Onko viranomaisilla edes aavistusta siitä mitä venäjä puuhaa?
Minä sain perinteisen enneunen sarjan, marraskuusta lähtien on tullut nyt 11 yönä, viimeksi äsken herätessäni.
Selkeä uni, jonka ydin on siinä että venäjä valloittaa suomen talven aikana. Jännästi unessa pyörii eri teemat invaasion ympärillä, on ruokahuolto, yhteiskunnan uusi politiikka, koulutus, maanpuolustustahto jne jne. Uuden vuoden yönä oli erikoinen uni, jossa tuli selväksi että maamme valedemokratia on inttämisineen tullut päätepisteeseen, sadat eri mielipiteet riitelevät keskenään ja yhteiskunnallinen kehitys on pysähtynyt.
Invaasio muuttaa sen, vaientaa kitinät ja pikku pakolla saa taas kansan työskentelemään yhteen suuntaan eteenpäin, tosin uusien isäntien alaisuudessa. Tosi isänmaallista, ei ole, tiedän. Tämän kuitenkin näin tämän maan tulevaisuuden. Torrakoiden kanssa puolustaminen ei onnistu, 4 päivää ja venäjän kotka on peittänyt maan. Amerikkalaiset ovat sopineet venäjän kanssa asiasta tammikuun alun neuvotteluissa.
Varaudu suomi, päiväsi ovat luetut
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Äläppä reuhkaa painajaisistasi. Unet kuvaavat kokemaasi, eivätkä aina perustu edes todellisuuteen. Kyllä isänmaan vartijat ovat hereillä, usko pois. Ei tänne noin vain marssita.
https://yle.fi/uutiset/3-12270662 - Anonyymi
En liioin usko että se noin vain käy, silti tällä hetkellä näyttää siltä että venäjällä on kyky miehittää ahvenanmaa päivässä, venäläisiä eivät sopimukset paljoa rasita.
- Anonyymi
Vielä jatkan, jos näin käy, se on ruotsalaiset jotka reagoi välittömästi, suomen nykyinen hallitus nikottelee seuraavat kaksi viikkoa eikä sitten tee mitään, seuranneen äläkän alla venäjä hyökkää ukrainaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151459- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41108Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171086Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9938Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86910Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61862- 32850
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778