"niinkuin
yhden ihmisen kautta
synti tuli maailmaan,
ja synnin kautta kuolema,
niin
kuolema on tullut
kaikkien ihmisten osaksi,
koska kaikki ovat syntiä tehneet"
Synti tuli maailmaan
yhden ihmisen kautta siten,
että tämä teki syntiä
eli nielaisi synnin hedelmän.
Ja niin
eli samalla tavalla
eli siten
synti on tullut kaikkiin,
kun ovat syntiä tehneet.
Kun minä tein syntiä,
synti tuli minuun.
Ja minä kuolin (hengellisesti).
"Synti petti minut ja tappoi"
Ennen sitä
minä olin elävä sielu.
Sen jälkeen minä olin kuollut sielu.
Ja siksi minun täytyi syntyä
uudesti ylhäältä Hengestä.
Miten synti tuli minuun
35
77
Vastaukset
Se tuli perintönä Jeesuksen tappaneilta esi-isiltäsi.
Ja vaikuttaa sinussa edelleen, koska et ole pystynyt tähän:
"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."Henki kirjoitti:
Kärsikö Jeesus dementiasta?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17085874Jeesus ei kärsinyt, mutta sinä näytät nauttivan syntisairauksistasi, jotka ovat tehneet sinusta siivosyntisen.
TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesus ei kärsinyt, mutta sinä näytät nauttivan syntisairauksistasi, jotka ovat tehneet sinusta siivosyntisen.
Miten selität, että Jeesus puhui ristiin?
TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesus ei kärsinyt, mutta sinä näytät nauttivan syntisairauksistasi, jotka ovat tehneet sinusta siivosyntisen.
Siivosyntisen, joka Riettauden virrasta huutelee herjauksiaan.
TeuvoSuni kirjoitti:
Siivosyntisen, joka Riettauden virrasta huutelee herjauksiaan.
Henki kirjoitti:
Jeesus ei puhut ristiin, vaan ristiltä:
Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
"Tämä on juutalaisten kuningas."
Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
Mutta toinen moitti häntä:
"Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."
Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi, Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.
Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.
Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikasteella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:
"Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.
Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Tästä alkoi minunkin taivastie Sanna myrskyn päivänä 11.8.1985.TeuvoSuni kirjoitti:
Jeesus ei puhut ristiin, vaan ristiltä:
Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
"Tämä on juutalaisten kuningas."
Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta.
Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
Mutta toinen moitti häntä:
"Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta?
Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."
Jeesus vastasi: "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."
Vesikaste jäi tämän maailman ruhtinaalle, ja hänelle Golgatalla heitettyjen pappien tehtäväksi, Liitämällä ihmiset jäseniksi erihenkisiin kristinuskon lahkoihin.
Ja kova riitely käy edelleen siitä upotetaanko vai valelellaanko vedellä.
Pyhän Hengen kasteesta ei muuta tule kuin vesikasteella kastettujen herjaukset, koska tämä kaste annetaan aina suoraan taivaasta, ilman ihmiskäsiä:
"Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat.
Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa.
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Tästä alkoi minunkin taivastie Sanna myrskyn päivänä 11.8.1985.Ajatuksesi harhailee samalla tavalla, olethan vanha höperö ja avuton dementikko, joka kuvittelee saaneensa Pyhän Hengen. Etkö tiennyt, että kaltaisesi hengelliset murhaajat eivät sitä saa?
Henki kirjoitti:
Ajatuksesi harhailee samalla tavalla, olethan vanha höperö ja avuton dementikko, joka kuvittelee saaneensa Pyhän Hengen. Etkö tiennyt, että kaltaisesi hengelliset murhaajat eivät sitä saa?
Mistä sinä sen tiedät, että sinun minua on pakko minua herjata ja vihata?
TeuvoSuni kirjoitti:
Mistä sinä sen tiedät, että sinun minua on pakko minua herjata ja vihata?
En minä sinua vihaa, osoitan vain ja ainoastaan rakkautta. Mistäkö tiedän mitä?
Henki kirjoitti:
En minä sinua vihaa, osoitan vain ja ainoastaan rakkautta. Mistäkö tiedän mitä?
Saatanan suurin rakkaus, on Pyhän Hengen herjaus.
Se jotuu k,aukaa menneisyydexstä, kun ryhtyi sotaan Jumalaa vastaan. Hävisi sen:
"Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
Sen raivo kohdistuu Jumalaan. hänen henkensä herjaukseen.
Ja rakkaus ihmisiin, jotka ottivat hänet avosylin vastaan. Rakentamalla koko maailman täyteen temppeleitä hänelle ja hänen papeilleen.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan suurin rakkaus, on Pyhän Hengen herjaus.
Se jotuu k,aukaa menneisyydexstä, kun ryhtyi sotaan Jumalaa vastaan. Hävisi sen:
"Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."
Sen raivo kohdistuu Jumalaan. hänen henkensä herjaukseen.
Ja rakkaus ihmisiin, jotka ottivat hänet avosylin vastaan. Rakentamalla koko maailman täyteen temppeleitä hänelle ja hänen papeilleen.Tässä TAAS sinä Suni tuomitsit itse itsesi !
Onneksi olkoon taas !
Sinä nimittäin itse väität niin, että Pietarissa ja Paavalissa vaikuttava Pyhä Henki olikin mukamas saatana / paha henki !
Eli tälläinen Pyhän Hengen halveeraaminen on juuri sitä, mistä Raamattu puhuu ja todistaa sinun kohdalla:
Matt. 12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
Eli vaikka herjaat julksisesti Jumalan valittuja, eli Paavalia ja Pietaria, niin sen voisit saada anteeksi vielä, mutta kun sinä siis väität Pyhää Henkeä saatanaksi / pahaksi hengeksi, niin se onkin paljon paljon vakavampi asia jo ! Anonyymi kirjoitti:
Tässä TAAS sinä Suni tuomitsit itse itsesi !
Onneksi olkoon taas !
Sinä nimittäin itse väität niin, että Pietarissa ja Paavalissa vaikuttava Pyhä Henki olikin mukamas saatana / paha henki !
Eli tälläinen Pyhän Hengen halveeraaminen on juuri sitä, mistä Raamattu puhuu ja todistaa sinun kohdalla:
Matt. 12:32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
Eli vaikka herjaat julksisesti Jumalan valittuja, eli Paavalia ja Pietaria, niin sen voisit saada anteeksi vielä, mutta kun sinä siis väität Pyhää Henkeä saatanaksi / pahaksi hengeksi, niin se onkin paljon paljon vakavampi asia jo !Tyhmyyden huipulla seisot sinäkin, kun et usko Paavalin omia sanoja
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en pääse irti pahasta.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
Syntisenä hänet naulittiin Pietarsin kanssa Roomassa. Jeesuksen sanojen mukaisesti.
"Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan.
Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!
Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Tyhmyyden huipulla seisot sinäkin, kun et usko Paavalin omia sanoja
"En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
Huomaan siis, että minua hallitsee tällainen laki: haluan tehdä hyvää, mutta en pääse irti pahasta.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
Syntisenä hänet naulittiin Pietarsin kanssa Roomassa. Jeesuksen sanojen mukaisesti.
"Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan.
Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!
Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa."Valehtelet Teuvo jälleen. Paavali oli Rooman kansalainen, häntä ei ristiinnaulittu vaan mestattiin miekalla.
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet Teuvo jälleen. Paavali oli Rooman kansalainen, häntä ei ristiinnaulittu vaan mestattiin miekalla.
Sama lopputulos, vaikka olisi, kivitetty kuoliaaksi, kuten Jeremia ja Stefanos.
Tai sahattu elävänä kappaleiksi, kuten Jesaja.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Tai sahattu elävänä kappaleiksi, kuten Jesaja.Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Valheillasi yrität muokata totuutta ja esittää se sinulle sopivassa valossa.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Valheillasi yrität muokata totuutta ja esittää se sinulle sopivassa valossa.
Totuus tulee Pyhän Hengen esittämässä muodossa.
Siksi sinunkin on sitä pakko herjata.
Samoin kuin esi-isäsi herjasivat lähettäjääni Jeesusta:
"Sietämätöntä puhetta
Kuka voi kuunnelle tuollaista
Kuolema tuolle miehelle."
Siksi minäkin tässä odottelen, milloin porstuvassa kolisee:
Devoit7.2.2007 21:30
Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
Noutaja se tulee Teuvollekin.
Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
On aika tehdä valmisteluja.
Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
Siskonpoika tulee.
Raju eksytys torjuttu!
HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Kiäh kiäh PoistatinTeuvon aloituksen.
Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
Teinppyynnönpois
Okkultismi (Aivopieru) ei kuulu Raamattu - eikä Pyhä Henki palstalle.
Poistattakaa Teuvon aloitukset
Poisperkelepalstalta
Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
Siksi kun kirjoitat valheita.
Tein poistopyynnön.
Poisperkelepalstalta
Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön."
"Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset"
"Teuvo Suni on kukistettu"TeuvoSuni kirjoitti:
Tai sahattu elävänä kappaleiksi, kuten Jesaja.Paavali oli juutalainen ja pystyi juutaisena loppuun asti:
Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen.
Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:
"Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan.
Nyt minut on tuotu vangittuna tänne."
- Anonyymi
Tuli ja tuli. Mutta turha Aadamia ja Eevaa on siitä syyttää. Tai minua ja sinuakaan. Aadam ja Eeva olivat täysin kokemattomia synnin suhteen, vain muutamia päiviä vanhoja ihmisiä, lapsen kaltaisia. Lähestulkoon syyntakeettomia. Ja sitten Jumala, joka tiesi mitä synti on ja millainen Saatana on, laittoi ihmiset samalle planeetalle tuon Saatanan kanssa, joka sai lankeamaan kolmasosan taivaan joukoista. Kyllä Jumala tiesi mitä teki. Siksi hän oli varautunut asiaan ja suunnitellut pelastussuunnitelman jo aikoja ennen kuin edes loi maan. Ihmisen lankeaminen oli huolellisen suunnittelun tulos.
Ja siksi sinä ja minäkin joudumme nyt kärsimään synnistä ja sen seurauksista. Ja aika moni muukin. Järkyttävän suuria kärsimyksiä vuosisata toisensa perään.
Sangen rakkaudellista häneltä...Se pelastussuunnitelma ei ole Saatanan Jeesuksesta vuodattamassa veressä.
Joka antoi ihmisille laumasuojan Jumalan pelastussuunnitelmaa, Pyhää Henkeä vastaan,
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Se pelastussuunnitelma ei ole Saatanan Jeesuksesta vuodattamassa veressä.
Joka antoi ihmisille laumasuojan Jumalan pelastussuunnitelmaa, Pyhää Henkeä vastaan,
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."Miksi peukutat itseäsi? Sellainen on itserakasta.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi peukutat itseäsi? Sellainen on itserakasta.
Montako kertaa tähänkin on vastattava:
Se nuoli, osoittaa ylös Taivaaseeen Isälleni kiitokseksi, että otti petturin pojan omakseen.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Montako kertaa tähänkin on vastattava:
Se nuoli, osoittaa ylös Taivaaseeen Isälleni kiitokseksi, että otti petturin pojan omakseen.Keksimäsi oma opetuksesi aiheuttaa palstalaisissa paitsi hilpeyttä, myös sääliä. Aika moni muukin palstalla kirjoittelevista keksivät omia selityksiään asioille, yleensä sanoille. Tosin täällä ne ovat useimmiten raamatunpaikoille annettuja selityksiä mutta muitakin sanoja ja merkityksiä täällä annellaan, kuten sinäkin teet. Se, että yksi ihminen selittää toimiaan yhdellä tavalla, ei tee selityksestä oikea ja totta. Harva näkee kommenttiasi, ja päätyy pitämään sinua taas yhtenä itserakkaana jölmönä.
Anonyymi kirjoitti:
Keksimäsi oma opetuksesi aiheuttaa palstalaisissa paitsi hilpeyttä, myös sääliä. Aika moni muukin palstalla kirjoittelevista keksivät omia selityksiään asioille, yleensä sanoille. Tosin täällä ne ovat useimmiten raamatunpaikoille annettuja selityksiä mutta muitakin sanoja ja merkityksiä täällä annellaan, kuten sinäkin teet. Se, että yksi ihminen selittää toimiaan yhdellä tavalla, ei tee selityksestä oikea ja totta. Harva näkee kommenttiasi, ja päätyy pitämään sinua taas yhtenä itserakkaana jölmönä.
Uskon sinua, koska niin on totuus aina sitä tehnyt Saatanan sylissä istuville:
Hesekielille:
Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan.
Mutta kun minun sanani toteutuvat -- ja ne toteutuvat -- he ymmärtävät, että heidän keskellään on ollut profeetta.
Jeesukselle:
Sietämätöntä puhjetta, kuka voi kuunnella tuollaista. Kuiolema tuolle miehelle.
Teuvolle:
Tästä se alkoi:
Sinut on toimitettava mielisairaalaan, kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sen tään on pappi?
"Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainnoneet?"
Ei ole. Siksi ei Teuvo Sunikaan voi olla poikkeus.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Uskon sinua, koska niin on totuus aina sitä tehnyt Saatanan sylissä istuville:
Hesekielille:
Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan.
Mutta kun minun sanani toteutuvat -- ja ne toteutuvat -- he ymmärtävät, että heidän keskellään on ollut profeetta.
Jeesukselle:
Sietämätöntä puhjetta, kuka voi kuunnella tuollaista. Kuiolema tuolle miehelle.
Teuvolle:
Tästä se alkoi:
Sinut on toimitettava mielisairaalaan, kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sen tään on pappi?
"Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainnoneet?"
Ei ole. Siksi ei Teuvo Sunikaan voi olla poikkeus.Nyt kyllä todella säälin sinua.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä todella säälin sinua.
Jos muistan, säälin sinua siellä, minne minut johdatetaan, kun en näe siellä yhtään Anonyymiä.
"Totisesti: kun Ihmisen Poika uuden maailman syntyessä istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle, silloin tekin, jotka olette seuranneet minua, saatte istua kahdellatoista valtaistuimella ja hallita Israelin kahtatoista heimoa."
- Anonyymi
> Miten synti tuli minuun
Synti on hylätä Jumala tai olla erossa Jumalasta. Aatamin ja Eevan valinnan vuoksi me kaikki synnytään erossa Jumalasta, synnissä. Onneksi yhteyden voi saada palautettua. Mikä tämä kalamos on miehiään?
Vai onko mies ollenkaan?
Kotinsa seinässä ilmoittaa:
Raamattu on Jumalan omasivu, Hänen ilmoituksensa ihmislapsille.
Mutta ei kerro:
Raamattu on myös Saatanan omasivu, Jeesuksen verenvuodattajille.
Tuli tänne laskemaan verkkosa veteen, mutta ei ole tullut niitä nostamaan, nähdäkseen, minkälaista saalista niihin on tullut.Jäi vielä sanomatta, jo vuosia sitten Pyhä Henki listautti kalamoslaiset samaan pörssiin missä kaikki muutkin ovat:
adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elovainiolaiset, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Harhaopit kristinuskon sisällä, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit, joosualaiset, jeesusonherralaiset, kalamoslaiset, katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, MrHyvisläiset, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, pysäkkiläiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, riverläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Jäi vielä sanomatta, jo vuosia sitten Pyhä Henki listautti kalamoslaiset samaan pörssiin missä kaikki muutkin ovat:
adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elovainiolaiset, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Harhaopit kristinuskon sisällä, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit, joosualaiset, jeesusonherralaiset, kalamoslaiset, katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, MrHyvisläiset, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, pysäkkiläiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, riverläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.Onkohan T. Sunilla kesäasunto mielisairaalassa ja kuten epäilen? Lukkojen takana voivat nykyisin hullutkin kirjoitella sitä mitä paholaisilta ovat saaneet? Mielisairaillakin mielestäni on oikeus jaloitella mutta mahdollisimman lähellä asuinpaikkaansa, mutta ainakin 100 kilon pallo jalassaan. Raamattu ei ole mielisairaita varten sillä heillä ei ole lupa puhua.
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan T. Sunilla kesäasunto mielisairaalassa ja kuten epäilen? Lukkojen takana voivat nykyisin hullutkin kirjoitella sitä mitä paholaisilta ovat saaneet? Mielisairaillakin mielestäni on oikeus jaloitella mutta mahdollisimman lähellä asuinpaikkaansa, mutta ainakin 100 kilon pallo jalassaan. Raamattu ei ole mielisairaita varten sillä heillä ei ole lupa puhua.
Tervetuloa kesällä Savitaipaleelle.
Mennään yhdessä saunomaan Saimaan rannalla olevalle mökille.
Ota lääkkesi mukaan, kun huomaat ettei se olekaan Mielisairaala.
Jonne kaikki kohtaamani papit ovat yrittäneet minua saada.
Kaikilla sama diagnoosi:
"Ei Jumla enää tässä ajassa voi puhua yhdellekään ihmiselle."
Paitsi yksi ainoa: "Jumala tekee sinun kautta suuria tekoja."
Se suuri teko on kaikkien viha.
Synti tuli minuun,
kun minä tein syntiä.
Synti ei tullut minuun,
kun Aadam teki syntiä.- Anonyymi
"Niinkuin YHDEN ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta KUOLEMA, niin
KUOLEMA on tullut KAIKKIEN ihmisten osaksi, koska KAIKKI ovat syntiä tehneet"
Room: 5: 12
Kuolema on synnin seurauksena.
ei tänne kukaan vielä jäänytkään ole . . . Anonyymi kirjoitti:
"Niinkuin YHDEN ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta KUOLEMA, niin
KUOLEMA on tullut KAIKKIEN ihmisten osaksi, koska KAIKKI ovat syntiä tehneet"
Room: 5: 12
Kuolema on synnin seurauksena.
ei tänne kukaan vielä jäänytkään ole . . ."niin"
eli samalla tavalla
eli siten
kun ovat syntiä tehneet.
Kun minä tein syntiä,
synti tuli minuun.
Ennen sitä
minä olin elävä sielu.
uudesti ylhäältä Hengestä.- Anonyymi
kalamos kirjoitti:
"niin"
eli samalla tavalla
eli siten
kun ovat syntiä tehneet.
Kun minä tein syntiä,
synti tuli minuun.
Ennen sitä
minä olin elävä sielu.
uudesti ylhäältä Hengestä."Aadamin synti luetaan KAIKKIEN synniksi = "perisynti",
synti ei tule vasta sitten kun TEKEE jotain, vaan:
"niinkuin KAIKKI kuolevat Aadamissa, niin myös KAIKKI tehdään eläviksi Kristuksessa",
"ei MIKÄÄN , mikä ihmisen ULKOPUOLELTA menee hänen sisäänsä, voi häntä saastuttaa"
Mark: 7: 15
"synti, joka minussa ASUU"
Room: 7: 20
kaikissa ihmisissä "asuu" synti > Aadamista alkaen, niin Vanhan liiton aikana, ja niin on
edelleen, > kaste Kristukseen, "syntien anteeksisaamiseksi"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830