Vietä ihana keväinen päivä

Anonyymi

sinä ihana mies. Mutta älä unohda mua siltikään. Ajattelen sua aina tasatunnein :)

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se ei sit oo kiusausta vaan rakkautta tuun ihan kii suhun katson silmiin ihaniin ja sanon et suutele minua nyt. Ens viikkon odotus on kova.

      • Anonyymi

        Tule tule. Mutta pidä kiinni samalla etten pyörry onnesta :)


    • Anonyymi

      Mä ajattelen sen tasatuntien välisen ajan. Tasatunneilla huilaan.

      • Anonyymi

        Mullakin vähän tuo kellon seuranta petti nyt. Mutta mielessä oli se hän tänäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin vähän tuo kellon seuranta petti nyt. Mutta mielessä oli se hän tänäänkin.

        Pidä itsesi miehenä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä itsesi miehenä!

        Olet taas päivystänyt täällä koko päivän kyttäämässä kommentteja.
        Olet haukkana paikalla (15 min korkeintaan aina päivisin), jos joku nainen kirjoittaa jonnekin.
        Eikö sinun oikeasti kannattaisi jutella ammattilaisen kanssa?
        Sullahan menee elämä hukkaan meitä ventovieraita naisia kytätessä.
        Näinkö ajattelit, että miestäsi ei muut naiset vie, vai mistä on kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet taas päivystänyt täällä koko päivän kyttäämässä kommentteja.
        Olet haukkana paikalla (15 min korkeintaan aina päivisin), jos joku nainen kirjoittaa jonnekin.
        Eikö sinun oikeasti kannattaisi jutella ammattilaisen kanssa?
        Sullahan menee elämä hukkaan meitä ventovieraita naisia kytätessä.
        Näinkö ajattelit, että miestäsi ei muut naiset vie, vai mistä on kyse?

        Tämäkö on paikka mistä ne miehet viedään? Hyvin olet täällä saanut pyöriä. Nämä sinun argumentit on niin kulahtaneita, että sokea ankkakin näkee, että sinulla on joku sivupersooniin liittyvä ongelma ja että elät nettitodellisuutta. Et ole kyllä ainoa joka elää tämän saitin olemattomien tapahtumien kautta…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkö on paikka mistä ne miehet viedään? Hyvin olet täällä saanut pyöriä. Nämä sinun argumentit on niin kulahtaneita, että sokea ankkakin näkee, että sinulla on joku sivupersooniin liittyvä ongelma ja että elät nettitodellisuutta. Et ole kyllä ainoa joka elää tämän saitin olemattomien tapahtumien kautta…

        Jotain syytähän sulla on tuohon päivystämiseen. En muuten lue sua koskaan eka lausetta pidemmälle :) Olet niin pimeä. Mutta joo. . yritän ymmärtää mikä saa katkeran täti-ihmisen viettämään koko lauantain palstalla, jossa muut kaipaa jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain syytähän sulla on tuohon päivystämiseen. En muuten lue sua koskaan eka lausetta pidemmälle :) Olet niin pimeä. Mutta joo. . yritän ymmärtää mikä saa katkeran täti-ihmisen viettämään koko lauantain palstalla, jossa muut kaipaa jotain.

        Niinpä, enimmäkseen sinä itseäsi ja tiheämmin kuin tasatunnein. Eihän tänne kukaan viitsi kirjoittaa spämmäämisesi takia ja toinen syy on se, että jos rivikin on joltain muulta niin paskot sen spämmäämisellä. Sinä olet se joka ei kestä sitä, että täällä on muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, enimmäkseen sinä itseäsi ja tiheämmin kuin tasatunnein. Eihän tänne kukaan viitsi kirjoittaa spämmäämisesi takia ja toinen syy on se, että jos rivikin on joltain muulta niin paskot sen spämmäämisellä. Sinä olet se joka ei kestä sitä, että täällä on muita.

