Anaaliyhdyntä peräsuoleen kuivana ?

Anonyymi

Tykkääkö naiset jos peräsuoleen pannaan kuivalla klulla

35

2351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei!

• Anonyymi

Trololoo

• Anonyymi

Rasvasivat terskan ei muuta. Huusin kivusta. Pyysin lisää.

• Anonyymi

klunssin jälkeen ei oo ku suoraa putkeekyllä sen kestää vaimo vieressä kattelee

• Sama juttu

• Anonyymi

Kokeile työntää kuiva dildo perseeses ja tuu sit kertoo miltä tuntu

• Anonyymi

aah se ihana kipu jonka jälkeen nautinto

• Anonyymi

Näin miehenäkään ei houkuta työntää kuivaan reikään. Ei varmaan tuntus kovin hyvälle. Joskus menee niin että käyttää ensin pillussa ja sieltä limat mukaan.

• Anonyymi

kyl ain pittäis nähä sen vertta vaivaa jott alotus, otsikko oies oikke kirjootettu

• Anonyymi

Välillä se on kiihottavaa jos esim vain vähän sylkäistään munalle ja sitten vain peppuun! Käyhän se todella kipeään mutta on siinä vain jotain niin kiihottavaa kun mies vain tunkeutuu sisään ottaen nautintonsa minun körvistellessäni alla...
      -nainen 25

• Anonyymi

Kerro lisää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää

Joskus saanut niin että olen ollut kontillani ja mies pannut takaapäin, kyselemättä on yhtäkkiä ottanut munan pois ja siirtänyt pepulle. Tässä kohtaa usein jo hiuksista kiinni. Siitä sitten vain lähtenyt työntämään sisään ilman sen kummempia lämmkttelyitä tai liukkareita. Se sisään saanti on vaikeaa, koetan kyllä pysyä kontillani ja kestää sen kun työnnetään sisään, mutta usein käy niin kipeää että kaadun vatsalleni.. sehän ei auta vaan siitä viimeistään mies sen saa sisään. Kipeäähän se todellakin käy ja kun aletaan panemaan niin se liike rassaa peppua sen ollessa kuiva koten alkaa hyvin pian aristaa senkin takia.. eli mitä nopeammin mies laukeaa sen parempi! Aina olen sen pystynyt ottamaan ilman että pyydän lopettamaan, mistä olen ylpeä sillä haluan miehelle antaa sen nautinnon, hön kuulemma kiihottuu kun näkee miten kipuilen hänen pannessaan. Lopulta hän laukeaa syvälle peppuun. Tämän jälkeen tuntuu vähintään päivän ajan että on saanut kunnon panon ja peppu on varsin arka!
        -nainen 25

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus saanut niin että olen ollut kontillani ja mies pannut takaapäin, kyselemättä on yhtäkkiä ottanut munan pois ja siirtänyt pepulle. Tässä kohtaa usein jo hiuksista kiinni. Siitä sitten vain lähtenyt työntämään sisään ilman sen kummempia lämmkttelyitä tai liukkareita. Se sisään saanti on vaikeaa, koetan kyllä pysyä kontillani ja kestää sen kun työnnetään sisään, mutta usein käy niin kipeää että kaadun vatsalleni.. sehän ei auta vaan siitä viimeistään mies sen saa sisään. Kipeäähän se todellakin käy ja kun aletaan panemaan niin se liike rassaa peppua sen ollessa kuiva koten alkaa hyvin pian aristaa senkin takia.. eli mitä nopeammin mies laukeaa sen parempi! Aina olen sen pystynyt ottamaan ilman että pyydän lopettamaan, mistä olen ylpeä sillä haluan miehelle antaa sen nautinnon, hön kuulemma kiihottuu kun näkee miten kipuilen hänen pannessaan. Lopulta hän laukeaa syvälle peppuun. Tämän jälkeen tuntuu vähintään päivän ajan että on saanut kunnon panon ja peppu on varsin arka!
        -nainen 25

Voitais jutskailla yksityisemminkin? Säpo tms?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitais jutskailla yksityisemminkin? Säpo tms?

Sopii kyllä, laita sähköpostisi tai kikkisi niin laitan viestiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii kyllä, laita sähköpostisi tai kikkisi niin laitan viestiä!

Kiitos laita vaan ihan rohkeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos laita vaan ihan rohkeasti.

Tuossapa kik: nainenbdsm2

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossapa kik: nainenbdsm2

Käskystä.

• Anonyymi

millon se nautinto alkaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-nainen 25

saatko myös itse nautintoa vai onko tuo antaminen jo riittävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saatko myös itse nautintoa vai onko tuo antaminen jo riittävää

Joskus se alkaa tuntua mukavalle jossain vaiheessa, mutta pääasiassa se antaminen on se nautinto siinä. Ja se että kestän sen vaikka se olisi vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-nainen 25

Noin kyllä tulee tehtyä, mutta sitä ennen perse on yleensä jo nuoltu ja sormetettu vähintäänkin hieman auki. Joskus pillulimat on niin runsaat, että menee ihan hujahtamalla sisään joskus joutuu vähän taiteileen, mutta ei koskaan väkisin, mutta se fiilis, kun ottaa ja alkaa työntämää kyrpää perseeseen kummempia kyselemättä... aijai. Tekee nannaa.

• Anonyymi

Hyväilyä sormetus kieli anaaliasi pidätkö olen 56v mies

• Anonyymi

tykkäisitkö itte

• Anonyymi

En tykkää, joskus kuitenkin rangaistusluontoisesti joutunut ottamaan.

• Anonyymi

Paras mahdollinen rangaistus. Tuollaisen rangaistuksen voisi antaa nartulle, joka on ollut oikein, oikein tuhma

• Anonyymi

Ei tykkää. Perse on otettava taidolla . Siksi saan säännöllisesti n. 2 krt kuussa. Osaan homman ja perse on parasta 👌

• Anonyymi

Minä välillä työnnän sormet naituun pilluun ja sen jälkeen sormet suoleen runkkaan sitä sormilla hetken ja siten kyrpää kunnolla perään kaikki on tykännyt

• Anonyymi

Juuri noin😍 kyllä paras liukaste naisen sisältä ja hyvä sormetus peppuun. Sanoit suoraan sit kunnolla kyrpää sisään ui tuntuis hyvältä. N.48

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin😍 kyllä paras liukaste naisen sisältä ja hyvä sormetus peppuun. Sanoit suoraan sit kunnolla kyrpää sisään ui tuntuis hyvältä. N.48

Aika monesti riittää vain naisen omat liukasteet. Joskus voi vähän lipaista pyllynreikää kielellä ja uittaa munaa suussa, että saa lisää kosteutta... sitten sisään vaan... ja seisoo ihan kivikovana siinä vaiheessa. Varovasti ensin terska, ujuttaen vartta, varovaisella nytkytyksellä, ihan pohjaan asti, sitten pitkiä rauhallisia vetoja, hiljaa kiihdyttäen kunnes kyrpä pumppaa lastit perseen perukoille

• Anonyymi

Ei! Kalu ei edes menisi kuivana sinne. Minkäänlaisen seksin ei ole tarkoitus sattua, koska kipu on aina viesti, että jokin on pielessä.
      Juu, jotkut pervot voivat nauttia kivun tuottamisesta ja saamisesta, mutta eivät hiukankaan pidemmälle ajattelevat.

• Anonyymi

Kyllähän naisen kuuluu pillunsa nesteillä tarjota liukkarit miehensä kyrvälle persepanoa varten. Sen kuuluu vähän sattua, aluksi, ja sen jälkeen kipu sekoittuu nautintoon, mutta vain jos naisella itsellään on halu alistua, tyydyttää miehensä ja ottaa sen kautta oma nautintonsa. N45

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Ei nyt ihan kuivalla sentään mutta aikalailla suotilltaan joskus. Monesti voj olla muna niin kii mainen ja mahlainen että sen bok työntää niin että sutkahraa sisään. Niin oli eilen kun jo pitkin päivää viestitelty että saan käydä panemassa ny. Kokenutta FWB naista perseeseen ja tyhjentämässä sinne lastit viikonlopun kunniaksi. Oli nainenkin vähän tainnut laittaa jotain perseeseen, kun upposi sinne niin helposti. Marssin sisään., potkin kengät pois jalasta ja riivi työhousut suoraan eteeiseen. Tiesin mitä on tarjolla ja tiesin mitä saa tehdä. Kellistin naiseen. Keittiön työtasoa vasten ja vedin perseen paljaaksi ja aloin ilman n mitään esilekkejö tai lämmittelhigä työntämään minun kivikovana seisovaa kyrpää rouvan kakkoseen. Mennä hutkahtk aika helposti yhdellä työnnöllä pohjaan saakka, hän ulistedsa ja huokaillessa samalla. En piitannut mistään muusta kuin kyrpäni nautinnosta ja nain hän en persettään kuten pillua. Vähän nahisti mutta tuntu hyvälle. Väänsin kättä taakse selän määple ja pidin toisella hartiasta ja annoin mennä. Hän perseen sä löi minun tyydytyksen paikka, ei mitään muuta, eikä minun tarvinnutkaan tehdä kuin tyydyttää itseni sinne ja pistää mällit syvälle sisään. Ja niin tein. Ei aikaakaan kun kyrpä pumppaa mälliä hänen sisuksiinsa. Putin vähän niskasta kun olin tullut ja käskin kiittää perse panosta... Aijai kun tuli pitkä ja hyvä orkku, ja kun vedin munan pois, niin perässä vähän pulpahti spermaa.

Pyyhkäisin enimpiä pois talouspaperilla ja keitettiin kahvit ja vaihdettiin kuulumiset. Mentiin vielä kamarin puolelle ja käskin rouvaa imemään kyrvän uudelleen pystyyn ja hän teki työtä käskettyä. Otti tuntia aikaisemmin hänen perseessä soutaneddn munan suuhun, imi ja lutkutti sdn kivikovaksi ja mentiin lusikkaan. Nyt oli hyvä painaa jo toisella kierroksella kun lerse otti vastaan niin helposti. Pistin ensinnä suoraan uudelleen kakkoseen, siirsin pillun pulelmme ja nain sinne ja taas perseeseen... Ja pilluun. Molemmat reiät oli yhtä liukkaita ja pystyi vaihtamaan helpolla. Päädyin lopulta jälleen perseen pulellle ja pilluimuri pantiin surisdmaan pillun puolelle. Tunsin kun nainen tuli ja persereikö puristeli kytpäni ympärillä. Aloin kiihdyttää tahtia ja nain perseeseen niin että lätinä ja lörinä kävi, kunnes pistin sinne uudet lastit perään. Huokailin ja henköilkn ja nappasin naisen syliin tiukasti kiinni ja annoin munan rauhassa veltostua sinne sisään, ennen kulin vedin pois.

Makoiltiin hetki ja annettiin hengityksen tasaantua. Huutaisin hieman etunusta bideellä ja jätin rouvan sänkyyn fiilisyelemäään kaksi spermalastia perseessä ja odottaa ukkoaan pikkujouluista kotiin. Tuskin ukko kännissä edes huomaa tai kykenee nakmaan rouvaansa, ettei huomaa yhtään mitään. Minä sain lähteä rallatellen kassit tyhjänä viikonlopun viettoon ja nyt aamulla tässä vielä kertailen näitä ei ole tullut vielä raporttia miete miehen kanssa kävi. Tuskin mitenkään.

• Anonyymi

Yleensä nuolen hyvin pillun ja peppureiän.

Tässä vaiheessa peppu on yleensä aika rento ja liukas, kun avautuu kielellekin.

Ensin munaa pilluun ja vasta sen jälkeen peppureikään.

• Anonyymi

Ihan jees, mut sen jälkeen sattuu

Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5323
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      116
      2770
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      11
      2330
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      592
      2037
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      123
      1756
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1352
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1325
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1098
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      393
      1063
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1057
    Aihe