Olen 4 lapsen äiti ja 3 lapsen isoäiti. Pyörittänyt 40v tätä perhettä ollen työssäkin.Mieheni on hyvä mies, isä ja ukki ja perheellämme menee ihan ok. 60 v päivänsä jälkeen miehelläni oli joku kriisi ja hän itki elämän tylsyyttä. Hän sanoi että minuakin hän on katunut. Olen olen arkipäiväinen, pitkästyttävä estynyt vaimo. On katunut miksi meni vastoin anoppini tahtoa naimisiin helsinkiläistytön kanssa. Loukkaannuin mutta kunnon purkua tuosta ripityksestä ei ole tullut. Olisin halunnut keskustella ja yrittää parantaa tapojani. Kerran mies sanoi ettei halua loukata muttei halua keskustella.
Mies on nyt 62v ja tuosta on kulunut pari vuotta. Mies on hyvä muuten ja minäkin kuulemma olen kun en nalkuta, mutta tilanne on auki.
Asia tuli mieleen kun kuuntelin Nehemia srk n profeetan naistenasemavioliitossa videon. Hän vaati kovasti naisilta.
Uskovan miehen kanssa
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pasanen vaatii vai oikea alustuvuutta, säädyllisyyttä ja totuus kun eivät kestä synnytyskipua. Hän lienee käyttäytynyt säädyllisesti
- Anonyymi
Naisen vaatimukset on ainoastaan jalat levällään silloin kun ei valmista ruokaa aviomiehelleen ja perheelle. Vakavasti selittäen asia on niin, että naisella on samat oikeudet kuin miehelläkin. Miehen on vain osattava helisytellä, niin sanoakseni, vaimon herkimpiä kieliä jotta vaimo onnellinen olisi, ja mies sen myötä. Jokaiselle vain tulee kriisi keski-iässä tai heti sen jälkeen. Varsinkin miehellä. Tässäkö tämä nyt oli? Ja mitään en ole saanut aikaiseksi. Kyllä se siitä herkeää ja ryhtyy taas arvostamaan vaimoaan ja lapsiaan.
Miksi kuuntelet ja katsele eri uskonlahkojen videoita ja saarnoja?
Ne, jotka Pyhä Henki on kutsunut, eivät ole sen jälkeen missään uskonlahkossa.
Vaan kaikkien vihattavana;
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.
Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Viholliset ovat oman talon väkeä-"- Anonyymi
Liity TeuvoSunin lohkooon, siihen ainoaan oikeaan.
Anonyymi kirjoitti:
Se on oikea, mutta ei lahko, vaan pieni Kristuksen lauma.
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.
Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."
Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.
Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.
Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti totuutta rakastava.
Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.
He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:
Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.
Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:
"Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Se on oikea, mutta ei lahko, vaan pieni Kristuksen lauma.
"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.
"Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.
Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.
Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti totuutta rakastava.
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.
He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:
Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.
Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:
"Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin.
Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."Kirjoittaa henkilö, jonka mukaan apostoli Paavali oli perkeleestä, samoin opetuslapsi Pietari. Kristus Jeesus ristiinnaulittiin saatanan tahdosta ja Jeesuksen veri on saatanan veripesu.
Voiko Jumalaa ja poikaansa, joka myös on Jumala, pahemmin enää kukaan pilkata? Ei voi. Ihminen joka tallaa jalkoihinsa pilkaten Jeesuksen Pyhän Verenkin, on jumalankieltäjä ja voisi sanoa jopa Pyhän Hengen pilkkaajaksikin. Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaa henkilö, jonka mukaan apostoli Paavali oli perkeleestä, samoin opetuslapsi Pietari. Kristus Jeesus ristiinnaulittiin saatanan tahdosta ja Jeesuksen veri on saatanan veripesu.
