Kiusallinen vaiva sinänsä.

Anonyymi

Minulla on kiusallinen vaiva, jos esim menemme saunaan vaimoni ja hänen työkavereiden kanssa siis ovat naisia. Minulle käy joka kerta että saan seisokin kun istumme lauteilla lähekkäin, eivät ole pistäneet pahakseen vaikka saunon ja käyn suihkussa kalu pystyssä. Kiusottelevat kuitenkin että mites se nyt noin ettei isännällä vaan tee mieli, vaimoni sanoo yleensä että onko ukko kiimanen kun noin keulii ja naurahtaa paalle huvittuneena. Ei sen puoleen ovat kyllä hyvän näköisiä ei käy kieltäminen.

13

1804

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin..mikä tässä oli se vaiva? Enemmän olisin huolissani jos ei kyrpä kovenisi ja ottaisi terhakkaasti eteen tuossa tilanteessa.

• Anonyymi

Kyllä siinä on tosi vaivaantunut olo kun kalu pystyssä saunoo, vielä kun on kohtalaisen suuri kaluinen. Voi olla että syy on Pohjanmaalainen kasvatus, siellä oli tyyli että kaikkea pitää hävetä. Ei saanu mennä naisten kanssa samaan aikaan saunomaan, eli miehillä ja naisilla oli omat vuoronsa saunomisessa. Vaimo sanoi eilen että aikoo ottaa suihin ukolta lauantaina työkavereidensa nähden kun ovat saunomassa meidän kanssa, saapa nähdä oliko vaimo tosissaan hän on kyllä melko rohkea noissa seksiin liittyvissä asioissa. Olen kyllä täysillä mukana jos vaimo toteuttaa sanomisensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siinä on tosi vaivaantunut olo kun kalu pystyssä saunoo, vielä kun on kohtalaisen suuri kaluinen. Voi olla että syy on Pohjanmaalainen kasvatus, siellä oli tyyli että kaikkea pitää hävetä. Ei saanu mennä naisten kanssa samaan aikaan saunomaan, eli miehillä ja naisilla oli omat vuoronsa saunomisessa. Vaimo sanoi eilen että aikoo ottaa suihin ukolta lauantaina työkavereidensa nähden kun ovat saunomassa meidän kanssa, saapa nähdä oliko vaimo tosissaan hän on kyllä melko rohkea noissa seksiin liittyvissä asioissa. Olen kyllä täysillä mukana jos vaimo toteuttaa sanomisensa.

Älä anna ottaa suihin loppuun saakka, sano että levitäpä jalkojasi niin saadaan siemenet oikeaan paikkaan. Sitten vaan panet pilluun ja lopuksi siemenet sisään. On mukavaa katsottavaa saunavierailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä anna ottaa suihin loppuun saakka, sano että levitäpä jalkojasi niin saadaan siemenet oikeaan paikkaan. Sitten vaan panet pilluun ja lopuksi siemenet sisään. On mukavaa katsottavaa saunavierailla.

Entäpä jos käy niin että saunavieraat innostuu myös haluamaan osansa, edellisellä saunomis kerralla pari näistä vaimon työkavereista nuoleskeli huuliansa sen näköisenä että ei tarvinnu paljon arvailla mitä oli mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpä jos käy niin että saunavieraat innostuu myös haluamaan osansa, edellisellä saunomis kerralla pari näistä vaimon työkavereista nuoleskeli huuliansa sen näköisenä että ei tarvinnu paljon arvailla mitä oli mielessä.

Sitten vain annat heille sen osan, mitä haluavat. Luulisi olevan ok vaimollesikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten vain annat heille sen osan, mitä haluavat. Luulisi olevan ok vaimollesikin.

Pitää sitten tehdä niin jos haluavat, vaimo ei ole mustasukkaista tyyppiä ollenkaan. Ajattelin kysyä vaimolta että pyydetäänkö minun veli mukaan myös sauna iltaan hän on poikamies vielä, olisi varmaan naiset mielissään kun olisi toinenkin mies tarjolla heille. Velipoika puhu joskus että kun pääsis useamman naisen kans saunomaan joskus, ajattelin kutsua velipojan saunomaan ja muutamalle oluelle. Muusta en kerrokkaan mitä on tarjolla.

• Anonyymi

Onpa omituinen vaiva kun kyrpä seisoo naisten seurassa. Kannattaa käydä lääkärillä

• Anonyymi

Ollaan kuitenkin aviopari vaimo ja minä, siinä pitää ajatella että mikä on soveliasta ja mikä ei. Ollaan melko avoimia seksin suhteen mutta pitää ajatella myös muita osapuolia ettei loukkaa heitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan kuitenkin aviopari vaimo ja minä, siinä pitää ajatella että mikä on soveliasta ja mikä ei. Ollaan melko avoimia seksin suhteen mutta pitää ajatella myös muita osapuolia ettei loukkaa heitä.

Sitten kysyt saunavierailta, että ei kai haittaa, jos tässä vähän saunan lomassa rentoudumme.

• Anonyymi

Minulla on samankaltainen fantasia saunomisesta. Haluaisin, että vaimoni ottaisi minulta saunassa suihin loppuun saakka ja hänen siskonsa katsoisivat.

• Anonyymi

Tässä ei ole kysy fantasiasta, ihan oikea tilanne tosi elämässä.

• Anonyymi

Minulla on ollut monesti aika jähmeä kalu vaimon kavereiden ja siskojen kanssa saunoessa. Kunnon seisokkia ei ole vielä tullut. Eniten keulii kun katselen vaimon isosiskon melkein paljaaksi ajeltua pillua ja runsasta pyöreää perää.

• Anonyymi

Viimeksi saunaillassa annoin vaimon työkavereille oikein kunnolla munaa, jokaiselle vuorollaan illan aikana välillä käytiin tietysti saunomassa.

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7286
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      504
      5439
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3355
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2651
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      50
      2358
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1298
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1262
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe