Onko mitään julkista kanavaa mistä saisi tiedon missä nämä susi laumat, sudet liikkuu. Vai onko tieto vain hiljaisesti metsästäjillä. Kun kyläkaupassa huhut kyllä kiertää.. olisi hienoa jos ihan tavalliset ihmiset näkisi tai tietäisi
Sudet missä liikkuu.
5
1228
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ne siellä ratikylässä ole paljon ollut kun ne ei niitä hirviäkään saanut. Hommaat vain hyvän taskulampun ja sinne kaikkia aurattuja teitä kiertelemään. Siellähän niitä oli viimme vuonnakin montaakin laumaa
- Anonyymi
Metsässä niiden kuuluukin olla. Pitääkö niitäkin käydä kyttäämässä eikö metsästäjillä ole muuta hommaa menisivät töihin eivätkä ajelisi päivärahoilla päivät pitkät kyttäämässä eläimiä rauha niillekkin kuuluu
- Anonyymi
Karviassa liikkuvat.
- Anonyymi
Minkä vuoksi pitää susien jälkiä tarkastella ajaa läpi päivät ja yöt jälkien perässä? Ei ole ihme että sudet tulevat pihoihin takaa-ajettuina. Pitäisi aikuisilla ihmisillä olla kunnioitus luontoa kohtaan ja antaa eläimet olla rauhassa. Suurilla sankareilla on tutka rakit ledivalo autot joilla voi väsyttää eläimet sankarillisesti.
- Anonyymi
Aloittajan pitää ottaa yhteyttä Ratikylän Karavaanareihin. Tai Kolhon puomitien lukkoseppään.Taikka muihin takapiruihin, jokka pakkaa sekoittaa .
Elikkä kysele, jokka näyttää tosi reppanoilta, sellasilta elämän syöneiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013