Mistä niitä nyt viimeisten viikkojen aikana on tullut niin paljon? Myös Nousiaisissa lukemat nousseet runsaasti.
Maskun Koronatartunnat rajussa nousussa
17
943
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkäpä johtuu siitä että ei jakseta enää vaan luovutetaan ja ajatellaan että se tulee jos on tullakseen. Valitettava asennemuutos ihmisillä.
- Anonyymi
Joulu on varmaan jotenkin osasyyllinen??
Aika hurjaa menoa kyllä, eilen 18 ja kahden viikon aikana 147 :(
Joskus marraskuussa kokonaistartuntamäärä oli jotain 180 ja eilen 458...- Anonyymi
Tänään sit 22, kahden viikon luku 163 eli muutama vanha pudonnut pois. Kokonaismäärä 480...
- Anonyymi
Suurin osa tartunnoista on peräisin kouluista.
- Anonyymi
Noustelaiset ovat saaneet Koronan Maskulaisilta.
- Anonyymi
Eräs Naantalilainen porukka oli kyläilemässä ja toi Koronaa sitten mukanaan. Porukka on saatu jäljitettyä ja asetettu karanteeniin.
- Anonyymi
Eri asia on että noudattaako porukka karanteeniä. Oma veikkaus on että ei noudata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri asia on että noudattaako porukka karanteeniä. Oma veikkaus on että ei noudata.
Omaehtoinen karanteeni on vapaaehtoinen, mutta jos karanteeni määrätään niin silloin sitä on noudatettava.
- Anonyymi
Tais tulla tänään uus ennätys :(
25 uutta tartuntaa, kahden viikon luku 200 ja kaikkiaan 615 koko paskan ajalla :( - Anonyymi
Aika jämä lukemat. Meillä o helsingin kalliossa päivässä saman verran mitä teillä vuodessa
- Anonyymi
Tänään 32 uutta tartuntaa :(
- Anonyymi
Tänään 42 lisää, mitähän huomenna?
- Anonyymi
Viikonlopun aikana 40 tartuntaa lisää Maskussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonlopun aikana 40 tartuntaa lisää Maskussa.
Koska Masku poistaa kaikki rajoitukset? Mun mielestä vielä ei olisi sellaisen aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Masku poistaa kaikki rajoitukset? Mun mielestä vielä ei olisi sellaisen aika.
Tänään 20 uutta tartuntaa. Eipä näytä tilanne kehittyvän lainkaan hyvään suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään 20 uutta tartuntaa. Eipä näytä tilanne kehittyvän lainkaan hyvään suuntaan.
Maskulta tullut hätähuuto Korona tartunnoista johtuen. Rajoituksia ei todellakaan voida purkaa ainakaan Maskussa vielä.
- Anonyymi
Eilen (11.2) tais olla peräti 45 uutta tartuntaa :(
Varmaan saman verran lieväoireisia, joita ei edes testata..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549