Pääministeri esiintynyt somekuvissa oikein näyttävänä usein ja eri lehtien palstoilla- tietysti, mikä nyt tuossa asemassa on selvää.
Liekö itserakastumista mukana, mutta miksi kuvista puuttuu aina aviomies ja lapsi !?
Miksi Marinilta ei tule perhekuvia ?
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä lapsi ei ole tarpeeksi edustavan näköinen
- Anonyymi
Tai haluaa esiintyä sinkkuna. On tyrkyllä Ilmarin junan kolmanneksi vaunuksi.
- Anonyymi
ehkä kersa alkaa nöyttää liikaa ilmarilta
- Anonyymi
Miksi pitäisi tulla?
- Anonyymi
No jotta turtaisiperseet pääsisivät räkyttämään.
- Anonyymi
Mies taas vaikuttaa femiiniseltä
- Anonyymi
Menepäs sanomaan tuo miehelle nokakkain, niin voi käydä niin että sinun nokkasi on sen jälkeen toisella puolella päätä.
- Anonyymi
Ennen niitä tuli. Hääkuvaa ja leikkipuisto kuvaa ja pikku tarinoita lapsesta ja äitienpäivä kuvaa... Kadonnut koko perhe.
- Anonyymi
Saako sanna ja ilmarikin jo lapsen?
- Anonyymi
Maa kutsuu! Aviomies ja lapset eivät ole politiikassa ja heillä on oikeus yksityisyyteen.
- Anonyymi
kyllä ne oli naistenlehdissä tönkösti poseeraten. Sitten tämä räikkönen hävisi jonnekin ja tilalle tuli se puudeli.
- Anonyymi
Miksi Purrasta ei ole kuvaan Putin kanssa? Miksi ne salataan?
- Anonyymi
purrasta oli videonpätkä, missä se oli bikineissä kännissä halla-ahon kanssa veneessä lohjan järvellä.
- Anonyymi
Miten Purra tähän liittyy, voisitko krtoa sen meille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitty samalla tavalla kuin Sanna vaikkapa Purra-keskusteluun,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nämä punikit osaa, aina kun eivät pärjää niin aloittavat lässytyksen persuista.
"Kuollut punikki, paras punikki", valkoisten tunnuslause 1918.
- Anonyymi
halla-ahon perhekuvat missä? näkyykö niissä se lehtolapsi?
- Anonyymi
Miten Halla-Aho tähän liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
baarikohu pilasi marinin maineen ties vaikka lie noitakin
en osaa selittää päässä suvertaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
halla-aho tähän siten että hän kaivelee persettään ja sitten haistelee sormiaan ja ihna julkisella paikalla.
- Anonyymi
En minä usko, että kukaan huolii Sannaa, menee kyllä petikaverina nuorilla pojilla, harjoitellessa ja niin poispäin, luulisin ettei isättömästä tytöstä ole vaimoksi.
- Anonyymi
Kun puhui kännissä Bonereista, olihan sen kuvatekstin taustalla mies?
- Anonyymi
Demarit hädissään tuon kahjon pääministerin takia?
- Anonyymi
Jos se häpeää perhettään?
Mies ei ole komea, eikä lapsi kaunis? - Anonyymi
Niin ei ole Marinista liiemmalti perhekuvia.
VIIDENJÄLKEEN OHJELMASSA 18.1. HUOMENNA KUITENKIN ESIINTYVÄT AVIOPARI PEKKA HAAVISTO...JA....ANTONIO FORES - Anonyymi
Sanna varmaan laittaa sellistään selfien.
- Anonyymi
miksi purralta ei tule persekuvia?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749