Oho, Purra kaunistui yllättäen

Anonyymi

30

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hankkivatkohan Purra ja Hakkarainen farkkutakkinsa yhteisostoina, vai kustantaako puolue heille tuon tuollaisen työasun?

• Anonyymi

Ei ne sitä uskalla.nousis kohu ku Marini hoiti ruuat Sinun ja muiden veronmaxajien piikkiin.

• Anonyymi

Perussuomalaisten tärkeimmät henkilöt saavat kerran eduskuntakaudellaan puolueen kustantaman perusedustusasun.
      https://images.cdn.yle.fi/image/upload/f_auto,fl_progressive/fl_keep_iptc/q_88/w_4000,h_4000,c_fill,g_faces/w_700/v1564076049/39-5797385d39e7e79cce2.jpg

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kas, linkki ei toiminutkaan. Kokeillaanpas tätä.

https://www.youtube.com/watch?v=LlN99xBnFTw

kyse on perspektiivistä. pelättimen vieressä näyttää helposti todella kauniilta, vaikka onhan hän todella kaunis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyse on perspektiivistä. pelättimen vieressä näyttää helposti todella kauniilta, vaikka onhan hän todella kaunis

Tarkoititko pelättimellä Sanna Marinia? Sanna istui vaalitentissä Riikan vieressä.

• Anonyymi

Perunasäkistä ei tule kaunista.

• Anonyymi

Klonkun sisko vieressä 🤣

• Anonyymi

Purrahan on ihan kuin ilmetty Hakkarainen parta ajeltuna, ovatkohan he saman isän jälkeläisiä?

• Anonyymi

Kyllä Riikka mun mielestä on edelleen enemmän sisarensa Aina Inkeri Ankeisen näköinen, sori siitä.

• Anonyymi

Kauniistisanottuna susiruma

• Anonyymi

Kylähän sitä kekä vaan kaunistuu kun tarpeeksi ryyppää. Tietoa on.

• Anonyymi

Tyttö Lyö faktaa pöytään

• Anonyymi

Nyrkkiä pöytään. Oikein!

• Anonyymi

Miksei Purra tule raskaaksi. Eikö hän kelpaa kelleen?

• Anonyymi

Jussi on nyt ollut heikossa hapessa sairauslomansa jälkimainingeissa, mutta kunhan kunto antaa periksi, niin kyllä he sitten taas yrittävät.

• Anonyymi

Ei voi kuin ihmetellä tuota "asiantuntemustasi" ammuskelet tyhjillä, sekoilet miltä joku näyttää. Se kuvastaa ihan tasan tarkkaan ymmärrystäsi ja älykyyttäsi.

• Anonyymi

Moni nainen on tämän oivaltanut ennenkin,kaveriksi valitaan vähemmän kaunis ja kun on vertailukohde niin katseet siirtyvät tähän kauniinpaan. Tämä kuva todella todisti tämän väittämän .

• Anonyymi

Huomasin kans kuinka vaali-illan kuningatar oikein hehkui

• Anonyymi

nätti

• Anonyymi

Kukkiihan se perunakin.

• Anonyymi

Juu, hän säteilee. Kulmuni kans nätti

• Anonyymi

Mitä onko Purrakin paksuna,onko käypäläinen käväissyt(halla-aho)asialla.

• Anonyymi

Kulmuni on edelleen kruunaamaton Miss Persu. Aivoton lihamöykky, jonka päälle on isketty mätä homejuusto.

• Anonyymi

Kulmuni ja Purra ovat nättejä likkoja, aivan toista maata kuin esim. Sanna, laiha kuin heinäseiväs ja jeedus iso pää.
        Tai harvahammas Emma, silmätkin pyörivät kuin puolukka pillus...

• Anonyymi

Caunis mutta apea aikuinen naene

• Anonyymi

oikeanpuoleinen nätti

• Anonyymi

Riikka on ihnux

• Anonyymi

eri sarjas ku kulmuni

• Anonyymi

mut oha se hehkee

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe