Pystyyn kuolleet

Anonyymi

Näin ulkopaikkakuntalaisena ihmettelen Lohjalaisten apatiaa .Ihmiset on kuin juuri raiskattu miehet kuin naisetkin.Liikenteessä näytetään surutta keskaria muille jne.
Nuoret miehet kulkee anorakeissaan ,kuin unabomberit. Minusta ne on Narkkilurkkeja.ps. Itse olen Jyväskylästä

5

1044

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lohjalaisen kehuessa jotakin asiaa, hän ilmaisee sen sanoen: ”haisee ihan paskalta.”

• Anonyymi

Onko Lohalla edes alkuperäisiä Lohjalaisia, kun ikää mittarissa jo 65-68v.? Eivätkös ole aiknaan Lohjalle muutaneet työn ja halpojen omistus asuntojen takia ja matkat kuitenkin muuhun Suomeen hyvät omalla autolla tai julkinen kaukoliikenne.

• Anonyymi

Olen miettinyt muuttoa Lohjalle täältä maaseudulta Keski-Suomesta. Kannattaako ollenkaan, sitä jään pähkäilemään. Sijainti on siellä hyvä ja työmatkat kohtuullisia, mutta jos ihmiset eivät olekaan mukavia, taidan katella Hesan itäpuoltakin.
      Paljon on väkivaltauutisia ollut sielläpäpäin viime aikoina, sekin pelottaa.

• Anonyymi

Lohjan keskustaan pakkautuvat kaikki spurgut, huumeveikot ja muut hörhöt. Sama juttu Karkkilassa. Sen sijaan ne Lohjan maalaispitäjät jotka tuohon väliin jää ovat oikein mukavia paikkoja, esim. Pusula, Nummi, Sammatti… Siellä pidetään naapurista huolta joskin välillä kytätään turhankin tarkkaan, mutta se nyt kuuluu pieniin kyliin. Lohja on oikein hyvä kunta asua etäisyyksien ja muunkin puolesta, jos vain unohtaa sen keskustan pois laskuista.

• Anonyymi

Ilmaskos ei lapsuuden ystävä pidä kontakti Lohjalta enää.Epäilinkin esitää vaan kaikki hyvin puolisonsa kanssa. Taitaa olla tosi kurjaa talvi aika, elämänsä täytää viinillä ja ruualla,Somesa elämisellä.katkeroitu somen takia. kun ei tajua on valhelinen mailma..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      822
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      535
      756
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      677
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe