Voiko tekopyhempää ja kaksinaamaisempaa, kansalle VALEHTELEMISTA olla, kuin PetosKokoomusPersRKPkrdkesinliike-eilisten, Äärioikeiston pörssikeinottelija-hillokeisareiden "huoli" kieli"ongelmista" - Aivan kuin niiden, oikeusturvattomiksi, äärimmäiseen köyhyyteen pakottamilla ja pahoinpitelemillä kansalaisilla, ei olisi oikeitakin ongelmia mietittävänä, kuten mistä saa leipää, millä ostaa välttämättömät reseptilääkkeet, millä maksaa kalliit vuokrat, jyrkästi nousseet, energia- ja elinkustannuslaskut ym.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17279763/rasismikortilla-maahanmuutto-moninkertaistuu-kielitaito-lisaantyy#comment-112322398
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17273827/aktiivileikkuri-purra-kitisee-rikkaiden-tuista-kun-kansa-nakee-nalkaa
PetosKokPersRkpKrdkesinliike-eiliset, leikkasivat eläkeläisköyhien, työttömien, syrjäytettyjen, pätkä- ja silpputyöläisten, jokaisen pieni- ja keskituloisen tuloja ja eläkkeitä, antoivat 38 000:lle rasismikortilla maahantuomalleen, ulkomaiselle halpatyövoimalle 14 %:a Kela:n tuista.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16913649/petoskokpers-konkurssi-1-200-000tta-ulkomaalaisen-halpatyovoimaksi-tuonti
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17239959/ajo-oikeudet-otetaan-pois-alle-satatonnia-vuodessa-tienaavilta
Oma kansa työttömäksi - "sieltä otetaan halpatyövoimaa, mistä halvimmalla saadaan" - kehuskelujen saattelemana. Puistattaa kun ajattelee, minkälaisia kansan- ja maanpettureita, äärioikeiston Veroparatiisipopulistit ovatkaan.
Hilloaho-Purra-Veroparatiisiporvarit, filippiiniläisten äärioikeisto"hoitajien" maahantuojia
5
579
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä vielä toinen esimerkki, äärioikeiston kierosta VALEHTELEMISESTA Suomen kansalle:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17206547/metsayhtiot-kuin-marjanpoiminta-veroparatiisifirmoja-tuovat-metsurit-thaimaasta#comment-111290363
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17198638/epaisanmaalliset-veroparatiisiporvarit-nelinkertaistamassa-ulkomaisen-halpatyovoiman
Älkää päästäkö niitä, edes "jutulle", kun lipevinä tunkevat nyt kadullakin, ihmisten kimppuun mielistelemään, korruptiovaali-ääniä Veroparatiisi-hillokeisareiden veroparatiisi-yritystukiin kinutakseen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17187966/alkaa-enaa-antako-painostaa-itseanne-aanestamaan-korruptiovaaleissa Jos olen ymmärtänyt oikein, persut ovat valeoppositio eikä Suomessa mitään oikeaa oppositioita ole (lukuun ottamatta joitain yksittäisiä henkilöitä)
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt, eduskunnassa ja kunnissa on korruptoitunut YKSIPUOLUEJÄRJESTELMÄ.
- Anonyymi
Irvokas-Aktiivileikkuri-Purra, turhaan yrittää vedättää, rikkaiden kieli"ongelmilla", kun eläkeläisköyhyys hätätila Suomessa, kokpersujen leikkausten jäljillä.
- Anonyymi
Populistiporvari-VeroparatiisiÄärioikeisto VALEVASTUSTAA koronapakkoja - aivan kuten VALEVASTUSTIVAT EU-tukipaketteja.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16935049/petoskokpersujen-eu-tukipaketin-valevastustaminen-on-quotpoikkeusquot-joka-vahvistaa-eu-tukipaketin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634