Onko kukaan muu flättäri sairastanut koronaa?

Itse olin joulun ja uudenvuoden kotona kipeenä karanteenissa. Nyt olen saanut luontaisen immuniteetin ja olen tyytyväinen etten ottanut rokotetta.

Kipua oli monenlaista, ja yskiä piti taudin pahimpina hetkinä limaa kokoajan.
3-4 vuorokautta oli kaikkein pahimmat kun ei pystynyt syömään eikä juomaan edes vettä.

Makuaisti maistui p*skalle. Edes lasillista vettä ei voinut juoda oksentamatta.

Lopulta sain väkisin syötyä yhden porkkanan ja juotua lasin vettä. Silloin tiesin että tästä selvitään ja saan luontaisen immuniteetin koronaa vastaan.

Sairaalaan en mennyt koska kuumeessa oli erittäin paha olla ja halusin olla pimeässä, jopa kännykän näytön vilkaisu silmät punaisena särystä oli vaikeaa. Sairaalassa olisin joutunut huonolle sängylle loisteputki valojen piinaamaksi?

Mutta onneksi en sentään tarvinnut hengitys konetta koska olisin luultavasti kuollut kotia jos hengitysvaikeuksia olisi ilmaantunut. En yksinkertaisesti olisi mennyt sairaalaan.

Nyt oon jo baarissa ryyppäämässä, mutta koronapassin kera koska olen koronan sairastanut.

Odotan tosiaan kommentteja vain flättäreiltä. Maapalloharhassa elävien mielipiteet ei enää kiinnosta.

34

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitoksia veli Delfine.

Pallopäiltä (Persekärpäseltä) ei viime aikoina ole muita kommentteja tullut kuin väittävät etten ole koskaan saanut pillua.
      Puolustaudu siinä sitten 5:n lapsen isänä?

Itse en piikkejä takuuvarmasti ota enkä koskaan ole maskia pistänyt naamalleni.
      En ole sairastanut vuosikymmeniin yhtään mitään, en edes flunssia.

Piikityksistä sen verran että minulla on koekaniini niihin eli 68- vuotias serkkuni.
      Hän oli täysin terve ja liikuntakykyinen ennen ekaa piikkiä.
      Kävelynsä muuttui laahustavaksi toisen piikin jälkeen. Nyt onneton meni ottamaan vielä kolmannenkin.
      Kaatui kämpässään, löi päänsä ja on nyt sairaalassa. Veikkaan että kohta tuo merkitään koronakuolleeksi.

• Toinen herjaavien maapallopää persekärpästen suosittu väite viimeaikoina on t että minä olisin kuollut koronaan.
        Kirjoitin toki oireistani rehellisesti kun kykenin, mutta viestini ei ollut tarkoitettu media uskovaisille maapallopäille vaan kriittisille ja tiedostaville littareille.
        Kerroin rehellisesti kokemani taudin oireet ja miten ne koin rokotekielteisenä flättärinä.

• Anonyymi

Annat asiantuntijalausuntoa antaessasi tekemääsi diagnoosia sairastuneesta.
        Oletko yleislääkäri vai erityislääkäri? Jos viimemainittu, niin mihin olet erikoistunut?
        Ehkäpä virologi?
        Jos et mitään näistä, niin lienet sitten näitä kouluttamattomia salaliittoihin uskovia paskanjauhajia. Kerro vielä analyysisi siitä rokotteeseen laitetusta 5G verkon kautta raportoivasta salakuuntelulaitteesta. Tai kerro miten saitte laitettua rokotteeseen sen Bluetooth lähettimen?

• Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

Toinen herjaavien maapallopää persekärpästen suosittu väite viimeaikoina on t että minä olisin kuollut koronaan.
        Kirjoitin toki oireistani rehellisesti kun kykenin, mutta viestini ei ollut tarkoitettu media uskovaisille maapallopäille vaan kriittisille ja tiedostaville littareille.
        Kerroin rehellisesti kokemani taudin oireet ja miten ne koin rokotekielteisenä flättärinä.

Sinähän et ole kriittinen tai tiedostava, olet oikeasti idiootti.

• Anonyymi

En ottais rokotetta jota ei ole tutkittu.

• Anonyymi

En ole vielä sairastanut. Olen ottanut kaksi rokotetta, mutta olen kuullut että korona voi tarttua myös rokotetuille. Olen silti huolettomin mielin. Korona tulee jos tulee. Sen sairastaminen ei vie litteän maan tietoa minusta pois. Jos sairastun ja siitä sitten paranen, niin kaikki jatkuu kuten ennenkin…. eli taivallus litteän maan päällä jatkuu. Näkemystäni en ikinä tule vaihtamaan pallomaahan kävi miten kävi.

• Anonyymi

Ottakaa minun puolestani kaikki ne 8 myrkkypiikiiä joihin passeissanne on tilaa.

Minä nauran taustalla.....etää häähäähhäähäääääää....

• Anonyymi

Kukaan flättäri ei ole niin typerä että menisi myrkkypiikin ottamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan flättäri ei ole niin typerä että menisi myrkkypiikin ottamaan.

Juuri näin. SIksi halusinkin kysyä vain flättäreiden mielipidettä.

• Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

Juuri näin. SIksi halusinkin kysyä vain flättäreiden mielipidettä.

Sitten kommenttipalstalla olisi hiljaista, ne ainoat pizzaan uskovat on jo vastanneet.

• Anonyymi

Onkohan oikea delfine tapettu ja vaihdettu feikkidelfineen? Korona on HOAX eikä sellaista tautia ole olemassa.

• Minä en uskonut aiemmin koronan olemassaoloon. Nyt uskon koska sairastin sen itse. Mutta rokotteita vastustan yhä.

• Aloituksessani oli myös tuollainen kohta:

"Odotan tosiaan kommentteja vain flättäreiltä. Maapalloharhassa elävien mielipiteet ei enää kiinnosta."

Vaikutat kommenttisi perusteella maapallo uskovaiselta. Miksi kuitenkin kommentoit?

• Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

Aloituksessani oli myös tuollainen kohta:

"Odotan tosiaan kommentteja vain flättäreiltä. Maapalloharhassa elävien mielipiteet ei enää kiinnosta."

Vaikutat kommenttisi perusteella maapallo uskovaiselta. Miksi kuitenkin kommentoit?

Sinä saat odottaa ja toivoa kommentteja vain tietyltä porukalta, mutta tämä on yleinen palsta ja et voi kieltää muita kommentoimasta.

• Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

Minä en uskonut aiemmin koronan olemassaoloon. Nyt uskon koska sairastin sen itse. Mutta rokotteita vastustan yhä.

Samalla tavalla tulee käymään kaikkien harhojen suhteen mitä sinulla on. Totuus voittaa aina.

• Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

"Vaikutat kommenttisi perusteella maapallo uskovaiselta. Miksi kuitenkin kommentoit?"

Koska Suomi on vapaa maa, ja tälla palstalla saat odottaa mitä haluat, mutta kenelläkään ei ole velvollisuutta toteuttaa sun fantasioita.

• Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

Maapallo ei edelleen ole uskon asia, poistut nyt lopullisesti tältä palstalta kun olet noin harhainen.

• Anonyymi

Look Away Darude piisissä laulettiin jo sen, katso pois tyyliin mitä tulee. Euroviisu kappale joka takuuvarmasti olisi pärjännyt. Look Away käänä katseesi pois mitä tuleman tuo. Ihan noilla sanoilla ei tosin mennyt biisi, mutta Look Away riitti sanoman eteenpäin viemiseksi. Ghost2022

• Suurin osa ihmisistä uskoo että pallon alapinnalla meret voivt pysyä paikallaan, tankkerit seilata ylösalaisin ja ihmiset kulkea päät alaspäin.

Tällaiselle jengille jotka tuon uskovat voidaan syöttää aivan minkälaista paskaa hyvänsä.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä uskoo että pallon alapinnalla meret voivt pysyä paikallaan, tankkerit seilata ylösalaisin ja ihmiset kulkea päät alaspäin.

Tällaiselle jengille jotka tuon uskovat voidaan syöttää aivan minkälaista paskaa hyvänsä.

Ja samaanaikaan maa pyörii väitetysti 1500 kmh eli kovempaa kuin suihkukone…

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä uskoo että pallon alapinnalla meret voivt pysyä paikallaan, tankkerit seilata ylösalaisin ja ihmiset kulkea päät alaspäin.

Ei kyllä sinunlaisille voidaan juuri sepittää ihan kaikkea ja sinä uskot, uskot lähes kaikki naurettavat salaliittoteoriat.
        Et pysty kriittiseen ajatteluun ja suodattamaan informaatiota.

Montako kertaa sinulle täytyy selittää että maapallolla ei ole ylä-tai alapuolta ja että painovoima pitää meret kyllä hyvin paikoillaan.
        Äläkä ala sitten ihmettelemään että miten perhonen voi sitten lentää sellaisessa painovoiman vaikutuksessa :D

• >>>Nyt oon jo baarissa ryyppäämässä, mutta koronapassin kera koska olen koronan sairastanut.<<<

Jaahas, sitä on sairaalassa käyty, testissä.

Korona voi uusiutuakin, ja entistä pahempana, viikkojenkin päästä. Et ole vielä kuivilla siitä.

• Hra kekek-kekekiä pyydettiin osallistumasta tähän keskusteluun koska on pallopää.

• Anonyymi

Eikös Nasu ollut teholla Meikussa, kun ei näkynyt palstalla kuukauteen.

• Anonyymi

En ole littari, mutta ei minulla silti ole sinua kohtaan Delpfine pahat ajatukset. Kyllä minä rukoilin sinun puolestasi kun sairastit.

Kaikki me jotka nyt ollaan elossa, ollaan kuitenkin samassa veneessä. Samassa paikassa me eletään, oli se minkä muotonen tahansa ja toistemme kanssa meidän silti pitää koittaa elää ja sopia asiat.

https://www.youtube.com/watch?v=_d08h5MZs8E

• Anonyymi

Muutama kuukausi sitten Viki ei vielä uskonut että Korona nimistä tautia on edes olemassa.

Mutta nyt uskot pelkän Delfinen sanan ansiosta että kyllähän tuo sairasti ja tautikin on olemassa?

No, se siitä, itse asiaan.

Mitä tulee Delfinen uskoon että nyt olisi immuniteetti, se ei kestä kauaa.

NoVaxx Djokovic, rokottamattomien kruunaamaton kuningas, on todistetusti sairastanut koronan jo ainakin kahdesti.

Itse Delfinenä olisin mennyt ainakin testiin niin olisi tieto oliko kyseessä Delta vai Omicron. Vai testataanko Suomessa mikä variaatio on kyseessä sairastuneilta?

Eikös sitä flättäri/anti-vaxx sakkia ole delannut vähän kuin kärpäsiä; Delfinelläkin vielä edessä toipuminen jonka aikana selviää onko kyseessä long covid tai toipuuko nopeasti.

• Anonyymi

Voisko Viki jotenkin kommentoida tuota miksi mieli muuttui?

Korona onkin nyt olemassaoleva tauti?

• Korona pääsee myös aivoihin!

https://www.uef.fi/fi/artikkeli/koronavirus-voi-paasta-myos-aivoihin

Enkä ihmettelisi, vaikka koronataudin pitkäaikausseurayksiin kuuluisisivat mm. Alzheimerin tauti, Parkinsonin tauti, dementia, MS-tauti, sekä kuurous ja sokeus.

Ja tämä se on se koronataudin pelottavin realistinen tulevaisuudennäkymä, ei ruumisläjät vaan:

"Globaalisti näitä potilaita on jatkossa valtavat määrät ja varmaan joka maassa joudutaan ottamaan kantaa, miten heidät parhaiten hoidetaan."

Eli puolet ihmiskunnasta rampoina ja toinen puoli yrittää sitä hoitaa.

• Anonyymi

Jos pelkää piikkiproteiinia niin paljon ettei ota rokotetta, mutta sairastaa mielellään niin kannattaa muistaa että sairastaessa elimistössä on virusta jossa on piikkiproteiinia ja se monistaa itseään rajatta kunnes elimistö saa sen kuriin.

Piikkiproteiinilasti jonka saa elimistöön sairastaessaan on lukuisia kertaluokkia isompi kuin rokotteessa; rokotetta saisi piikitellä litratolkulla samaan määrään piikkiproteiinia.

Ja sairastumisessa se saattaa jäädä elimistöön piileväksi odottelemaan koska pääsisi uudestaan vallalle.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7800
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1999
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      949
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe