Vk 2/2022 esim. Viking lotto 17634 kpl Lotto 66318kpl pikapelinäkö?
Plus oikein
17
1569
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, plussaus korottaa pelirivin hintaa 50 sentillä ja silloin systeemi arpoo seitsemän numeron lisäksi yhden numeron väliltä 1-30. Mikäli tuo plussanumero on sama kuin lottoarvonnan yhteydessä arvottu plussa, niin saa aina vähintään viiden euron palautuksen.
Plussausnumeroa ei voi itse valita, vaan se on aina pikapeli, vaikka olisit itse valinnut riviisi varsinaiset numerot.- Anonyymi
Ainakin viking lotossa voi vaihtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin viking lotossa voi vaihtaa.
"Ainakin viking lotossa voi vaihtaa."
Miten se tapahtuu? Perusnumeroita ja lisänumeroa voi muokata, mutta missä esiarvottu plus vaihdetaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ainakin viking lotossa voi vaihtaa."
Miten se tapahtuu? Perusnumeroita ja lisänumeroa voi muokata, mutta missä esiarvottu plus vaihdetaan?Loton ja Viikkarin säännöissä näemmä sanotaan, että "Pelaajan mahdollisuus itse valita plusnumero voi vaihdella myyntikanavittain." Ilmeisesti se vaihto on mahdollista, jos rivi syötetään käsin kivijalan online-koneella. Netissä ainakaan itselle ei ole osunut silmään nappia mistä plussaan pääsisi itse vaikuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loton ja Viikkarin säännöissä näemmä sanotaan, että "Pelaajan mahdollisuus itse valita plusnumero voi vaihdella myyntikanavittain." Ilmeisesti se vaihto on mahdollista, jos rivi syötetään käsin kivijalan online-koneella. Netissä ainakaan itselle ei ole osunut silmään nappia mistä plussaan pääsisi itse vaikuttamaan.
Netissä on se "nappi"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loton ja Viikkarin säännöissä näemmä sanotaan, että "Pelaajan mahdollisuus itse valita plusnumero voi vaihdella myyntikanavittain." Ilmeisesti se vaihto on mahdollista, jos rivi syötetään käsin kivijalan online-koneella. Netissä ainakaan itselle ei ole osunut silmään nappia mistä plussaan pääsisi itse vaikuttamaan.
Paina plus sit 2nuoli" näppäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paina plus sit 2nuoli" näppäin
Kiitoksia! Nuolinapissa lukee (hiiri päälle) "Arvo numerot", vaikka se arpoo ainoastaan uuden plusnumeron pikapelinä. Mutta miten määritän itse sen, jos haluan vaikkapa plusnumeroksi ykkösen. Nuolinappi ainoastaan arpoo uuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia! Nuolinapissa lukee (hiiri päälle) "Arvo numerot", vaikka se arpoo ainoastaan uuden plusnumeron pikapelinä. Mutta miten määritän itse sen, jos haluan vaikkapa plusnumeroksi ykkösen. Nuolinappi ainoastaan arpoo uuden.
Paina plus nro ja klikkaa nuolta kunnes tulee haluamasi nro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paina plus nro ja klikkaa nuolta kunnes tulee haluamasi nro
OoKoo, eli pitää arpoa uusi plus-numero satunnaislukuna niin kauan kunnes kohdalle osuu se haluamani.
🤣
Ehkä sellainen suora numeron valinta olisi selkeämpi, mutta #näillämennään
- Anonyymi
Uusi ideani veikkauksen numeroiden arvontaan tietokoneella, eipä käytetäkään mitään random-numeroita tietokoneelta, vaan: otettaan ne numerot jostain täysin muusta kuin jostain laskukaavasta johon tietokoneella arvonut numerot yleensä perustuvat.
Esimerkiksi auringon säteilystä digitoimalla fototransistorin avulla tietokoneelle numeroita :D
Silloin auringon säteily arpoo numerot. - Anonyymi
Katsokaa nyt tuota Suomi-loton "palkintogaalaa"!
Jos rivissä 7 oikein, niin
panos: 1,50 €/rivi
palautus: ~1300000 €/rivi
Jos rivissä 6 lisänumero oikein, niin
palautus: ~100000 €/rivi jos plus ei osu
palautus: ~500000 €/rivi jos plus osuu
Jos rivissä 6 oikein, niin
palautus: ~2000 €/rivi jos plus ei osu
palautus: ~10000 €/rivi jos plus osuu
Jos rivissä 5 oikein, niin
palautus: ~50 €/rivi jos plus ei osu
palautus: ~250 €/rivi jos plus osuu
Jos rivissä 4 oikein, niin
palautus: 10,00 €/rivi jos plus ei osu
palautus: 50,00 €/rivi jos plus osuu
Jos rivissä 3 lisänumero oikein, niin
palautus: 2,00 €/rivi jos plus ei osu
palautus: 10,00 €/rivi jos plus osuu
Jos mikään edellä olevista ei toteudu
palautus: 5,00 €/rivi jos plus osuu
Kaikesta huolimatta suomalaisten sanotaan olevan lottokansaa.
Voittoluokissa 4 ja 3 lisänumero ja PLUS palautus on summaltaan kiinteä.
Voittoluokissa 5 ja enemmän on edellä mainittu (~) keskiarvo palautuksista.- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta miljonäärille!
- Anonyymi
Itsekin voi kokeilla ja käsin arpoa vaikka numeroita vaikka kaupungin taustasäteilystä, ja käsin sitten valikoida numeroita vaikka Adobe Auditionin mikrofoni-datan numeroista, mutta ei saa niin tehokkaita kun itse käytän valon säteilyn mittauksena suoraan DirectX-juttu ja omaa koodia.
Tarkemmat ja hyvät tulokset verrattuna johonkin valmiiseen ohjelmaan.
Yllätyin kenoa veikatessani miten 10 numeroa maksoi vain 0,50eur, mutta käytin erisysteemiä :D- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
🦴🦴
- Anonyymi
kokeile veikata noilla numeroilla: 1,2,4,10,16, josa haluat
- Anonyymi
Onnittelut! Miten miljoonavoitto, joka osui kohdallesi, muutti elämäsi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882