Jeesus oli tätä mieltä:
Matt: 5:17-20 (1933/38): "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja
kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon
teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan
piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä
pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten
valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää
kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. Sillä minä sanon teille: ellei teidän
vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette
pääse taivasten valtakuntaan.”
Luuk. 16:16-17: “Lain ja profeettojen aika kesti Johannekseen asti. Siitä lähtien on
julistettu hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta, ja jokaista vaaditaan tulemaan sinne.
Mutta laista ei häviä piirtoakaan, ennemmin katoavat taivas ja maa.”
Joh. 5:45-47: "Älkää luulko, että minä teitä Isäni edessä syytän. Teidän syyttäjänne on
Mooses, hän, johon olette panneet toivonne. Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte
myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut. Mutta kun te ette usko hänen
kirjoituksiaan, kuinka voisitte uskoa minun puhettani!"
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🐍🐍🐍🦖🦖
4.Mooseksen kirja, 31/9-18:
>>He ottivat vangiksi naiset ja lapset ja saivat ryöstösaaliiksi midianilaisten kaikki juhdat, kaiken karjan ja muun omaisuuden. He polttivat midianilaisten asuttamat kylät ja heidän leiripaikkansa, ottivat mukaansa kaiken keräämänsä saaliin, niin ihmiset kuin eläimetkin, ja toivat vankinsa ja muun saaliin Mooseksen, pappi Eleasarin ja Israelin kansan eteen leiriin, joka oli Moabin tasangolla Jordanin varrella vastapäätä Jerikoa. Mooses, pappi Eleasar ja kansan päämiehet lähtivät leirin ulkopuolelle heitä vastaan.
Mooses vihastui sotajoukon johtajiksi määrätyille tuhannen miehen ja sadan miehen päälliköille, kun he palasivat sotaretkeltä, 15 ja sanoi heille: "Oletteko jättäneet henkiin kaikki naiset? Juuri nuo naiset tekivät Bileamin neuvon mukaan ja saivat israelilaiset luopumaan Herrasta ja antautumaan Baal-Peorin palvojiksi. Sen tähden Herran kansaa kohtasi vitsaus. Tappakaa siis lapsista kaikki pojat ja tappakaa myös jokainen nainen, joka on maannut miehen kanssa. Mutta tytöt, jotka eivät ole maanneet miehen kanssa, saatte ottaa itsellenne. >>
😁
Myrkyllisen paha Jeesus!
36
65
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkuu...
18:19 Älä ryhdy vaimoon paljastaaksesi hänen häpyänsä, kun hän on saastainen kuukautisaikanansa.
18:20 Älä makaa lähimmäisesi vaimon kanssa, ettet siten itseäsi saastuttaisi.
18:21 Älä anna lapsiasi poltettaviksi uhrina Molokille, ettet häpäisisi Jumalasi nimeä. Minä olen Herra.
18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
18:23 Älä sekaannu mihinkään eläimeen, ettet siten itseäsi saastuttaisi. Älköönkä nainen tarjoutuko eläimelle pariutuaksensa sen kanssa; se on iljettävyys.
Lopuksi tuumataan: 18:29 Sillä jokainen, joka tekee minkä tahansa näistä kauhistuksista, hävitettäköön kansastansa, kaikki, jotka semmoista tekevät.
Eli miksi ei kohtaa 18:19 noudeta, eli kun naisella on kuukautiset, silloin ei saa tehdä yhdyntää? Sanatarkasti tulkittuna, tämä on aivan yhtä saastaista kuin tuo vieraissa käynti tai samaa sukupuolta olevan kanssa makaaminen.
3Moos 20:13 antaa jopa luvat tappaa ”Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.”
😁- Anonyymi
Juutalaiset polttivat lapsiaan silloin aikoinaan.
😁
Laki, jonka katoamisen Jeesus kieltää on luonnonlaki.
Sitä paitsi:
[Joh 10:8]
Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua (Jeesusta), ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
Niin että 😁- Anonyymi
Perustele,sillä😁
Anonyymi kirjoitti:
Perustele,sillä😁
Alkuteksti nyt vain sattuu puhumaan luonnonlaista jos sitä tutkailee vähemmän länsimaiset lasit päässä. Kyse ei ole tulkinnasta vaan käännöksestä.
Jeesus itse sanoo, että kaikki, jotka tulivat ennen häntä ovat valehtelijoita. Sitä tuskin tarvitsee perustella.
Ota takaisin 😁- Anonyymi
Verum_an_falsum kirjoitti:
Alkuteksti nyt vain sattuu puhumaan luonnonlaista jos sitä tutkailee vähemmän länsimaiset lasit päässä. Kyse ei ole tulkinnasta vaan käännöksestä.
Jeesus itse sanoo, että kaikki, jotka tulivat ennen häntä ovat valehtelijoita. Sitä tuskin tarvitsee perustella.
Ota takaisin 😁Luonnonlaista?
Buddha valehtelija?
😁 Anonyymi kirjoitti:
Luonnonlaista?
Buddha valehtelija?
😁Huom nämä ihmiset tuskin tusivat kuin maa-alueen, jolla asustivat. Jeesus tuli omiensa tykö. Kaikki muut ennen Jeesusta olivat valehtelijoita.
😁- Anonyymi
Huom nämä ihmiset tuskin tusivat kuin maa-alueen, jolla asustivat. Jeesus tuli omiensa tykö. Kaikki muut ennen Jeesusta olivat valehtelijoita.
😁Juutalaisten tykö.
Kuten vanhassa testamentissa Herra, jumala lupasi!
😁 Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisten tykö.
Kuten vanhassa testamentissa Herra, jumala lupasi!
😁Jeesus todella tuli juutalaisten tykö, mutta eikös Jeesus kumoa lupaukset sanomalla edeltäjiään valehtelijoiksi?
😁- Anonyymi
Jeesus todella tuli juutalaisten tykö, mutta eikös Jeesus kumoa lupaukset sanomalla edeltäjiään valehtelijoiksi?
😁Moosesta kunnioitti täysillä!
Matt: 5:17-20 (1933/38): "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja
kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sillä totisesti minä sanon
teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan
pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten
kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. Sillä minä sanon teille: ellei teidän
vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette
Luuk. 16:16-17: “Lain ja profeettojen aika kesti Johannekseen asti. Siitä lähtien on
julistettu hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta, ja jokaista vaaditaan tulemaan sinne.
Joh. 5:45-47: "Älkää luulko, että minä teitä Isäni edessä syytän. Teidän syyttäjänne on
Mooses, hän, johon olette panneet toivonne. Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte
😁 Anonyymi kirjoitti:
Moosesta kunnioitti täysillä!
😁Valentinolaiset olivat sitä mieltä, että ei kunnioittanut, koska tämäkin oli saanut lait joltain demiurgilta, joka leikki kukkulan kuningasta luullen olevansa ainoa jumala.
Jeesus tarkoittaakin, että kaikki edeltäjät ovat saaneet tietonsa väärästä lähteestä ja lörpötelleet joutavia.
😁- Anonyymi
Valentinolaiset olivat sitä mieltä, että ei kunnioittanut, koska tämäkin oli saanut lait joltain demiurgilta, joka leikki kukkulan kuningasta luullen olevansa ainoa jumala.
Jeesus tarkoittaakin, että kaikki edeltäjät ovat saaneet tietonsa väärästä lähteestä ja lörpötelleet joutavia.
😁Sitä mieltä myös vihakertomus Sodoma&Comorrasta?
😁 Anonyymi kirjoitti:
Sitä mieltä myös vihakertomus Sodoma&Comorrasta?
😁Sodoman ja Gomorran tuhosi sitten demiurgi, joka itsetuntoaan pönkittääkseen julisti vähän väliä "Minä olen jumala, eikä muita ole!"
Varmasti niissäkin kaupungeissa jokunen homo oli samoin kuin vaikka Jerusalemissa tai Turussa.
- Anonyymi
Varmasti niissäkin kaupungeissa jokunen homo oli samoin kuin vaikka Jerusalemissa tai Turussa.
Raamatun vihatarinassa ne olivat homokaupunkeja.
Monet kristityt uskovat siihen vauhkoraivokkaina!
😁 Anonyymi kirjoitti:
Raamatun vihatarinassa ne olivat homokaupunkeja.
Monet kristityt uskovat siihen vauhkoraivokkaina!
😁Kyseessähän oli pahoinpitely. "Nytpä me pitelemmekin sinua pahemmin kuin heitä".
Jos enkelit olisivat saaneet oman huoneen ja rakastelleet siellä keskenään, niin luulenpa ettei sitä olisi pahalla katsottu.- Anonyymi
Kyseessähän oli pahoinpitely. "Nytpä me pitelemmekin sinua pahemmin kuin heitä".
Jos enkelit olisivat saaneet oman huoneen ja rakastelleet siellä keskenään, niin luulenpa ettei sitä olisi pahalla katsottu.Hurskas Loot tarjosi omia tyttäriään seksuaalisesti pahoinpideltäviksi.
Tyttäret kostivat Juutalaisten ja kristittyjen mielestä juottamalla hurskaan Lootin ensin tiedottomaan humalatilaan aito.uskovaisten mielestä, koska niin lukee Jumalan sanassa ja tulivat raskaiksi.
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurskas Loot tarjosi omia tyttäriään seksuaalisesti pahoinpideltäviksi.
Tyttäret kostivat Juutalaisten ja kristittyjen mielestä juottamalla hurskaan Lootin ensin tiedottomaan humalatilaan aito.uskovaisten mielestä, koska niin lukee Jumalan sanassa ja tulivat raskaiksi.
😁Siis yrittivät mustata maineen kristittyjen miestenkin mielissä raiskaamalla oman isänsä.
Raivoheterot uskovat tähänkin!
😁 - Anonyymi
Kyseessähän oli pahoinpitely. "Nytpä me pitelemmekin sinua pahemmin kuin heitä".
Jos enkelit olisivat saaneet oman huoneen ja rakastelleet siellä keskenään, niin luulenpa ettei sitä olisi pahalla katsottu.Uskot Sodoma ja Gomorra tarinaan.
🐷 Anonyymi kirjoitti:
Hurskas Loot tarjosi omia tyttäriään seksuaalisesti pahoinpideltäviksi.
😁Se oli alunperin Loot, joka joi ihan itse ja kännissä raiskasi molemmat tyttärensä. Mutta myöhemmin tätä tarinaa muutettiin ja syy vieritettiin tyttöjen niskoille, niin kuin aina.
- Anonyymi
Se oli alunperin Loot, joka joi ihan itse ja kännissä raiskasi molemmat tyttärensä. Mutta myöhemmin tätä tarinaa muutettiin ja syy vieritettiin tyttöjen niskoille, niin kuin aina.
Aito.uskovaiset luottavat jumalan sanaan Raamatussa, etkä kykene kuunaan muuttamaan niiden käsityksiä.
😁 Anonyymi kirjoitti:
Aito.uskovaiset luottavat jumalan sanaan Raamatussa, etkä kykene kuunaan muuttamaan niiden käsityksiä.
😁En kykenekään, mutta itseäni voin tiedolla sivistää.
- Anonyymi
En kykenekään, mutta itseäni voin tiedolla sivistää.
Näin on.
Kovaluu päitä ei tosiaankaan.
😁
- Anonyymi
Paavalin saarnaajien kirjoitukset eivät riitä todisteeksi Jeesuksesta Jahven kulttilaisena samaan aikaan, kun Raamattu itse todistaa Jeesuksen sanoneen Jahvea itse perkeleeksi ja valheen isäksi ja tapetaan Mooseksen lain ja Jahven vastustamisesta jumalanpilkasta tuomittuna.
- Anonyymi
Paavali johdatti pakanat uskoonsa, jeesukseensa ja omaan jumalansa.
Väitti että herra hyväksyy ympärileikatut.
Kiero paskiainen.
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali johdatti pakanat uskoonsa, jeesukseensa ja omaan jumalansa.
Väitti että herra hyväksyy ympärileikatut.
Kiero paskiainen.
😁Hups
...hyväksyy ympärileikkaamattomat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hups
...hyväksyy ympärileikkaamattomat!Kyllä, Paavali teki kristinuskon Jeesuksen Kristus-nimeen, joka on tosi Jumalana uhrilahja Jahvelle tämän vihan lepyttämiseksi, koska ihmeidentekijä houkutteli toisen Jumalan luokse pois Jahven luota. Jeesus opetti taivasten valtakunnan Isä Jumalasta ja vastusti Jahvea. Kun tällainen ihmeidentekijä syntyy ja lupaa ihmeen ja jos se ihme toteutuu, on ihmeidentekijä surmattava ja kostonkäsi nostettava seuraajien ylle. Paavali hoiti isiensä Jumala Jahvelle homman kotiin. Tämän Jahven määräyksen voi lukea 5.Mooseksen kirjan 13. luvusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hups
...hyväksyy ympärileikkaamattomat!Vielä kun ymmärrät, että Jeesus opetuksineen ei ole sama asia kuin Paavalin luoma Kristus-kultti hänen nimeensä. Ja kyseessä on nimenomaan tarkoituksella luotu kostouskonto Jeesuksen opetuksista, niin alat osua kohdilleen Raamatun juonesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kun ymmärrät, että Jeesus opetuksineen ei ole sama asia kuin Paavalin luoma Kristus-kultti hänen nimeensä. Ja kyseessä on nimenomaan tarkoituksella luotu kostouskonto Jeesuksen opetuksista, niin alat osua kohdilleen Raamatun juonesta.
Koko ajan olen yrittänyt kertoa että paavalin jeesus ei ole Juutalaisten Jeesus!
😁
- Anonyymi
Jeesus on myrkkyä paholaiselle... joka näilläkin palstoilla vaeltaa!
- Anonyymi
Paavalin Jeesus on valhe vapahtaja!
😁
- Anonyymi
Alussa oli Avesta jossa rikokset sai anteeksi 7 kertaa, mutta 8 . Kerta toi rangaistuksen.
Assyrian suuri sotavalta nousi Hammurabbin lakia meeminä levittämään 1700 ekr.
Syntyi Avestasta poikkeava armottomuuden aika. Esim. Farao tapatti juutalaisten poikalapset.
Mooses nousi keskellä kaikkea tuota 1554 ekr ja toi hurjat säädöksensä. Armoa ei enää saanut 7 kertaa, vaan yhdestä kerrasta säädös määräsi kuoleman. Se oli vihan viiniä joka juovutti.
Pyhä pappiskansa sai lain joka oli kaikkein tiukin ja pyhin.
Myöhemmin Jeesus ja Ranskan vallankumous palasi alkuperäiseen Avestaan.- Anonyymi
<<Syntyi Avestasta poikkeava armottomuuden aika. Esim. Farao tapatti juutalaisten poikalapset.<<
Sellaisia kuin 'juutalaiset' ei esiinny ollenkaan Mooseksen kirjoissa. Ensimmäinen juutalaishenkilö VT:ssä on Esterin kirjassa on nimeltään Mordokai, joka on juutalainen ja Benjaminin heimoa, joka Raamatun mukaan tuhosi Israelin heimon, ja tulee jostakin Aasian suunnalta.
Mutta mainitsemasi asia, että Farao tapatti poikalapset, on kyllä Mooseksen kirjassa, mutta hän on siinä tarinassa Jahve Jumala, joten herää kysymys, että onko Mooseksen suulla puhuva 'Jumala' todellisuudessa Farao, joka pakenee hovinsa kanssa Egyptistä vallan vaihdettua ja joka julisti itsensä Jumalaksi?
Tässä kohtaa Raamatussa 2.Mooseksen kirja - Jahve määrää tapettavaksi kaikki ihmisten esikoipojat ja eläinten urospuolet Egyptistä paon muistoksi ja sanoo sen jälkeen:
<<13:14 Ja kun sinun poikasi vastaisuudessa kysyy sinulta ja sanoo: 'Mitä tämä merkitsee?' niin vastaa hänelle: 'Herra vei meidät väkevällä kädellä pois Egyptistä, orjuuden pesästä. Sillä kun farao paatui ja kieltäytyi päästämästä meitä, SURMASI HERRA kaikki esikoiset Egyptin maassa, ihmisten esikoisista karjan esikoisiin asti. SEN TÄHDEN MINÄ UHRAAN HERRALLE JOKAISEN UROSPUOLEN, joka avaa äidinkohdun, ja jokaisen esikoisen pojistani minä lunastan.'<< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<Syntyi Avestasta poikkeava armottomuuden aika. Esim. Farao tapatti juutalaisten poikalapset.<<
Sellaisia kuin 'juutalaiset' ei esiinny ollenkaan Mooseksen kirjoissa. Ensimmäinen juutalaishenkilö VT:ssä on Esterin kirjassa on nimeltään Mordokai, joka on juutalainen ja Benjaminin heimoa, joka Raamatun mukaan tuhosi Israelin heimon, ja tulee jostakin Aasian suunnalta.
Mutta mainitsemasi asia, että Farao tapatti poikalapset, on kyllä Mooseksen kirjassa, mutta hän on siinä tarinassa Jahve Jumala, joten herää kysymys, että onko Mooseksen suulla puhuva 'Jumala' todellisuudessa Farao, joka pakenee hovinsa kanssa Egyptistä vallan vaihdettua ja joka julisti itsensä Jumalaksi?
Tässä kohtaa Raamatussa 2.Mooseksen kirja - Jahve määrää tapettavaksi kaikki ihmisten esikoipojat ja eläinten urospuolet Egyptistä paon muistoksi ja sanoo sen jälkeen:
<<13:14 Ja kun sinun poikasi vastaisuudessa kysyy sinulta ja sanoo: 'Mitä tämä merkitsee?' niin vastaa hänelle: 'Herra vei meidät väkevällä kädellä pois Egyptistä, orjuuden pesästä. Sillä kun farao paatui ja kieltäytyi päästämästä meitä, SURMASI HERRA kaikki esikoiset Egyptin maassa, ihmisten esikoisista karjan esikoisiin asti. SEN TÄHDEN MINÄ UHRAAN HERRALLE JOKAISEN UROSPUOLEN, joka avaa äidinkohdun, ja jokaisen esikoisen pojistani minä lunastan.'<<Minusta sinun - ja miksi ei muidenkin - kannattaisi nyt miettiä tätä kohtaa, onhan kyseessä ihan virallisestikin kristinuskon Jumala, joka on Jahve.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<13:14 Ja kun sinun poikasi vastaisuudessa kysyy sinulta ja sanoo: 'Mitä tämä merkitsee?' niin vastaa hänelle: 'Herra vei meidät väkevällä kädellä pois Egyptistä, orjuuden pesästä. Sillä kun farao paatui ja kieltäytyi päästämästä meitä, SURMASI HERRA kaikki esikoiset Egyptin maassa, ihmisten esikoisista karjan esikoisiin asti. SEN TÄHDEN MINÄ UHRAAN HERRALLE JOKAISEN UROSPUOLEN, joka avaa äidinkohdun, ja jokaisen esikoisen pojistani minä lunastan.'<<Sama hommeli Khrisna vapahtajalla 3 000 vuotta aikaisemmin!
😁
"<<Syntyi Avestasta poikkeava armottomuuden aika. Esim. Farao tapatti juutalaisten poikalapset.<<"
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200