Jokamiehen älykkyystesti johon voivat osallistua aivan kaikki !

Haastakaa minut pelaamaan shakkia chess.comissa.
Pelaan siellä nimimerkillä atamaani. Olen pelannut siellä tuhansia pelejä ja olen siellä n. miljoonan jäsenen joukosta 10:n %:n sisällä jos parhaimmuutta ns. pitkissä peleissä mitataan.

Tiedän toki ettei shakin peluutaito mittaa suoraa älykkyyttä mutta musikaalisuus ja matemaattinen lahjakkuus ovat ainakin avuksi ja mahdollisesti hyödyksi. Yleistietoudesta ei ole paskankaan väliä eikä siitä uskooko Maan muodon olevan aivan minkälainen tahansa.

48

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisiko tässä nyt tolla persekärpäsellä paikka todistaa paremmuutensa kun tolle Viktorille aina niin vittuillee?

• Anonyymi

No itse olen Mensan jäsen mutta ei hajuakaan itse pelistä kun en ole koskaan tutustunut.
      Olen lahjakas matematiikassa, tieteissä ja taiteissa.

• Anonyymi

En siis ole persekärpänen!! :D, Mietin vain että pärjäisinkö shakissa :)

• Anonyymi kirjoitti:

En siis ole persekärpänen!! :D, Mietin vain että pärjäisinkö shakissa :)

Älä mieti turhia veli hyvä.
        Tule ja pelaa, minulla on yli 600 shakkiystävää ympäri maailmaa, eivätkä ne minulle vittuile kuten sinä....

Siis pelaamaan vain....!

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Tule ja pelaa, minulla on yli 600 shakkiystävää ympäri maailmaa, eivätkä ne minulle vittuile kuten sinä....

Siis pelaamaan vain....!

Enpä minä ole sinulle vittuillut. Pitää joku päivä kokeilla kun on aikaa tietokoneella :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä minä ole sinulle vittuillut. Pitää joku päivä kokeilla kun on aikaa tietokoneella :)

Ikäviä uutisia! Meidän kaikkien rakastama Nasu nukkui pois vartti sitten, perhe kertoo että hän kuoli tehden mitä aidosti rakasti!
        Kuolin syyksi koitui 5 mustaa miestä, 8 arabia ja kaksi thaikku ladyboyta.
        Todennäköisesti sydän petti, kuitenkin hän kuoli hymyillen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ikäviä uutisia! Meidän kaikkien rakastama Nasu nukkui pois vartti sitten, perhe kertoo että hän kuoli tehden mitä aidosti rakasti!
        Kuolin syyksi koitui 5 mustaa miestä, 8 arabia ja kaksi thaikku ladyboyta.
        Todennäköisesti sydän petti, kuitenkin hän kuoli hymyillen.

Heh heh... hauska kommentti sinänsä ja jopa massapostitusta, tuota samaa hoet alvariinsa Persekärpäseni...

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Heh heh... hauska kommentti sinänsä ja jopa massapostitusta, tuota samaa hoet alvariinsa Persekärpäseni...

Eipä tuo minusta ollut hauska kommentti, erittäin typerä ja lapsellinen.
        Ei tuollaisella ihmisellä voi olla kaikki inkkarit kanootissa tai muumit laaksossa..

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Siis pelaamaan vain....!

Miten tuonkin täysin neutraalin jutun käsittelet "vittuiluksi"? Saatat olla hyvä shakissa, mutta kun itsekin sanoit "ei shakinpeluutaito mittaa suoraan älykkyyttä"! Todistit sen ihan ite!

• Anonyymi kirjoitti:

Miten tuonkin täysin neutraalin jutun käsittelet "vittuiluksi"? Saatat olla hyvä shakissa, mutta kun itsekin sanoit "ei shakinpeluutaito mittaa suoraan älykkyyttä"! Todistit sen ihan ite!

Vedä handuun pallopää.

• Anonyymi

Eli älykkyysosamääräsi on vähintään 130. Ei kyllä käy kateeksi. Itseäni ärsyttäisi elämä vielä enemmän, jos olisin älykkäämpi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli älykkyysosamääräsi on vähintään 130. Ei kyllä käy kateeksi. Itseäni ärsyttäisi elämä vielä enemmän, jos olisin älykkäämpi. :)

Suomessa rajapyykki on 131:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa rajapyykki on 131:)

Joo, kiva. Neropatti.

• Anonyymi
        VictorAtaman kirjoitti:

Vedä handuun pallopää.

Tulipas taas tosi älykäs ja aikuismainen kommentti!!!!!½!

• Anonyymi

Onko supertietokone älykäs? 😂😂😂 shakki ei mittaa yhtään mitään muuta kuin shakinpeluutaitoa.

• Anonyymi

Älkää kiusatko Viktoria! Hän tekee parhaansa noilla eväillä jotka sai syntymässä!
        Onko teistä oikein kiusata sairasta vanhaa miestä onko?!!?!?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää kiusatko Viktoria! Hän tekee parhaansa noilla eväillä jotka sai syntymässä!
        Onko teistä oikein kiusata sairasta vanhaa miestä onko?!!?!?!

Eihän hänen ole mikään pakko tulla tänne kiusattavaksi. Jos tulee tänne pätemään, sitä saa mitä tilaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän hänen ole mikään pakko tulla tänne kiusattavaksi. Jos tulee tänne pätemään, sitä saa mitä tilaa!

Päden koska olen teitä pallopäitä parempi.

• Anonyymi
        VictorAtaman kirjoitti:

Päden koska olen teitä pallopäitä parempi.

Ja taas tuli tosi järkevä ja aikuismainen kommentti!
        Kuvaa hyvin noitten littu-uskovaisten älykkyyttä!

• Anonyymi

Viktor Ataman on HIV positiivinen!

• Anonyymi

Arvaa mitä? Tuo on kunnianloukkaus jo, puhut ihmisestä hänen nimellä ja teet perättömän väittämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa mitä? Tuo on kunnianloukkaus jo, puhut ihmisestä hänen nimellä ja teet perättömän väittämän.

Kunnianloukkaus on kommunistimaiden tapa hiljentää totuudenpuhujat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnianloukkaus on kommunistimaiden tapa hiljentää totuudenpuhujat.

Minä vastustan tuollaista nettikiusaamista vaikka minuakin välillä on haukuttu persekärpäseksi.
        Kiusaaminen kaikissa muodoissa on tuomittavaa ja ei kuulu varsinkaan aikuisten maailmaan enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vastustan tuollaista nettikiusaamista vaikka minuakin välillä on haukuttu persekärpäseksi.
        Kiusaaminen kaikissa muodoissa on tuomittavaa ja ei kuulu varsinkaan aikuisten maailmaan enää.

Oletkin kommunisti. Kommunistit vastustavat aina sananvapautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkin kommunisti. Kommunistit vastustavat aina sananvapautta.

En ole, et nähtävästi ymmärrä mitä sananvapaus tarkoittaa.
        Sananvapaus ei oikeuta valehtelemaan tai solvaamaan toisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole, et nähtävästi ymmärrä mitä sananvapaus tarkoittaa.
        Sananvapaus ei oikeuta valehtelemaan tai solvaamaan toisia.

Ei saa edes valehdella (paitsi valtio tietenkin)? Olet totalitarismia kannattava inha komukka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa edes valehdella (paitsi valtio tietenkin)? Olet totalitarismia kannattava inha komukka.

Et edes käsitä termejä joita käytät, kertoo kaiken jo sinusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Et edes käsitä termejä joita käytät, kertoo kaiken jo sinusta.

No johan nyt avaukseni herätti suuret tunteet esiin Persekärpäsessäni, ainakin 10 viestiä raivostuneelta pörrääjältä kärsä heiluen...

Yhtään haastetta ei ole vielä tullut joten niitä odotellessa, kuka on minua älykkäämpi...?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

No johan nyt avaukseni herätti suuret tunteet esiin Persekärpäsessäni, ainakin 10 viestiä raivostuneelta pörrääjältä kärsä heiluen...

Yhtään haastetta ei ole vielä tullut joten niitä odotellessa, kuka on minua älykkäämpi...?

Minun hermoille käy nämä nettokiusaajat, eivät ainakaan osoita mitään sivistystä itsestään.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Olen pahoillani mutta on todistettu että näitä kärpäsiä on useampia vaikka et sitä uskokkaan.
        Minä tiedän varmuudella tämän todeksi koska olet myös minua haukkunut tuolla termillä, eli meitä on ainakin kaksi mutta kirjoitustyylien perusteella aika montaa useampi.

Minä esimerkiksi en koskaan ole alentunut haukkumaan sinua vaikka olen pitänyt joitakin viestejä lapsellisina ja tietyissä asioissa olen yrittänyt oikaista sinua.

Sitten on tämä joku joka kirjoittelee pelkästään epämiellyttäviä viestejä sinusta, ja veikkaan että moni muukin tällä palstalla on tullut kutsutuksi tuolla lempinimellä.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Sinun pitäisi korjata että "kuka on minua parempi shakissa" ei kuka on älykkäämpi.

Suostun sinun shakkihaasteeseen jos sinä suostut netissä olevaan älykkyystestiin minun kanssa?
        Siellä toinen näkee toisen vastaukset, käytetyn ajan ja lopputuloksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pitäisi korjata että "kuka on minua parempi shakissa" ei kuka on älykkäämpi.

Suostun sinun shakkihaasteeseen jos sinä suostut netissä olevaan älykkyystestiin minun kanssa?

Minäkin suostuisin, mutta oma älykkyysosamääräni on -2.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Etkö vieläkään ymmärrä ettei se sinun "perskärpäsesi" ole kukaan yksityinen kirjoittaja, se löytyy vain sinun sairaasta mielikuvituksestasi!
        Kysymys kuului: "kuka on minua älykkäämpi"? Tekisi mieli vastata: 99% maailman ihmisistä, en kuitenkaan vastaa niin.

• Anonyymi

Top10%:n pelaaja haastamassa aloittelijoita?

Älykkyys ei korreloi shakkilahjakkuuden kanssa muuta kuin niin, että keskinkertaisen älykkyyden omaava ei voi saavuttaa kuin shakkimestarin arvon, joka on kansainvälisesti mitätön saavutus. Joku sakkimestarinainen on tehnyt älytestin ja sai keskinkertaisen, ja se löytyy Youtubesta.

Heillä ei tutkitusti ole myöskään parempaa muistia, tosin maailmanluokan pelaajia ei ehkä testattu, ja musta näyttäisi siltä, että sekä heidän ÄO:nsä, että muistinsa on lahjakkaan tasolla muutenkin kuin vain shakissa.

Jos ei ole lahjakkuutta shakkiin, kuten ei musiikkiin, taiteeseen, niin suoritus jää normaalikäyrän keskivaiheille, ÄO:sta riippumatta, jota mikään määrä harjoittelua ei muuta paljoakaan vuoden parin jälkeen, kun taas lahjakkaammat kehittyy useamman vuoden, ja olettaisin, sitä useamman mitä lahjakkaampi. Noista kehityskäyristä huippujen osin on tietoa online.

• Anonyymi

Persekärpänen selittää kun ei uskalla ottaa haastetta vastaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Persekärpänen selittää kun ei uskalla ottaa haastetta vastaan?

Uskallan ihan mitä vaan toisin kuin te pallopäät jotka vain haukutte muita.

• VictorAtaman kirjoitti:

Uskallan ihan mitä vaan toisin kuin te pallopäät jotka vain haukutte muita.

No jopas jotakin......

Joku on kirjautunut nimellä Victor Ataman.
        Kirjoitan tästä lähin toisella nimellä vaikka siitä minua torutaan... :-)

• ViktorAtaman kirjoitti:

No jopas jotakin......

Joku on kirjautunut nimellä Victor Ataman.
        Kirjoitan tästä lähin toisella nimellä vaikka siitä minua torutaan... :-)

Koetas jäljitelmä Victor jäjitellä tätä......:-)

• Anonyymi
        Viljo76 kirjoitti:

Koetas jäljitelmä Victor jäjitellä tätä......:-)

Aika saatanan hullu on tuo Persekärpänen ja kauhia vihansa on Vihtoria kohtaan, tiedä sitten mistä se kumpuaa. Kateudesta älykkyyttä kohtaan on tyhmyyttä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika saatanan hullu on tuo Persekärpänen ja kauhia vihansa on Vihtoria kohtaan, tiedä sitten mistä se kumpuaa. Kateudesta älykkyyttä kohtaan on tyhmyyttä...

Kukakohan tällä palstalla on älykäs? Et sinä tai Viktor ainakaan, Viktor on itse niitä kateellisia älykkäitä kohtaan joita haukkuu.

• On ennen kuulumatonta että yksi avaus kerää kolmessa tunnissa 33 kommenttia!

Hauskaa mutta yhtä ainoaa shakkihaastetta ei ole kuulunut ja pelkään ettei niitä tulekaan.....

• Anonyymi

Onhan tullut mutta et ole vastannut siihen mitään siinä on tosin ehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah Hah ei Viktorin tartte teille osoittaa älykkyyttään, se näkyy jo hänen kirjoituksissaan ja saavutuksissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah Hah ei Viktorin tartte teille osoittaa älykkyyttään, se näkyy jo hänen kirjoituksissaan ja saavutuksissaan.

Olikos ne saavutukset kenties "avioliittonsa"jakaminen mahdollisimman monille? Sille on jokin toinenkin nimitys, vaikka rattopoika.

• Anonyymi

Mutta olisi hauska tietää montako niistä 33:sta on sun itse kirjoittamia.

Totuutta asiasta emme tiedä koskaan.

Jos jaksaisin niin rekkaisin itselleni Viljo67, tai ViIjo76 nimimerkin (pienen L sijaan siinä on iso-i) mutta olen laiska, en jaksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Nasu suostutko hänen haasteeseen?

• Anonyymi

Mä oon eläny Ranskassa keskiajalla ja syöny shebaa. Mut viisautta ei oo pulttijakoa enempää suotu, ku soudan intercityssä......

• Anonyymi

Victor ei uskalla ottaa haastetta vastaan 🤣😂😇🤦‍♂️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      7623
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5718
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      76
      3222
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2783
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1658
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1543
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      267
      1177
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      333
      1151
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1041
    Aihe