En yleensä lue Rustan mainoslehteä, mutta nyt jostain syystä aloin selaamaan sitä. Tarjouslehden välistä tuli esiin pamfletti "Vetoomus: loppu pahalle KKP:lle". Tämän lehdykän julkaisijaa ei ollut kunnolla sanottu.
Sitä minä vaan, että kuka sen lehdykän sinne Rustan tarjouslehden väliin oli laittanut.
Loppu Kiinan kommunistipuolueelle
1
780
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinan ja varsinkin venäjän pullistelut lopu helposti koska armeijalla ja poliisilla on valta.
Ihmiskunnan säilymisen vuoksi vallan tulee kuulua kansalle.
Voisi kuvitella esimerkiksi suomessa kenraalikunta ja poliisikomentajat saisivat päähänsä KARJALA TAKAISIN huraa !!!!.
Onnistuisiko? Ei varmasti koska armeija ja poliisi ovat kansan valvonnassa.
Miten saataisiin venäjällä ja kiinassa? Joissa armeija ja poliisi edustaa suurelle joukolle eräänlaista enemmän antavaa kelaa.
Ainoana keinona näen sananvapauden. Olisi vain raa-asti ja julmasti ja rasistisesti asetettava tavallisen kansan arvoa kyseenalaiseksi.
Uusisuomen päättäjät eivät näytä sitä ymmärtävän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003