Sinkkunaiset on sinkkumiehiä

Anonyymi

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen valitsee aina miehen ja mies jää ikisinkuksi jos kukaan ei valitse miestä.

    • Anonyymi

      Tuohan ei pidä paikkaansa ollenkaan. Molemmat valitsee mutta mitä kauniimpi tai komeampi olet niin sitä enemmän on valinnanvaraa.

      • Anonyymi

        Kauneus tai komeus ei ratkaise, vaan ystävällisyydellä ja luontevalla juttelutaidolla on suurempi merkitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauneus tai komeus ei ratkaise, vaan ystävällisyydellä ja luontevalla juttelutaidolla on suurempi merkitys.

        Kyllä täysin samaa mieltä ja sitä paitsi komeus on katsojan silmissä. Jokaisella on oma makunsa siitä minkä tyyppiset kiinnostavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täysin samaa mieltä ja sitä paitsi komeus on katsojan silmissä. Jokaisella on oma makunsa siitä minkä tyyppiset kiinnostavat.

        Buahahaha. Sallikaa mun nauraa.

        "Jokaisella on oma makunsa siitä minkä tyyppiset kiinnostavat." Tuo on sitä jokaiselle on jossain joku. Tottakai on ihmisiä, joilla on poikkeava maku, mutta ihmisillä on kauneusihanteet, jotka muistuttavat paljon toisiaan.

        "Psykologit Cindy Meston ja David Buston väittävät kirjassaan "Why Women Have Sex", että miehen pituus on selkein fyysinen ominaisuus, johon naiset kiinnittävät huomiota. Heidän mukaansa 80 prosenttia naisista haluaa miehen, joka on yli 180 senttimetriä pitkä."

        Vielä suurempi osa naisista haluaa miehen olevan ainakin itseään pidempi.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Buahahaha. Sallikaa mun nauraa.

        "Jokaisella on oma makunsa siitä minkä tyyppiset kiinnostavat." Tuo on sitä jokaiselle on jossain joku. Tottakai on ihmisiä, joilla on poikkeava maku, mutta ihmisillä on kauneusihanteet, jotka muistuttavat paljon toisiaan.

        "Psykologit Cindy Meston ja David Buston väittävät kirjassaan "Why Women Have Sex", että miehen pituus on selkein fyysinen ominaisuus, johon naiset kiinnittävät huomiota. Heidän mukaansa 80 prosenttia naisista haluaa miehen, joka on yli 180 senttimetriä pitkä."

        Vielä suurempi osa naisista haluaa miehen olevan ainakin itseään pidempi.

        Jaa, että aasialaisnaisetkin haluavat yli 180 senttisen miehen? Siinä tapauksessa he eivät käytännössä suostu ollenkaan pariutumaan oman rotuisten kanssa.

        Pohjoismaista ja Hollannista löytyy tuon mittaista miespopulaa. Melkein kaikkialla muualla maailmassa miehet ovat kauttaaltaan lyhyempiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, että aasialaisnaisetkin haluavat yli 180 senttisen miehen? Siinä tapauksessa he eivät käytännössä suostu ollenkaan pariutumaan oman rotuisten kanssa.

        Pohjoismaista ja Hollannista löytyy tuon mittaista miespopulaa. Melkein kaikkialla muualla maailmassa miehet ovat kauttaaltaan lyhyempiä.

        Just tuota samaa mietin, että missähän päin maailmaa mahtaa moinen ajatuspieru olla syntynyt. 😂

        "Maailmanlaajuisesti miehet ovat keskimäärin arviolta noin 171 senttimetriä ja naiset 160 senttimetriä pitkiä."

        Naiset voivat keskimäärin haluta itseään pidemmän miehen, mutta että oikein yli 180 senttisen. Maailmassa ei ole montaa maata, jossa keskipituus olisi ylitse tuon.

        P.S. Oman kokemukseni mukaan miehet haluavat lähes aina itseään lyhyemmän naisen ja kokevat alemmuuden tunnetta, jos nainen on esim. korkokengilläkään se pariskunnan pidempi osapuoli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, että aasialaisnaisetkin haluavat yli 180 senttisen miehen? Siinä tapauksessa he eivät käytännössä suostu ollenkaan pariutumaan oman rotuisten kanssa.

        Pohjoismaista ja Hollannista löytyy tuon mittaista miespopulaa. Melkein kaikkialla muualla maailmassa miehet ovat kauttaaltaan lyhyempiä.

        Luulen, että Meston ja Buston ovat tutkineet enemmän ns länsimaista pariutumista. En usko, että sielläkään hintelä naista lyhyempi mies on mikään ihanne.

        Sitäpaitsi miehillä on muitakin keinoja nostaa mahdollisuuksiaan parisuhdemarkkinoilla, varsinkin pariutuessa. Baarissa ja Tinderissä tilanne on kuitenkin paljaimmillaan. Ulkonäkö ratkaisee.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Luulen, että Meston ja Buston ovat tutkineet enemmän ns länsimaista pariutumista. En usko, että sielläkään hintelä naista lyhyempi mies on mikään ihanne.

        Sitäpaitsi miehillä on muitakin keinoja nostaa mahdollisuuksiaan parisuhdemarkkinoilla, varsinkin pariutuessa. Baarissa ja Tinderissä tilanne on kuitenkin paljaimmillaan. Ulkonäkö ratkaisee.

        Niinhän se on, sekä miehillä että myös naisilla, kun etsitään panoseutaa niin ulkonäkö ratkaisee. Ei tuon luulisi juuri päättelykykyä vaativan.


    • Anonyymi

      On se ihmisen elo kauheaa, jos onnellisuus on täysin riippuvainen toisesta sukupuolesta ja kanssakäymisistä näiden kanssa. Eikö todella ihmiset osaa enää rakentaa itselleen onnellisuutta ilman että siinä pitää olla kumppani kivijalkana? Aika surkeeta!

      • Anonyymi

        Kyllä onnellinen voi olla yksinkin, mutta jos käy niin että löytää itselleen mieleisen kummppanin, niin se on hyvä lisä onnellisuuteen.


    • Anonyymi

      Panisin kumpaakin!

    • Anonyymi

      Sinkkumies on onnellinen jos juo viinaa baareissa ja tutustuu naisiin. Kumppanin löytää baarista.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Onnellisuus ei ole sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta kiinni. Edelleenkään.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Kyllä myös monen poikamiehen sinkkuus johtuu poikamiehen nirsoudesta. Poikamiehellä ei ole mitään velvoitetta alkaa tuttavuuteen ensimmäisen vastaantulevan naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään ole, ei kenelläkään ole sellaista velvoitetta. Jos jo ensimmäisellä tapaamiskerralla tulee se tunne ettei toinen ole tarpeeksi kiinnostava niin eteenpäin vaan.


    • Anonyymi

      Jotenkin nojoo aika pitkän aikaa ihastunut tuohon "arvaustyttöön", jotenkin niin hauska ihmis-olento :D

    • Osittain samaa mieltä.

      Oma kokemukseni oli, kun jouduin parinhaussa ns toiselle kierrokselle, että koska minulla oli lapset tehtyinä ja omaisuuttakin hallussa, niin paineita ei asettanut ns biologinen kello. Aluksi meinasi huolestuttaa, koska nettideitissä ei tullut sopivia matchejä. Ajattelin, että pitääkö minun tyytyä itseni ikäisiin tai jopa vanhempiin naisiin, mutta kun baareista alkoi löytyä naisia, niin pystyin todella nauttimaan sinkkuudestani.

      Naisissa on kyllä todella onneton ryhmä sinkkuja. Ne ovat ne naiset, jotka haluaisivat lapsia ja ovat yli 35 vuoden. He tietävät, että heidän hedelmällisyytensä romahtaa ja aika tiimalasissa alkaa valua loppuun lastenhankinnan osalta.

      • Anonyymi

        Jos pitää tuntemattomien kanssa irtopaneskelusta, niin kai tuo tilanne on tosiaan unelmaa. Itse katson, että irtopillua haluavat miehet ja lapsia ja perhettä haluavat naiset ovat niin eri asia, ettei niitä voi edes verrata. Molemmat ovat yhtä onnettomia, jos halut ei konkretisoidu. Naiset kuitenkin harvemmin itkevät tyhjän sylin tuskaa nettipalstoilla, kun taas pillunpuute huudattaa miehiä kyllästymiseen asti.

        Tosiasiahan on se, että nuo ryhmät eivät koskaan kohtaa ja siksi tässä maassa on paljon yksinäisiä ja onnettomia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Minulla on vitusti rahaa eikä kiinnosta ämmät jotka haluaa kuitenkin miehen rahoja tuhlata turhiin merkki laukkuihin ja kosmetiikkaan. Yks ämmä halusi että ostan sille kahden tonnin käsilaukun. Sanoin ämmälle että että sinun kanssasi en aio tuhlata enää aikaa ja jätin naisen.

      • Anonyymi

        Sulla on niin negatiivinen asenne naisia kohtaan, että tuskin kukaan ”kunnon nainen” suostuisi sua edes vilkaisemaan. Ainoa motiivi kaltaisesi seurassa olemiseen löytyy rahasta.


    • Anonyymi

      Viinaa juomalla mies tapaa naisia baareissa. Mies ja nainen ovat onnellisia kun ovat tavanneet baarissa ja tutustuneet ja silloin ne voivat elää onnellisena yhdessä.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Auton omistaja on luuseri-mies, mutta autoilija nainen on seksiskäs.

    • Anonyymi

      Niiiiin? Aiotko toistella tätä täällä loppuelämäsi. Näinhän se on. Ei se toistelemalla muuksi muutu.

    • Anonyymi

      onko tökkääminen tytkkäämiarä jioa aiia aomwll TÖKKÄÄT JOTAIN NAISTA ;sd

    • Anonyymi

      Mä en ole kiinnostanut ketään liian ruman ulkonäköni takia eli kyllä naisenkin rumuus on yks syy sinkuksi jäämiseen. Ei ole ollut mitään mahdollisuuksia parisuhdemarkkinoilla tällä naamalla. Ja voin sanoa ett oikeastikin olen ruma, sen olen kuullut niin useasti muilta, niin tutuilta kuin vieraammiltakin saanut päin naamaa sanottuja totuuksia.

      • Anonyymi

        Miksi te rumat ette etsi rumia kumppaneita itsellenne,silloinhan ymmärtäisitte kipuilijanne ja saisitte sen kumppanin🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te rumat ette etsi rumia kumppaneita itsellenne,silloinhan ymmärtäisitte kipuilijanne ja saisitte sen kumppanin🤔

        Ei mies vaikka nk.ruma olisikin, välttämättä halua rumaa naista. Eikä voi väkipakolla ruveta jonkun kans suhteeseen, jos ei ole kummallakaan kiinnostusta toista kohtaan, ei voi ajatella, ett on pakko jonkun kans olla, niin ollaan sitten yhdessä vaikka ei ole tunteita mukana. Eikä kukaan nyt etsimällä etsi kumppania itselleen muutenkaan, vaan se tulee kohdalle, jos on tullakseen. Itse olen lapsesta asti kuullut haukkumisia ulkonäöstä, ei mua kouluikäisenäkään pojat huomioinut muuta kuin kiusaamalla ulkonäöstä, muuten olin ilmaa heille. Kai nuo nuorena koetut jutut on näyttänyt mulle etten kiinnosta miehiä, olen ilmaa heille tai pitävät rumana ja näyttävätkin inhonsa mua kohtaan. Naispuoliset tuttavat ovat kaikki järkiään pitäneet mua rumana, luontaantyöntävännäköisenä, ett olen oikeasti lopettanut aikoja sitten kuvittelut, ett näinkin helvetin ruma vois jollekin miehelle kelvata, enhän mä edes kelvannut rumuuden takia ystäväksikään kellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mies vaikka nk.ruma olisikin, välttämättä halua rumaa naista. Eikä voi väkipakolla ruveta jonkun kans suhteeseen, jos ei ole kummallakaan kiinnostusta toista kohtaan, ei voi ajatella, ett on pakko jonkun kans olla, niin ollaan sitten yhdessä vaikka ei ole tunteita mukana. Eikä kukaan nyt etsimällä etsi kumppania itselleen muutenkaan, vaan se tulee kohdalle, jos on tullakseen. Itse olen lapsesta asti kuullut haukkumisia ulkonäöstä, ei mua kouluikäisenäkään pojat huomioinut muuta kuin kiusaamalla ulkonäöstä, muuten olin ilmaa heille. Kai nuo nuorena koetut jutut on näyttänyt mulle etten kiinnosta miehiä, olen ilmaa heille tai pitävät rumana ja näyttävätkin inhonsa mua kohtaan. Naispuoliset tuttavat ovat kaikki järkiään pitäneet mua rumana, luontaantyöntävännäköisenä, ett olen oikeasti lopettanut aikoja sitten kuvittelut, ett näinkin helvetin ruma vois jollekin miehelle kelvata, enhän mä edes kelvannut rumuuden takia ystäväksikään kellekään.

        On se kamalaa että kaikki on niin ulkonäkökeskeistä. Ei kykene edes ymmärtämään mitä rumemmat ihmiset joutuvat kestämään... täytyy ihailla👍🤗


    • Anonyymi

      synnyit jo kuellasi?

      Ajatteliun tujolle valtakunnalle ehdottaa isäntänsä kanssa, mitähän Hellet-Packard ehdottaisi jokokin tietys dodumentteihin myhö ;:D

    • Anonyymi

      Tuollaisssa niin hyvä kyasymys kaikillekin; mitä trwekkkASIR sillä rahalla=

    • Anonyymi

      Kyllä kummasti rumat ja lihavat miehet on kelvannu naisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe