Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Anaaliyhdyntä peräsuoleen kuivana ?

Anonyymi

Tykkääkö naiset jos peräsuoleen pannaan kuivalla klulla

32

2064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei!

    • Anonyymi

      Trololoo

    • Anonyymi

      Rasvasivat terskan ei muuta. Huusin kivusta. Pyysin lisää.

      • Anonyymi

        klunssin jälkeen ei oo ku suoraa putkeekyllä sen kestää vaimo vieressä kattelee


      • Sama juttu


    • Anonyymi

      Kokeile työntää kuiva dildo perseeses ja tuu sit kertoo miltä tuntu

      • Anonyymi

        aah se ihana kipu jonka jälkeen nautinto


    • Anonyymi

      Näin miehenäkään ei houkuta työntää kuivaan reikään. Ei varmaan tuntus kovin hyvälle. Joskus menee niin että käyttää ensin pillussa ja sieltä limat mukaan.

    • Anonyymi

      kyl ain pittäis nähä sen vertta vaivaa jott alotus, otsikko oies oikke kirjootettu

    • Anonyymi

      Välillä se on kiihottavaa jos esim vain vähän sylkäistään munalle ja sitten vain peppuun! Käyhän se todella kipeään mutta on siinä vain jotain niin kiihottavaa kun mies vain tunkeutuu sisään ottaen nautintonsa minun körvistellessäni alla...
      -nainen 25

      • Anonyymi

        Kerro lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää

        Joskus saanut niin että olen ollut kontillani ja mies pannut takaapäin, kyselemättä on yhtäkkiä ottanut munan pois ja siirtänyt pepulle. Tässä kohtaa usein jo hiuksista kiinni. Siitä sitten vain lähtenyt työntämään sisään ilman sen kummempia lämmkttelyitä tai liukkareita. Se sisään saanti on vaikeaa, koetan kyllä pysyä kontillani ja kestää sen kun työnnetään sisään, mutta usein käy niin kipeää että kaadun vatsalleni.. sehän ei auta vaan siitä viimeistään mies sen saa sisään. Kipeäähän se todellakin käy ja kun aletaan panemaan niin se liike rassaa peppua sen ollessa kuiva koten alkaa hyvin pian aristaa senkin takia.. eli mitä nopeammin mies laukeaa sen parempi! Aina olen sen pystynyt ottamaan ilman että pyydän lopettamaan, mistä olen ylpeä sillä haluan miehelle antaa sen nautinnon, hön kuulemma kiihottuu kun näkee miten kipuilen hänen pannessaan. Lopulta hän laukeaa syvälle peppuun. Tämän jälkeen tuntuu vähintään päivän ajan että on saanut kunnon panon ja peppu on varsin arka!
        -nainen 25


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus saanut niin että olen ollut kontillani ja mies pannut takaapäin, kyselemättä on yhtäkkiä ottanut munan pois ja siirtänyt pepulle. Tässä kohtaa usein jo hiuksista kiinni. Siitä sitten vain lähtenyt työntämään sisään ilman sen kummempia lämmkttelyitä tai liukkareita. Se sisään saanti on vaikeaa, koetan kyllä pysyä kontillani ja kestää sen kun työnnetään sisään, mutta usein käy niin kipeää että kaadun vatsalleni.. sehän ei auta vaan siitä viimeistään mies sen saa sisään. Kipeäähän se todellakin käy ja kun aletaan panemaan niin se liike rassaa peppua sen ollessa kuiva koten alkaa hyvin pian aristaa senkin takia.. eli mitä nopeammin mies laukeaa sen parempi! Aina olen sen pystynyt ottamaan ilman että pyydän lopettamaan, mistä olen ylpeä sillä haluan miehelle antaa sen nautinnon, hön kuulemma kiihottuu kun näkee miten kipuilen hänen pannessaan. Lopulta hän laukeaa syvälle peppuun. Tämän jälkeen tuntuu vähintään päivän ajan että on saanut kunnon panon ja peppu on varsin arka!
        -nainen 25

        Voitais jutskailla yksityisemminkin? Säpo tms?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais jutskailla yksityisemminkin? Säpo tms?

        Sopii kyllä, laita sähköpostisi tai kikkisi niin laitan viestiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii kyllä, laita sähköpostisi tai kikkisi niin laitan viestiä!

        Kiitos laita vaan ihan rohkeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos laita vaan ihan rohkeasti.

        Tuossapa kik: nainenbdsm2


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossapa kik: nainenbdsm2

        Käskystä.


      • Anonyymi

        millon se nautinto alkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus saanut niin että olen ollut kontillani ja mies pannut takaapäin, kyselemättä on yhtäkkiä ottanut munan pois ja siirtänyt pepulle. Tässä kohtaa usein jo hiuksista kiinni. Siitä sitten vain lähtenyt työntämään sisään ilman sen kummempia lämmkttelyitä tai liukkareita. Se sisään saanti on vaikeaa, koetan kyllä pysyä kontillani ja kestää sen kun työnnetään sisään, mutta usein käy niin kipeää että kaadun vatsalleni.. sehän ei auta vaan siitä viimeistään mies sen saa sisään. Kipeäähän se todellakin käy ja kun aletaan panemaan niin se liike rassaa peppua sen ollessa kuiva koten alkaa hyvin pian aristaa senkin takia.. eli mitä nopeammin mies laukeaa sen parempi! Aina olen sen pystynyt ottamaan ilman että pyydän lopettamaan, mistä olen ylpeä sillä haluan miehelle antaa sen nautinnon, hön kuulemma kiihottuu kun näkee miten kipuilen hänen pannessaan. Lopulta hän laukeaa syvälle peppuun. Tämän jälkeen tuntuu vähintään päivän ajan että on saanut kunnon panon ja peppu on varsin arka!
        -nainen 25

        saatko myös itse nautintoa vai onko tuo antaminen jo riittävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saatko myös itse nautintoa vai onko tuo antaminen jo riittävää

        Joskus se alkaa tuntua mukavalle jossain vaiheessa, mutta pääasiassa se antaminen on se nautinto siinä. Ja se että kestän sen vaikka se olisi vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus saanut niin että olen ollut kontillani ja mies pannut takaapäin, kyselemättä on yhtäkkiä ottanut munan pois ja siirtänyt pepulle. Tässä kohtaa usein jo hiuksista kiinni. Siitä sitten vain lähtenyt työntämään sisään ilman sen kummempia lämmkttelyitä tai liukkareita. Se sisään saanti on vaikeaa, koetan kyllä pysyä kontillani ja kestää sen kun työnnetään sisään, mutta usein käy niin kipeää että kaadun vatsalleni.. sehän ei auta vaan siitä viimeistään mies sen saa sisään. Kipeäähän se todellakin käy ja kun aletaan panemaan niin se liike rassaa peppua sen ollessa kuiva koten alkaa hyvin pian aristaa senkin takia.. eli mitä nopeammin mies laukeaa sen parempi! Aina olen sen pystynyt ottamaan ilman että pyydän lopettamaan, mistä olen ylpeä sillä haluan miehelle antaa sen nautinnon, hön kuulemma kiihottuu kun näkee miten kipuilen hänen pannessaan. Lopulta hän laukeaa syvälle peppuun. Tämän jälkeen tuntuu vähintään päivän ajan että on saanut kunnon panon ja peppu on varsin arka!
        -nainen 25

        Noin kyllä tulee tehtyä, mutta sitä ennen perse on yleensä jo nuoltu ja sormetettu vähintäänkin hieman auki. Joskus pillulimat on niin runsaat, että menee ihan hujahtamalla sisään joskus joutuu vähän taiteileen, mutta ei koskaan väkisin, mutta se fiilis, kun ottaa ja alkaa työntämää kyrpää perseeseen kummempia kyselemättä... aijai. Tekee nannaa.


      • Anonyymi

        Hyväilyä sormetus kieli anaaliasi pidätkö olen 56v mies


    • Anonyymi

      tykkäisitkö itte

    • Anonyymi

      En tykkää, joskus kuitenkin rangaistusluontoisesti joutunut ottamaan.

      • Anonyymi

        Paras mahdollinen rangaistus. Tuollaisen rangaistuksen voisi antaa nartulle, joka on ollut oikein, oikein tuhma


    • Anonyymi

      Ei tykkää. Perse on otettava taidolla . Siksi saan säännöllisesti n. 2 krt kuussa. Osaan homman ja perse on parasta 👌

    • Anonyymi

      Minä välillä työnnän sormet naituun pilluun ja sen jälkeen sormet suoleen runkkaan sitä sormilla hetken ja siten kyrpää kunnolla perään kaikki on tykännyt

      • Anonyymi

        Juuri noin😍 kyllä paras liukaste naisen sisältä ja hyvä sormetus peppuun. Sanoit suoraan sit kunnolla kyrpää sisään ui tuntuis hyvältä. N.48


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin😍 kyllä paras liukaste naisen sisältä ja hyvä sormetus peppuun. Sanoit suoraan sit kunnolla kyrpää sisään ui tuntuis hyvältä. N.48

        Aika monesti riittää vain naisen omat liukasteet. Joskus voi vähän lipaista pyllynreikää kielellä ja uittaa munaa suussa, että saa lisää kosteutta... sitten sisään vaan... ja seisoo ihan kivikovana siinä vaiheessa. Varovasti ensin terska, ujuttaen vartta, varovaisella nytkytyksellä, ihan pohjaan asti, sitten pitkiä rauhallisia vetoja, hiljaa kiihdyttäen kunnes kyrpä pumppaa lastit perseen perukoille


    • Anonyymi

      Ei! Kalu ei edes menisi kuivana sinne. Minkäänlaisen seksin ei ole tarkoitus sattua, koska kipu on aina viesti, että jokin on pielessä.
      Juu, jotkut pervot voivat nauttia kivun tuottamisesta ja saamisesta, mutta eivät hiukankaan pidemmälle ajattelevat.

    • Anonyymi

      Kyllähän naisen kuuluu pillunsa nesteillä tarjota liukkarit miehensä kyrvälle persepanoa varten. Sen kuuluu vähän sattua, aluksi, ja sen jälkeen kipu sekoittuu nautintoon, mutta vain jos naisella itsellään on halu alistua, tyydyttää miehensä ja ottaa sen kautta oma nautintonsa. N45

    • Anonyymi

      Ei.

    Ketjusta on poistettu 86 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe