Onko mitään julkista kanavaa mistä saisi tiedon missä nämä susi laumat, sudet liikkuu. Vai onko tieto vain hiljaisesti metsästäjillä. Kun kyläkaupassa huhut kyllä kiertää.. olisi hienoa jos ihan tavalliset ihmiset näkisi tai tietäisi
Vastaukset 5
- Anonyymi
Eikö ne siellä ratikylässä ole paljon ollut kun ne ei niitä hirviäkään saanut. Hommaat vain hyvän taskulampun ja sinne kaikkia aurattuja teitä kiertelemään. Siellähän niitä oli viimme vuonnakin montaakin laumaa
- Anonyymi
Metsässä niiden kuuluukin olla. Pitääkö niitäkin käydä kyttäämässä eikö metsästäjillä ole muuta hommaa menisivät töihin eivätkä ajelisi päivärahoilla päivät pitkät kyttäämässä eläimiä rauha niillekkin kuuluu
- Anonyymi
Karviassa liikkuvat.
- Anonyymi
Minkä vuoksi pitää susien jälkiä tarkastella ajaa läpi päivät ja yöt jälkien perässä? Ei ole ihme että sudet tulevat pihoihin takaa-ajettuina. Pitäisi aikuisilla ihmisillä olla kunnioitus luontoa kohtaan ja antaa eläimet olla rauhassa. Suurilla sankareilla on tutka rakit ledivalo autot joilla voi väsyttää eläimet sankarillisesti.
- Anonyymi
Aloittajan pitää ottaa yhteyttä Ratikylän Karavaanareihin. Tai Kolhon puomitien lukkoseppään.Taikka muihin takapiruihin, jokka pakkaa sekoittaa .
Elikkä kysele, jokka näyttää tosi reppanoilta, sellasilta elämän syöneiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520