Olen aloittanut kampanjan taatuvien lajien elvyttämiseksi, ja kantojen palauttamiseksi valtakunnallisiksi.
Kerätään listaa Animalian, SeY, ym. jäsenistöstä, jotka ovat halukkaita suojelemaan eläimiä lajiin ja kokoon katsomatta.
Kaikki muu on pelkkää hyvesignalointia ja viherpesua.
Esitetään kyllä isosti hyvää ihmistä, ja silti tuhotaan elämää ja kannustetaan jopa itse kustantamalla toimintaa.
Toimitan pyynnöstä huolehdittavaksesi torakoita ja rottia.
Toimitusmäärä on 60 rottaa ja 3000 torakkaa per lähetys.
Rotat on sirutettu seurantalaitteella, joten pystyn kontrolloimaan niiden hoidon laatua ja eliniän pituutta. Syntyneet poikueet suosittelen jakamaan eteenpäin lähipiirille, ja tieto niistä minulle.
Torakoiden lukumäärästä tulisi pitää päivittäistä kirjaa kymmenen yksilön tarkkuudella.
Parasta olisi jos populaation saisi leviämään myös mahdollisten seinänaapureiden puolelle, näin taataan tulevaisuudessa kannan ylläpysyminen.
Animalia SeY ym. Suojelijat
1
252
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt näyttää mielenkiintoiselta.
Popparit esiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275725
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962539- 1342457
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121253
- 581035
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81022- 51902
- 76815
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101805