Suotta morkata Tonya

Savotar

Halme toi suuren äänimäärän ja eduskuntapaikan tullessaan.Suut suppuun ja sassiin

10

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiittää

      Ja nyt kiittää äänestäjiä haukkumalla koko eduskunnan ja kesken kauden sanoo kyllästyneensä.
      Noh, pari vuotta jaksoi olla siellä ja siitäkin lähes vuoden sairaslomalla.
      Kumartaakko pitäisi??
      Nimimerkillä "staditar".

      • ruikutat

        Ethän edes äänestänyt Tonya.
        Tonya näillä palstoilla haukkuneilla on niin negatiivinen asenne Tonyyn, että niille ei kelpaa mikään mitä Tony on tehnyt tai jättänyt tekemättä. Niistä rakkikoirista ei yksikään äänestänyt Tonya. Soittavat vain suutaan ja se onkin ainoa mihin ne ite pystyy.


      • jokatapauksessa

        eikä yhtään mitään muuta


      • jokatapauksessa kirjoitti:

        eikä yhtään mitään muuta

        muuhun analysointiin kun kuittaamalla kateudeksi?
        Onko sekin silkkaa kateutta, kun JKa Heinäluomaa aamun avauksessaan piikittelee?
        Persettien kannattajat kirjoittavat asiaa ja Wanhat puolueet kateutta, parjaamista, herjaa yms?

        Se näyttää olevan keskustelun linja, että jokainen asiallisestikin kritisoiva vaan kateellinen Perset-porukan SUURTA menestymistä kadehtii...
        Voi Hyvä Sylvi


      • Hyvä Sylvi
        VempelKolli kirjoitti:

        muuhun analysointiin kun kuittaamalla kateudeksi?
        Onko sekin silkkaa kateutta, kun JKa Heinäluomaa aamun avauksessaan piikittelee?
        Persettien kannattajat kirjoittavat asiaa ja Wanhat puolueet kateutta, parjaamista, herjaa yms?

        Se näyttää olevan keskustelun linja, että jokainen asiallisestikin kritisoiva vaan kateellinen Perset-porukan SUURTA menestymistä kadehtii...
        Voi Hyvä Sylvi

        savolaisten kommarikoplaa. Haiskaa rauhassa.


      • kirjoittaminen
        VempelKolli kirjoitti:

        muuhun analysointiin kun kuittaamalla kateudeksi?
        Onko sekin silkkaa kateutta, kun JKa Heinäluomaa aamun avauksessaan piikittelee?
        Persettien kannattajat kirjoittavat asiaa ja Wanhat puolueet kateutta, parjaamista, herjaa yms?

        Se näyttää olevan keskustelun linja, että jokainen asiallisestikin kritisoiva vaan kateellinen Perset-porukan SUURTA menestymistä kadehtii...
        Voi Hyvä Sylvi

        Elikkä se,johon vain yksi yhtyy omassa piirissäsi.


      • linjoilla
        VempelKolli kirjoitti:

        muuhun analysointiin kun kuittaamalla kateudeksi?
        Onko sekin silkkaa kateutta, kun JKa Heinäluomaa aamun avauksessaan piikittelee?
        Persettien kannattajat kirjoittavat asiaa ja Wanhat puolueet kateutta, parjaamista, herjaa yms?

        Se näyttää olevan keskustelun linja, että jokainen asiallisestikin kritisoiva vaan kateellinen Perset-porukan SUURTA menestymistä kadehtii...
        Voi Hyvä Sylvi

        ...


      • vaan
        jokatapauksessa kirjoitti:

        eikä yhtään mitään muuta

        vesitiiviitä perussuomalaisia.


    • voihan prkl...

      Onpa ällöttävää nuoleksintaa!
      Halme ei "tuonut" mitään äänisaalista! Me ihmiset äänestimme häntä siksi kun hän LUPASI tehdä töitä, eli lainsäädäntää ja valtion budjettiin asioita.
      Mitä se mies teki?
      Itsensä kehumista ja muiden mollaamista koko ajan!
      Ei nähnyt mitään hyvää Suomen Eduskunnassa itse asiasta kysyttynä ja toimittajan vielä tarkentaessa!
      Eli: Ei edes sitä, että Suomessa ON eduskunta!

      Ja kun sanoi noin, kuten siinä TVssä kertoi, sehän tarkoittaa, ettei meinaakaan tehdä mitään!

      Voiko vielä sen enemmän petkuttaa äänestäjiä?
      Ja turha tässä on vedota Muut puolueet, muut edustajat - virteen!
      Jokainen vastaaman omistaan!
      Olisi meidän pitänyt jo silloin arvata, että noilla menetelmillä EI VOI lainsäädäntätyötä tehdä! Se ei ole mikään huutojuttu!

    • suotta morkata

      siinä se

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe