Korona vain pikku flunssa?

Järjettömiä nämä jutut. Miettikääs denialistit nyt edes vähän...

Tartuntamäärät ovat viimeisen varantin myötä valtavat. Esimerkiksi itsekin olen nyt sairaana ja puolikuntoisena sohvalla.

215

1321

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun tarpeeksi moni sairastuu yhtä aikaa, yhteiskunnan perustoiminnot ovat vaarassa! Ei haittaa? Mitä siitä?

      • Mitäpä siitä, vaikka terveyskeskukset ovat tukossa?

        Mitä siitä, vaikka syöpäleikkaukset viivästyvät?

        Mitä se haittaa, vaikka teollisuus ei tuota mitään, kun tehtaat ovat kohta kiinni?

        Oletteko te noin tyhmiä vai mikä on? MINÄ MINÄ MINÄ! VAPAUS VAPAUS VAPAUS! LAMPAAT! TURTIAINEN!

        Mitä vain kunhan vain ei maskia tarvitse laittaa?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Mitäpä siitä, vaikka terveyskeskukset ovat tukossa?

        Mitä siitä, vaikka syöpäleikkaukset viivästyvät?

        Mitä se haittaa, vaikka teollisuus ei tuota mitään, kun tehtaat ovat kohta kiinni?

        Oletteko te noin tyhmiä vai mikä on? MINÄ MINÄ MINÄ! VAPAUS VAPAUS VAPAUS! LAMPAAT! TURTIAINEN!

        Mitä vain kunhan vain ei maskia tarvitse laittaa?

        Sulta on taas jäänyt mt lääkkeet ottamatta.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Mitäpä siitä, vaikka terveyskeskukset ovat tukossa?

        Mitä siitä, vaikka syöpäleikkaukset viivästyvät?

        Mitä se haittaa, vaikka teollisuus ei tuota mitään, kun tehtaat ovat kohta kiinni?

        Oletteko te noin tyhmiä vai mikä on? MINÄ MINÄ MINÄ! VAPAUS VAPAUS VAPAUS! LAMPAAT! TURTIAINEN!

        Mitä vain kunhan vain ei maskia tarvitse laittaa?

        Terveyskeskukset on tukossa normaalistikin. Leikkaukset viivästyisi joka tapauksessa kovassa flunssaepidemiassa, koska ei ne kirurgit flunssaisena leikkaa.

        Ongelmat on paljon syvemmällä tasolla:

        - lääkäreiden palkkoja korotettiin 20% vuosituhannen alkupuolella mutta sairaanhoitajat pakotettiin töihin, kun yrittivät samaa, eli palkkaero on liian suuri hoitajien ja lääkäreiden välillä, mistä johtuen hoitajia on vaikeampi palkata

        - pienten sairaaloiden toimintaa on ajettu alas ja yksipuolistettu, joten pienet sairaalat on entistä vähemmän houkuttelevia työpaikkoja lääkäreille (terveyskeskuksille noin kävi jo aiemmin)

        Ratkaisu olisi
        - kaventaa palkkaeroa lääkäreiden ja hoitajien välillä
        - monipuolistaa pienten sairaaloiden ja terveyskeskusten toimintaa sekä investoida niiden laitteisiin ja tiloihin

        Ratkaisua ei ole odotettavissa, koska
        - lääkärit ovat ylimielistä väkeä, jotka eivät siedä sitä, että hoitajien palkkaa korotettaisiin enemmän kuin heidän palkkojaan
        - laajan ja monipuolisen verkoston ylläpitäminen on vastoin yleistä keskittämisideologiaa


      • Anonyymi

        Katsokaa Myytinkertojien (Thomas Wiren) uusin jakso You Tubelta. Käy hyvin ilmi että Thl pimittää tietoja tehohoidossa olevien oikeasta rokotestatuksesta.
        Hyvä että tälläisiä totuuden etsijöitä on.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Mitäpä siitä, vaikka terveyskeskukset ovat tukossa?

        Mitä siitä, vaikka syöpäleikkaukset viivästyvät?

        Mitä se haittaa, vaikka teollisuus ei tuota mitään, kun tehtaat ovat kohta kiinni?

        Oletteko te noin tyhmiä vai mikä on? MINÄ MINÄ MINÄ! VAPAUS VAPAUS VAPAUS! LAMPAAT! TURTIAINEN!

        Mitä vain kunhan vain ei maskia tarvitse laittaa?

        Kylläpä 'Trulli' hakee kovasti poikkeustilaa ja totalitarismia nuhakuumeen hoitoon.
        Maksetaanko sulle tuosta?
        Omikron on yhtä vaaraton kuin tavallinen infulenssa rokottamattomille.
        Rokotetuille ei ole.
        Rokotetut täyttävät nyt hoitopaikat. Myös sellaiset rokotetut jotka THL:n tilastoissa on merkitty sarakkeeseen: rokottamaton.
        Hurjasti on on noussut myös erilaiset verisuonitukokset, mm. Sydän ja aivoinfarktit, sekä muut koronarokotehaitoista johtuvat sairaudet. Nämä kuormittavat terveydenhuoltoa. Näitä ei tietenkään yhdistetä koronarokotteisiin virallisesti.
        Ihmisiä kuolee nyt enemmän kuin koskaan sotien jälkeen. Ikärakenne ei selitä ylikuolleisuutta mikä alkoi viime kesänä. Mitä tekee valtamedia ja hallitus? Ei mtään, käskee ottamaan uuden rokotepiikin!!


      • Anonyymi

        Se on vain pari päivää kestävä nuha ilman kuumetta. Turhaa kohkaatte.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Mitäpä siitä, vaikka terveyskeskukset ovat tukossa?

        Mitä siitä, vaikka syöpäleikkaukset viivästyvät?

        Mitä se haittaa, vaikka teollisuus ei tuota mitään, kun tehtaat ovat kohta kiinni?

        Oletteko te noin tyhmiä vai mikä on? MINÄ MINÄ MINÄ! VAPAUS VAPAUS VAPAUS! LAMPAAT! TURTIAINEN!

        Mitä vain kunhan vain ei maskia tarvitse laittaa?

        Eikö kukaan epäillyt mitään kun piikkiä tyrkyttäessä mukamas oli huoli riskiryhmistä? Tuottamattomasta rasitteesta? Muistanpa hyvinkin uutisoinnit vaipoissa makaavista vanhuksista keitä kukaan ei ulkoiluttanut eikä syöttänyt eli uutisoinnit vanhusten huonosta kohteluista ennen koronaa. Kuinka muka yhtäkkiä nii helvetin huoli heistä et vedottiin menemään piikille et suojeltais heitä? Epäuskottavaa poliittista peliä!
        Piikkiä en ala itseeni testaamaan mutta kaikki ei-välttämättömät kontaktit lopetin, maski ja käsidesi käytössä enkä tungoksiin hommaudu.
        Vapaus on tärkeää. Pakkopiikitys on muissa maissa vaarallinen esimerkki kuinka vapaus viedään kansalaisilta jopa omaan kehoonsa keinottelemalla! Ainetta joka ei paskan vertaa estä koronan leviämistä pitäisi kokeilla vaik ei sen toiminnasta vieläkään pitkän ajan tietoa kun dataa vasta kerätään.
        Vapaudesta en luovu. En syyllisty kun tunnollisimmin olen kaikista tietämistäni henkilöistä torjunut koronaa ketään vaarantamatta. Ketään en ole lähelleni vaatinut ja olen yrittänyt pysyä kaukana muista.
        Syyttele mieluummin röyhkeitä maskittomia julkiyskijöitä jotka ei toisista piittaa. (Itse tiedän röyhkäitä toisten naamalle maskitta hönkijöitä jotka itsensä luulevat suojanneen piikeillä. Törkeitä itsekkäitä tyyppejä ovat!) Kadulle räkijät ja muut roskisten tonkijat sekä toisten vaarantajat voisi opettaa kunnon sakoilla ajattelemaan toistenkin terveyttä.
        Ei ne suositukset useita selvästikkään koske.
        Pahimmat paskiaiset täysin piittaamattoman asenteensa kakaroihinsa tartuttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveyskeskukset on tukossa normaalistikin. Leikkaukset viivästyisi joka tapauksessa kovassa flunssaepidemiassa, koska ei ne kirurgit flunssaisena leikkaa.

        Ongelmat on paljon syvemmällä tasolla:

        - lääkäreiden palkkoja korotettiin 20% vuosituhannen alkupuolella mutta sairaanhoitajat pakotettiin töihin, kun yrittivät samaa, eli palkkaero on liian suuri hoitajien ja lääkäreiden välillä, mistä johtuen hoitajia on vaikeampi palkata

        - pienten sairaaloiden toimintaa on ajettu alas ja yksipuolistettu, joten pienet sairaalat on entistä vähemmän houkuttelevia työpaikkoja lääkäreille (terveyskeskuksille noin kävi jo aiemmin)

        Ratkaisu olisi
        - kaventaa palkkaeroa lääkäreiden ja hoitajien välillä
        - monipuolistaa pienten sairaaloiden ja terveyskeskusten toimintaa sekä investoida niiden laitteisiin ja tiloihin

        Ratkaisua ei ole odotettavissa, koska
        - lääkärit ovat ylimielistä väkeä, jotka eivät siedä sitä, että hoitajien palkkaa korotettaisiin enemmän kuin heidän palkkojaan
        - laajan ja monipuolisen verkoston ylläpitäminen on vastoin yleistä keskittämisideologiaa

        Hyvä kommentti. Huonosti on suunniteltu hoitojärjestelmä.
        Lääkäreistä itsellänikin ylimielinen kuva. Sen takin 20 vuotta olenkin pysynyt kaukana ns.terveyspalveluista. Se omalääkäriksi kutsuttu jota silloin ei sen aikainen ylilääkäri antanut vaihtaa on eläkkeellä ja ylilääkäri myös mutta paska maku jäi niistä! Ylimielisiä ovat. Hyvän säästökeinon keksivät tylyttämällä palveluista pihalle. Se toimii yhä, en ole rasittanut siellä sen koommin.
        Pari lähiomaista kuoli lääkäreitten työnsä tekemättä jättämisen seurauksena kun ajoissa ei tehty, ei sanottu mitään vaan vähäteltiin.
        No, pelkkä siivooja/perheenäiti ja eläkkeelle siirtymässä oleva yrittäjä eivät arvokkaita kansalaisia ole joihin olisi kannattanut panostaa. Säästipähän tämä "hyvinvointi"valtio siinäkin onnistuneesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain pari päivää kestävä nuha ilman kuumetta. Turhaa kohkaatte.

        Toivottavasti olet oikeassa. Parempi kuitenkin olla varovainen mielestäni.
        En rohkene riskeerata vaikka vaikeeta se on koska piittaamattomia on paljon.
        Taudin torjunta kun olisi ollut yhteispeliä. Tosi röyhkeitä tyyppejä olen huomannut enkä tuttavuutta jatka sellaisten kanssa jotka toiset vaarantavat röyhkeästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsokaa Myytinkertojien (Thomas Wiren) uusin jakso You Tubelta. Käy hyvin ilmi että Thl pimittää tietoja tehohoidossa olevien oikeasta rokotestatuksesta.
        Hyvä että tälläisiä totuuden etsijöitä on.

        Ja sinä ihan tosissasit uskot jotain youtube-kanavaa ennen kuin Suomalaisia terveyden ammattilaisia.Hae hyvä ihminen apua. Ai niin ethän sä usko kotimaiseen lääketieteeseen. Otappa sitten vaikka trumpetin mainostamaa valkaisuainetta muutama huikka niinn kyllä se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveyskeskukset on tukossa normaalistikin. Leikkaukset viivästyisi joka tapauksessa kovassa flunssaepidemiassa, koska ei ne kirurgit flunssaisena leikkaa.

        Ongelmat on paljon syvemmällä tasolla:

        - lääkäreiden palkkoja korotettiin 20% vuosituhannen alkupuolella mutta sairaanhoitajat pakotettiin töihin, kun yrittivät samaa, eli palkkaero on liian suuri hoitajien ja lääkäreiden välillä, mistä johtuen hoitajia on vaikeampi palkata

        - pienten sairaaloiden toimintaa on ajettu alas ja yksipuolistettu, joten pienet sairaalat on entistä vähemmän houkuttelevia työpaikkoja lääkäreille (terveyskeskuksille noin kävi jo aiemmin)

        Ratkaisu olisi
        - kaventaa palkkaeroa lääkäreiden ja hoitajien välillä
        - monipuolistaa pienten sairaaloiden ja terveyskeskusten toimintaa sekä investoida niiden laitteisiin ja tiloihin

        Ratkaisua ei ole odotettavissa, koska
        - lääkärit ovat ylimielistä väkeä, jotka eivät siedä sitä, että hoitajien palkkaa korotettaisiin enemmän kuin heidän palkkojaan
        - laajan ja monipuolisen verkoston ylläpitäminen on vastoin yleistä keskittämisideologiaa

        Niin. Et tai ymmärtää mikä on pandemia. Tartuntamäärät ovat 10-30 kertaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Et tai ymmärtää mikä on pandemia. Tartuntamäärät ovat 10-30 kertaisia.

        Onko noin? Normaalisti ei juurikaan testata flunssa/influenssatapauksia eikä kehoteta hakeutumaan oireiden takia testeihin, joten mistä tuo arvio 10-30 -kertaisesta määrästä tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä ihan tosissasit uskot jotain youtube-kanavaa ennen kuin Suomalaisia terveyden ammattilaisia.Hae hyvä ihminen apua. Ai niin ethän sä usko kotimaiseen lääketieteeseen. Otappa sitten vaikka trumpetin mainostamaa valkaisuainetta muutama huikka niinn kyllä se siitä.

        --Ja sinä ihan tosissasit uskot jotain youtube-kanavaa ennen kuin Suomalaisia terveyden ammattilaisia.--

        Siellähän ne YouTubessa paasaavat Rämetit, Nohynekit, Krista Kiurut ja kumppanit. Esiintyvät käsittääkseni terveyden ammattilaisina, mutta eivät osaa selittää miksi koronaa on sitä enemmän mitä enemmän rokotetaan.

        --Hae hyvä ihminen apua. Ai niin ethän sä usko kotimaiseen lääketieteeseen.--

        Kotimaiseen lääketieteeseen? Kotimainen lääketiede on lakaistu tässä hullutuksessa maton alle THL:n ja peruspelotteluministeri Krista Kiurun toimesta.


      • Anonyymi

        Haittaako se, jos minä sairastun vakavasti otettuani rokotteen? On muitakin vaivoja. Mitä siitä,vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haittaako se, jos minä sairastun vakavasti otettuani rokotteen? On muitakin vaivoja. Mitä siitä,vai?

        Mitä haluat sanoa ja kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveyskeskukset on tukossa normaalistikin. Leikkaukset viivästyisi joka tapauksessa kovassa flunssaepidemiassa, koska ei ne kirurgit flunssaisena leikkaa.

        Ongelmat on paljon syvemmällä tasolla:

        - lääkäreiden palkkoja korotettiin 20% vuosituhannen alkupuolella mutta sairaanhoitajat pakotettiin töihin, kun yrittivät samaa, eli palkkaero on liian suuri hoitajien ja lääkäreiden välillä, mistä johtuen hoitajia on vaikeampi palkata

        - pienten sairaaloiden toimintaa on ajettu alas ja yksipuolistettu, joten pienet sairaalat on entistä vähemmän houkuttelevia työpaikkoja lääkäreille (terveyskeskuksille noin kävi jo aiemmin)

        Ratkaisu olisi
        - kaventaa palkkaeroa lääkäreiden ja hoitajien välillä
        - monipuolistaa pienten sairaaloiden ja terveyskeskusten toimintaa sekä investoida niiden laitteisiin ja tiloihin

        Ratkaisua ei ole odotettavissa, koska
        - lääkärit ovat ylimielistä väkeä, jotka eivät siedä sitä, että hoitajien palkkaa korotettaisiin enemmän kuin heidän palkkojaan
        - laajan ja monipuolisen verkoston ylläpitäminen on vastoin yleistä keskittämisideologiaa

        Romanian tunnetuin jalkapallojoukkue, Steaua Bukarest, julistaa kiellon rokotetuille pelaajille, koska heidän omistajansa sanoo, että urheilijat "menettävät voimansa" - ja väittää, että ne, joita rokotetaan, kuolevat sairaaloissa https://www.dailymail.co.uk/sport/sportsnews/article-10542765/Romanias-famous-football-team-Steaua-Bucharest-announce-ban-VACCINATED-players.html



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta on taas jäänyt mt lääkkeet ottamatta.

        aloittajalta.


    • Anonyymi

      Normaali flunssakin vie ihmisiä sohvan pohjalle potemaan. Tilastojen mukaan alkuvuodesta 2016 teho-osastoilla oli kausi-influenssan vuoksi yli 100 ihmistä, eikä mitään hysteriaa ollut.

      • Mitä sitten? Vielä tällaisia määriä? Oletko senkin selvittänyt, oi Ano Ajatusten Tonava?

        Kestävätkö ne flunssat näin pitkiä aikoja? Jylläävätkö ne vuosia putkeen? Onko ihmisiä niiden vuoksi koko ajan tehohoidossa? Onko yhteiskunta ollut tällä tavalla ongelmissa niiden takia?

        Saanko vastaukset ihan perinpohjaisesti annettuina?


      • Anonyymi

        Tämä flunssa tarttuu 4 kertaa nopeammin kuin influenssa. Siinä tietysti pitäisi hieman käsittää mitä se tarkoittaa, jos neljänneskin työntekijöistä on kipeänä. Ei kohta aurata teitä, ei tule ambulanssit, ei kuljet kaljarekka, puhumattakaan jonoista hoitoon, jos sattuu sellaista tarvitsemaan.
        Ei millään voi käsittää näitä trutiaisen seuraajia, on niin pimeää kyllä siellä se ajatuksen juoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä flunssa tarttuu 4 kertaa nopeammin kuin influenssa. Siinä tietysti pitäisi hieman käsittää mitä se tarkoittaa, jos neljänneskin työntekijöistä on kipeänä. Ei kohta aurata teitä, ei tule ambulanssit, ei kuljet kaljarekka, puhumattakaan jonoista hoitoon, jos sattuu sellaista tarvitsemaan.
        Ei millään voi käsittää näitä trutiaisen seuraajia, on niin pimeää kyllä siellä se ajatuksen juoksi.

        Joo. Nämä eivät käsitä ennen kuin ongelmat koskettavat heitä itseään.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Mitä sitten? Vielä tällaisia määriä? Oletko senkin selvittänyt, oi Ano Ajatusten Tonava?

        Kestävätkö ne flunssat näin pitkiä aikoja? Jylläävätkö ne vuosia putkeen? Onko ihmisiä niiden vuoksi koko ajan tehohoidossa? Onko yhteiskunta ollut tällä tavalla ongelmissa niiden takia?

        Saanko vastaukset ihan perinpohjaisesti annettuina?

        Kausi-influenssa tappaa joka vuosi ihmisiä Suomessakin ja monet ovat tehohoidossa sen takia. Tämä on tarkkaan dokumentoitu enkä nyt rupea etsimään netistä tietoa, koska sen löydät itsekin.

        Ja influenssa voi toisilla kestää jopa viikkoja. Varsinkin jos on suhtautunut välinpitämättömästi influenssan hoitoon.

        Ja tietenkin influenssat jylläävät vuosia, koska sitä on joka ainoa vuosi. Influenssa ei koskaan katoa eikä sitä tule koronakaan tekemään. Aivan kuten osa asiantuntijoista on jo todennut, korona ei ikinä tule katoamaan vaan se jää kiertämään aivan kuten influenssa. Joten koronaan pitää vain sopeutua. Koronaan tullaan sairastumaan vielä kymmenien vuosien päästäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kausi-influenssa tappaa joka vuosi ihmisiä Suomessakin ja monet ovat tehohoidossa sen takia. Tämä on tarkkaan dokumentoitu enkä nyt rupea etsimään netistä tietoa, koska sen löydät itsekin.

        Ja influenssa voi toisilla kestää jopa viikkoja. Varsinkin jos on suhtautunut välinpitämättömästi influenssan hoitoon.

        Ja tietenkin influenssat jylläävät vuosia, koska sitä on joka ainoa vuosi. Influenssa ei koskaan katoa eikä sitä tule koronakaan tekemään. Aivan kuten osa asiantuntijoista on jo todennut, korona ei ikinä tule katoamaan vaan se jää kiertämään aivan kuten influenssa. Joten koronaan pitää vain sopeutua. Koronaan tullaan sairastumaan vielä kymmenien vuosien päästäkin.

        Vastaukset ihan omiasi sivussa asiasta. Kyse on siitä, miten kauan yhteiskunta kuormittuu Koronan takia. Osittain tai vaikkapa vain terveydenhuollon osalta! Sitä sinä et käsitä! Mikä kumma siinä on?

        Etkö ehkä tunne ketään, joka olisi työssä? Tai terveydenhuoltopuolella? Koulussa? Päiväkodissa? Vanhusten parissa? Et ole tullut kenenkään kanssa asiasta jutelleeksi?

        Jankkaat influenssasta, mutta koeta nyt edes käsittää se, että ne ovat kestoltaan rajallisia. Myös rokotteilla niitä tehokkaasti estetään. Minulla influenssa on ollut kerran. Toista kertaa en halua. Siksi otan rokotteen. Ei ole enää tullut.

        Omikron-variantti on valtavan herkkä tarttumaan. Ilmeisesti et käsitä aiheesta mitään etkä välitä mistään etkö kenestäkään. Sinulle väliä on vain sinulla? Olennaista se, ettei turhaan panikoida?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Mitä sitten? Vielä tällaisia määriä? Oletko senkin selvittänyt, oi Ano Ajatusten Tonava?

        Kestävätkö ne flunssat näin pitkiä aikoja? Jylläävätkö ne vuosia putkeen? Onko ihmisiä niiden vuoksi koko ajan tehohoidossa? Onko yhteiskunta ollut tällä tavalla ongelmissa niiden takia?

        Saanko vastaukset ihan perinpohjaisesti annettuina?

        Määkin oon hysteerinen ! apua apua apua ! :o)


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Vastaukset ihan omiasi sivussa asiasta. Kyse on siitä, miten kauan yhteiskunta kuormittuu Koronan takia. Osittain tai vaikkapa vain terveydenhuollon osalta! Sitä sinä et käsitä! Mikä kumma siinä on?

        Etkö ehkä tunne ketään, joka olisi työssä? Tai terveydenhuoltopuolella? Koulussa? Päiväkodissa? Vanhusten parissa? Et ole tullut kenenkään kanssa asiasta jutelleeksi?

        Jankkaat influenssasta, mutta koeta nyt edes käsittää se, että ne ovat kestoltaan rajallisia. Myös rokotteilla niitä tehokkaasti estetään. Minulla influenssa on ollut kerran. Toista kertaa en halua. Siksi otan rokotteen. Ei ole enää tullut.

        Omikron-variantti on valtavan herkkä tarttumaan. Ilmeisesti et käsitä aiheesta mitään etkä välitä mistään etkö kenestäkään. Sinulle väliä on vain sinulla? Olennaista se, ettei turhaan panikoida?

        "Jankkaat influenssasta, mutta koeta nyt edes käsittää se, että ne ovat kestoltaan rajallisia. Myös rokotteilla niitä tehokkaasti estetään. Minulla influenssa on ollut kerran. Toista kertaa en halua. Siksi otan rokotteen. Ei ole enää tullut."

        Ja niin on koronankin kesto rajallinen lähes kaikille sairastuneille, monilla riittää muutaman päivän sairastaminen. Eikä influenssarokotteen teho ole ikinä ollut kovin hyvä. Pahimmillaan se estää alle 30% sairastumisista. Se, että et ole saanut influenssaa ei kerro mitään rokotteen tehosta, koska monet eivät influenssaa ole saanut kymmeniin vuosiin vaikka ei ole koskaan ottanut rokotetta. Itse en ole koskaan ottanut influenssarokotetta eikä sitä ota valtaosa muistakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Määkin oon hysteerinen ! apua apua apua ! :o)

        Montako tekstiä ajattelit tuottaa tänne? Onko kiire?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Jankkaat influenssasta, mutta koeta nyt edes käsittää se, että ne ovat kestoltaan rajallisia. Myös rokotteilla niitä tehokkaasti estetään. Minulla influenssa on ollut kerran. Toista kertaa en halua. Siksi otan rokotteen. Ei ole enää tullut."

        Ja niin on koronankin kesto rajallinen lähes kaikille sairastuneille, monilla riittää muutaman päivän sairastaminen. Eikä influenssarokotteen teho ole ikinä ollut kovin hyvä. Pahimmillaan se estää alle 30% sairastumisista. Se, että et ole saanut influenssaa ei kerro mitään rokotteen tehosta, koska monet eivät influenssaa ole saanut kymmeniin vuosiin vaikka ei ole koskaan ottanut rokotetta. Itse en ole koskaan ottanut influenssarokotetta eikä sitä ota valtaosa muistakaan.

        Sinä et edelleenkään ilmeisesti ymmärrä lukemaasi? Onko niin kiire suoltaa tänne tekstejä?

        Kyse on siitä, miten Korona kuormittaa terveyskeskusten ja sairaaloiden henkilökuntaa! Miten pitkään SE tilanne jatkuu.

        Ymmärsitkö nyt? Oliko vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä flunssa tarttuu 4 kertaa nopeammin kuin influenssa. Siinä tietysti pitäisi hieman käsittää mitä se tarkoittaa, jos neljänneskin työntekijöistä on kipeänä. Ei kohta aurata teitä, ei tule ambulanssit, ei kuljet kaljarekka, puhumattakaan jonoista hoitoon, jos sattuu sellaista tarvitsemaan.
        Ei millään voi käsittää näitä trutiaisen seuraajia, on niin pimeää kyllä siellä se ajatuksen juoksi.

        Siksi on parempi mitä nopeammin ihmiset sairastavat koronan. Kun lähes kaikki on sairastanut koronan niin sitten tauti rauhoittuu. Antaa taudin vain mennä hallitusti koko väestön läpi.

        Toki korona tulee silti takaisin, ei tästä koskaan eroon päästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siksi on parempi mitä nopeammin ihmiset sairastavat koronan. Kun lähes kaikki on sairastanut koronan niin sitten tauti rauhoittuu. Antaa taudin vain mennä hallitusti koko väestön läpi.

        Toki korona tulee silti takaisin, ei tästä koskaan eroon päästä.

        Miten sinä sitä hallitusti levität? Kerro jumalauta!


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Miten sinä sitä hallitusti levität? Kerro jumalauta!

        No, nythän se leviää muutenkin suhteellisen hallitusti. Enää ei tarvita rajoituksia enempää.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Mitä sitten? Vielä tällaisia määriä? Oletko senkin selvittänyt, oi Ano Ajatusten Tonava?

        Kestävätkö ne flunssat näin pitkiä aikoja? Jylläävätkö ne vuosia putkeen? Onko ihmisiä niiden vuoksi koko ajan tehohoidossa? Onko yhteiskunta ollut tällä tavalla ongelmissa niiden takia?

        Saanko vastaukset ihan perinpohjaisesti annettuina?

        Ano on ajattelemattomuuden kuraoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, nythän se leviää muutenkin suhteellisen hallitusti. Enää ei tarvita rajoituksia enempää.

        En jaksa länkyttää kanssasi enää.

        Moi moi.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Sinä et edelleenkään ilmeisesti ymmärrä lukemaasi? Onko niin kiire suoltaa tänne tekstejä?

        Kyse on siitä, miten Korona kuormittaa terveyskeskusten ja sairaaloiden henkilökuntaa! Miten pitkään SE tilanne jatkuu.

        Ymmärsitkö nyt? Oliko vaikeaa?

        Normaali flunssa-aaltokin kuormittaa paljon, koska Suomessa on liian vähän henkilökuntaa terveyskeskuksissa ja sairaaloissa. Jo ennen koronaa terveyskeskukset ja sairaalat olivat kuormittuneita.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Sinä et edelleenkään ilmeisesti ymmärrä lukemaasi? Onko niin kiire suoltaa tänne tekstejä?

        Kyse on siitä, miten Korona kuormittaa terveyskeskusten ja sairaaloiden henkilökuntaa! Miten pitkään SE tilanne jatkuu.

        Ymmärsitkö nyt? Oliko vaikeaa?

        Mitä ihmettä sinä riehut? Tuollaiseksiko se puolikuntoisena soffalla makoilu tekee ihmisen?

        Ihme hysteria vallalla tässä maassa muutoinkin. Tauti jyllää, eikä yksikään meistä pysty sitä pysäyttämään, sillä onhan jo todettu sekin, että se tarttuu ja tappaa yhtälailla sekä rokotettuja että rokottamattomia.

        Ei sitä paniikkia kannata kylvää jatkuvasti, sitä on jo kylvetty tarpeeksi jo hallituksenkin puolelta.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Mitä sitten? Vielä tällaisia määriä? Oletko senkin selvittänyt, oi Ano Ajatusten Tonava?

        Kestävätkö ne flunssat näin pitkiä aikoja? Jylläävätkö ne vuosia putkeen? Onko ihmisiä niiden vuoksi koko ajan tehohoidossa? Onko yhteiskunta ollut tällä tavalla ongelmissa niiden takia?

        Saanko vastaukset ihan perinpohjaisesti annettuina?

        Vuonna 2020 ei ollut mitään todellista epidemiaa. Suomessa kuoli tilastokeskuksen mukaan koronaan 558 ihmistä. Tavallinen infulenssa 'katosi'kokonaan.
        Normaalina vuotena kuolee Suomessa 500-600 ihmistä.
        Koronakuolemat ovat nousseet yhtä tahtia rokotekattavuuden kanssa. Rokotusten alettua on kuollut jo lähes 1200 ihmistä.
        Eikö ihmiset näe tätä yhteyttä?
        Tämä korona' epidemia' olisi jo aikoja sitten loppunut, mutta sitä pidetään tahallaan yllä rokotusten avulla, tai sitten rokotukset ovat koko jutun tarkoitus.
        Onneksi tämä 'Omikron' on tappavuudeltaan lievempi kuin tavallinen infulenssa. Lisäksi tämä on vanhusten tauti.
        Antaahan tämä mukavasti päättäjille syyn lopettaa perusoikeudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä flunssa tarttuu 4 kertaa nopeammin kuin influenssa. Siinä tietysti pitäisi hieman käsittää mitä se tarkoittaa, jos neljänneskin työntekijöistä on kipeänä. Ei kohta aurata teitä, ei tule ambulanssit, ei kuljet kaljarekka, puhumattakaan jonoista hoitoon, jos sattuu sellaista tarvitsemaan.
        Ei millään voi käsittää näitä trutiaisen seuraajia, on niin pimeää kyllä siellä se ajatuksen juoksi.

        Suurin osa ihmisistä ei edes huomaa tartuntaa.
        Sairaaloissakin olevista 'koronapotilaista' vähintään 25% on sellaisia jotka olivat tulleet sairaalaan muusta syystä ja koronatartunta paljastui vasta sairaalan rutiinitestissä!

        Päättäjillä nyt hätä että kansa saa laumasuojan ja koronahysteria lässähtää. Samalla menisi heiltä agenda 'Great resetistä' poskelleen.
        Täytyy tilata uusi virus Wuhanista...


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Mitä sitten? Vielä tällaisia määriä? Oletko senkin selvittänyt, oi Ano Ajatusten Tonava?

        Kestävätkö ne flunssat näin pitkiä aikoja? Jylläävätkö ne vuosia putkeen? Onko ihmisiä niiden vuoksi koko ajan tehohoidossa? Onko yhteiskunta ollut tällä tavalla ongelmissa niiden takia?

        Saanko vastaukset ihan perinpohjaisesti annettuina?

        Oletko miettinyt miksi tämä kestää niin kauan???
        Johtuiskp siitä että ihmisten elämää rajoitettu vuosia,joten tällä vain saatu lisäaikaa,mutta samalla pidentää aikaa!!
        Jos joka kausiflunssa pistettäisiin kaikki kiinni,kestäisi nekin pitkään!!!😒


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Sinä et edelleenkään ilmeisesti ymmärrä lukemaasi? Onko niin kiire suoltaa tänne tekstejä?

        Kyse on siitä, miten Korona kuormittaa terveyskeskusten ja sairaaloiden henkilökuntaa! Miten pitkään SE tilanne jatkuu.

        Ymmärsitkö nyt? Oliko vaikeaa?

        Mikään ei kuormitu. Valeuutisia kaikki kuormittumiset. Se on vain pari päivää kestävä nuha ilman kuumetta. Turhaa kohkaamista.


      • Anonyymi

        Muistan sen ajan. Influenssatilastoja seurasin netistä ja eräs tuttu (vanha, sydänvaivainen joka yhä elossa ja voi kohtalaisesti) joutui teholle. Silloin oli kaupassakäyntikin inhittavaa joskus kun kökököhöttelijöitä oli marketissa paljon, varsinkin nuorempia. Ei toisista silloinkaan piitattu.
        Itselläni tapana kotiin linnottautua sairaana.
        Jospa ei täysin piittaamaton räkänenänlevitys tule takaisin normaalikäytökseksi. Niitä tyyppejä on hirveästi jotka nuhassa olevan tekeleensä veivät kerhoihin paljon ennen koronaa vaikka vauvoille rs-virus vaarallinen mutta kun ei ole aivoja ajatella omaa napaa laajemmalle! Vieläkin jotkut samaa, piittaamatonta tapaa jatkaneet vaik valistuksen olisi pitänyt hölmöimmätkin tavoittaa. Ehkä sakko tehostaisi suositusten noudatusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä flunssa tarttuu 4 kertaa nopeammin kuin influenssa. Siinä tietysti pitäisi hieman käsittää mitä se tarkoittaa, jos neljänneskin työntekijöistä on kipeänä. Ei kohta aurata teitä, ei tule ambulanssit, ei kuljet kaljarekka, puhumattakaan jonoista hoitoon, jos sattuu sellaista tarvitsemaan.
        Ei millään voi käsittää näitä trutiaisen seuraajia, on niin pimeää kyllä siellä se ajatuksen juoksi.

        Koronaa torjun tunnollisesti lukuisin eri keinoin mutta piikkipakon vastustaminen on Anon järkipuhetta joka vetoaa. Mielivallan alle en halua taipua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi on parempi mitä nopeammin ihmiset sairastavat koronan. Kun lähes kaikki on sairastanut koronan niin sitten tauti rauhoittuu. Antaa taudin vain mennä hallitusti koko väestön läpi.

        Toki korona tulee silti takaisin, ei tästä koskaan eroon päästä.

        Niin. Sen linjan hallitus valitsi ettei kaikki kerralla sairastuisi. Jos haluaa pysyä terveenä on nähtävä paljon vaivaa ja myös hyvää tuuria on oltava.
        Olen pettynyt monien tyyppien välinpitämättömään käytökseen. Toisten terveydestä ei piitata.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Miten sinä sitä hallitusti levität? Kerro jumalauta!

        Niin. Ärsyttäviä sanahirviöitä. Tauti leviää hallitsemattomasti nyt ja sen takia luovuttu testauksista, jäljityksistä ja tyhmimmät kansalaiset julkiyskivät maskitta kaupassa taaten hyvän taudinlevityksen. Pitäisi tehdä jotakin toisten vaarantajille että olisi turvallisempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano on ajattelemattomuuden kuraoja

        Piikkipakon vastustus on järkiteko. Koronaa torjun toisin keinoin, aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ärsyttäviä sanahirviöitä. Tauti leviää hallitsemattomasti nyt ja sen takia luovuttu testauksista, jäljityksistä ja tyhmimmät kansalaiset julkiyskivät maskitta kaupassa taaten hyvän taudinlevityksen. Pitäisi tehdä jotakin toisten vaarantajille että olisi turvallisempaa.

        Ei tämä mitenkään hallitsematonta ole. Nykyinen leviäminen on täysin hallittua eikä mitään valtavaa ongelmaa terveydenhuollolla ole. Jäljitykset ja testaukset ovat täysin turhaa rahan haaskausta muutenkin ja itse en koskaan testiin ole mennytkään (olen ollut flunssassa parikin kertaa, mutta testiin en ole mennyt) enkä käytä kotitestejäkään. En aio ikinä suostuakaan testiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä flunssa tarttuu 4 kertaa nopeammin kuin influenssa. Siinä tietysti pitäisi hieman käsittää mitä se tarkoittaa, jos neljänneskin työntekijöistä on kipeänä. Ei kohta aurata teitä, ei tule ambulanssit, ei kuljet kaljarekka, puhumattakaan jonoista hoitoon, jos sattuu sellaista tarvitsemaan.
        Ei millään voi käsittää näitä trutiaisen seuraajia, on niin pimeää kyllä siellä se ajatuksen juoksi.

        Mistä tuo ero tarttumisnopeudessa tiedetään? Eihän influenssakausina ole kai ihmisiä kehotettu flunssaoireisina hakeutumaan influenssatesteihin?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Mitä sitten? Vielä tällaisia määriä? Oletko senkin selvittänyt, oi Ano Ajatusten Tonava?

        Kestävätkö ne flunssat näin pitkiä aikoja? Jylläävätkö ne vuosia putkeen? Onko ihmisiä niiden vuoksi koko ajan tehohoidossa? Onko yhteiskunta ollut tällä tavalla ongelmissa niiden takia?

        Saanko vastaukset ihan perinpohjaisesti annettuina?

        --Kestävätkö ne flunssat näin pitkiä aikoja? --

        Kestävät toki, kun niitä elätetään kuten nyt tätä koronaa moraalittomien poliitikkojen ja lääkärien yhteisvoimin.

        --Jylläävätkö ne vuosia putkeen?--

        Näköjään on mRNA -geenimuuntelijalla päästy haluttuun vaikutukseen, ja saatu epidemia pitkittymään vuosien mittaiseksi.

        -- Onko ihmisiä niiden vuoksi koko ajan tehohoidossa?--

        Ikäihmisiä on aina joutunut flunssan takia tehohoitoon.

        --Onko yhteiskunta ollut tällä tavalla ongelmissa niiden takia?--

        Yhteiskunta on aiemmin välttynyt nykyiseltä idiotismilta. Flunssat on sairasteltu pois isommin melua pitämättä. Nyt ollaan ongelmissa vain THL:n järjettömän pakote- ja eristämislinjan sekä rokotehullutuksen johdosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä flunssa tarttuu 4 kertaa nopeammin kuin influenssa. Siinä tietysti pitäisi hieman käsittää mitä se tarkoittaa, jos neljänneskin työntekijöistä on kipeänä. Ei kohta aurata teitä, ei tule ambulanssit, ei kuljet kaljarekka, puhumattakaan jonoista hoitoon, jos sattuu sellaista tarvitsemaan.
        Ei millään voi käsittää näitä trutiaisen seuraajia, on niin pimeää kyllä siellä se ajatuksen juoksi.

        --Ei millään voi käsittää näitä trutiaisen seuraajia, on niin pimeää kyllä siellä se ajatuksen juoksi.--

        Lammaslauma ei ole koskaan voinut käsittää itsenäisiä ajattelijoita, jotka näkevät valheen läpi.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Vastaukset ihan omiasi sivussa asiasta. Kyse on siitä, miten kauan yhteiskunta kuormittuu Koronan takia. Osittain tai vaikkapa vain terveydenhuollon osalta! Sitä sinä et käsitä! Mikä kumma siinä on?

        Etkö ehkä tunne ketään, joka olisi työssä? Tai terveydenhuoltopuolella? Koulussa? Päiväkodissa? Vanhusten parissa? Et ole tullut kenenkään kanssa asiasta jutelleeksi?

        Jankkaat influenssasta, mutta koeta nyt edes käsittää se, että ne ovat kestoltaan rajallisia. Myös rokotteilla niitä tehokkaasti estetään. Minulla influenssa on ollut kerran. Toista kertaa en halua. Siksi otan rokotteen. Ei ole enää tullut.

        Omikron-variantti on valtavan herkkä tarttumaan. Ilmeisesti et käsitä aiheesta mitään etkä välitä mistään etkö kenestäkään. Sinulle väliä on vain sinulla? Olennaista se, ettei turhaan panikoida?

        --Kyse on siitä, miten kauan yhteiskunta kuormittuu Koronan takia. --

        Yhteiskunta kuormittuu juuri niin kauan, kun sulkutiloja ja erilaisia pakotteita ylläpidetään. Ei yhtään sen kauempaa.

        --Etkö ehkä tunne ketään, joka olisi työssä? Tai terveydenhuoltopuolella? --

        Kahdesti piikitetty vaimoni työssä sairaalassa, sairastui koronaan, ja tartutti minuun joka en ole piikitetty. Omien havaintojeni mukaan koronpiikkien hyöty on tasan nolla. Rokotehaittoina voi sen sijaan kyllä vuosien mittaan esiintyä verisuonisairauksia sun muuta ikävää.

        --Jankkaat influenssasta, mutta koeta nyt edes käsittää se, että ne ovat kestoltaan rajallisia. --

        Siis kuten koronaflunssakin. Mitä et ymmärrä?

        -- Minulla influenssa on ollut kerran. Toista kertaa en halua. Siksi otan rokotteen. Ei ole enää tullut.--

        Jokainen piikki jonka otat heikentää luonnollista immuunipuolustustasi. Seurauksena pahimmassa tapauksessa AIDS. Lopulta tarvitset piikin joka ikiseen nuhakohtaukseen jotta se ei tappaisi sinua.

        --Omikron-variantti on valtavan herkkä tarttumaan. --

        ... ja kuulemma jokseenkin vaaraton.

        -- Olennaista se, ettei turhaan panikoida?--

        Nimenomaan. Eivät yhteiskunnat ole sekaisin koronan takia, vaan "koronan vastaisten toimien" takia.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Sinä et edelleenkään ilmeisesti ymmärrä lukemaasi? Onko niin kiire suoltaa tänne tekstejä?

        Kyse on siitä, miten Korona kuormittaa terveyskeskusten ja sairaaloiden henkilökuntaa! Miten pitkään SE tilanne jatkuu.

        Ymmärsitkö nyt? Oliko vaikeaa?

        -Kyse on siitä, miten Korona kuormittaa terveyskeskusten ja sairaaloiden henkilökuntaa! Miten pitkään SE tilanne jatkuu.--

        Sitä pitempään SE tilanne jatkuu, mitä enemmän rokotetaan - sehän nähdään jo tilastoissa ympäri maailmaa. Rokotteet pahentavat koronaepidemiaa, koska ne tuhoavat ihmisten luontaista immuniteettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan sen ajan. Influenssatilastoja seurasin netistä ja eräs tuttu (vanha, sydänvaivainen joka yhä elossa ja voi kohtalaisesti) joutui teholle. Silloin oli kaupassakäyntikin inhittavaa joskus kun kökököhöttelijöitä oli marketissa paljon, varsinkin nuorempia. Ei toisista silloinkaan piitattu.
        Itselläni tapana kotiin linnottautua sairaana.
        Jospa ei täysin piittaamaton räkänenänlevitys tule takaisin normaalikäytökseksi. Niitä tyyppejä on hirveästi jotka nuhassa olevan tekeleensä veivät kerhoihin paljon ennen koronaa vaikka vauvoille rs-virus vaarallinen mutta kun ei ole aivoja ajatella omaa napaa laajemmalle! Vieläkin jotkut samaa, piittaamatonta tapaa jatkaneet vaik valistuksen olisi pitänyt hölmöimmätkin tavoittaa. Ehkä sakko tehostaisi suositusten noudatusta?

        "Ehkä sakko tehostaisi suositusten noudatusta?"

        Silloin kyseessä ei ole suositus, koska suositusten noudattaminen on aina vapaaehtoista. Etätyösuositus, maskisuositus jne tarkoittaa, että niitä SUOSITELLAAN, mutta ne eivät ole pakollisia. Mikäli noista annetaan sakko, ne ovat pakollisia eivät suosituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Sen linjan hallitus valitsi ettei kaikki kerralla sairastuisi. Jos haluaa pysyä terveenä on nähtävä paljon vaivaa ja myös hyvää tuuria on oltava.
        Olen pettynyt monien tyyppien välinpitämättömään käytökseen. Toisten terveydestä ei piitata.

        Mitä vaivaa? Ruuat saa tilattua kotiovelle kaupasta, töitä pystyy tekemään etänä, lenkille voi mennä päivin öin ja illoin - mitä muuta ihminen tarvitsee?

        Tässäkin ketjussa on jo useampaan kertaan todettu ilmeinen totuus: ne ihmiset, jotka ovat ottaneet kaikki rokotukset ja saaneet sen himoitun koronapassin, LEVITTÄVÄT tautia enemmän kuin rokottamattomat, ja vain siksi että luulevat voivansa elää kuten ennen pandemiaa.

        Eikö se juuri ole sitä minäminä-meininkiä? Pietariinkin piti päästä kisoja katsomaan ja sieltä sitten tuotiin tuliaisina jos minkä verran tartuntoja. Sama niiden ihmisten kanssa, joiden on pakko päästä ulkomaille, vaikka sitten läheistensä hengen kaupalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vaivaa? Ruuat saa tilattua kotiovelle kaupasta, töitä pystyy tekemään etänä, lenkille voi mennä päivin öin ja illoin - mitä muuta ihminen tarvitsee?

        Tässäkin ketjussa on jo useampaan kertaan todettu ilmeinen totuus: ne ihmiset, jotka ovat ottaneet kaikki rokotukset ja saaneet sen himoitun koronapassin, LEVITTÄVÄT tautia enemmän kuin rokottamattomat, ja vain siksi että luulevat voivansa elää kuten ennen pandemiaa.

        Eikö se juuri ole sitä minäminä-meininkiä? Pietariinkin piti päästä kisoja katsomaan ja sieltä sitten tuotiin tuliaisina jos minkä verran tartuntoja. Sama niiden ihmisten kanssa, joiden on pakko päästä ulkomaille, vaikka sitten läheistensä hengen kaupalla.

        "Tässäkin ketjussa on jo useampaan kertaan todettu ilmeinen totuus: ne ihmiset, jotka ovat ottaneet kaikki rokotukset ja saaneet sen himoitun koronapassin, LEVITTÄVÄT tautia enemmän kuin rokottamattomat, ja vain siksi että luulevat voivansa elää kuten ennen pandemiaa."

        Kuka tämän asian on todennut ja missä?


    • Anonyymi

      Parempaa vointia ja toipumista TRH:lle täältä Koskenkorvalta päin!

      • Omalla työpaikallani koulun opettajista yli puolet sairastui lennosta kahden päivän sisällä.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Omalla työpaikallani koulun opettajista yli puolet sairastui lennosta kahden päivän sisällä.

        Missä olivat matkalla ja mikä lentoyhtiö kyseessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä olivat matkalla ja mikä lentoyhtiö kyseessä?

        Ei missään. Kuule ihan töissä. Omikron tarttuu.

        Ai niin, eihän sitä kai sinusta ole ...


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Omalla työpaikallani koulun opettajista yli puolet sairastui lennosta kahden päivän sisällä.

        Krista Kiuru sanoi, että pitäisi siirtyä etäkouluun. Krista Kiuru on johdonmukainen. Vaikea ymmärtää niitä, joiden mukaan korona ei ole niin vaarallinen, että koulut/päiväkodit/harrasteet/ravintolat/yms. pitäisi sulkea mutta silti kaikkien pitäisi ottaa koronapiikki.

        Krista Kiurun "kaikki kiinni ja kaikille koronarokotus" -linja on johdonmukainen, jos se korona on kovin vaarallinen.

        Myös eräiden muiden "kaikki auki ja koronarokote vain halukkaille"-linja on johdonmukainen, jos se korona ei ole niin kovin vaarallinen.


    • Anonyymi

      Seuraavat viikot voi olla vaikeita! Joskus tuntuu, että kun rokotevastaisuus valjastettiin myös poliittiseksi aseeksi,motiivit ovat vallan toiset. Kansalaisten ja yhteiskunnan vastaiset. Ja jotkut iloitsee siitä, että emme kykene hoitamaan tai että kansalaisille aiheutetaan mahdollisimman paljon pahaa.

      Jaksamista ja pikaista paranemista!

      • Ikävä kyllä, tuolta paljolti tuntuu. En ymmärrä näitä ihmisiä. Sen ymmärrän, että täällä on ihmisiä, joista osa vain länkyttää hyvin vuoksi ja haluaa ärsyttää. Heitäkään en ymmärrä. Sitten on se väki, joka haluaa kylvää tosiaankin epäluottamusta ja kaaosta. Surkeaa väkeä.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ikävä kyllä, tuolta paljolti tuntuu. En ymmärrä näitä ihmisiä. Sen ymmärrän, että täällä on ihmisiä, joista osa vain länkyttää hyvin vuoksi ja haluaa ärsyttää. Heitäkään en ymmärrä. Sitten on se väki, joka haluaa kylvää tosiaankin epäluottamusta ja kaaosta. Surkeaa väkeä.

        Ja sitten olet sinä, puhdas, oikeamielinen "älykkö"...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten olet sinä, puhdas, oikeamielinen "älykkö"...

        Enkä ole. Mutta olen oikealla asialla ja itse asiassa jouduin tekemään töitä kipeänäkin. Entä sinä? Länkytystä täällä koko päivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten olet sinä, puhdas, oikeamielinen "älykkö"...

        Minun mielestäni TRH pääosin edustaa kyllä järjen ääntä :-)


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ikävä kyllä, tuolta paljolti tuntuu. En ymmärrä näitä ihmisiä. Sen ymmärrän, että täällä on ihmisiä, joista osa vain länkyttää hyvin vuoksi ja haluaa ärsyttää. Heitäkään en ymmärrä. Sitten on se väki, joka haluaa kylvää tosiaankin epäluottamusta ja kaaosta. Surkeaa väkeä.

        Itsehän sinä länkytät ja haluat ärsyttää sekä lietsot osaltasi kaaosta.

        Lopeta jo hyvä ihminen ja pode tautisi miehen tavoin. Vai nainenko lienet? Miehet eivät yleensä valita.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ikävä kyllä, tuolta paljolti tuntuu. En ymmärrä näitä ihmisiä. Sen ymmärrän, että täällä on ihmisiä, joista osa vain länkyttää hyvin vuoksi ja haluaa ärsyttää. Heitäkään en ymmärrä. Sitten on se väki, joka haluaa kylvää tosiaankin epäluottamusta ja kaaosta. Surkeaa väkeä.

        --Ikävä kyllä, tuolta paljolti tuntuu. En ymmärrä näitä ihmisiä. --

        Älä välitä. Se johtuu vain siitä että olet antanut aivopestä itsesi, eivätkä mitkään virallisen totuuden vastaiset faktat enää korviesi väliin mahdu.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Enkä ole. Mutta olen oikealla asialla ja itse asiassa jouduin tekemään töitä kipeänäkin. Entä sinä? Länkytystä täällä koko päivä?

        Eli tartutit tietoisesti toisille koronaa, poliisille kaltaisesi tulisi ilmoittaa.


    • Anonyymi

      Influenssakin tappaa ja vie teho-osastolle toisinaan. Joten ei tämä sen kummempaa ole. Toki osa suurimmista epidemioista onkin ollut influenssaa kuten espanjantauti.

      Mutta on tässä liikaa hysteriaakin liikkeellä, en itse ainakaan erityisemmin ole koskaan pelännyt koronaa ja mennyt esimerkiksi ravintoloihin rajoitusten puitteissa niin usein kuin itseä huvittaa. Enkä tee etätyötäkään vaikka voisin tehdä kaiken työni kotona, koska ei vain huvita tehdä etätyötä. Kyseessähän on vain suositus, ei pakko. Ja maskeja käytän sosiaalisista syistä, mutta samaa maskia tulee käytettyä viikkojen ajan. En pidä jatkuvasta maskien heittelystä roskiin, joten en tee sitä. Maskit eivät ole koskaan kertakäyttöisiä. Enkä ole ostanut kertaakaan käsidesiä.

      • Et yhtään ymmärtänyt ideaa. Katsot kaikkea narsistisesti itsestäsi käsin!

        "Minä minä minä! Minun täytyy saada! Olen vapaa! Minulla pitää olla oikeus! Minä minä minä!"

        Katsos kun me aikuiset normaalisti ymmärrämme, että yhteiskunnassa vain on muitakin kuin me itse. Muita kuin se MINÄ!

        Sinä määrittelet asiat sen mukaan, miltä sinusta tuntuu. Sinulla on oikeuksia ja ne ylittävät sekä yhteiskunnan että muiden oikeudet. Velvollisuuksia sinulla TIEYENKÄÄN ei ole. Jos jotain vaatii sinulta, on kommari, niinkö? Sinä olet vapaa ja niin suuren luokan ÄLYKKÖ, että sinä tiedät muidenkin tarpeet! Tai, mitäs niillä siis väliä on...

        Ilmeisesti sinulla ei ole vastuuta kenestäkään. Sinä et muista piittaa.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Et yhtään ymmärtänyt ideaa. Katsot kaikkea narsistisesti itsestäsi käsin!

        "Minä minä minä! Minun täytyy saada! Olen vapaa! Minulla pitää olla oikeus! Minä minä minä!"

        Katsos kun me aikuiset normaalisti ymmärrämme, että yhteiskunnassa vain on muitakin kuin me itse. Muita kuin se MINÄ!

        Sinä määrittelet asiat sen mukaan, miltä sinusta tuntuu. Sinulla on oikeuksia ja ne ylittävät sekä yhteiskunnan että muiden oikeudet. Velvollisuuksia sinulla TIEYENKÄÄN ei ole. Jos jotain vaatii sinulta, on kommari, niinkö? Sinä olet vapaa ja niin suuren luokan ÄLYKKÖ, että sinä tiedät muidenkin tarpeet! Tai, mitäs niillä siis väliä on...

        Ilmeisesti sinulla ei ole vastuuta kenestäkään. Sinä et muista piittaa.

        Korona ei ole sellainen tauti, että se vaatisi tuollaista hysteriaa. Itse ainakin elän niin pitkälti elämää kuten aina ennenkin enkä välttele toisia ihmisiä yhtään. Ja käytän maskia vain koska minua tuijotettaisiin muuten (minulla on maski taskussa ja laitan sen naamaan ja sitten vain takaisin taskuun). Jos tapaan omia tuttavia niin en ikinä käytä maskia. Ja koska en pidä etätöistä niin en tee etätöitä.

