Halme toi suuren äänimäärän ja eduskuntapaikan tullessaan.Suut suppuun ja sassiin
Suotta morkata Tonya
10
494
Vastaukset
- kiittää
Ja nyt kiittää äänestäjiä haukkumalla koko eduskunnan ja kesken kauden sanoo kyllästyneensä.
Noh, pari vuotta jaksoi olla siellä ja siitäkin lähes vuoden sairaslomalla.
Kumartaakko pitäisi??
Nimimerkillä "staditar".- ruikutat
Ethän edes äänestänyt Tonya.
Tonya näillä palstoilla haukkuneilla on niin negatiivinen asenne Tonyyn, että niille ei kelpaa mikään mitä Tony on tehnyt tai jättänyt tekemättä. Niistä rakkikoirista ei yksikään äänestänyt Tonya. Soittavat vain suutaan ja se onkin ainoa mihin ne ite pystyy. - jokatapauksessa
eikä yhtään mitään muuta
jokatapauksessa kirjoitti:
eikä yhtään mitään muuta
muuhun analysointiin kun kuittaamalla kateudeksi?
Onko sekin silkkaa kateutta, kun JKa Heinäluomaa aamun avauksessaan piikittelee?
Persettien kannattajat kirjoittavat asiaa ja Wanhat puolueet kateutta, parjaamista, herjaa yms?
Se näyttää olevan keskustelun linja, että jokainen asiallisestikin kritisoiva vaan kateellinen Perset-porukan SUURTA menestymistä kadehtii...
Voi Hyvä Sylvi- Hyvä Sylvi
VempelKolli kirjoitti:
muuhun analysointiin kun kuittaamalla kateudeksi?
Onko sekin silkkaa kateutta, kun JKa Heinäluomaa aamun avauksessaan piikittelee?
Persettien kannattajat kirjoittavat asiaa ja Wanhat puolueet kateutta, parjaamista, herjaa yms?
Se näyttää olevan keskustelun linja, että jokainen asiallisestikin kritisoiva vaan kateellinen Perset-porukan SUURTA menestymistä kadehtii...
Voi Hyvä Sylvisavolaisten kommarikoplaa. Haiskaa rauhassa.
- kirjoittaminen
VempelKolli kirjoitti:
muuhun analysointiin kun kuittaamalla kateudeksi?
Onko sekin silkkaa kateutta, kun JKa Heinäluomaa aamun avauksessaan piikittelee?
Persettien kannattajat kirjoittavat asiaa ja Wanhat puolueet kateutta, parjaamista, herjaa yms?
Se näyttää olevan keskustelun linja, että jokainen asiallisestikin kritisoiva vaan kateellinen Perset-porukan SUURTA menestymistä kadehtii...
Voi Hyvä SylviElikkä se,johon vain yksi yhtyy omassa piirissäsi.
- linjoilla
VempelKolli kirjoitti:
muuhun analysointiin kun kuittaamalla kateudeksi?
Onko sekin silkkaa kateutta, kun JKa Heinäluomaa aamun avauksessaan piikittelee?
Persettien kannattajat kirjoittavat asiaa ja Wanhat puolueet kateutta, parjaamista, herjaa yms?
Se näyttää olevan keskustelun linja, että jokainen asiallisestikin kritisoiva vaan kateellinen Perset-porukan SUURTA menestymistä kadehtii...
Voi Hyvä Sylvi...
- vaan
jokatapauksessa kirjoitti:
eikä yhtään mitään muuta
vesitiiviitä perussuomalaisia.
- voihan prkl...
Onpa ällöttävää nuoleksintaa!
Halme ei "tuonut" mitään äänisaalista! Me ihmiset äänestimme häntä siksi kun hän LUPASI tehdä töitä, eli lainsäädäntää ja valtion budjettiin asioita.
Mitä se mies teki?
Itsensä kehumista ja muiden mollaamista koko ajan!
Ei nähnyt mitään hyvää Suomen Eduskunnassa itse asiasta kysyttynä ja toimittajan vielä tarkentaessa!
Eli: Ei edes sitä, että Suomessa ON eduskunta!
Ja kun sanoi noin, kuten siinä TVssä kertoi, sehän tarkoittaa, ettei meinaakaan tehdä mitään!
Voiko vielä sen enemmän petkuttaa äänestäjiä?
Ja turha tässä on vedota Muut puolueet, muut edustajat - virteen!
Jokainen vastaaman omistaan!
Olisi meidän pitänyt jo silloin arvata, että noilla menetelmillä EI VOI lainsäädäntätyötä tehdä! Se ei ole mikään huutojuttu! - suotta morkata
siinä se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638