        En enää lue sua. En tätäkään kommenttia. Kyllästyin jo lässytykseesi. Hyvää iltaa ja pikaista sammumista sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet taas päivystänyt täällä koko päivän kyttäämässä kommentteja.
        Olet haukkana paikalla (15 min korkeintaan aina päivisin), jos joku nainen kirjoittaa jonnekin.
        Eikö sinun oikeasti kannattaisi jutella ammattilaisen kanssa?
        Sullahan menee elämä hukkaan meitä ventovieraita naisia kytätessä.
        Näinkö ajattelit, että miestäsi ei muut naiset vie, vai mistä on kyse?

        Sinä mies et ainakaan! Joku kaunis aito nainen vieköön, jos niikseen tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä mies et ainakaan! Joku kaunis aito nainen vieköön, jos niikseen tulee.

        Nainen, tajua jo, olen nainen. Sinä et voi tehdä minusta miestä mitenkään vaikka kuinka intät. Minä olen nainen ja sellaisena pysyn. Sulla on vain pakkomielle, usko jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen, tajua jo, olen nainen. Sinä et voi tehdä minusta miestä mitenkään vaikka kuinka intät. Minä olen nainen ja sellaisena pysyn. Sulla on vain pakkomielle, usko jo.

        Et sinä muutu naiseksi jankuttamalla asiasta nimettömästi palstalla. T se eri kommentoija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä muutu naiseksi jankuttamalla asiasta nimettömästi palstalla. T se eri kommentoija

        Mikä eri kommentoija? Ei mene läpi kakkajuttusi. Yksi harhainen täällä vaan on ja se olet sinä. Minä olen nainen. Ihan hyvä nainen olenkin. Sinuun verrattuna olen terve nainen.


    • Anonyymi

      Kiva ajatella mies itseään välillä, valitse itsesi jatkossakin vaikka tasatunnein

    • Anonyymi

      Ok, kiitti tiedosta niin pyrin väistelemään.

      • Anonyymi

        Sun pitääkin väistää. Aloitus ja ajatukseni on miehelle, ei täteille.


      • Anonyymi

        Hauskaa kun saa sinut suuttumaan. Se on joskus tavoitteeni ja ai että se on helppoa. Kun toinen on minua noin paljon tyhmempi..


    • Anonyymi

      Ketä sinua?

      • Anonyymi

        Sitä ihaninta. En uskalla laittaa miehen nimeä tai kirjainta tähän nyt, kun suututin tuon läjän. Se alkaa käyttää sitä miestä ja minua vastaan. Ihana mies on se.. paras.


    • Anonyymi

      Stalkkaatko kuin Stalin?

      • Anonyymi

        Miten niin? En ole nähnyt miestä tänä vuonna missään.


    • Anonyymi

      Minä en ainakaan erästä unohda koskaan.

      • Anonyymi

        Kunpa hän olisi kuten sinä ja vieläpä minusta. Toive heitetty taika-altaaseen.


    • Anonyymi

      Minä taas pelkään että ajattelen häntä tasatunnein. Olen kadottanut varmaan oman määrämisvaltani. Normipäivä taas tänään

      • Anonyymi

        Onko se välttämättä huono asia, jos joku noin täyttää mielen?
        Itse pelkäisin, jos en enää muistaisi häntä.


    • Anonyymi

      Hyvä vitsi

    • Anonyymi

      Eihän nyt kevät ole vaan keskitalvi, tammikuu. Kevät alkaa aikaisintaan maalis-huhtikuussa säistä riippuen.

      • Anonyymi

        No kyllä se aika keväiseltä tuntui, kun aurinko paistoi hetken ja lämpötila oli kai nollassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se aika keväiseltä tuntui, kun aurinko paistoi hetken ja lämpötila oli kai nollassa.

        Kyllä ne lämpötilat välillä on lähellä nollaa talvellakin, jos ymmärrät. Ja vastaavasti kesällä voi olla viileää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe