Moi, tahtoisin oman hevosen mutta äiti sanoo että ei käy meillä ois kyllä ihan lähellä yks talli mä käyn useesti siellä on myös mulla hoitohevonen. Mulla on kahden tai kolmen vuoden kokemus hevosista/ poneista olen käynyt kolmet alkeiskurssit myöskin. Joten ei ole puutetta kouluratsastus taidoista myöskin mun tilillä on pari tonnia joten voisin niillä ostaa varusteita ja kaikkea muuta. Mutta äiti sanoo että liian kallista...oisko vinkkejä miten saada äiti ostamaan hevonen.Käyn myöskin joka maanantai ratsastus tunnilla👍🏻👍🏻🙂
Haluan oman hevosen
2
328
Vastaukset
- Anonyymi
Semmone homma että hevoseen menee reippaasti yli 6000 vuodessa. Ja jos ei ole rahallisesti valmis huolehtimaan hevosesta hyvin (eläinlääkärikulut, oikeanlaiset varusteet) ei ole välttämättä järkeä hankkia hevosta. Joskus ei vaan ole yksinkertaisesti tarpeeksi rahaa
- Anonyymi
Suosittelen että hankit itse lisää kokemusta ennen kuin hankit, sulla täytyisi olla tarpeeks tuki joukkoja. Hevosen hoito on rankkaa, mullakin on kaksi ponia ja niiden hoito on oikeesti rankkaa mut mun äiti on onneksi hevos ihminen ja auttaa mua. Mut ehkä joku vuokris tai puol yp heppa ois sulle hyvä! Jos sun vanhemmat ei suostu omaan, hevosen ylläpitämiseen menee muuten tosi paljon rahaa kuukaudessa saattaa mennä reippaasti yli tonni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2802621Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772453SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552195Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj761877- 1201628
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1341406
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731308Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881130Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761099