi henkilön kuuluvan Niuvaniemeen tai Vanhaan Vaasaan, mutta jostain syystä ilmeisesti seuraava oikeusaste tulkitsikin niin, että näin ei ollut. Niin no, jos hän ei ollut psykoottinen niin hän tiesi ja tajusi mitä teki, mutta sillä nyt ei ole tässä oikeastaan mitään tekemistä. Eikun vaan kaikki äänestämään turvallisuutenne puolesta. ;)

Iskulauseena hänellä voisi olla: Nyt Töihin. Laitetaan lapio heilumaan!

• Anonyymi

Viljelin äsken mustaa huumoria, mutta näkeehän sen nyt jokainen millaisesta tyypistä on kyse.

Ei kukaan Suomessa enää "kärsi" tuomiotaan. Paitsi ehkä siat kärsineen jotka kokevat vankilakseen sikalansa. :) Suomessa on maailman parhaat vankilat luultavasti.

Vankiloissa liikaa hulluja ja Mielisairaaloissa liikaa terveitä. Tuskin tämä ikinä täysin tuleekaan korjaantumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viljelin äsken mustaa huumoria, mutta näkeehän sen nyt jokainen millaisesta tyypistä on kyse.

Ei kukaan Suomessa enää "kärsi" tuomiotaan. Paitsi ehkä siat kärsineen jotka kokevat vankilakseen sikalansa. :) Suomessa on maailman parhaat vankilat luultavasti.

Vankiloissa liikaa hulluja ja Mielisairaaloissa liikaa terveitä. Tuskin tämä ikinä täysin tuleekaan korjaantumaan.

tarkoitin siis "parhaat vankilat", että inhimillisemmät sen vangin kannalta...hotellihuoneita melkein tai aina, ainakin periaatteessa

• Anonyymi

Onko aloittaja koskaan tehnyt syntiä ja vääryyksiä?
      Tiedämme jokainen että olemme rikkoneet pyhää Jumalaa vastaan.
      Tehkää parannus ja uskokaa Evankeliumi. Jeesus on Herra. Hän on tullut syntisiä pelastamaan. Joten käänny tuhon tieltäsi. Anna pelastaa itsesi. Ala lukemaan Uutta Testamenttia, lähde Jeesus tielle

• Anonyymi

Eipä yllätä sekään että lahkouskovaiset ihailevat murhaajia.

• Anonyymi

Sovittaako herrasi myös tekosi, jos tapat ihmisen raakaa väkivaltaa käyttäen?
        Kuten tämä ehdokas oli tehnyt.

Ehkä sinä saat herrasi ansiosta tappamisen ja murhaamisen jälkeen rauhan, mutta auttaako se teostasi kärsineitä? Tuoko se isänsä, äitinsä, lapsensa .... menettäneelle saman isän, äidin, lapsen takaisin? Kymmenien sivullisten elämä kärsii ja voi mennä pilalle yhden tapon tai murhan takia.

• Anonyymi

Kainin merkki! Älä tapa!

• Anonyymi

Kaikenlaista, jos olen toista loukannut tietämättäni, olen pyytänyt anteeksi. En ole koskaan lyönyt ketään. Pelkään väkivaltaisia ihmisiä. Heihin ei saa yhteyttä.
        Puhun heistä myös ilkeästi. En ole synnitön, mutta turvallisuus, etenkin lasten, on minulle tärkeää enkä haluaisi heille mitään pahaa.

• Anonyymi

Ymmärrystä vailla koko persuporukka, niin Anot kuin Purratkin kannattajineen.

• Anonyymi

Turtlen puolue.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onkohan Auvinen kenenkään listoilla?

• Anonyymi

Ašokakin oli hurja mies jonka retkillä surmattiin ihmisiä varmasti enemmän kuin yksi lapiolla. Teki parannuksen tultuaan Buddhalaiseksi ja alkoi hallitsemaan väkivallattomasti.
      Joten eiköhän jokainen voi tapansa parantaa. Mennyt on mennyttä mutta te olette edelleen siellä.

• Anonyymi

Paavo Väyrynenkään ei sentään vielä tarpeeksi pohjalla ole mennäkseen VKK:n riveihin.

• Anonyymi

Mitä väliä sillä ketä ehdokkaana, kun vaaleissa ne vasta valitaan.

• Anonyymi

Noin juuri. Voisi olla jopa niin että lainmukaan kaikkien pitäisi olla (jonkun puolueen) ehdokkaana vaaleissa. Vaaleissa jokainen sitten saisi sen yhden äänen... jonka jälkeen arvonnalla vlittas läpäisseet ehdokkaat.

Jos Turtiaisesta on kansanedustajaksi? Niin miksi ei sinustakin?

• Anonyymi

Jokaiselle jotakin elikkä anolaista sekopäisyyttä tarvitseviakin löytyy Suomesta.

• Anonyymi

Tämä on tätä kommunistipuolueen propagandaa. Krista Kiurun esikunta panee parastaan, koska Turtiainen polkee pihalle hallituksesta kaikki ketkuttelijat. kuten hän sanoi Vehviläiselle, että te voitte ensimmäisenä pakata kassinne ja lähteä.
      Ihmiset ei näe että suomi on kusettajien käsissä.

• Anonyymi

kylläpä on pelko pers.....että ANO TURTIAINEN saa ääniä nyt ja eduskunta vaaleissa tulee loistamaan REHELLISENÄ ja suora puheisena ilman kapula kieltä !

