Yritän löytää elokuvia viikonloppuun seuraavilla kriteereillä:
- Sekava juoni
- Tavattoman huono ohjaustyöskentely
- Tyhmät päähahmot
- Tylsät lavasteet/tehosteet
- Outo kameratyöskentely
- Lattea yleisfiilis koko elokuvan ajan.
Toivon mielenkiintoisia ehdotuksia en vain yleistyksiä tyyliin: "koko Visa Mäkisen tuotanto", "kaikki suomileffat" & "Steven Segalin näyttelijäntyö," vaan ihan mielenkiintoisia ehdotuksia vähemmän tunnetuista huonoista elokuvista.
Parhaat ehdotukset menevät viikonlopun leffaputkeen hyvän ruoan ja juoman kera.
Etsitään elokuvia viikonloppuun
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ehkä ihan tuntematon, mutta Highlander 2 alkuperäisversiona.
Lasketaanko mukaan suoraan tv-/videolevitykseen julkaistut leffatkin? Näistä tv-elokuvista löytyy runsaasti "helmiä", paha vain että nimiä ei meinaa muistaa kun huonot on yrittänyt unohtaakin mahdollisimman nopeasti.- Anonyymi
Kiitos ehdotuksesta = Higlander 2, mulla on toi leffa, mutta se on Renegade versio DVD:llä.
Eli kaikki mahtavimmat älyttömyydet/hienoudet on "kastroitu" pois. Saman kohtalon sain, kun ostin Uwe Boll:in Alone in the Darkin, mutta Rental Version.
Siitä RV:n Bollin klassikosta leikattiin mm. pois se kohtaus, jossa "kuollut" hahmo nostaa päänsä ennen kuin mennään seuraavaan kohtaukseen. Se klasikollinen klaffivirhe olisi ehdottomasti pitää mukana siinä Rental version elokuvassa. Tuli vähän pettynyt olo, kun se oli leikattu "oikein."
Mutta Higlander 2 on kyllä mahtavaa roskaa eteenkin alkuperäinen ja samalle tasolle arvostan Highlanderin 5 version The Source:n,
Highlander 2 & 5 menevät Haggisin, perunoiden ja hyvän skottiviskin kanssa.
- Anonyymi
Toxic avengerit. Aivan hirveää roskaa mutta viihdyttävää. Samoin kaikki Kaufmann b-trash-leffat. Samaan kategoriaan kuuluu loistava "huono" Street trash. Aivan mahtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949