Eikö se mene jakeluun ettei kenenkään ole pakollista kertoa jossain treffi-ilmossaan oikeita henkilökohtaisia tietojaan. :D Niihin saa kirjoittaa aivan mitä lystää. Koittakaa jaksaa elää sen asian kanssa. Suurin osa näistä maksullisten naisten ilmoista on täyttä keksittyä satua ja kuvatkin pöllitty netistä. Ei noilla saiteilla tarkistella ihmisten tietoja. Räikeimmät feikki-ilmot vaan poistetaan. :D
Ikä ja muut henkilökohtaisuudet treffi-ilmossa
8
53
Vastaukset
- Anonyymi
Minä voin tehdä vaikka ilmon että koen olevani vauva vaipoissa ja saan siitä kiksejä. Voin väittää olevani mies vaikka olen nainen yms. Ne ilmot on fantasiaa monelle.
- Anonyymi
Jep. Nää saitit on täynnä feikkejä. Ne muijat vaan luottaa siihen että äijä ei käänny ovelta vaikka vastassa ihan toisen näköinen muija kuin ilmossa. :)
- Anonyymi
Kumpi on parempi? Se että jatkuvasti päivittää ilmoaan vai se että se pysyy alkuperäisenä? Minusta se että ilmoittaja joka päivä vaihtaa kuviaan, on jotenkin outoa. Kertoo ettei ole asiakkaita. Tarvitsee jatkuvaa huomiota. Stabiili ja napakka ilmo saa minut kiinnostumaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Itelleni ratkaisee kuvat. Ei ikä mitenkään.
- Anonyymi
Jos on todella nuoren näköinen niin jätän väliin ehdottomasti.
- Anonyymi
Ne etusivun opiskelija tytöt on kolmekybäsiä. Ei kaksikymppisiä. Maksulliset ottaa AINA iästään pois 5-10 vuotta. Ne on myös kaikki yksinhuoltajia joilla kersat joko lähtömaassa tai huostassa.
- Anonyymi
Miten jollekin tulee edes mieleen vaatia jotain maksullista naista kertomaan ikänsä. En ole ikinä moista edes ajatellut.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039