Miten se käyännössä toimii eli jos moottorissa sopivat kierrokset ja pitää edetä hyvin hitaasti niin kuinka hidas on se hitain nopeus? Joskus oli lautas kumipyörä vetoinen turhake joka meni liian lujaa ja toisaalta kumi poltteli itsensä pilalle. Sen opin kerrasta että ei koskaan kyseistä laitetta enää kun helpon vaihdon osalle tein. Aivan surkea periaate koko vain halpuus mielessä tehdylle ratkaisulle. Ennemmin mekaaninen vaihteisto mutta hydrauliikalla kelpaa kuten ajoleikkurit. Oletan sen olevan lumilingossa sama jalkapoljin ryömitys tyyli kuin ajoleikkurissakin?
HST lumilingon nopeus hyvin hitaassa käytössä ?
17
65
Vastaukset
- Anonyymi
Muoviset hammasrattaat😂
- Anonyymi
Onko hydrostaatissa muoviset rattaat?
- Anonyymi
Tästä asiallisesta videosta näkee kuinka mainoisti eri kuormitukseen hydrostaatti veto venyy. Itselläni on juuri tuo Yamaha YT 660 linko (videossa on vain jenkki merkitty tuumilla 6hp ja 24" eli n60cm ) eli Yamaha YT624 =sama kone.
Töissä on 170hp valtra ja linko perässä ja sekin kyykkää raskaassa ajossa kun ahnehtii hiukan liikaa nopeutta,on se lumi kummaa ainetta. Yamaha on erittäin hyvä linko.Ei heikkouksia. - Anonyymi
Miksi uusissa lingoista jossa kehutaan valurautaista vaihdelaatikkoa onkin muovinen vaihdelaatikko?
Mitähän takuu sanoo tähän kun otan esitteen mun koneesta jossa on eritelty ja isolla kirjoitettu että : tässä mallissa on kestävä Valurautainen vaihdelaatikko, joka olikin yllättäen muovia ja nyt rikki.- Anonyymi
Myyjään yhteyttä. Juuri tämmöisten asioiden töhden ostan aina ns merkkituotteita j aongelmia ei ole ollut muutakuin kirpaisee maksuhetkellä.En ole äveriäs mutt aliian köyhä ostamaan 600€ kiinalaista linkoa. Jenkit tekee parempia koneita uskoisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyjään yhteyttä. Juuri tämmöisten asioiden töhden ostan aina ns merkkituotteita j aongelmia ei ole ollut muutakuin kirpaisee maksuhetkellä.En ole äveriäs mutt aliian köyhä ostamaan 600€ kiinalaista linkoa. Jenkit tekee parempia koneita uskoisin.
Kone on brigsin 17hp lumilinko joka maksoi 4000 euroa, siinä oli se muovinen laatikko.
Siis 4 tonnin vehkeessä leluauton osat
- Anonyymi
"Mitähän takuu sanoo tähän kun otan esitteen mun koneesta jossa on eritelty ja isolla kirjoitettu että : tässä mallissa on kestävä Valurautainen vaihdelaatikko, joka olikin yllättäen muovia ja nyt rikki."
Kauanko tämä on vielä pointtina tällä palstalla ?- Anonyymi
Pääasia että pointit jatkuu!!
- Anonyymi
Onhan se sääli että nuorisolla on noin paha mieli kun pilailut jatkuu. Onko setä käyttänyt sinua hyväksen toistuavsti? Itket ja purat nyt myöhemmin pahaa oloa. MUTTA OSOITTEESI ON TERVEYSASEMA JA SINNE VALITA NIIN SAAT APUA .
- Anonyymi
Ajonopeus on 0km/h sen koneen huippunopeus. Hst vaihde on ehdottomasti paras. Voi siis liikuttaa työkäytössä linkoa ihan 0,1km/h hiipimis nopedella. Palstalla on lapsia turhan paljon.
- Anonyymi
Vähän hidas huippunopeus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän hidas huippunopeus
On varmaan puuttuu yksi pieni viiva -
"Ajonopeus on 0km/h - sen koneen huippunopeus." ? ehkäp noin.
Tuosta voi päätellä jotain
"Voi siis liikuttaa työkäytössä linkoa ihan 0,1km/h hiipimis nopedella. "
Oleellista asiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On varmaan puuttuu yksi pieni viiva -
"Ajonopeus on 0km/h - sen koneen huippunopeus." ? ehkäp noin.
Tuosta voi päätellä jotain
"Voi siis liikuttaa työkäytössä linkoa ihan 0,1km/h hiipimis nopedella. "
Oleellista asiaan.Ei paljoa nopeutunut mutta ainakin aktivoitui.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391