Kiusallinen vaiva sinänsä.

Anonyymi

Minulla on kiusallinen vaiva, jos esim menemme saunaan vaimoni ja hänen työkavereiden kanssa siis ovat naisia. Minulle käy joka kerta että saan seisokin kun istumme lauteilla lähekkäin, eivät ole pistäneet pahakseen vaikka saunon ja käyn suihkussa kalu pystyssä. Kiusottelevat kuitenkin että mites se nyt noin ettei isännällä vaan tee mieli, vaimoni sanoo yleensä että onko ukko kiimanen kun noin keulii ja naurahtaa paalle huvittuneena. Ei sen puoleen ovat kyllä hyvän näköisiä ei käy kieltäminen.

13

1531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin..mikä tässä oli se vaiva? Enemmän olisin huolissani jos ei kyrpä kovenisi ja ottaisi terhakkaasti eteen tuossa tilanteessa.

      • Anonyymi

        Kyllä siinä on tosi vaivaantunut olo kun kalu pystyssä saunoo, vielä kun on kohtalaisen suuri kaluinen. Voi olla että syy on Pohjanmaalainen kasvatus, siellä oli tyyli että kaikkea pitää hävetä. Ei saanu mennä naisten kanssa samaan aikaan saunomaan, eli miehillä ja naisilla oli omat vuoronsa saunomisessa. Vaimo sanoi eilen että aikoo ottaa suihin ukolta lauantaina työkavereidensa nähden kun ovat saunomassa meidän kanssa, saapa nähdä oliko vaimo tosissaan hän on kyllä melko rohkea noissa seksiin liittyvissä asioissa. Olen kyllä täysillä mukana jos vaimo toteuttaa sanomisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä on tosi vaivaantunut olo kun kalu pystyssä saunoo, vielä kun on kohtalaisen suuri kaluinen. Voi olla että syy on Pohjanmaalainen kasvatus, siellä oli tyyli että kaikkea pitää hävetä. Ei saanu mennä naisten kanssa samaan aikaan saunomaan, eli miehillä ja naisilla oli omat vuoronsa saunomisessa. Vaimo sanoi eilen että aikoo ottaa suihin ukolta lauantaina työkavereidensa nähden kun ovat saunomassa meidän kanssa, saapa nähdä oliko vaimo tosissaan hän on kyllä melko rohkea noissa seksiin liittyvissä asioissa. Olen kyllä täysillä mukana jos vaimo toteuttaa sanomisensa.

        Älä anna ottaa suihin loppuun saakka, sano että levitäpä jalkojasi niin saadaan siemenet oikeaan paikkaan. Sitten vaan panet pilluun ja lopuksi siemenet sisään. On mukavaa katsottavaa saunavierailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna ottaa suihin loppuun saakka, sano että levitäpä jalkojasi niin saadaan siemenet oikeaan paikkaan. Sitten vaan panet pilluun ja lopuksi siemenet sisään. On mukavaa katsottavaa saunavierailla.

        Entäpä jos käy niin että saunavieraat innostuu myös haluamaan osansa, edellisellä saunomis kerralla pari näistä vaimon työkavereista nuoleskeli huuliansa sen näköisenä että ei tarvinnu paljon arvailla mitä oli mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä jos käy niin että saunavieraat innostuu myös haluamaan osansa, edellisellä saunomis kerralla pari näistä vaimon työkavereista nuoleskeli huuliansa sen näköisenä että ei tarvinnu paljon arvailla mitä oli mielessä.

        Sitten vain annat heille sen osan, mitä haluavat. Luulisi olevan ok vaimollesikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vain annat heille sen osan, mitä haluavat. Luulisi olevan ok vaimollesikin.

        Pitää sitten tehdä niin jos haluavat, vaimo ei ole mustasukkaista tyyppiä ollenkaan. Ajattelin kysyä vaimolta että pyydetäänkö minun veli mukaan myös sauna iltaan hän on poikamies vielä, olisi varmaan naiset mielissään kun olisi toinenkin mies tarjolla heille. Velipoika puhu joskus että kun pääsis useamman naisen kans saunomaan joskus, ajattelin kutsua velipojan saunomaan ja muutamalle oluelle. Muusta en kerrokkaan mitä on tarjolla.


    • Anonyymi

      Onpa omituinen vaiva kun kyrpä seisoo naisten seurassa. Kannattaa käydä lääkärillä

      • Anonyymi

        Ollaan kuitenkin aviopari vaimo ja minä, siinä pitää ajatella että mikä on soveliasta ja mikä ei. Ollaan melko avoimia seksin suhteen mutta pitää ajatella myös muita osapuolia ettei loukkaa heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kuitenkin aviopari vaimo ja minä, siinä pitää ajatella että mikä on soveliasta ja mikä ei. Ollaan melko avoimia seksin suhteen mutta pitää ajatella myös muita osapuolia ettei loukkaa heitä.

        Sitten kysyt saunavierailta, että ei kai haittaa, jos tässä vähän saunan lomassa rentoudumme.


    • Anonyymi

      Minulla on samankaltainen fantasia saunomisesta. Haluaisin, että vaimoni ottaisi minulta saunassa suihin loppuun saakka ja hänen siskonsa katsoisivat.

      • Anonyymi

        Tässä ei ole kysy fantasiasta, ihan oikea tilanne tosi elämässä.


    • Anonyymi

      Minulla on ollut monesti aika jähmeä kalu vaimon kavereiden ja siskojen kanssa saunoessa. Kunnon seisokkia ei ole vielä tullut. Eniten keulii kun katselen vaimon isosiskon melkein paljaaksi ajeltua pillua ja runsasta pyöreää perää.

      • Anonyymi

        Viimeksi saunaillassa annoin vaimon työkavereille oikein kunnolla munaa, jokaiselle vuorollaan illan aikana välillä käytiin tietysti saunomassa.


    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1727
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1333
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      745
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      727
    Aihe