• Anonyymi

Kapula kieli on jo tehnyt pesän vähemmän kunnollisten kansalaisten keskuudessa. On tainnut jäädä äidin kieli oppimatta.

• Anonyymi

VKK = Väkivalloin Kansa Kuriin.

Mielipuoliset diktaattorit pihalle koko maasta. Välittömästi!

• Anonyymi

Mitään kansaa ole kurittamassa veis korkeintaan maahanmuuttajilta ja vihervassareilta ihmisoikeudet. Turha siittä paskasakista on huolta kantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään kansaa ole kurittamassa veis korkeintaan maahanmuuttajilta ja vihervassareilta ihmisoikeudet. Turha siittä paskasakista on huolta kantaa.

Pienvähemmistö-VKK haluaisi itse kansan diktaattoriksi.

• Anonyymi

Hei, Turtsun puhe eduskunnassa 12.1 2022 oli YouTubessa, nyt se on lyhennetty. Siitä on poistettu herkullisimmat palat:

-koronatoimet pitää lopettaa, niin poistuu ahneus ja kärsimys ( tapetaan, ei hoideta??)
      - Suomi-Leijona syöksee kohta tulta eduskunnassa ( uhkaako tuhopoltolla?)
      - ja jotain euoopan ja euron uhkailua kanssa (uhkaako laillista yhteiskuntajärjestystä? )
      lopuksi lopunajan profetiaa, taitaa olla jumalan valittu. (Onko kukaan kuullut uhkailu-uskonnosta?)

Tietääkö kukaan missä tää on?
      Onko se lyhennetty sen takia, että Anoa hävettää omat puheensa?

• Anonyymi

Turtiainen nyt keräilee kaikki tämän maan hihhulit ym. ympärilleen. Ei siitä pidä välittää, ei ole sillä puolueella tulevaisuutta.

• Anonyymi

Tuntematta ihmistä muuten kuin lehtitietojen perusteella, hän on suorittanut vankeusrangaistuksensa, mitä nuorena tehtynä teosta oli määrätty.

Esko Ahon kannattaja kävi sanalliseen hyökkäykseen. Rikkaanperheen kersat toimi vaihto-oppilasta vastaan. Kiusaaamisella on monet kasvut, eikä aina mene niin, etteikö solvaus, leimaaminen, haukku, vaino ja muu tekisi haavaa nuoreen, jolla on haasteita impulssikontrollinsa kanssa.

Tämmöiset ovat osa meitä ja nostan hattua, että tämä ihminen on työkykyinen ja halukas osallistumaan yhteiskunnan toimintaan.

• Anonyymi

V'tun pu'ikki oot. 😅😁💥💥🍻

Ei vaiskaan, toisaalta, kun Tony Halme valittiin Eduskuntaan, joku kommentoi mielestäni osuvasti, että ehkä hänen äänestäjilleen on ihan tavallista, että välillä ollaan vankilassa tai sairaalassa...

Kansan edustaja, toki näin. Onko Jere Kamalahtea kyselty Anon puljuun, selvää VKK-matskua hän, minun mielestäni...

• Anonyymi

Varmasti Kuolette Kaikki
      Varmasti Kuritta Kasvaneet
      Varmasti Kaikki Konnia

• Anonyymi

Ei tarvitse olla iso vika, kun se on päässä, niin tuloksia voi lukea tässäkin ketjussa.

• Anonyymi

Vähemmän Kunnollisille Kansalaisille

• Anonyymi

"Ihminenhän voi muuttua", sanotaan. Ehkä Ano ei itsekään aio hankkia neljättä pahoinpitelytuomiota. Ainakaan alaikäisen "kouluttamisesta". Ehkä joku Eduskunnan "maanpetturi" saa "isänmaallisen patriootin" kädestä?

ValtaKuuluuKansalle ja sitä käyttää Venäjän elinikäinen Presidentti, Hra Isä Aurinkoinen Vladimir Putin kansojensa parhaaksi... 😂🌟👏👏

• Anonyymi

Vasureiden ehdokkaana on tämä Valjakkala jolla muiltakin nimiä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tehty lisäravinteeksi VKK:lle. Maissipohjainen

• Anonyymi

MeidänVenäjän-uutiset on täysin puolueeton ja riippumaton media. Siksi se julkaisee vain Anon puheet lyhentämättöminä. Muut kansan valitseman Eduskunnan jäsenet ovat maanpettureita, joten vain Ano edustaa kansaa.

Ainostaan on epäselvää, mitä kansaa tuo Juvan moniala-yrittäjä edustaa. Tällä hetkellä Venäjän kansa on edustettuna Anon toimissa, ehkä joskus Turkmenistan ja Suomikin?

• Anonyymi

Et kai sää vihervassareita ja kokkareita suomen kansaksi laske? jokkuhan laskee jopa mustat... Hieno veto Anolta jos hoitaa nuo multiin vaikka venäjän avulla auttaen näin suomen kansaa.

• Anonyymi

Turtles-Kilpikonnat lasten piirretty sarja sopisi hyvin Anon vaalimainokseksi.

• Anonyymi

VKK on kansanliike. Liike on niin nopeaa, ettei ehdokkaiden suhteen ole niin justiinsa. Ovatko enää ensi vaaleissa mukanakaan, kuka näitä jaksaa...

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe