On aika yhdistää korttipakan parit- Ketä kaipaat palstalla

Anonyymi

Laita tähän yksi selkeä tunniste, minkä vain sinä tiedät. mistä hän voisi tunnistaa itsensä.

40

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua ei määräillä. Tunnista siitä!

      • Anonyymi

        Helppo tunnistaa. Suunnilleen nelikymppinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo tunnistaa. Suunnilleen nelikymppinen.

        Eipä näköjään ollut helppoa! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo tunnistaa. Suunnilleen nelikymppinen.

        😂😂..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂..

        Sinähän se kova tyttö olet tunnistelemaan😉 Piisaako aika muuhun aktivismiin enää olleenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se kova tyttö olet tunnistelemaan😉 Piisaako aika muuhun aktivismiin enää olleenkaan?

        Mua nyt lähinnä nauratti tää, eihän ne aikuiset anna itseään enää määrätä😂 plaah.. Mä teen töitä iltaisin ja öisin, nämä "aamupäivät" mä heräilen. Ei mulla oo muuta, kuin koti ja työ😂😂.. Enkä mä kyl edes tarvi, kuhan kerran kahdessa kuukaudessa kerkiää nähdä ystäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua nyt lähinnä nauratti tää, eihän ne aikuiset anna itseään enää määrätä😂 plaah.. Mä teen töitä iltaisin ja öisin, nämä "aamupäivät" mä heräilen. Ei mulla oo muuta, kuin koti ja työ😂😂.. Enkä mä kyl edes tarvi, kuhan kerran kahdessa kuukaudessa kerkiää nähdä ystäviä.

        Kiitos tiedosta tuuraaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta tuuraaja

        Jaaa, a mikä tuuraaja?? Ihan vapaa päivää nyt vietän, joskus on otettava aikaa myös itselleen. Tarviiks silloinkin juosta, kuin hullu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua nyt lähinnä nauratti tää, eihän ne aikuiset anna itseään enää määrätä😂 plaah.. Mä teen töitä iltaisin ja öisin, nämä "aamupäivät" mä heräilen. Ei mulla oo muuta, kuin koti ja työ😂😂.. Enkä mä kyl edes tarvi, kuhan kerran kahdessa kuukaudessa kerkiää nähdä ystäviä.

        Entäs ne heposet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs ne heposet?

        Nii ketä ne oli?


    • Anonyymi

      Punaiset stringit m, mustat stringit n, naisen mustat hukassa.

      • Anonyymi

        Hyiiii 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyiiii 🤮

        Tämä ei ilmeisesti ollut sinulle? Minusta tuo oli erittäin henkilökohtainen vinkki. Asian osainen kyllä tuntee Joko lämmön❤ tai piikin lihassaan - Sivusta


      • Anonyymi

        ❤️🖤


    • Anonyymi

      Jeps, tästä saisi tröllääjät paljon uusia kivoja harhaanvedätyksiä, kun ihmiset ensin joukolla paljastaisivat kaikenlaista, mitä vain sinä ja hän tiedätte... Ei kiitos.

      • Anonyymi

        Aivan oikein arvattu.


    • Anonyymi

      Täähän on vaa tämmöistä hassuttelua onneksi maallikot ei tajua mtn

    • Anonyymi

      Eipä niitä tarvita, hän ihan varmasti tietää ja muiden kanssa en kommentoisi täällä.

      • Anonyymi

        Sivusta: Sinä siis tunnistit aloittajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Sinä siis tunnistit aloittajan?

        No en, enhän mä voi anonyymejä tietää, en osaa hakkeroidakkaa! Se oli näin yleisesti sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en, enhän mä voi anonyymejä tietää, en osaa hakkeroidakkaa! Se oli näin yleisesti sanottu.

        Sellaiset häkkerit on kyllä harvinaisen moraalitonta sakkia, varsinkin jos niitä voimavaroja käytetään moiseen skeidaan. Ihan niinkuin toiseen voisi normaalilla tavalla tutustua urkkimalla asioita mitkä ei itselle kuulu ja olettaa, että tämä muuntuu joku kaunis päivä normaaliksi kanssakäymiseksi. Kulta mä tiedän sinusta kaiken jo nyt😣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset häkkerit on kyllä harvinaisen moraalitonta sakkia, varsinkin jos niitä voimavaroja käytetään moiseen skeidaan. Ihan niinkuin toiseen voisi normaalilla tavalla tutustua urkkimalla asioita mitkä ei itselle kuulu ja olettaa, että tämä muuntuu joku kaunis päivä normaaliksi kanssakäymiseksi. Kulta mä tiedän sinusta kaiken jo nyt😣

        Hakkerityyppiset ihmiset on silti sosiaalisesti niin urpoja, tunnevammaisia ja vajavaisia, että vaikka heillä olisi kaikki maailman turha rikollisesti kerätty data, he tulkitsisivat ihmisiä edelleen päin helvettiä (lue: oman itsekkään intressinsä mukaisesti). Kun on vajavaisesti annettu, ei voi sen suuremmin ymmärtää vierasta ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkerityyppiset ihmiset on silti sosiaalisesti niin urpoja, tunnevammaisia ja vajavaisia, että vaikka heillä olisi kaikki maailman turha rikollisesti kerätty data, he tulkitsisivat ihmisiä edelleen päin helvettiä (lue: oman itsekkään intressinsä mukaisesti). Kun on vajavaisesti annettu, ei voi sen suuremmin ymmärtää vierasta ihmistä.

        Totta jokainen sana. Amen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hakkerityyppiset ihmiset on silti sosiaalisesti niin urpoja, tunnevammaisia ja vajavaisia, että vaikka heillä olisi kaikki maailman turha rikollisesti kerätty data, he tulkitsisivat ihmisiä edelleen päin helvettiä (lue: oman itsekkään intressinsä mukaisesti). Kun on vajavaisesti annettu, ei voi sen suuremmin ymmärtää vierasta ihmistä.

        Miksi nähdä suuri vaiva rikollisesti hankitulla datalla, jos sen päämäärä on todistaa jotain väitteitä tai epäilyjä, sillä eihän sellainen ole juridisesti pätevää materiaalia, vaan sen arvon laskea kahvipöytäkeskusteluiden väittelyiden voittamisen tasolle? Ja toisekseen jos sekin vähä sisältää pelkkää omien intressien hyväksi- tulkintaa, kuten sanoit niin ei se kyllä mikään juhlan paikka ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset häkkerit on kyllä harvinaisen moraalitonta sakkia, varsinkin jos niitä voimavaroja käytetään moiseen skeidaan. Ihan niinkuin toiseen voisi normaalilla tavalla tutustua urkkimalla asioita mitkä ei itselle kuulu ja olettaa, että tämä muuntuu joku kaunis päivä normaaliksi kanssakäymiseksi. Kulta mä tiedän sinusta kaiken jo nyt😣

        ymmärrä itsekkään, kaiken lisäksi se on rikollista jos asiaa oikein miettii, harva siihen pystyy, mutta onhan näitä näkynyt, meeppä sanoo jollekkin hakkeroinnista sille usein miten naurahdetaan, en kyllä kehtaisi kovin huudella🙄, no mutta kaikki on mahdollista, mutta eihän siitä saa kuin, sakkoja🤦‍♀️ ja sovittelu istunnon. Tuo on totta, miksei voi? Ite kyllä edes ihastuneena tutki toisen taustoja, köh.. No ehkä mä vähän, mutta en laittomasti. Niin ja kyllä mä tiedän, et hän tietää kaiken, mutta ei se haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ymmärrä itsekkään, kaiken lisäksi se on rikollista jos asiaa oikein miettii, harva siihen pystyy, mutta onhan näitä näkynyt, meeppä sanoo jollekkin hakkeroinnista sille usein miten naurahdetaan, en kyllä kehtaisi kovin huudella🙄, no mutta kaikki on mahdollista, mutta eihän siitä saa kuin, sakkoja🤦‍♀️ ja sovittelu istunnon. Tuo on totta, miksei voi? Ite kyllä edes ihastuneena tutki toisen taustoja, köh.. No ehkä mä vähän, mutta en laittomasti. Niin ja kyllä mä tiedän, et hän tietää kaiken, mutta ei se haittaa.

        Niin että en ymmärrä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nähdä suuri vaiva rikollisesti hankitulla datalla, jos sen päämäärä on todistaa jotain väitteitä tai epäilyjä, sillä eihän sellainen ole juridisesti pätevää materiaalia, vaan sen arvon laskea kahvipöytäkeskusteluiden väittelyiden voittamisen tasolle? Ja toisekseen jos sekin vähä sisältää pelkkää omien intressien hyväksi- tulkintaa, kuten sanoit niin ei se kyllä mikään juhlan paikka ole.

        Mutta toki ne kahvitkin vaikeina aikoina kaarnasta keitettiin


    • Anonyymi

      Tunnevammainen mies💖läheisyysriippuvainen nainen

      • Anonyymi

        Erittäin hyvin kuvailtu 😒


    • Anonyymi

      Näky jossa silmä lepää ja sielu säkenöi kun voi hetken hänen kuvaansa katsoa.

      • Anonyymi

        Millaista kuvaa ja missä?


    • Anonyymi

      Jokeri

    • Anonyymi

      Jos haluatte todella tunnistautua, kertokaa jotain teidän välisestä viestittelystä. Sen tiedätte vain te!

    • Anonyymi

      En tiedä mitään mitä kaikki muutkin ei tietäisi. Emme tule hyvin. Ja hän on kertonut minusta kaikille muille kaiken siis aivan kaiken. Eli luottamus.

      • Anonyymi

        * tunne


    • Anonyymi

      jaa, taas näitä aakkosten luettelemistehtäviä...abc ja kissa kävelee...ja metsään menee että heilahtaa

    • Anonyymi

      Olen laittanut jo.

    • Anonyymi

      Valitsen kortin numero 54.

      • Anonyymi

        Ounou😎🙃


    • Anonyymi

      Jaksa täällä 24/7 niitä laitella. Mies tunnistaa, jos jaksaa lukea.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe