Kun atm ei päässyt yrityksiin...

Anonyymi

ru**kaamaan päästettiin onneks hoitokotiin hoitajille m*llit säännöllisesti paukauttaan. Miks skitso on niin ahdistunut kysellessä (no, älä kysy no) sillä on motorinen häiriö vastaan tulemisessa.

Motorinen häiriö. Ilmentää. Totaalista empatiatajuttomuutta. Turvautuu. Näin hän. Vain imarteluun. Haluaa. Sillä hän. Palvelun laadukkuutta. Säilyttää. Mutta vain itselleen. Kestää hän. Yrittää. Kaikki epäkohdat. Rahapeleitä voittelemalla. Käyttää hän. Vääristynyttä kirjakieltä. Saadakseen. Substantiivit. Joita. Hoitajat eivät salli. Esille.

8

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No no, minä run**aan vain säännönmukaisesti. Hoitajan. Hygienia. Mielessä. Ensimmäisenä. Tulen vain. Nudevista.comin muijille. Muille. En. Olen. Kauhuissani. Kirjaimällisesti. En. Miksi altavista. Muistuttaa altavastaajaa. Kaikki. Hakukoneet. Etsivät. Kommentteja. Semiparaplegiastani. Hatuttaa. Suututtaa. Frank Drebinkin. Sai pataan. Joukolta. Mustia urheilijoita. Osassa kaksi ja miksi.
      #herja
      #atm
      #skitsofrenia/sipsimania/urheilupeli.ilman.mania

    • Anonyymi

      Rupla Suomiainen. Markka venäläinen. Purkka turkulainen. Rankka ruotsalainen. Miksi sähly meni Routsille. heh. Rupla S. haki liikaa alakerrasta. Pläh. Lukisit joskus. Novellia. Tarinaa. Ihmiset. Esiintyvät. Kauheinaaa. Eii. Kyllä sen kansa kestää, tuli tänne juhlimaan, ei me voida sitä estää, pientä punkkua on Matin ja Teponkin pakko ottaa...

    • Anonyymi

      En oikeasti kyllä usko, että tämä muita auttaa tässä asiassa. Mutta peruskoulussa jo käskettiin julkaisemaan kaikkea turhaakin. Ellei siitä jää liikaa pisteissä jälkeen. Eli. En tiedä kenestäkään muusta. Paitsi olen googletellut Wlan allergy tms. Tänne kohteeseen, langaton netti on tuonut vaikeuksia keskittyä, sen huomaa samassa huoneessa ollessa (varmaan laajemminkin huomaisi jos viitsisi tutkia, ihmiset Suomessa eivät hyväksyisi yhden ehdottajan tällaista, aina pitää olla ryhmätutkimus takana, kuten niin viisaat skitsofreniatutkimusten lukijatkin tietävät). Kun langaton tykitys alkaa, sen saa pidettyä loitolla kyllä, mutta se vie paljon energiaa, saanee yksinkertaisesti vähemmän aikaan.
      Uusista massaelokuvistakin tuntuu puuttuvan jotain, mitä 90-luvulla vielä oli. Ihmisten vibat, väpätys, vaikuttaa muuttuneen WLAN:in (sallinnette yhden ihmisen empiirisen kokemuksen, vaikka lukion käymisen puitteissa, lukiossa ainakaan meillä, ei luoda WLAN, vaan LAN-verkko yo-kokeisiin) myötä huonoksi, tai heidän puhettaan ei ole yhtä helppo seurata - vaikuttavat keskittymishäiriöisiltä verrattuna 90-luvun leffoihin. Uusia en itse katsokaan uudestaan useasti.
      Luen paljon Raamattua (paljon, 2 s. viikossa, heh). Ajatuksella. Paremmin LAN-verkossa kuin WLAN-yhteydellä. Näen mastoja, joissa heiluu jokin pirullinen olentoilmentymä, WLAN:ia käyttäessäni ja Beast in Blackia kuunnellessani (Sweet True Lies).
      Koska osa skitsofreenikoista on ihan asiallisia tyyppejä, tämäkin teksti syntyi.

    • Anonyymi

      Kyllä Wifi LAN tekee gutaa. Teippasin päähän kiinni yhden. Illalla mieletön hedari! Ei enää montaa päivää tarvinne palloilla täällä. Luen siis Satan Raamattua, piti mainita - oh - mutta en minä aiempi kirjoittaja voi olla! 666 ja 20/40MHZ tehoilla tulee mielettömät sävärit

    • Anonyymi

      Jos tuntuu että on olo sekava, niin kysy itseltäsi "kuka minä olen?". Ja kysy aina uudestaan ja uudestaan. Se selkeyttää mieltä...

      On aivan sama missä tilanteessa on niin aina voi alkaa rakentaa parempaa tulevaisuutta. Jos olet tikkaiden alimmalla portaalla niin et voi aloittaa puolivälistä, vaan juuri siitä missä olet.

      Päihteet pitäisi myös jättää pois.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikä ihmeen atm? Englanniksi ATM on automatic teller machine eli pankkiautomaatti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8009
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4552
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe