Tai kylhän se just ja just wcpytyn ja lavuaarin väliin ehkä menis. Mut ei sinne sit ite mahu
Pitääköhän ostaa semmonen mini pesukone semmonen retkimalli?
Mä en saa mitenkää mahtuun pesukonetta minikylppäriini
9
355
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt joissain jutuissa pesukoneen olevan keittiössä, ensin ajatus tuntui vähän oudolta että paskaisia vaatteita ruuanlaittotilassa mutta kai se menee noinki.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/2254616/pesukone-keittiossa - Anonyymi
Pyykkituvat on vissiin vähentyneet, kun ihmiset ei enää halua käyttää niitä. Amerikkalaisissa elokuvissa ne pesulakohtaukset oli/on aina klassikoita.
- Anonyymi
Candy Aquamatic
Markkinoiden pienin, entäpä tuo?
https://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pyykinpesukoneet/244931/candy-aquamatic-pyykinpesukone-aqua104le?gclid=Cj0KCQiAraSPBhDuARIsAM3Js4pwgLODlhIg5ritP2OKl8mMUtKHokIgdaeYLtCAsVVVXX73N7QpqKAaAi61EALw_wcB- Anonyymi
Jos mittasuhteita netistä katsoo niin tuon pitäis olla jakkaran korkuinen
- Anonyymi
Pyykkilautahan se olis ihan 🌲/5 ratkaisu tuohon 😆
- Anonyymi
Ei sinne selliin pesukonetta tarvitse.
- Anonyymi
Laita keittiöön. Ei ne aina tarvitse kylppärissä olla. Tiskikoneen paikalle tai joku tosi pieni johonkin tiskialtaan lähelle. On myös olemassa korkeampia lavuaareja joiden alle saa pesukoneen. Mutta se tietty maksaa.
- Anonyymi
Ne pienet on paskoja
Ei niillä tee mithää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne pienet on paskoja
Ei niillä tee mithääSe korotettu allas on sellainen, että sinne mahtuu ihan täyskorkea, syvyys vaan oltava vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693