Uskon että olut on voimia antavaa juomaa. Ei mikään kaupan olut tietenkään, ne on ihan kuraa ja epäterveellisiä mutta itse pantu olut on terveellistä. Mieluiten vielä sahtia. Taas on 5 litraa ämpärissä käymässä.
Olutta olutta
Anonyymi
2
747
Vastaukset
- Anonyymi
Aikoinaan Euroopassa sotivien miesten olutannos oli viisi litraa päivässä. Nykyään Putinin riveissä annos on litra votkaa.
- Anonyymi
Ei oluen terveellisyys mihinkään uskontoon liity. Alkoholi on ainoa asia, joka oluesta tekee epäterveellisen, muuten se on varsin ravitsevaa ja terveellistä ravintoa.
Lisäksi sen valmistaminen on helppoa ja järkevästi säilöttynä se ei pilaannu kovinkaan nopeasti, joten se oli pitkään todella kätevä tapa hoitaa merkittävä osa esimerkiksi armeijoiden ruokahuollosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514293- 1314061
- 734061
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263018Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412815Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72647- 292316
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4651899