Kansanedustaja Sebastian Tynkkynen kertoo helluntaiherätyksestä.
Ivan Puopolon haastattelussa tuo esiin helluntaiyhteisön hyvät ja huonot puolet ja erottamisensa homouden vuoksi 2018. Toivoo että yhteisö jossakin vaiheessa muuttaisi käsitystään homouden suhteen.
Kohdasta 29:00 eteenpäin helluntaiaiheesta.
https://www.youtube.com/watch?v=NplJADThiIo
Sebastian Tynkkynen kertoo helluntaiherätyksestä.
8
83
Vastaukset
- Anonyymi
Uskovaisilla näyttäisi olevan sokea piste, jota järki ei pysty käsittelemään. Homous....
- Anonyymi
Niin järjetöntä hommaa kuin homostelu, ei järjellä voi käsitelläkään. Jos homostelija ajattelisi järjellään hän lopettaisi moisen. Muuten Sebastian on ihan ok ihmisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin järjetöntä hommaa kuin homostelu, ei järjellä voi käsitelläkään. Jos homostelija ajattelisi järjellään hän lopettaisi moisen. Muuten Sebastian on ihan ok ihmisenä.
sitä en vain tajua kuka hänet on äänestänyt eduskuntaan !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä en vain tajua kuka hänet on äänestänyt eduskuntaan !?
Minä äänestäisin vaikka en homostelusta pidäkään. Onhan se synti ja häpeä. Sebu on rohkea ja hyvä ulostulloillaan sekä mielipiteillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä äänestäisin vaikka en homostelusta pidäkään. Onhan se synti ja häpeä. Sebu on rohkea ja hyvä ulostulloillaan sekä mielipiteillään.
Minäkin diggaan Sebastiania tiettyyn pisteeseen asti mutten koskaan äänestäisi häntä: homostelusyntiliiton puolesta äänestäisi.
Selef Urge
- Anonyymi
Ai, onko Sebastian uskova? En ole tiennytkään. Olen hänen sivuillaan jonkun verran uskovana kyllä käynyt, mutta politiikka-asioissa.
- Anonyymi
Voi hyvää päivää , vai uskova . Ei ikinä.
- Anonyymi
Tottelematon Jumalan tahtoon nähden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302883
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514