Minulla menee ihan hyvin, minulla on työpaikka ,vaatteet ja ruokaa, mutta olen vain harvoin kärsinyt elämässäni uskon takia. Olen kateellinen kaikille marttyyreille, he ovat totisesti lähellä Jeesusta, sitä minäkin haluan. Tuntuu että olen pelkkä luuseri Jeesuksen silmissä.
Haluaisin tulla vainotuksi
16
70
Vastaukset
- Anonyymi
mä olen kateellinen niille ihmisille, jotka ovat varjeltuneet
helluntai-eksytykseltä.
tunnustan siis, "kateus-syntini". - Anonyymi
Laita lähimmän helluntaiseurakuntasi kotisivuille yhteydenottopyyntö.
Lähimmän tai vaikkapa minkä vaan maan Jehovan todistajien valtakunnansalin sivuilla samoin ilmoitat olevasi kiinnostunut luopumaan maailmallisuudesta.
Myös lähimpien Adventistien kotisivuille kirjoitat haluavasi vaihtaa helluntailaisuudesta adventismiin.
Mormoneille myös ilmoitat olevasi kiinnostunut ja pyydät kotikäyntiä.
Babtisteille ilmoitat olevasi kova poika / tyttö laulamaan, että missä lähin kuoro lienee.
Sitten vaan odotat, sen alkamista... - Anonyymi
Mene kertomaan avionrikkojille, huorintekijöille ja valehtelijoille totuutta niin ei tarvitse kauaa odottaa että kivet lentää.
- Anonyymi
Jeesus sanoi:
"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi:
"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."Jeesus naulittiin ristille koska puhui fariseusten ja muiden syntejä vastaan eikä tehnyt niitä itse. Siksi häntä vihattiin. Tämä tulee aina olemaan vainon pääasiallinen syy. Ei sellaisia ihmisiä vainota jotka ovat mukana jumalattomuudessa ja joustavat vaikka mihin valheisiin säilyttääkseen asemansa maailmassa.
- Anonyymi
Piispat ei piisaa, eivät rakasta homoja, ovat hiljaa kun sananvapaus on pian hakuses, ja heidän kohtelunsa syntisiä kohtaan kun on välinpitämätön eivät nouda Jeesuksen esimerkkiä olla syntisten ystävä kuten Päivi tekee.
- Anonyymi
Jututin Jeesusta juuri. Kyllä hän pitää sinustakin.
- Anonyymi
Juttelitte tietysti kielilläpuhuen. Olisit ottanut tapaamisestanne videopätkän äänellä ja laittanut sen someen.
- Anonyymi
Aloittaja kuuluu kanssasi samaan sarjaan eli ei-uskoviin, jotka laittavat tänne aloituksia, joita ei uskovan aloitukseksi uskoisi edes silmät kiinni.
- Anonyymi
Rupea julistamaan kirkkokuntien julistamaa Raamatun sanaa vastaan, kuten Suni tekee, niin varmasti tulet vainotuksi.
Etkö sitten tarpeeksi vähättele naisia netissä ja osoita vihaa homoja kohtaan?
Kyllä noilla pääsee "marttyyriksi".- Anonyymi
>>Haluaisin tulla vainotuksi>>
Matkusta Ranskaan tai Israeliin ja ala jakaa traktaatteja.
Terv. Pasi - Anonyymi
Kiristä kaikki ruuvit päässäsi.
- Anonyymi
Tämä oli hyvä neuvo 😊 jos haluaa vainotuksi niin ruuvit kireälle ja hyökkäily, pätemisen tarve...ilkeänä oleminen...siinähän olisi hyvä sekoitus.
Järjestää vaikka vappumarssin jossa kantaa marttyyrina ristiä ja huutaa kajariin jotain joka loukkaa seksuaalivähemmistöjä, eri uskoisia...naisen alamaisujtta ja nykyihmisten seksimoraalittomuutta...no niitä normijuttuja...huutaisi kajariin maailmanlopun meininki juttuja ja palavasta helvetistä...en ole kuullut että sitä kuitenkaan, että ovat vainotut uskaltaneet toteuttaa... ulottuu vain palstaelämään tai ihan pieneen todellisuuteen...eivät uskalla ottaa riskiä...
LS
- Anonyymi
> Haluaisin tulla vainotuksi
Se onnistuu helposti, alat vain julistaa tutuutta. - Anonyymi
>> Minulla menee ihan hyvin, minulla on työpaikka ,vaatteet ja ruokaa, mutta olen vain harvoin kärsinyt elämässäni uskon takia. Olen kateellinen kaikille marttyyreille, he ovat totisesti lähellä Jeesusta, sitä minäkin haluan. Tuntuu että olen pelkkä luuseri Jeesuksen silmissä. <<
Tämän päivän hyvinvointivaltioiden kristityt eivät halua tulla vainotuksi. Nyt halutaan istua ja kokoontua rauhassa. Seurakuntarakennuksista ei poistuta. Muutenhan voi tulla vainotuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun594054KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar942419Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452082- 221803
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261611- 281536
- 151232
- 311148
- 1101135
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791062