Eikö se mene jakeluun ettei kenenkään ole pakollista kertoa jossain treffi-ilmossaan oikeita henkilökohtaisia tietojaan. :D Niihin saa kirjoittaa aivan mitä lystää. Koittakaa jaksaa elää sen asian kanssa. Suurin osa näistä maksullisten naisten ilmoista on täyttä keksittyä satua ja kuvatkin pöllitty netistä. Ei noilla saiteilla tarkistella ihmisten tietoja. Räikeimmät feikki-ilmot vaan poistetaan. :D
Ikä ja muut henkilökohtaisuudet treffi-ilmossa
8
71
Vastaukset
- Anonyymi
Minä voin tehdä vaikka ilmon että koen olevani vauva vaipoissa ja saan siitä kiksejä. Voin väittää olevani mies vaikka olen nainen yms. Ne ilmot on fantasiaa monelle.
- Anonyymi
Jep. Nää saitit on täynnä feikkejä. Ne muijat vaan luottaa siihen että äijä ei käänny ovelta vaikka vastassa ihan toisen näköinen muija kuin ilmossa. :)
- Anonyymi
Kumpi on parempi? Se että jatkuvasti päivittää ilmoaan vai se että se pysyy alkuperäisenä? Minusta se että ilmoittaja joka päivä vaihtaa kuviaan, on jotenkin outoa. Kertoo ettei ole asiakkaita. Tarvitsee jatkuvaa huomiota. Stabiili ja napakka ilmo saa minut kiinnostumaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Itelleni ratkaisee kuvat. Ei ikä mitenkään.
- Anonyymi
Jos on todella nuoren näköinen niin jätän väliin ehdottomasti.
- Anonyymi
Ne etusivun opiskelija tytöt on kolmekybäsiä. Ei kaksikymppisiä. Maksulliset ottaa AINA iästään pois 5-10 vuotta. Ne on myös kaikki yksinhuoltajia joilla kersat joko lähtömaassa tai huostassa.
- Anonyymi
Miten jollekin tulee edes mieleen vaatia jotain maksullista naista kertomaan ikänsä. En ole ikinä moista edes ajatellut.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799