En mene näihin vaaleihin todellakaan äänestämään
En mene äänestämään
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä siten valita mistään kun et des äänestä
- Anonyymi
No varmasti valitan ja vielä enemmän kuin ennen. Mistä kukaan tietää olenko äänestänyt vai en.
- Anonyymi
En minäkään, tämä on niin nähty vaikka kuinka äänestäisit niin loppueleissä ei tiedä kuka siellä päättäjän paikalla istuu ja tulee pikkasen petetty olo mihinkään oikeudenmukaisuuteen, oma lehmä ojassa tuntuu olevan etusijalla.
- Anonyymi
Minä äänestän, ja sote vaalit kun on, niin terveysalan ammattilaista.
- Anonyymi
Miten teRveysasioihin vaalit liittyvät? Virkakoneisto on sitä varten. Lopetin jo koko äänestämisen 2015 (PS).
- Anonyymi
Kävin ennakkoon äänestämässä.
- Anonyymi
Vinoja hymyjä, kyllästyttää ihan kyllälti.
- Anonyymi
Hienoa olla äänestämättä , saadaan sitten ajettua palvelut alas tehokkaammin ja rahat lähetettyä eu:n
- Anonyymi
Tämän hölmön himmelin voi eduskunta purkaa tulevaisuudessa, jos on silloin voimia,,,,,,,,,,
- Anonyymi
Älä mene, mene Venäjälle, sinne Anokin menee...
- Anonyymi
Ei tarvi kenenkään mennä venäjälle se tulee meille tänne.
- Anonyymi
Olen usealta kuullut saman,en äänestä.Jopa sellaisilta jotka ovat tunnollisesti kaiken hoitavia.
Perusteluja juuri ,ettei tiedä asiasta.Ammattipolitiikkoja ehdolla.Keskittämällä loputkin todella hämärtyy.Miksi aikana kun kaikki muutoinkin on sekopäistä ja uhkien alla.Vielä tätä himmeliä lähdetään tekemään.Vai maksaako EU-tämänkin session. - Anonyymi
Hyvä, älkää äänestäkö niin minun suosimalla ehdokkaalla ja puolueella on paremmat mahdollisuudet menestyä vaalissa.
- Anonyymi
Ymmärtäisin aluevaalit jos Suomi olisi jaettu itsenäisiin hallintoalueisiin. Rahahan tulee nyt valtiolta.
Maakuntavero taas ei toimi, koska köyhemmät maakunnat joutuisivat varmasti kestämättömään asemaan.... - Anonyymi
Äänestäjiä tulee olemaan reilusti ALLE 50%
30-45% väliin.
100 euron veto siitä - Anonyymi
Emme äänestä enää, yksissäkään korruptiovaaleissa.
1 250€/kk MINIMIELÄKKEET nykyisen hallituksen vaalikaudella, ovat ehtona eduskuntavaaleissa äänestämiselle.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17187966/alkaa-enaa-antako-painostaa-itseanne-aanestamaan-korruptiovaaleissa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17279763/rasismikortilla-maahanmuutto-moninkertaistuu-kielitaito-lisaantyy#comment-112322398
Korruptipoliitikot korruptiovaalitenteissään, puhuvat köyhyyteen pakotettujen mm. puolen miljoonan eläkeläisköyhien kannalta, täysin epäolennaisista rikkaiden "ongelmista", kuten mitä kieltä joku Veroparatiisi-sotelaitoksen äärioikeiston rasismikortilla maahantuotu "hoitaja" puhuu. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17279797/vaalitenteissa-vihaignoroidaan-elakelaiskoyhia---emme-aanesta-enaa-
Se mistä korruptiovaali-tenteissä, PITÄISI puhua, ovat Pohjoismaisten aidon oikeusturvan 1 500€/kk MINIMIELÄKKEIDEN toteuttamiset Suomessa. Näistä ei yksikään korruptiopoliitikko/puolue, puhu yhtään mitään, joten ei mitään syytä enää äänestää. - Anonyymi
Äänet Persuille!!! Valta kansalle, eliitti pois vallankahvasta!
- Anonyymi
Jos ihmiset eivät äänestä entistä pienempi porukka valitsee päättäjät. Ja eivät he jää valitsematta jos jättää äänestämättä.
- Anonyymi
Mitä hyötyä on kannattaa jotain puoluetta, jos ei sitten mene äänestämään? Vain sellainen kannatus hyödyttää, joka vaalien koittaessa todennetaan äänestämällä. Vain tyhmät keuhkoaa olevansa jonkin puolueen kannattaja, mutta kuitenkin kuuluu oikeasti nukkuviin.
- Anonyymi
sama juttu rahikaisella, asun stadissa
- Anonyymi
En käynyt äänestämässä ja tulos on juuri sellainen kuin pitää näissä vaaleissa.
Terveisin Aloittaja - Anonyymi
En käynyt äänestämässä ja tulos on juuri oikea.
Aloittaja - Anonyymi
Hyvä tulos, sellainen kuin pitää. Kiitos muut PS
Ketjun aloittaja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980