Uskon että olut on voimia antavaa juomaa. Ei mikään kaupan olut tietenkään, ne on ihan kuraa ja epäterveellisiä mutta itse pantu olut on terveellistä. Mieluiten vielä sahtia. Taas on 5 litraa ämpärissä käymässä.
Olutta olutta
Anonyymi
2
774
Vastaukset
- Anonyymi
Aikoinaan Euroopassa sotivien miesten olutannos oli viisi litraa päivässä. Nykyään Putinin riveissä annos on litra votkaa.
- Anonyymi
Ei oluen terveellisyys mihinkään uskontoon liity. Alkoholi on ainoa asia, joka oluesta tekee epäterveellisen, muuten se on varsin ravitsevaa ja terveellistä ravintoa.
Lisäksi sen valmistaminen on helppoa ja järkevästi säilöttynä se ei pilaannu kovinkaan nopeasti, joten se oli pitkään todella kätevä tapa hoitaa merkittävä osa esimerkiksi armeijoiden ruokahuollosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731