Voiko Jumalaa ja poikaansa, joka myös on Jumala, pahemmin enää kukaan pilkata? Ei voi. Ihminen joka tallaa jalkoihinsa pilkaten Jeesuksen Pyhän Verenkin, on jumalankieltäjä ja voisi sanoa jopa Pyhän Hengen pilkkaajaksikin.Paavali oli heitetty Saatanalle, samoin Jeesuksen kieltänyt Pietari, jotka yhdessä laativat
Saatanan saneleman lain ja asetuksen,
KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS
"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Paavali oli heitetty Saatanalle, samoin Jeesuksen kieltänyt Pietari, jotka yhdessä laativat
Saatanan saneleman lain ja asetuksen,
KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS
"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."Pelastus on lähtöisin TeuvoSunista, usko Teuvoon niin sinä pelastut ja niin myös persekuntasi.
Anonyymi kirjoitti:
Pelastus on lähtöisin TeuvoSunista, usko Teuvoon niin sinä pelastut ja niin myös persekuntasi.
Kiitos herjauksestasi! Minun tehtäväni ei mene sinunkaan elämääsi tämän pitemmälle:
"Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."
"Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Kiitos herjauksestasi! Minun tehtäväni ei mene sinunkaan elämääsi tämän pitemmälle:
"Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."
"Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."Luulet olevasi Kristus Jeesus, mutta valitettavasti todistuksesi ei ole pätevä. Siinähän todistat vain itsestäsi. Sinähän menet aina vain pitemmälle harhoissasi, ja yrität harhauttaa muitakin, tosin huonolla menestyksellä. Sinua on varoitettu. Tiesi johtaa ikuiseen eroon elävästä Jumalasta, ja loppusijoituspaikkasi on oleva hellvetti, jos et käänny ja tee parannusta.
Anonyymi kirjoitti:
Luulet olevasi Kristus Jeesus, mutta valitettavasti todistuksesi ei ole pätevä. Siinähän todistat vain itsestäsi. Sinähän menet aina vain pitemmälle harhoissasi, ja yrität harhauttaa muitakin, tosin huonolla menestyksellä. Sinua on varoitettu. Tiesi johtaa ikuiseen eroon elävästä Jumalasta, ja loppusijoituspaikkasi on oleva hellvetti, jos et käänny ja tee parannusta.
Pieleen meni, vaikka lähellä kävit:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Olitko silloin tyytyväinen, jos minulla olisi käytössä, jonkun porttopapin Saatanalta saama käsikirja, johon on ennalta merkitty, mitä milloinkin pitää sanoa?- Anonyymi
Samasta syystä: miksi kuuntelisit Sunia?
Anonyymi kirjoitti:
Samasta syystä: miksi kuuntelisit Sunia?
Jos joku on Jumalan valittu, vaikka ei itse siitä vielämitään tietäisi.
Hän kuuntelee, ja on vaiti.
En tiennyt minäkään, ennen kuin vasta 48 vuotiaana.
Mutta Saatanalle heitetyt Jumalan paaduttamat, ne täällä Pyhää Henkeä herjaavat,- Anonyymi
Teuvo Sunin vihan lahko.
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo Sunin vihan lahko.
Jeesuksen lahko.
"Sietämätöntä puhetta. Kuka voi kuunnelle tuollaista, Kuolema tuolle miehelle."- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo Sunin vihan lahko.
Vapauteen Kristus meidät vapautti. Olemme lapsia, emme orjia.
Suomessakin on orjuuttavia ja ahdistavia uskonlahkoja. Niitä ovat mm.
Helluntailaisuus
Lestadiolaisuus
Jehovan todistajat
Ym, ym.
Pahaksi on meno mennyt myös Lutterin seurakunnassa.
Onneksi sydämen uskon ja suun tunnustuksen voi säilyttää ilman kirkkoakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus
Lestadiolaisuus
Jehovan todistajat
Ym, ym.
Onneksi sydämen uskon ja suun tunnustuksen voi säilyttää ilman kirkkoakin.helluntalaisuus on NIN ihmistekoinen oppi, kun olla voi !
se vaan, että:
"eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin"
Matt: 24: 24
helluntailaisuudessa ovat jatkuvasti riippuvaisia "kokouksista", muuten heidän uskonsa sammuu . . .
aika on hepposella perustuksella, jos usko sammuu, ilman "kokouksia . . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
helluntalaisuus on NIN ihmistekoinen oppi, kun olla voi !
se vaan, että:
"eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin"
Matt: 24: 24
helluntailaisuudessa ovat jatkuvasti riippuvaisia "kokouksista", muuten heidän uskonsa sammuu . . .
aika on hepposella perustuksella, jos usko sammuu, ilman "kokouksia . . .Tietenkään asia noin ole. En ole käynyt kokouksissa moneen vuoteen, enkä juuri tavannut helluntailaisiakaan. Silti olen sydämeltäni helluntailainen ja uskoni säilyttänyt. Vailla ihmisiä ympärillä se on vain helpompaa ja väkevämpää. Aamen
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuus
Lestadiolaisuus
Jehovan todistajat
Ym, ym.
Onneksi sydämen uskon ja suun tunnustuksen voi säilyttää ilman kirkkoakin.Jotta todistuksesi olisi totuutta, et olisi tullut sitä kertomaan Saatanan Anonyymi vankina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo Suni on viisas mies. Jumalan mies ja profeetta, joka kannattaa kuunnella ja lukea vaikka hänen kirjoittamansa kirja.
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo Suni on viisas mies. Jumalan mies ja profeetta, joka kannattaa kuunnella ja lukea vaikka hänen kirjoittamansa kirja.
Kirjaa enää tuskin saa mistään. Mutta kaikki se, mitä Pyhä Henki on kirjan kirjoittamisen jälkeen tästä Jumalan lähettämästä Rajusta Eksytyksestä käskenyt kirjoittaa, on luettavissa
Fb-kotini kirjastosta, joka on kaikille julkinen, joten kaveriksieni ei tarvitse ryhtyä.
Teuvo Suni/Facebook
Sieltä kun aukaisee oven, Suodattimet ja kirjoittaa: vuosi 2018 kuukausi helmikuu.
Niin kirjaston ovi aukeaa, ja sieltä pääsee lukemaan kaiken, jopa tämänkin kirjoitukseni.- Anonyymi
Tämä paska ei tunne Rakkautta,se on Teukka:)
Tiukka,tuomitseva ja veisaa aina Raamatun jakeita..
Inkvisiotion tekisi jos olisi mahdollista..
Rauhotu Teukka,ei ihmiset tarvitse sitä mitä kirjoitat vaan Rakkautta!
- Anonyymi
Oletko Sinä keskusteluaiheen laatija myöskin itsekin uskossa Jeesukseen?
- Anonyymi
ÄLKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET KUUNNELKO Pasasta!! Hänen historiansa on saastainen, loukkasi kolmen vanhimman tyttärensä seksuaalista koskemattomuutta. Neljäs säästyi, kun vanhimmat ilmiantoivat isänsä!!
Mies on rangaistuksensa istunut, mutta kelvoton hengelliseksi opettajaksi!! Täysin kelvoton!!
Loukkauksen kohteena ja räikeän, on myös hänen vaimonsa.
Siksi Pasanen on iljetys ja hänen opetuksensa ei puhdasta ja raitista!!
Karttakaa!!!- Anonyymi
Kuka tuo kyseinen Pasanen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tuo kyseinen Pasanen on?
Oli 5v vankilassa. Syyttä omasta mielestään?
- Anonyymi
Olen olen arkipäiväinen, pitkästyttävä estynyt vaimo. On katunut miksi meni vastoin anoppini tahtoa naimisiin helsinkiläistytön kanssa.
Olet hyvä ihminen,Rakasta itseäsi sillä olet paljon tehnyt lasten ja muiden eteen !
Sinu Rakastetaan aina ! Keskustelemalla usein asiat rakeavat, 4lasta on mullakin nyt ole lesksimies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644062Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522206- 482035
- 471778
- 361720
- 301566