        Ja enhän minä mitään ole "määritellyt", teen kaiken sääntöjen puitteissa. Kukaan ei vieläkään vaadi tekemään etätöitä, kukaan ei vaadi että maskeja pitäisi joka paikassa käyttää, eikä kukaan vaadi välttämään muiden ihmisten tapaamista jne. Itse en rupea hysterisoimaan tämän taudin takia. Varsinkin kun kyseessä on tauti, joka ei koskaan tule katoamaan vaikka kuinka rokotettaisiin. Eihän influenssakaan koskaan ole kadonnut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korona ei ole sellainen tauti, että se vaatisi tuollaista hysteriaa. Itse ainakin elän niin pitkälti elämää kuten aina ennenkin enkä välttele toisia ihmisiä yhtään. Ja käytän maskia vain koska minua tuijotettaisiin muuten (minulla on maski taskussa ja laitan sen naamaan ja sitten vain takaisin taskuun). Jos tapaan omia tuttavia niin en ikinä käytä maskia. Ja koska en pidä etätöistä niin en tee etätöitä.

        Ja enhän minä mitään ole "määritellyt", teen kaiken sääntöjen puitteissa. Kukaan ei vieläkään vaadi tekemään etätöitä, kukaan ei vaadi että maskeja pitäisi joka paikassa käyttää, eikä kukaan vaadi välttämään muiden ihmisten tapaamista jne. Itse en rupea hysterisoimaan tämän taudin takia. Varsinkin kun kyseessä on tauti, joka ei koskaan tule katoamaan vaikka kuinka rokotettaisiin. Eihän influenssakaan koskaan ole kadonnut.

        Jos kaikki on niin hyvin, niin mitä sitten vingut! Ole onnellinen vain. Sinun ei tarvitse ilmeisesti välittää kuin omasta pe..eestäsi ja elämä on silloin helppoa. Ei hysteriaa! Yes! Kuulostaa niin parikymppisen filosofialta.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Jos kaikki on niin hyvin, niin mitä sitten vingut! Ole onnellinen vain. Sinun ei tarvitse ilmeisesti välittää kuin omasta pe..eestäsi ja elämä on silloin helppoa. Ei hysteriaa! Yes! Kuulostaa niin parikymppisen filosofialta.

        Ole sitten peloissasi, koska sitä joudut olemaan loppuikäsi. Korona ei tule ikinä katoamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole sitten peloissasi, koska sitä joudut olemaan loppuikäsi. Korona ei tule ikinä katoamaan.

        En ole peloissani. Olen kyllästynyt sinun länkytykseesi. Tai, oikeastaan tunnen enemmän myötähäpeää. Koulujärjestelmä on epäonnistunut, samoin vanhemmat. Olet joko narsistinen trolli tai muuten täysin pihalla.

        Kumpi osuu paremmin?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        En ole peloissani. Olen kyllästynyt sinun länkytykseesi. Tai, oikeastaan tunnen enemmän myötähäpeää. Koulujärjestelmä on epäonnistunut, samoin vanhemmat. Olet joko narsistinen trolli tai muuten täysin pihalla.

        Kumpi osuu paremmin?

        Ja silti fakta on, että nyt on jo yleisesti hyväksytty asia, että koronaa ei pystytä enää hävittämään. Se on täysin mahdotonta. Siksi vaikka sairastumisia on tullut muissa maissa koko ajan lisää niin rajoituksia on silti poistettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti fakta on, että nyt on jo yleisesti hyväksytty asia, että koronaa ei pystytä enää hävittämään. Se on täysin mahdotonta. Siksi vaikka sairastumisia on tullut muissa maissa koko ajan lisää niin rajoituksia on silti poistettu.

        Missä minä olen puhunut hävittämisestä!?

        Kyse on siitä asiasta, joka avauksessa näkyy. Puhumme siitä.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Missä minä olen puhunut hävittämisestä!?

        Kyse on siitä asiasta, joka avauksessa näkyy. Puhumme siitä.

        Enemmänkin kyse on siitä, että jossain vaiheessa pitää vain hyväksyä, että korona on pysyvä. Ja silloin pitää vain alkaa elää kuten ennenkin. Jo nyt ollaan muualla Euroopassa poistamassa rajoitteita vaikka sairastumisten määrä on kasvanut.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Et yhtään ymmärtänyt ideaa. Katsot kaikkea narsistisesti itsestäsi käsin!

        "Minä minä minä! Minun täytyy saada! Olen vapaa! Minulla pitää olla oikeus! Minä minä minä!"

        Katsos kun me aikuiset normaalisti ymmärrämme, että yhteiskunnassa vain on muitakin kuin me itse. Muita kuin se MINÄ!

        Sinä määrittelet asiat sen mukaan, miltä sinusta tuntuu. Sinulla on oikeuksia ja ne ylittävät sekä yhteiskunnan että muiden oikeudet. Velvollisuuksia sinulla TIEYENKÄÄN ei ole. Jos jotain vaatii sinulta, on kommari, niinkö? Sinä olet vapaa ja niin suuren luokan ÄLYKKÖ, että sinä tiedät muidenkin tarpeet! Tai, mitäs niillä siis väliä on...

        Ilmeisesti sinulla ei ole vastuuta kenestäkään. Sinä et muista piittaa.

        Jokaisen pitää yhteiskunnassakin olla itsekäs. Vaikka kuinka korona liikkuisi yhteiskunnassa niin se ei velvoita pysymään samassa työpaikassa, ei samalla paikkakunnalla jne. Ja ammattiakin voi vaihtaa, koska vain huvittaa. Työpaikkaa, asuinpaikkaa, ammattia jne voi tässäkin tilanteessa vaihtaa kuin paitaa. "Uskollisuus" työnantajalle on myös nyt idiotismia.

        Siksihän suuri osa ravintolatyöntekijöistä ovat rajoitusten aikana vaihtaneet työtä eivätkä mene takaisin ravintoloihin töihin. Koronan yksi vaikutus onkin, että ravintolatyöntekijät ovat hylänneet työnantajansa. Ja näin sen pitääkin, on typerää jäädä odottelemaan parempia aikoja.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Et yhtään ymmärtänyt ideaa. Katsot kaikkea narsistisesti itsestäsi käsin!

        "Minä minä minä! Minun täytyy saada! Olen vapaa! Minulla pitää olla oikeus! Minä minä minä!"

        Katsos kun me aikuiset normaalisti ymmärrämme, että yhteiskunnassa vain on muitakin kuin me itse. Muita kuin se MINÄ!

        Sinä määrittelet asiat sen mukaan, miltä sinusta tuntuu. Sinulla on oikeuksia ja ne ylittävät sekä yhteiskunnan että muiden oikeudet. Velvollisuuksia sinulla TIEYENKÄÄN ei ole. Jos jotain vaatii sinulta, on kommari, niinkö? Sinä olet vapaa ja niin suuren luokan ÄLYKKÖ, että sinä tiedät muidenkin tarpeet! Tai, mitäs niillä siis väliä on...

        Ilmeisesti sinulla ei ole vastuuta kenestäkään. Sinä et muista piittaa.

        Eri ihmiset pitää eri asioita tärkeinä ja eri asioita vähemmän tärkeinä.

        Eikö ole loppujen lopuksi aika narsistista vaatia muita ihmisiä pitämään tärkeänä samoja asioita, mitä itse pitää tärkeänä...


    • Anonyymi

      En ole denialisti, olen rokotettu, mutta kun luen asiantuntijoiden karanteeniohjeistuksia, tulee mieleeni, että heidän mielestään on kyseessä vaaraton flunssa.

      • Ehkä juuri nyt, mutta nyt ongelma on tartuntojen suuri määrä. Kyllä täällä monikin järjen välin näkee, kun palveluja joudutaan sulkemaan ja teitä ei aurata.

        Toki kunnon mv-fanaatikko on silloin onnellisimmillaan ja luultavasti saa lähes orgasmin huutaessaan Turtiaisen nimeä ja tuttua huutoa: "TE LAMPAAT!"


    • Anonyymi

      Influenssoja ja muita virusperäisiä räkätauteja ei estetä rokotuksilla ja lääkkeillä. Näennäisestä sivistyksestä huolimatta meillä ei ole keinoja estää viruksia ja bakteereja säätelemästä elämää maailmankaikkeudessa. Olemme luonnon armoilla kuten kautta ihmiskunnan historian. Leimaamalla toisiamme osoitamme vain typeryytemme.

      • Eli antaa vain yhteiskunnan sortua? Mitä siitä, jos terveyskeskukseen ei pääse? Ymmärrän. Syvällistä logiikkaa ja ÄLYKÄSTÄ!


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Eli antaa vain yhteiskunnan sortua? Mitä siitä, jos terveyskeskukseen ei pääse? Ymmärrän. Syvällistä logiikkaa ja ÄLYKÄSTÄ!

        Ei yhteiskunta ole sortumassa ja vaikka kaikki sairastuisivat ajan myötä koronaan (kuten luultavasti tulee tapahtumaan) niin yhteiskunta ei siitä sorru.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Eli antaa vain yhteiskunnan sortua? Mitä siitä, jos terveyskeskukseen ei pääse? Ymmärrän. Syvällistä logiikkaa ja ÄLYKÄSTÄ!

        Yhteiskunta ei ole terveydenhuoltojärjestelmän varassa.

        Vaikka muunlaista kuvaa välitetään, niin yhteiskunnassa on keskeisempiäkin toimintoja kuin terveydenhuoltojärjestelmä. Esim.
        - energia
        - logistiikka
        - kauppa
        - koulutus


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Eli antaa vain yhteiskunnan sortua? Mitä siitä, jos terveyskeskukseen ei pääse? Ymmärrän. Syvällistä logiikkaa ja ÄLYKÄSTÄ!

        --Eli antaa vain yhteiskunnan sortua? --

        Etkö tajua, ettei yhteiskuntaa saa sortumaan mikään koronavirus, vaan pelotteluministeri Kiurun ja THL:n ajamat älyttömät rajoitukset ja sulkutilat?


    • Anonyymi

      Eipä ennen olekkaan testattu kuinka nopeaan tälläiset normi flunssat kuten korona leviää vaikkapa suomessa. Ennenkin flunssaan kuollu ja teholle joutunut enempi ihmisiä. Aika lievä flunssa tämä korona.

      • Älä puhu paskaa.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Älä puhu paskaa.

        Onko siis aiemmin testattu likimain kaikki flunssaoireiset ja siihen päälle vielä samassa kotitaloudessa asuvat?


    • Anonyymi

      Entäs sitten ei sota yhtä miestä kaipaa. Hautausmaat on korvaamattomia täynnä.

      • Oletko tuota mieltä itsestäsi? Kaikista läheisistäsi? Onko heitä?


    • Anonyymi

      Voitais sairastaa vaan pois

      • Kaikki yhtä aikaa?


    • Anonyymi

      Nyt voi tietysti tulla enempi ruumiita kuin ennen Osa kuolee tähän flunssaan kuten ennenkin ja osa rokotehaittoihin.

      • Ja sinä se vain porskutat kun et ole lammas?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ja sinä se vain porskutat kun et ole lammas?

        99% suomalaisista vain porskuttaa oli ne lampaita (rokotettuja?) taikka ei.
        Hyvin mitätöntä joukkoa tämä korona koskee kaikenkaikkiaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        99% suomalaisista vain porskuttaa oli ne lampaita (rokotettuja?) taikka ei.
        Hyvin mitätöntä joukkoa tämä korona koskee kaikenkaikkiaan.

        Vai niin. Ilmeisesti et tunne juuri ihmisiä. Kaikkiin minun tuntemani Korona on nimittäin vaikuttanut. Se vaikuttaa töissä käyviin. Taitaa olla sinulle vieras asia?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Vai niin. Ilmeisesti et tunne juuri ihmisiä. Kaikkiin minun tuntemani Korona on nimittäin vaikuttanut. Se vaikuttaa töissä käyviin. Taitaa olla sinulle vieras asia?

        Koronarajoitukset vaikuttaa erittäin paljon ihmisten elämään, mutta Korona itsessään ei vaikuta. Jos yritykset menee konkurssiin nyt niin se johtuu rajoituksista, ei taudista.


      • Anonyymi

        Rokotehaitat ovat aika lieviä. Aika samaa tasoa kuin monen muunkin rokotteen osalta on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koronarajoitukset vaikuttaa erittäin paljon ihmisten elämään, mutta Korona itsessään ei vaikuta. Jos yritykset menee konkurssiin nyt niin se johtuu rajoituksista, ei taudista.

        Älä puhu potaskaa. Koronaan sairastuneet vaikuttavat hyvin moniin eri tavoin. Sinä vain et sitä millään käsitä. Et näe nenääsi pidemmälle.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Älä puhu potaskaa. Koronaan sairastuneet vaikuttavat hyvin moniin eri tavoin. Sinä vain et sitä millään käsitä. Et näe nenääsi pidemmälle.

        Ei vaikuta niin paljon kuin itse rajoitukset, ei lähimainkaan. Rajoitukset tuhoavat yritykset, ei sairastumiset.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Vai niin. Ilmeisesti et tunne juuri ihmisiä. Kaikkiin minun tuntemani Korona on nimittäin vaikuttanut. Se vaikuttaa töissä käyviin. Taitaa olla sinulle vieras asia?

        -- Kaikkiin minun tuntemani Korona on nimittäin vaikuttanut. Se vaikuttaa töissä käyviin. Taitaa olla sinulle vieras asia?--

        Ainahan flunssa jotenkin vaikuttaa. Käsittämätöntä tämä TRH:n jahnaaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotehaitat ovat aika lieviä. Aika samaa tasoa kuin monen muunkin rokotteen osalta on.

        --Rokotehaitat ovat aika lieviä. Aika samaa tasoa kuin monen muunkin rokotteen osalta on.-

        Kun olisikin ...

        Maailman Terveysjärjestö (WHO) perusti VigiAccessin vuonna 2015, jotta yleisö voi käyttää VigiBasea, WHO:n ylläpitämää tietokantaa. VigiAccessin mukaan vuonna 2021 on raportoitu 2 199 476 COVID-19 rokotuksen jälkeistä haittavaikutusta.

        Tietokannan ADRS (Adverse Drug Reactions) -välilehdellä yleisö voi nähdä raportoitujen vammojen luonteen. Tarkasteltaessa erityisesti joitain laajasti lueteltuja häiriöitä ja vaivoja, järkyttävä määrä vammoista ovat mm. emättimen verenvuotoja, sydänlihastulehduksia, aivokasvaimia, keskenmenoja, sikiöiden kuolemia, kuolleena syntymistä, keuhkoemboliaa, munuaisten vajaatoimintaa, sikiön kasvuhäiriöitä, laskimotrombooseja sekä muiden sairauksien puhkeamisia.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Vai niin. Ilmeisesti et tunne juuri ihmisiä. Kaikkiin minun tuntemani Korona on nimittäin vaikuttanut. Se vaikuttaa töissä käyviin. Taitaa olla sinulle vieras asia?

        Työssä käyvänä voi todeta, että on hienoa kun ei tarvitse mennä työpaikalle ja istua läsnäolevan näköisenä turhanpäiväisissä palavereissa.


    • Anonyymi

      Ikävää kun olet niin pahoin sairas, ettet enää kykene postaamaan kuin 20-30 juttua tunnissa. Olihan vauhti parhaimmillaan paljon enemmän. Koeta parantua, että saat THL:ltä lihavan palkkapussin. Eihän tilanteesi ihan katastrofi ole, vaikka hirvittävä tauti pudottikin trollaustuloja. Moni olisi tuohon kymppitonniinkin jo hyvin tyytyväinen.

      • Montako juttua sinä suollat tänne tunnissa? Mitä arvelet?

        Voi kun joku maksaisikin tästä! Toki sinua opettaa kyllä mieluusti ihan näin ilmaiseksikin. Saa perspektiiviä. Lasten ongelmat tuntuvat pieniltä sinun tilanteesi rinnalla.

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Rokotteen otettua ihmiset ovat alkaneet elämään "normaalia elämää". Seuraukset siitä on nyt nähtävissä. Tartuntamäärät kasvavat. On todettu, että myös rokotetut saavat tartunnan ja tartuttavat virusta eteenpäin. Nykyiset rokotteet eivät ole lippu pois pandemiasta.

      • Höpö höpö. Eivät ole alkaneet. Vastuulliset ihmiset ovat rokotteista huolimatta käyttäneet esim. maskia. Sitten on tämä Turtiaisen väki... Ei helv...


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Höpö höpö. Eivät ole alkaneet. Vastuulliset ihmiset ovat rokotteista huolimatta käyttäneet esim. maskia. Sitten on tämä Turtiaisen väki... Ei helv...

        Kyllä ovat alkaneet elämään. Käydään baareissa, käydään urheilutapahtumissa, käydään siellä täällä.

        Omikron levisi hämmästyttävällä vauhdilla tuplarokotettujen seurueessa
        https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/2b26b9b0-7364-4283-9250-1ee3d7da6f1f


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ovat alkaneet elämään. Käydään baareissa, käydään urheilutapahtumissa, käydään siellä täällä.

        Omikron levisi hämmästyttävällä vauhdilla tuplarokotettujen seurueessa
        https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/2b26b9b0-7364-4283-9250-1ee3d7da6f1f

        Kaikenlaisia ihmisiä on. Omikron leviää hyvin helposti. Oma kokemus sen nyt osoitti.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Kaikenlaisia ihmisiä on. Omikron leviää hyvin helposti. Oma kokemus sen nyt osoitti.

        Toki kaikenlaisia ihmisiä on ja nimenomaan ihmiset sitä virusta toisilleen tartuttavat.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Höpö höpö. Eivät ole alkaneet. Vastuulliset ihmiset ovat rokotteista huolimatta käyttäneet esim. maskia. Sitten on tämä Turtiaisen väki... Ei helv...

        Itse en kuulu kenenkään "väkeen" mutta olen sitä mieltä että sinä levität paniikkia, kun ilmeisesti itse olet paniikissa?

        Asiahan on niin, että vastuulliset ihmiset, kuten esimerkiksi itseäsi nimität, ovat rokotteen saatuaan elää sellaista elämää mitä viettivät ennen koronaa - ja siinä samalla levittäneet tautia jopa suuremmassa määrin kuin rokottamattomat (kuka minkäkin syyn takia) jotka ovat nököttäneet kodeissaan ja välttäneet kaikkia kontakteja ulkopuoliseen maailmaan.

        "Vastuullisten" osuutta on hyvin vähän käsitelty, vaan koko epidemian leviämisestä on jatkuvasti ja joka tuutista syytetty rokottamattomia, vaikka ei ole heidän taustoistaan mitään tiedettykään.

        Koeta nyt sinäkin tajuta, että ihmisillä on sairauksia joiden vuoksi heitä ei voi rokottaa. Itse ilmaiset kirjoituksillasi juurikin sitä minä minä-mentaliteettia.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Ihmiset kuvittelivat rokotteen saatuaan, että heillä on oikeus kulkea villinä ja vapaana mistään piittaamatta.

        Tulos on tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Ihmiset kuvittelivat rokotteen saatuaan, että heillä on oikeus kulkea villinä ja vapaana mistään piittaamatta.

        Tulos on tässä.

        Tämä kommentti oli vastaus 14:25 kirjoittaneelle.


    • Anonyymi

      Johtuisiko sairastuminen koronarokotteista?
      Immuunipuolustuksen keinotekoinen vahvistaminen tiettyä varianttia vastaan voi heikentää puolustusta muita uusia variantteja vastaan. Vrt. influenssarokotteet.

      • Anonyymi

        Ei johdu. Syy on selitetty juuri tuossa ylempänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei johdu. Syy on selitetty juuri tuossa ylempänä.

        No on se jo vähän liian paksua väittää, että ihminen saa koronatartunnan mielenterveyssyiden takia.


    • Anonyymi

      Omassa sairaanhoitopiirissä on ollut nyt 2 viikon aikana yli 650 tartuntaa, 3 sairaalahoidossa ja 0 tehohoidossa.
      Joku tässä mättää.
      Koko ajan on yle, hallitus ja asiantuntijat toitottaneet, että korona tartunnan saa vain rokottamattomat, jotka kuormittavat sairaanhoitoa ja tehohoitoa, eikä yksikään rokotettu saa tartuntaa ja rokottamaton tartunan saanut saa niin vakavat oireet, että joutuu teholle hengitys koneeseen, jokainen rokottamaton.
      Jos asia noin olisi, niin omassa sairaanhoitopiirissä olisi muutama tuhat tehohoidossa tälläkin hetkellä.

      • Anonyymi

        Mikä on teidän erityisvastuualue? Kaikissa yliopistosairaaloissa on ollut koronateholla potilaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on teidän erityisvastuualue? Kaikissa yliopistosairaaloissa on ollut koronateholla potilaita.

        Hmmm... Erityisvastuualue ja sairaanhoitopiiri ovat eri asioita ja yhdellä erityisvastuualueella voi olla useita yliopistosairaaloita. Sairaanhoitopiireistä osa antaa omia lukuja ja osassa sairaanhoitopiirejä ei ole yhtäkään tehohoidossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm... Erityisvastuualue ja sairaanhoitopiiri ovat eri asioita ja yhdellä erityisvastuualueella voi olla useita yliopistosairaaloita. Sairaanhoitopiireistä osa antaa omia lukuja ja osassa sairaanhoitopiirejä ei ole yhtäkään tehohoidossa.

        Erityisvastuualueella ( ERVA) on useita sairaanhoitopiirejä. Mutta entisiä ns. miljoonapiirejä on Suomessa viisi. Eli yliopistosairaalajohtoiset erityisvastuualueet Helsinki, Turku, Tampere, Kuopio ja Oulu.

        Silloin kun ne perustettiin, ajateltiin että yksi yliopistosairaala olisi miljoonaa asukasta varten. Tilanne on nyttemmin muuttunut.

        Sitä vaan, että kaikissa yliopistosairaaloissa on ollut koronateholla tiukkaa. Tiedän että esim. Seinäjoen keskussairaalasta on siirretty Taysiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm... Erityisvastuualue ja sairaanhoitopiiri ovat eri asioita ja yhdellä erityisvastuualueella voi olla useita yliopistosairaaloita. Sairaanhoitopiireistä osa antaa omia lukuja ja osassa sairaanhoitopiirejä ei ole yhtäkään tehohoidossa.

        Mun ope sanoi, kun joku vastasi väärin, että näin voi kyllä sanoa, mutta vain täydellisen tietämättömyyden antamalla itsevarmuudella. Ei millään pahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisvastuualueella ( ERVA) on useita sairaanhoitopiirejä. Mutta entisiä ns. miljoonapiirejä on Suomessa viisi. Eli yliopistosairaalajohtoiset erityisvastuualueet Helsinki, Turku, Tampere, Kuopio ja Oulu.

        Silloin kun ne perustettiin, ajateltiin että yksi yliopistosairaala olisi miljoonaa asukasta varten. Tilanne on nyttemmin muuttunut.

        Sitä vaan, että kaikissa yliopistosairaaloissa on ollut koronateholla tiukkaa. Tiedän että esim. Seinäjoen keskussairaalasta on siirretty Taysiin.

        No, jos näillä määrillä jo muka olla "kuralla" niin koko julkinen terveydenhuolto on surkeaa Suomessa. Ja tämähän onkin totta, korona on osoittanut, että Suomen julkinen terveydenhuolto järkyttävän surkeaa ja monissa kehitysmaissakin on parempi julkinen terveydenhuolto.


    • Anonyymi

      Digilompakko auttaa kaikkiin vaivoihin 😂🤣

    • Anonyymi

      Nämä pikkuflunssasta hourivat ne vasta viisaita ovat. Juuri sellaiset päättäjät varmaan halutaan demokraattiseen maahan, jossa yksi hururyhmä uhkailee koululaisia ja opettajia ja uhraavat sairaat oman agendansa alttarille.

      Pitää ihan Euroopasta ulos lähteä etsimään maata, jossa tuollainen diktatuuri on olemassa ja nämä mukamas paremmin tietävä juntta sitten nykyisinkin saa laittaa tautitialanteella maan polvilleen. Haaveissa on tuleva eliitti, jota he mukamas niin halveksivat.

      Mitä yksinkertaisempi se punainen kirja on (tai nykyisin joku nettiryhmä), sen useampi omaan ajateluun kykenemätön on alttiina vaikutukselle.

      Sääli, koska tiedän, että persuissakin on ihan tolkun ihmisiä, mutta ehkä he jo älyävät vaihtaa puoluetta.

      • Anonyymi

        Joku houru keksi, että nyt on tuhannen taalan ( tai ruplan) paikka aiheuttaa niin paljon kärsimystä kuin mahdollista. On meitä moneksi.


      • Anonyymi

        -Sääli, koska tiedän, että persuissakin on ihan tolkun ihmisiä, mutta ehkä he jo älyävät vaihtaa puoluetta.--

        Virta vie jo tosiaan Ano Turtiaisen suuntaan.


    • Anonyymi

      Taas sekopää vauhkoaa täällä!
      Mun lähipiirissä on lähipäivinä kymmeniä koronapositiivisia tuloksia. Jokaisella kuin tavallinen flunssa tai lievempi! Ainoa että tuttavapiirissäni kaikki sen verran viisaita,että sairastavat rauhassa kotona eikä lähde pikku flunssan takia ruuhkauttamaan sairaanhoitoa!
      Mutta kuin kaltaisesi idiootit meuhkaa,lähtee suuri osa näitä säälittäviä turhaan lääkäriin! Ennen koronaa olisivat menneet töihin ja kehuneet kuinka hyviä ovat kun sairaanakin tekevät töitä,nyt kun testiin kaksi viivaa niin juostaan itkemään lääkäriin! Luulosairaus on pahin

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan vähäoireinen lähde lääkäriin? Ei ainakaan niin ohjeisteta. Eristykseen vaan.
        Koronasairaat tulee ambulanssilla, hengitysvaikeuksien ja sydänoireitten takia. Ainakin meidän ensiapuun. Nyt kun tauti leviää kulovalkean tavoin, myös muiden vaivojen vuoksi tulleilla on yhä useammalla oireeton korona. Toki eristyksessä heidätkin tulee hoitaa, vaikka vaiva olisi mikä. Vähän pitää järkkäillä, tiloja ja henkilökuntaa, kun tilanne muuttuu pitkin työvuoroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan vähäoireinen lähde lääkäriin? Ei ainakaan niin ohjeisteta. Eristykseen vaan.
        Koronasairaat tulee ambulanssilla, hengitysvaikeuksien ja sydänoireitten takia. Ainakin meidän ensiapuun. Nyt kun tauti leviää kulovalkean tavoin, myös muiden vaivojen vuoksi tulleilla on yhä useammalla oireeton korona. Toki eristyksessä heidätkin tulee hoitaa, vaikka vaiva olisi mikä. Vähän pitää järkkäillä, tiloja ja henkilökuntaa, kun tilanne muuttuu pitkin työvuoroa.

        Monet työpaikat vaativat edelleen todistetta sairaudesta. Eli joko virallista testitulosta (kotitesti ei käy) tai lääkärintodistusta. Ei voi vain ilmoittaa, että on oireita.


    • Anonyymi

      Täällä on useampi kuin yksi kirjoittaja aloittajan lisäksi eikä ääliö Ano varmaankaan ole heidän joukossaan. Pikemminkin joukko tervettä järkeä edustavia ihmisiä.

    • Anonyymi

      No eipä ole kummoinen tauti jos on virtaa meuhkata netissä vaikka on muka sairas.

    • Anonyymi

      Tavikset vaatii taviksia ottamaan rokotteita koska mediassa lukee niin.

      • Anonyymi

        Rokotevastaiset taas ovat todella aikaansaseuraavia älykköjä. Ja varmasti kohta kuulemmekin heidän pahoittelunsa terveydenhuollolle aiheuttamastaa turhasta lisätyöstä. Maksumiehiksi en heistä ketään usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotevastaiset taas ovat todella aikaansaseuraavia älykköjä. Ja varmasti kohta kuulemmekin heidän pahoittelunsa terveydenhuollolle aiheuttamastaa turhasta lisätyöstä. Maksumiehiksi en heistä ketään usko.

        Salalittouskovaisilla on se oma uskontonsa, jonka nimeen vannovat.


    • Anonyymi

      Poliosta saa oireita vain kymmenisen prosenttia tartunnan saaneista, mutta yksi prosentti tartunnan saaneista halvaantuu.

      • Anonyymi

        Jos sattu olemaan kaksvuotiaan tytön äiti ja halvaantumisen jälkeen mies ei kestänyt , vaan otti eron. 24 -vuotiaana sairastui ja 82-vuotiaana kuoli. Erilainen elämä tuli. Onneks tuli rokotteet.


    • Anonyymi

      Terveydenhuolto sortuu turhaan byrokratiaan, kun räkätaudistakin täytyy olla todistus työnantajalle. Suomi on tässä suhteessa täysin sairas.

    • Anonyymi

      Suomessa pitää olla:
      - rokoteuskovainen
      - maskipelle
      - ilmastouskovainen
      - autovihamielinen
      - pyöräilijä (katuraivoaja)
      - hiihtäjä (laturaivoaja)
      - ahdistunut
      - sukupuoleton
      - köyhä
      - työssäkäynnillä ei niin väliä

      Muuten olet hylkiö...

      - heräilet alastomana ihanasti venytellen 25 °C makkkarissa
      - pieni tuli takkaan ja lehden luku toiselta puolen maailmaa tuodun kahvin kanssa
      - lähdet aamupäivällä kotoa virkeänä ja hyvin levänneenä
      - haet tallista autosi (isolla bensakasilla tietty)
      - käyt kaupassa normaaliin tapaan
      - ihmettelet seinille poukkoilevia maskipettereitä
      - tulet kotiin ja laitat ruoan
      - joka on tietenkin punaista lihaa (mustalla hiilidioksidilla kasvatettua)
      - illemmalla sitten puusaunaan

      • Anonyymi

        Luulotauti on pahin tauti kaikista.


    • Anonyymi

      Saa nähdä kelpaako neuvot nyt miten pääsee kuntoon kaikki pitää aina kokea kantapään kautta olen varoittanu noista piikeistä miljoona kertaa ettei ihmisten pidä niitä ottaa 😂🤣

      https://archive.ph/hKbmD

    • Anonyymi

      > Tartuntamäärät ovat viimeisen varantin myötä valtavat. Esimerkiksi itsekin olen nyt sairaana ja puolikuntoisena sohvalla.

      Ennen vuotta 2020 tuo oli ihan normaalia ja pidettiin normiflunssana.

      Tartuntamäärillä ei oikeasti ole mitään merkitystä, vain sillä, miten vakavasti ihmiset ovat sairaita.

      • Anonyymi

        Oireeton sairas uusi normaali :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oireeton sairas uusi normaali :D

        Nykyäänhän ihminen on vakavasti sairas ja tarvitsee jatkuvaa tehohoitoa jos on vaikka paha mieli. Syynä saattaa olla vaikka ettei mamma jaksa koko ajan paijata päätä.


    • Anonyymi

      RuuttaReetta taas repäisee xD Eikö yhtään hävetä tuollainen feikkaaminen? Kai ymmärrät, että tarinointisi ja feikki someroolisi on täysin läpinäkyviä? Yritähän nyt aikuistua jo hyvä ihminen! xD

    • Anonyymi

      Kaikki normaalit ihmiset tietää jo, että omikron on varianteista lievimmästä päästä. Moni media on jo uutisoinut ympäri maailman eri tutkijatahojen havaintoja, että omikronin myötä nähdään yhä vähemmän koronatapauksia ja koronaan tulee suhtautua jo kuin kausi-influenssaan. Norjalaiset tutkijat sanoi heti Afrikasta tulleiden uutisten jälkeen, että nopeasti leviävä lieviä oireita aiheuttava virus on kuin lottovoitto maailmalle. Ja sitä omikron on, lievä virus.

      Miksi meillä tartunnat lähti kovaan nousuun? Se alkoi jo ennen omikronia ja syynä on hallituksen koronalinkostrategia, joka oli lähtökohtaisesti tuhoon tuomittu yritys mm. ehkäistä konkursseja ja työttömyyden lisääntymistä. Kuvitella, että kesken epidemian hallitus kyhää luvan (lupa tartuttaa -passi) ohittaa taudin leviämisen ehkäisyn kannalta tärkeitä rajoituksia. On täysin selvää, että omikron on olkiukkotaivaan lahja hallitukselle.

      • Anonyymi

        Ja silti ihmisiä on kuollut siihen omikroniinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja silti ihmisiä on kuollut siihen omikroniinkin.

        Niin, mutta on otettava huomioon se että menehtyneillä on ollut muita perussairauksia.

        Tänäänkin uutisissa kerrottiin koronaan LIITTYVISTÄ kuolemista. Useastihan on ollut niin, että korona on havaittu vasta siinä vaiheessa, kun ihminen on joutunut sairaalaan jonkun perussairautensa vuoksi.

        Pitää tarkastella asioita puolueettomasti, kaikki asianhaarat huomioonottaen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta on otettava huomioon se että menehtyneillä on ollut muita perussairauksia.

        Tänäänkin uutisissa kerrottiin koronaan LIITTYVISTÄ kuolemista. Useastihan on ollut niin, että korona on havaittu vasta siinä vaiheessa, kun ihminen on joutunut sairaalaan jonkun perussairautensa vuoksi.

        Pitää tarkastella asioita puolueettomasti, kaikki asianhaarat huomioonottaen.

        "Useastihan on ollut niin, että korona on havaittu vasta siinä vaiheessa, kun ihminen on joutunut sairaalaan jonkun perussairautensa vuoksi."

        Onko? Missä tämä on sanottu? Kuinka usein näin on käynyt?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        "Useastihan on ollut niin, että korona on havaittu vasta siinä vaiheessa, kun ihminen on joutunut sairaalaan jonkun perussairautensa vuoksi."

        Onko? Missä tämä on sanottu? Kuinka usein näin on käynyt?

        Lue enemmän, luulet vähemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue enemmän, luulet vähemmän.

        Lue itse.

        Kyse on siitä, missä.ja kuka jotakin tuollaista on sanonut. Se on aina se olennaisin juttu.


    • Anonyymi

      Harmi, että olette sairastuneet.
      Pikaista paranemista!
      Onko korona vai joku muu flunssanaiheuttaja?
      Jostain syystä jotkut saa pahempia oireita kuin toiset, sitä ei kai tiedetä miksi.

    • Anonyymi

      Montako piikkiä takana? Toivottavasti sentään vältyit niiltä. Kenkkua, jos joutuu pelkäämään koronan lisäksi myös piikitysten seurauksia.

      Itse valitsin koronan ilman piikkejä, ja nyt on luonnollinen immuniteetti. Jos olisin ottanut piikit, olisin hyvin mahdollisesti nyt tilanteessa jossa minua pitäisi piikittää lopun ikääni jonkin nuhan takia.

      • Anonyymi

        Elämäni aikana olen saanut kymmenittäin rokotteita ihan vauvasta asti. Ei tunnu missään.


    • Anonyymi

      Kuolleita 1724, tehohoitojaksoja jotain 1500, joista kuolleita 18%, loput säilyivät hengissä.
      Ei kappalemääräisesti iso verrattuna siihen, että Suomessa on 5,5 miljoonaa ihmistä.

      Harmittaa että kuolleista ja tehohoidetuista koronapotilaista on ollut suurin osa rokottamattomia.
      Jos olisi voinut rokotteella estää. Mutta ei jossittelu auta.
      Olisi kiva, jos jaltain rokotevastaiselta löytyisi vähän nöyryyttä ja pyytäisivät anteeksi.
      En tarkoita heitä, jotka eivät oman lääketieteellisen tilansa vuoksi voi ottaa rokotetta.
      Ihan vaan näitä ylimielisiä, omahyväisiä ja piittaamattomia.

      • Anonyymi

        "Harmittaa että kuolleista ja tehohoidetuista koronapotilaista on ollut suurin osa rokottamattomia."

        Taatusti suomessa kuolee eniten rokotettuja koska niitähän on suurin osa ihmisistä.

        Rokotehaittoihin on myös kuollut ihmisiä
        A:niitä ei edes tehohoidolla koiteta pelastaa?
        B:koitetaan pelastaa mutta ei kerrota julkisuuteen montako niistä tehohoidossa makaa?


    • Anonyymi

      Lesboisista ja homokeisistä on siis puolet yhä toimintokuntoisia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rokotteen tehot laskee nopeasti

      • Anonyymi

        Tämä on totta. Liian nopeasti laskee teho jotta nämä nykyiset rokotteet olisivat tie pois pandemiasta.


    • Anonyymi

      Omikron läpäisee rokotteen

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kaikesta päätellen myös vuosi sitten kiertäneet variantit läpäisi koronarokotteen mutta olivat paljon lievempioireisia (yleensä oireettomia) koronarokotetuilla.

        Pfizerin lääketutkimuksessa ei nimittäin säännöllisesti testattu koronatartuntaa kaikilta osallistujilta vaan pelkästään niiltä, jotka oireiden takia hakeutuivat testeihin. Kun nyt on osoittautunut, että esim. Pfizerin koronarokote lieventää oireita muttei estä tartuntaa eikä levittämistä, niin yksinkertaisimmalta selitykseltä vaikuttaa, että Pfizerin koronarokotteen teho kohdistuu pelkästään vakaviin oireisiin. Tartuntaa vastaan Pfzerin koronarokotteen teho on ollut alunperinkin paljon, paljon huonompi kuin on raportoitu.

        Huonoa tutkimusta tekivät, joka meni sponsorilääkäreille läpi sellaisenaan. Tosin ei nuo lääkärit muutenkaan mitään erityisen osaavia ole luonnontieteen tekemisen periaatteiden tai matemaattisten menetelmien osalta. Kunhan vain tärkeilevät valkoisella takillaan ilman erityisiä avuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikesta päätellen myös vuosi sitten kiertäneet variantit läpäisi koronarokotteen mutta olivat paljon lievempioireisia (yleensä oireettomia) koronarokotetuilla.

        Pfizerin lääketutkimuksessa ei nimittäin säännöllisesti testattu koronatartuntaa kaikilta osallistujilta vaan pelkästään niiltä, jotka oireiden takia hakeutuivat testeihin. Kun nyt on osoittautunut, että esim. Pfizerin koronarokote lieventää oireita muttei estä tartuntaa eikä levittämistä, niin yksinkertaisimmalta selitykseltä vaikuttaa, että Pfizerin koronarokotteen teho kohdistuu pelkästään vakaviin oireisiin. Tartuntaa vastaan Pfzerin koronarokotteen teho on ollut alunperinkin paljon, paljon huonompi kuin on raportoitu.

        Huonoa tutkimusta tekivät, joka meni sponsorilääkäreille läpi sellaisenaan. Tosin ei nuo lääkärit muutenkaan mitään erityisen osaavia ole luonnontieteen tekemisen periaatteiden tai matemaattisten menetelmien osalta. Kunhan vain tärkeilevät valkoisella takillaan ilman erityisiä avuja.

        Hmm... Mikä taho sitten on osaavampi?


    • Anonyymi

      Älä nyt v***u ala näiden trollien kanssa väittelemään. Yhtä hyödytöntä kuin menisit pyromaanille väittämään ettet saa mitään kiksejä tulipalojen sytyttämisistä.

    • Anonyymi

      Ai raha ratkaisee ongelman?

      ETTE ole vielä edes lähellä ongelman ydintä.

      Ytimeen pääsy näyttää vievän vielä aikaa.

      Ihmisiin piikitetään tuntematonta lientä
      ja aloittajan mielestä lääkäri/ hoitaja
      muuttuu...kivaksi rahalla?

      oho

    • Avaukseeni liittyvä keskustelu on oikein tyyppiesimerkki siitä, millaista meno täällä on. Samalla konkretisoituu ikävällä tavalla myös se, millaisia ihmisiä täällä pyörii. Eipä epäselväksi jää myöskään muutamien tavoite: sotkea ja repiä ja raastaa. Varsinaisia keskustelijoita täällä on vähän.

      Avauksessa oli kyse siitä, että se näyttää aika lapselliselta, kun jotkut jaksavat länkyttää siitä, miten korona on vain pikku flunssa. Sitä samaa on täällä jokunen sähläri jaksanut toistella joka päivä. Tervettä? No ei.

      Lapselliselta se näyttää siksi, että jokainen VÄHÄNKÄÄN ympärilleen katsova näkee kyllä, miten juuri nyt Omikron-variantti on aiheuttanut suuria ongelmia. Ihmisiä on paljon kipeinä. Kun lapset sairastuvat, myös aikuiset joutuvat olemaan kotona. Ymmärrän kyllä sen, että kun ihminen on syvällä narsismissaan, hän ei kykene ajattelemaan sitä, että muillakin kuin hänellä itsellään olisi jotakin väliä.

      Ehkäpä tilanteen ongelmat havainnollistuvat silloin, kun lunta tulee ja tie ei olekaan aurattu, kun auraajat ovat kipeinä? Tai, kun et sinne TK:hon pääse kuin 40 tunnin viiveellä? Siinä vaiheessa ei autakaan se, että jankuttaa rokotteiden haittavaikutuksista ja siitä, että Korona on vain pieni nuha.

      Tämä oli siis aloituksen aihe. Vastoin yhden länkyttäjän maanista jankutusta, kyse ei ole hysteriasta. Mitä tässä paniikki auttaa? Kyse vain on siitä, että vastoin näiden älykääpiöiden sössötyksiä se ON ongelma, jos moni on sairaana yhtä aikaa! Se on ollut se ongelma koko ajan ja sitä nämä äärimmäisen tyhmät jankkaajat eivät halua nähdä! Heillä ei kerta kaikkiaan ole halua ymmärtää.

      Ongelma ei poistu sillä, että tänne syötetään samoja iskulauseita kuin jossakin vanhassa propagandafilmissä. Nämä länkyttäjät voisivat ihan aluksi vaikkapa etsiä itselleen jotakin järkevää tekemistä.

      • Anonyymi

        Voi voi sentään. Älä nyt sentään pahoita mieltäsi, sillä olet ihan itse omilla provosoivilla kommenteillasi saanut ihmiset takajaloilleen.

        Äläkä jakele ihmisille oppejasi tyyliin "etsiä itselleen jotakin järkevää tekemistä". Elä ja anna toistenkin elää - niin kauan kuin tässä nyt itsekukin vielä elelee.

        Ehkä olet liian ylemmyydentuntoinen näille palstoille? Sen kuvan olet itsestäsi antanut, enkä ihmettele yhtään sitä, että joillakin nousee karvat pystyyn.


      • Anonyymi

        Jaha, en kuitenkaan näe itse ainuttakaan syytä aivottomaan paniikkiin. Itse en etätöitä suostu tekemään, joten menen huomennakin normaalisti konttorille töihin. Ja olen matkustellut paikasta toiseen täysin normaalisti ja jopa käynyt juhlissa viime viikkoina enkä näe tuossa mitään ongelmaa.

        Lähinnä kaltaisesi ihmiset ovat mielisairaita hysteerisiä fasisteja jotka rääkyvät ihmisiä tappavan totalirismin perään. Oikeasti mitään syytä hysteriaan ei ole, vaan korona on vaan influenssaan verrattava tauti muiden joukossa. Toki monet influenssat ovat olleet paljon tappavampia kuin korona, mutta rääkyvät fasistit valehtelevat kaikenlaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi sentään. Älä nyt sentään pahoita mieltäsi, sillä olet ihan itse omilla provosoivilla kommenteillasi saanut ihmiset takajaloilleen.

        Äläkä jakele ihmisille oppejasi tyyliin "etsiä itselleen jotakin järkevää tekemistä". Elä ja anna toistenkin elää - niin kauan kuin tässä nyt itsekukin vielä elelee.

        Ehkä olet liian ylemmyydentuntoinen näille palstoille? Sen kuvan olet itsestäsi antanut, enkä ihmettele yhtään sitä, että joillakin nousee karvat pystyyn.

        Tyypillisen trollin tapaan länkytät sivussa asiasta. Otat kantaa minuun etkö siihen mitä sanon. Onnetonta tunarointia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaha, en kuitenkaan näe itse ainuttakaan syytä aivottomaan paniikkiin. Itse en etätöitä suostu tekemään, joten menen huomennakin normaalisti konttorille töihin. Ja olen matkustellut paikasta toiseen täysin normaalisti ja jopa käynyt juhlissa viime viikkoina enkä näe tuossa mitään ongelmaa.

        Lähinnä kaltaisesi ihmiset ovat mielisairaita hysteerisiä fasisteja jotka rääkyvät ihmisiä tappavan totalirismin perään. Oikeasti mitään syytä hysteriaan ei ole, vaan korona on vaan influenssaan verrattava tauti muiden joukossa. Toki monet influenssat ovat olleet paljon tappavampia kuin korona, mutta rääkyvät fasistit valehtelevat kaikenlaista.

        Et pystynyt sinäkään ottamaan kantaa siihen mitä sanoin, vaan selittelet omiasi.

        Kyse on periaatteessa samasta asiasta kuin siitä, että joku huomauttaisi sinulla olevan paskat housuissa ja sinä alkaisit puhua säästä.

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Mites denialistit pärjäilee tänään, onko suoja "pieneltä flunssalta" pitänyt vai onko fasistien rääkyminen pelotellut jopa ottamaan rokotteen?

      • Ainahan sillä väellä hyvin menee.

        Sikäli jännää väkeä, että he kaikki ensiksikin tuntevat paljon rokotteista haittavaikutuksia saaneita.

        Toisaalta, he itse eivät ota ikinä mitään piikkejä, mutta eipä heillä myöskään mitään sairauksia ole.

        He eivät myöskään maskeja pidä missään, joten he eivät ole työssä ainakaan terveydenhuoltopuolella.

        He kuitenkin tietävät kaiken terveysasioista.

        Monipuolisia kavereita.


    • Anonyymi

      Valtamedian mukaan selvä Long Covid tapaus 😂🤣

      • Kuka?


      • Ahaa. Ai että oli hyvä heitto!

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ahaa. Ai että oli hyvä heitto!

        🤣🤣🤣

        Long Covid on ikuinen Bluetoothilla voi tarkastaa 😂🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Long Covid on ikuinen Bluetoothilla voi tarkastaa 😂🤣

        Näinhän se on.


    • Anonyymi

      Yleisesti ottaen, omikron vaikuttaisi olevan rokotetuille yleensä vain flunssa. Rokottamattomia se saattaa tappaa, mutta sillä ei ole väliä.

      • Minulla on kolme rokotusta ja omikron päällä. On ollut lauantaista saakka. Yksi päivä oli kuumetta ja sen jälkeen lähinnä perusflunssan oireita. Vielä on jonkin verran yskää ja limaisuutta.

        Sitä en tiedä, mikä oli rokotteiden rooli tässä. Ehkä oireet vähän lievenivät. Ilmeisesti tämä variantti on lievempi kuin aiemmat oireiltaan.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Minulla on kolme rokotusta ja omikron päällä. On ollut lauantaista saakka. Yksi päivä oli kuumetta ja sen jälkeen lähinnä perusflunssan oireita. Vielä on jonkin verran yskää ja limaisuutta.

        Sitä en tiedä, mikä oli rokotteiden rooli tässä. Ehkä oireet vähän lievenivät. Ilmeisesti tämä variantti on lievempi kuin aiemmat oireiltaan.

        Sait myrkkyä pulloissa oireet kertoo sen 😂🤣


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Minulla on kolme rokotusta ja omikron päällä. On ollut lauantaista saakka. Yksi päivä oli kuumetta ja sen jälkeen lähinnä perusflunssan oireita. Vielä on jonkin verran yskää ja limaisuutta.

        Sitä en tiedä, mikä oli rokotteiden rooli tässä. Ehkä oireet vähän lievenivät. Ilmeisesti tämä variantti on lievempi kuin aiemmat oireiltaan.

        Vaikka oletkin välillä aika persläpi niin hommaa tätä ainetta tohon vaivaa se auttaa Asetyylisalisyylihappo 😂🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka oletkin välillä aika persläpi niin hommaa tätä ainetta tohon vaivaa se auttaa Asetyylisalisyylihappo 😂🤣

        Sinä taas olet tavattoman sivistynyt ja älykäs keskustelija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sait myrkkyä pulloissa oireet kertoo sen 😂🤣

        Harmiksesi voin todeta, että olen virkistymässä. Lisäksi olen joutunut tekemään käytännössä työtä sairaslomastani huolimatta.

        Miten muuten tuo sinun ilmiselvä tyhmyytesi? Miten sitä saisi hoidettua?


    • Anonyymi

      Ja muinaiset kansat tiesi jo reseptin Vihreet Tee,Inkivääri,Hunaja sekä sitruuna 😂🤣

      • Ne muinaiskansat tuppasivat kyllä kuolemaan massoittain erilaisiin ruttoihin. Tutustu myös siihen, miten espanjalaiset tuhosivat eteläisen Amerikan intiaaneja tartuttamalla heitä.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ne muinaiskansat tuppasivat kyllä kuolemaan massoittain erilaisiin ruttoihin. Tutustu myös siihen, miten espanjalaiset tuhosivat eteläisen Amerikan intiaaneja tartuttamalla heitä.

        No sitähän eliitti tekee piikeillä nyt 😂🤣


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ne muinaiskansat tuppasivat kyllä kuolemaan massoittain erilaisiin ruttoihin. Tutustu myös siihen, miten espanjalaiset tuhosivat eteläisen Amerikan intiaaneja tartuttamalla heitä.

        Tiedätkö et ne heitti ruumiita niiden pohjavesialtaisiin ja sieltä ne haki vettä ja sairastu ota selvää 😂🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän eliitti tekee piikeillä nyt 😂🤣

        Niinkö? Kokonaisia kuntiako on kuollut? Sinä tiedät sen?

        Et taida oikein ymmärtää asioita. Surullista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö et ne heitti ruumiita niiden pohjavesialtaisiin ja sieltä ne haki vettä ja sairastu ota selvää 😂🤣

        Hmm... Tutustupas asioihin vielä lisää.


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Hmm... Tutustupas asioihin vielä lisää.

        Ei tarvitse enää uudestaan tutustua 😂🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse enää uudestaan tutustua 😂🤣

        No se on ilo kuulla. Teksteistäsi paistava laaja yleissivistys saakin ihan hymyn huulilleni.

        🤣🤣🤣


      • Onko sinulla jostakin paha mieli, kun pitää kiukutella?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Onko sinulla jostakin paha mieli, kun pitää kiukutella?

        Harvoin kiinnostaa jutella ihmisen kanssa joka ei tiedä mistään mitään 😂🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin kiinnostaa jutella ihmisen kanssa joka ei tiedä mistään mitään 😂🤣

        Kuules. En jaksa nyt enää leikkiä kanssasi. Teen jotakin muuta. Kinastele siis itseksesi!

        Heitä kuitenkin jotain oikein nasevaa, niin luen sen huomenna ja ehkä jopa vastaan.

        Moi moi.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Paras ratkaisu koronaepidemian hoitamiseksi olisi jakaa kaikille aseet ja ammuksia.

      Sitten katsotaan puolen vuoden kuluttua kumpi osapuoli oli oikeassa.

      • Aika radikaalia. Denialistit ovat jo muutenkin järjestäytynyttä yhteiskuntaa vastaan. He ymmärtävät vain omia oikeuksiaan. Ei kannata edes vihjata heille tuollaisia.


    • Anonyymi

      Koronapsykoosi on vähentynyt, samoin maskihysteria. Lähimarketissa enää pari typerystä piti rättiä naamallansa ja heille naurettiin. Kyllä näki että nuo maskilaiset tunsivat häpeää omasta idioottimaisuudestaan. Vain pelokas pälyilevä katse näkyi sieltä maskin takaa.

      • TruthReallyHurts

        Aika nolo teksti. Hävettääkö?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Aika nolo teksti. Hävettääkö?

        Erittäin kuvaava kirjoitus edellisellä postaajalla maskihysteerikoista ja heidän vähäjärkisyydestään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin kuvaava kirjoitus edellisellä postaajalla maskihysteerikoista ja heidän vähäjärkisyydestään.

        Tuoko tuli mieleen lähes neljä kuukautta myöhemmin?

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Tuoko tuli mieleen lähes neljä kuukautta myöhemmin?

        🤣🤣🤣

        Ja sinä pelle se täällä päivystät, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Sinulla on säälittävä pakonomainen tarve saada sanoa viimeinen sana, vaikkakin se antaa sinusta vain entistä typerämmän kuvan.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä pelle se täällä päivystät, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Sinulla on säälittävä pakonomainen tarve saada sanoa viimeinen sana, vaikkakin se antaa sinusta vain entistä typerämmän kuvan.

        🤣🤣🤣

        Helpottiko?


    • Anonyymi

      Jos olisit todella sairas et kirjoittelisi tänne----->flunssa se vain on.

      • Niinkö?


      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Niinkö?

        Niin se on, vai etkö ole koskaan ollut niin kipeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on, vai etkö ole koskaan ollut niin kipeä.

        Olen, mutta se ei liity tähän.

        Miksi ihmeessä alat jankuttaa vanhasta ketjusta?


    • Anonyymi

      Mieletöntä on tämä flunssan kokonaan katoaminen melkein kahdeksi vuodeksi:
      https://t.me/JFK_TV/10195
      Vai vaihtoiko räkätauti vain nimeään median pyörityksessä?

    • Anonyymi

      Unitauti iski.
      Työterveyslääkäri totesi, että jos pysyy 6 tuntia päivässä hereillä, on kykenevä 8 tunnin työpäiväänn.

    • Anonyymi

      Tottakai ne ovat valtavat, jokainen otettu piikki levittää virusta eteenpäin. Koska rokotteessa on koronavirusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen rokottamaton ja minulle tämä korona oli vain 2 päivää saikkua ja kuume heitteli siellä 37.6 paikkeilla tämän ajan, normi flunssa minusta.

      Tein kyllä sen Govid-kotitestin ja 2 punaista palkkia nousi mittarille ylös.

      • Ihmeellinen tuo logiikka: kun sinulla on ollut jokin sairaus tietynlaisena tai ei ole ollut mitään, muillakaan ei sen kummempia ole.

        Osalla muuten on esimerkiksi se toinen tartunta ollut kovempi. Koronassa ei ole mitään logiikkaa.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe